סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חמישים גוונים של סגול

לפני 4 שנים. 20 בינואר 2020 בשעה 8:28

אני שוכבת על המיטה. שתי ידי קשורות חזק לפינות המיטה. שתי רגלי פסוקות ומורמות גבוה. כל רגל נמתחת למעלה והצידה ע"י שרשרת ברזל. החורים שלי חשופים מולו. הוא לוקח גאג טבעת ושם לי בפה. מונע ממני לדבר אבל הוא יכול להכניס את האצבעות שלו או את קצה הזין שלו . 

הוא מתיישב על המיטה לידי. מעביר עלי את האצבעות שלו. מגיע אל השדיים שלי ששמוטות ותופס אותן. משחק בהן כמו בכדור ספוג. מלטף לי את הבטן. מעביר את הלשון שלו על הבטן ומנשק אותה. 

הוא משחק עם האצבעות שלו בתוכי. מיציא ממני את הרטיבות ומעביר לי לפה. אני מלקק את האצבעות שמטיילות לי בפה. הוא מחזיר אותם לכוס וממשיך לשחק איתן בתוכי. ביד השניה הוא משחק עם הפיטמות שלי. צובט ומלטף.מלטף וצובט. 

מה את חושבת? הוא שואל אותי. אני מנסה להבין את הכוונה שלו והגאג מאפשר לי רק להפיק קולות בלתי ברורים.

מה את חושבת אם בעלך היה רואה אותך ככה? עירומה וקשורה וגבר אחר משחק עושה בך כרצונו. אם הוא היה רואה את הזין שלי בכוס שלך? בפה שלך? בתחת שלך!?

מה הבוס שלך היה חושב? אחותך? זאת שיושבת בשולחן מולך? אולי הבחור הצעיר והחמוד מהקומה מתחת שכל הזמן מנסה להתחיל איתך. הרי את מודה שהוא חמוד, אבל האם את חושבת שהוא מסתכל עלייך אותו דבר אם היה יודע? אולי הוא היה נרתע ואולי דווקא הוא היה מביט בך בעיניים רעבות?

תעצמי עיניים ותדמייני את כל אלה פה עומדים וצופים בך. המומים, מתלחשים. בטח היית רוצה להיעלם באותו רגע. 

שוב הגאג מרסן אותי וחוץ מקולות לא ברורים אני לא יכולה להתבטא. הוא חודר אלי. מרגיש אותי רטובה. מזיין אותי וממשיך לקחת אותי בדמיון למסע חשיפה בלתי אפשרי. 

 

רגעים של בריחה​(אחר) - מרטיט
לפני 4 שנים
זיקפת הבוקר​(שולט) - תיאור חביב למדיי
לפני 4 שנים
דאדי מאמן לעונג​(שולט) - מסתבר שהכל אפשרי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י