סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 4 שנים. 25 במרץ 2020 בשעה 18:58

אתם חושבים שאחרי הקורונה יהיה לנו בייבי בום?  אני תוהה, כי כאחת שבן הזוג שלה בעיר אחרת... מרגישה את הבידוד המאולץ (והמוצדק) הזה בכל רמ"ח איבריי.

 

מחשבה מתפרצת, מה נעשה כשיגמרו העשבים? נקודה למחשבה.      נעבור לבירות.

 

אני רוצה להודות בפניכם.. לעצמי! לפרגן לעצמי בלי מצפון סובייטי. להודות על התושייה שלי בשישי בלילה להזמין בזריזות צעצוע ורוד חדש (הקודם מת), למרות שרק שבוע לפני כן הזמנתי ורוד בן זונה מאמאזון. כי לכו תסמכו על חלוקת הדואר בימים מטורפים אלה.. כעת מס' ימים אחרי, יודעת שטוב עשיתי. משלוח מהיר, וראשון בצהריים היה לי צעצוע קטן ונפלא. כמות האורגזמות שהוא העניק על העוצמה הכי נמוכה (!)..  טוב שהזמנתי כבר אז, אין לי את הגבר שלי שירעיד בי וירטיב וירטיט וימיס.. הורדרד החדש עכשיו נאלץ להיות תחליף (לא זול) עד יעבור זעם.. 

 

מביטה על חיי כרגע וחושבת שאני נכנסת לשגרה משונה מהצפוי. אחרי יום עבודה, ג'וינטים, בירה, ולקראת סופו של הערב פורנו עם הצעצוע השווה שלי (מפונקת ככה).. 

 

אם אני באה אליך עם מסכה ואתה עם מסכה, ואני נכנסת וישר בגדים למכונה ואני מתקלחת כך שלא נשאר שום רסיס חיידקי פוטנציאלי מבחוץ, ואז שמה מסכה חדשה. אתה גם תשים, ואז נוכל להזדיין עד שנהיה סחוטים ככה טוב...! ואם ימאס לנו באמצע מהמסכה, אני פשוט אסתובב לדוגי.. או טוסיק.. או מה שרק לך.. אחחח...

מפנטזת על זה.. למרות שיודעת שאני האחרונה להפר חוקי בידוד.. מה נשאר לי חוץ מפנטזיות?

 

הצצתי בכמה בלוגים פה. יש המון שאוהבת ועוקבת זמן רב בשקט, אבל לאחרונה נתקלתי בכמה שכל מה שעבר לי בראש זה איך אנשים לא חוששים לפרסם תמונות מיניות מפורשות, ועם פנים חשופות. כנראה טרם נתקלה בזאבים. אני את הלקח שלי למדתי מזמן. מסתפקת בעין וגוף. הכי הרבה תמונות שלי שתראו פה.. את החלאות משאירה הרחק ממני.

 

*הפסקת שלוק בירה וגילגול*

 

מחר יש לי מהימים הלכאורה יותר בסיכון (מפני הקורונה, תאורטית, מבחינת סיכון חשיפה גבוה). המשרד שלי לא נמצא בתוך המבנה הראשי, אין לי גישה ביום יום למחלקות.

ואז יש את הימים שאני מגיעה לשם, ימי חמישי כידוע, לשמח לבב אנוש ולעשות את החלק שאני יותר אוהבת בעבודה שלי. מצד אחד יום בסיכון בריאותי מעורר רעד, מצד שני יום חמישי הוא תמיד נעים לקראת הסופש.. מצד שלישי.. הסופש הזה לא מעורר בי את ההתרגשות, בדיוק כמו קודמו.

ואולי.. אולי הפעם להבדיל משבוע שעבר כן כדאי לאחל לאנשים יום חמישי שמח, כי צריך גם לזכור לחייך בימים האלה..

בייחוד בימים האלה.. כמו שאני מוקירה כל חיוך שמעלים בי, כך משתדלת להעניק הלאה. חייכו מרחוק או חייכו עם מסכה, את החיוך רואים גם בעיניים, אל תדאגו :)

 

 

BE KIND. STAY HOME. STAY SAFE.

 

 

 

 

 

 

סבלני44 - בייבי בום יכול להיות למרות שהבעל בעיר אחרת
לפני 4 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - חחחח.. אהבתי
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י