לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 14 ביולי 2007 בשעה 17:07

גם אנחנו יצאנו אתמול עם המוני בית ישראל ועלינו לרגל ליום ההולדת של הגננת וצ'יטה. מצויידות בשלושה שוטים, בהיילני אחת ובמצב רוח הולל במיוחד, צלחנו את כניסת הבית, שלא תוכננה להשרדותן של נעלי עקב וגילינו קסם של מקום וקסם של אנשים. הגננת הזאת היא תופעת טבע שצריך להוסיף לפלאי תבל - שילוב של מתיקות, שובבות, סקסיות, שמחת חיים וטוב לב ששופע על כל סביבתה. צ'יטה עם חוש ההומור המקסים שלו והאהבה שמופגזת ממנו על כל הסביבה. אי אפשר שלא לחוש באנרגיות הנפלאות האלה כשמבקרים אותם. מהר מאד עזבנו את השולחן והצטרפנו לרוקדים והיה פשוט שמח וסקסי וכן, אפילו אנחנו התלהבנו מההומו הבלונדי המרקד - המקסים. אחר כך ניהלנו שיחת בנות בחבורה והיה לי כיף להכיר יותר מקרוב את קווינסי ואת זאבה אפורה. בכלל, היו אנשים מקסימים ויפים בערב הזה, שלא אתחיל למנות את שמותיהם, כי חבל לפספס.

***

בבוקר קמנו שיחיה ואני עם כאבי גב אימתניים. החלטנו שזהו, לא יעזור ובמקום להתלבט עד כלות הימים בין להחליף מיטה ללהחליף מזרון, נתחיל במזרון ונתקדם הלאה. שוב מצאנו את עצמנו בהתקהלות המונית, הפעם בשפיים. מי היה מאמין שיש כל כך הרבה סוגי קשיחות במזרונים. אפילו סטראפון לא מגיע בכל כך הרבה ואריאציות של קשוח עד קשיח מאד. אחרי שנשכבתי על כמה סוגי קשיחות שכאלה, מצאתי מזרון שהתאים לי מכל. המוכרת מיהרה להתלהב והסבירה לי שבחרתי במזרן היקר בחנות - "נו, פורסט, לא שמעת עליו?", עד כמה שידעתי, פורסט זה יער וביער אין מיטות אורטופדיות, אבל אז נזכרתי בפרסומת המעצבנת ההיא על המזרונים של יערות הכרמל שרוצים לקחת הביתה. "יש לך ממש נסיכה על עדשה", מיהרה המוכרת ללקק לשיחיה, "ראית איך היא בחרה בשניה במזרן הכי יוקרתי בחנות?" שיחיה הביט בי במבט של "לא עוד פעם ממי, למה לבחור בדבר הזה כשיש מבצעים?" ובה הוא זרק מבט של "את מספרת לי?". הסברתי לו שזאת מתנת יום ההולדת שלו ושאני לא חוסכת עליו בכאלה דברים ואחרי שהוא התמקח והשיג מחיר מעולה, מהרנו לסגור עיסקה. ומעוד 20 ימים יש סיכוי גדול ששעות השינה שלי יעלו בצורה מפליאה מ5-4 שעות ללילה.

****

הייתי היום במצב רוח מדוכדך ביותר. סתם מריבה טיפשית שנמשכה הרבה יותר מדי. שיחיה הודיע לי שחובה עלינו להשלים מיד, כי אין לו כוח להשלים בינינו שוב ושאם אני לא נרגעת הוא מתקשר לאור ומסביר לה איך אני לא מסוגלת לכעוס שניה אחרי שמצחיקים אותי. שיחה טובה שכבר ניהלנו ותכנון לקינוח היום בשני מגזינים: קון דה נסט ואופרה, פסקול הסרט לגעת ביופי, קפה על הגג וג'קוזי, נדמה לי שזה יוציא אותי מזה לפני שאלך לישון.

השולט אור​(שולט) - אהובה שלי,
לפעמים אני ממש אוהבת את שיחיה שלך, במיוחד כשאני אומרת לעצמי, שאם לא הוא - שמרגיע לפעמים את הטמפרמנט של שתינו - אולי לא היינו מחזיקות מעמד עם כל הריבים שלנו. מי היה מאמין שיום אחד אודה שגם לי יש מזל שיש לך אותו? :))

אני אוהבת אותך גם כשאת הכי מרגיזה וגם כשאת הכי צודקת. לא תמיד אני מבדילה, אבל תמיד אני אוהבת אותך.

תתחדשו על המזרן אהובה שלי והמוכרת הזו צריכה לעבור קורס במה שאסור לומר לבעל כשאשתו בוחרת במזרן.

אחרי היום המדוכדך הזה גם אני מחייכת כאן בפעם הראשונה. קשה לריב כשכל הזמן יודעים תוך כדי שהכי רוצים להשלים כי כואב לי כשכואב לך. אני מטורפת עלייך אשת חלומותיי.

והיה כיף אצל צ'יטה ואנוצ'קה. הם מדהימים שניהם :)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה ממי שלי וגם אני שונאת לריב איתך ושמחה שזה מאחורינו וחוץ מזה, כן, יש לנו מזל שיש לנו אותו ורק על כל ההשלמות בינינו, מגיע לו שנחשוב לו על איזה הפתעה ליום ההולדת. אחרי הכל המזרן זה לא ממש המתנה שלו...
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - נתארגן מחר על סיעור מוחות בנוגע למתנה אהובתי :)
לפני 16 שנים
Queencie​(שולטת) - אתחיל מהסוף - קודם כל - שמה שזה לא יהיה - שיעשה לך טוב, ולא ללכת לישון מדוכדכת! ובטח לא כעוסה. מהר מהר שולם שולם לעולם!!! חיבוקים ונישוקים לשתיכן!

חוצמזה תתחדשי על המזרן ושתזכי לישון עליו שינה מתוקה והוא יזכה לספוג הרבה עודפים מהנאותייך...

ולבסוף, שמחתי על הזדמנות נוספת להכירך ולהחליף איתך דעות ורעיונות, נהניתי מאוד מהחברותא שנוצרה ככה ספונטנית על המרפסת, כן ירבו :)
הצטערתי שלא סיימתן איתנו את הערב בנו לימיטס, אבל תמיד יש את הפעם הבאה !

שיהיה שבוע קסום לכולנו!!
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מקסימה ובפעם הבאה שנלך אוודה איתך שאת באה ונשיך בשיחה הכיפית.
לפני 16 שנים
היילני - שינה ערבה על המזרן החדש והנאות מרובות בו. נשמע שהיתה לך שבת דווקא מהנה והמשך שבוע טוב לך!
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מקסימונת ולא, היא לא היתה מהנה, אבל כן פרודוקטיבית:)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - פשוט תודה
חיבוק
}{
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - חזרה}{
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה חיילת וברוכה הבה לבלוג:)
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - תתחדשי על המזרן, מקווה שהוא עושה את העבודה ושווה את המחיר :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י