שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 4 שנים. 7 באפריל 2020 בשעה 7:06

בואו נדבר על נזקי הקורונה אותו וירוס מבלבל שגורם לאנשים חסרי חשיבות במהלך החיים לקרוא לעצמם חיונים (כן כן אתם לא רופאים ולא לבורנטים אתם יודעים בדיוק מי אתם)
אנשים מבודדים בחל"ת המדינה סגורה וכגודל הציפיות (ולא שבאמת היו כאלו) כך גודל האכזבות - 

1. אחרי שקבלנו מענק לעצמאים טוב לפחות הבטחה - איך אומרים בחיים מה שחשוב זה הכוונה יותר מהמעשה ולמחרת ספרנו כמה ילדים יש לנו הכפלנו ב 500 ורצנו לקנות אוכל לחג עד שגילינו שבסופר אין עודף מהבטחות לפחות זכינו לראות נס גלוי - מיליון שנה נלחמים עם החרדים שילמדו לימודי ליבה פתאום גילינו שבין לילה כולם למדו את לוח הכפל והצליחו לפתור את חידת ה"כמה מגיע לי". אז אחרי החגים ישחררו את החגורה אומרים המומחים (אם זה המומחים לדיאטות הם בטוח צודקים) ואז גם יגיעו ה-500 המפורסמים שלא יספיקו לכלום. מענקי העצמאים שמספיקים בדיוק לשלם למוביל שיפנה את העסק, תשלומי החל״ת ואסטרטגית היציאה שלנו האזרחים הכל מעבר לפינה אחרי החגים אומרים המומחים, לו רק היינו אזרחים זרים שלא מבינים למה מתכוון ישראלי שאומר אחרי החגים.

2. המחסור הכי חמור שהיה בישראל לאחרונה זה - ביצים הסיבה האמיתי שכולם הולכים על הביצים ונתניהו לא לימד אותנו עדין איך לשטוף את הרגליים. כולם מחפשים איך אומרים סגר ביהודית סגר זאת מילת הזהב אבל  זה של ערבים ההיא מהשוקולד אמרה "מה אנחנו ערבים?"  לקח שבוע עד שהאקדמיה הוציאה את המילה "סגר נושם" שזה כבר סבבה לנו מאז השואה כל עוד נותנים לנו לנשום אנחנו מסודרים אפשר להתקדם עם הסגר.

3. "אנחנו הכי טובים בעולם", "כולם לומדים מאיתנו", "אנחנו מקדימים את שאר העולם" אלו המשפטים שמלווים אותנו ערב אחרי ערב מההוא שנכנס ויוצא מבידוד כל יומים. יאמר לזכותו שאת המשפט השלישי הוא בהחלט מיישם ומי שיצליח להשתחרר מהזקפה הלאומית לדלג מעל אלו שמתו  ולדחוף את אלו שסתם איבדו את פרנסתם יראה שיש ראש ממשלה אחד בעולם שעוסק באסטרטגית יציאה שלו מהמשבר מהרגע הראשון ומי שמתקשה לראות או שזה בגלל שאלפרין סגורים או שפשוט יקרא את המשפטים הראשונים מחדש. 

4. הכלכלה קורסת או עושה מה שהיא יודעת הכי טוב מיצרת אנשים עשירים, יותר עשירים,  ואנשים אחרים יותר עניים אבל עזבו עובדות כל משבר מייצר גם הזדמנויות והשאלה החשובה היא היכן להשקיע היום שכל הודי תופר מהתחתונים המשומשות שלו מסכות India95 וכולנו מסתובבים איתם מבלי להבין שהבדיחה היא עלינו זה מלמד אותנו שהתחום הרופאי תפוס. שימו את כל הג'יטונים שנשארו לכם (לפני שגם בהם ישתמשו לעשות תספורת לאיזה טיקון שאיבד את נכסיו או נכסינו לא חשוב העובדות) על מניות למפעלים שמיצרים צבע וחמצן לשער. אנחנו נמצאים ימים בודדים מאיבוד מגזר השחורדיניות שלא לדבר על שערות שיבה שאצל גברים מסמלות חוכמה, נסיון ובגרות ואצל נשים מסמלות זקנה, מוזנחות או פמניזם שאיבד חוש טעם. אז כמו שנחמיה נהג לומר שלא יעבדו עליכם ואל תשכחו להפריש מעשר מהרווחים בכל זאת מצווה זה מצווה.

5. פסח מתקרב בצעדי ענק, מילא חילונים, מסורתיים מקיזים זמנם בניקוי הבית וכל מיני ענינים של פסח לא שזה ניתן להבנה אבל מי מבין חילונים. אבל מה הסיפור של החרדים? מיליון שנה אתם מחכים לפאקינג משיח סוף סוף הבטיחו לכם שהוא מגיע עם תאריך יעד עד פסח למה אתם לא יושבים עם הרגלים למעלה וצוחקים על העולם? יכול להיות שלא מספרים לנו ויש תנך עם אותיות קטנות למטה שלא מספרים לנו שבו כתוב שהמשיח רגיש לחמץ?

6. פתאום כולם למדו אידיש וזועקים גוועלד איך זה ש לץ-man הוא שר הבריאות מזל שהיה פורים והוא חבש את המזנבת טוב טוב גוים שלי את השטריימל (כן כן שטריימל זה הכובע שנראה כמו עוגה של קרין גורן שחובשים בחגים ולא מעיל כזה או אחר) לכבוד פורים וכולם ראו שהוא גם שם. מילא הוירוס פירק את השמאל החלש זה לא מפתיע אותנו אבל שאנשי הבלוק יצקצקו בלשונם. 58 יהודים כשרים, ציונים (טוב רק שנוח כי ביננו חלק נכבד מהחרדים מגדירים את עצמם ציונים כמו שחנין זועבי מגדירה את עצמה ציונית אבל אנחנו לא בקטע של עובדות) נאמנים כמו אלו שסופרים את הקולות בבחירות בסוריה ככה לירות בתוך הנגמש?  לא פלא שאין לנו ממשלה בירושלים אולי אם נחפש בשער הגיא הלא הוא בא אל ואד נמצא אותם שם ליד המשורינים. מה נגמש מה? כולם עברו לפומות, נמרים, בוקסר, דינגו, שועלית רק ממשלת ישראל עדין בנגמש.

7. בני גנץ או בני בני ילד רע לא יכלת לחכות עוד קצת, כן וירוס לא וירוס היית פאקינג רמטכ"ל בצבא הכי מוסרי בעולם קצת איפוק לא יכלת לחכות עוד יום יומים מבלי לדפוק את הפוסט הכי טוב שנראה לאחרונה של אנשי הבלוק מול אנשי הגוש! לפחות עכשיו ברור למה אתה לא בשל להיות ראש ממשלה.

8. אם יש דבר אחד שמנצח את הקורונה זה הזום עד שאנשים יתפנו מתאוריות הנשק הביולוגי ויגלו לנו שממציא הזום הוא סיני שמכר לאמריקאי והממשל הסיני הכניס בפנים תוכנות ריגול וכל הקורונה זה מסך עשן לעוקץ האמיתי לא נדבר על זה. הסיכוי למות מהזום גדול מהסיכוי למות מהקורונה וזה מבוסס! אתה מקבל זימון לזום (לא לזרום לזום) 12 בצהרים אתה במשרד כל אחד מפינה אחרת ואז מפציע הבוס בתחתוני בוקסר עם השאלה מה המצב והתשובה איפה הביצים. עכשיו תבחרו אם ללקק חולה קורונה או להתחבר לזום. 

9. ההוא שמסדר את השער בעצמו The king of the economy שהוכיח לנו כמה הוא צדק שלא בזבז את הכסף של ניצולי השואה עליהם ומוטב לקבור אותם בבירוקרטיות אין סופיות. הוא היחיד שזיהה שהם ימותו בסוף אז חבל להשקיע בהם בתרופות ואוכל זה מנהיג שרואה כמה צעדים לפני העם.
ועכשיו הגענו עם קופה מלאה(בהבטחות) למשבר. 
עקב הסגרים הטוטו יוצא בהגרלה חדש חולה קורונה שיצליח להביא מספר של ניצול שואה חי זהה למספר חולה שלו יזכה בפרס הגדול. 
ככה נראה לניצולים שהם עדין חשובים לנו.

10. אז פסח לפנינו והוא אחד משלוש רגלים ולמי שעדין מתקשה זה לא רגל ימין וגם לא רגל שמאל. אז קבלנו את כל הרגל הפעם מלאה בוירוסים כולם מאחלים הרבה בריאות ומשדרים אופטימיות שיהיה טוב עוד קצת זה מאחורינו ורק אני וצוות המומחים מביטים אל האופק ורואים את מה שהולך להקרא בום הקורונה כמויות של ילדים לא רצוים שיציפו את הארץ וזאת מכה שכבר לא יוכלו להפיל על המצרים. 

spankindan​(שולט) - חזק!
וכל המוסיף, גורע.
לפני 4 שנים
הענק בגנו - 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
לייק לא הספיק פה.
לפני 4 שנים
Sweet melody - מעולה.
לפני 4 שנים
הזר המוכר היטב - ענקית רוח! פוסקת הדור. כל הכבוד טאקית. וד"ש מזוט.
לפני 4 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - התגעגעתי :)
לפני 4 שנים
עדיני העצני - מריח לי שאת ערה השאלה עד כמה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י