סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 3 שנים. 7 באפריל 2020 בשעה 10:18

הפעם אני רוצה לכתוב על פטיש יוצא דופן מהרבה בחינות שאפשר לנהל אותו בצורה בריאה . כול עוד מודעים אליו.

Vouyer או בעברית מציצנות.

הפטיש למציצנות הוא הפטיש של צורך מיני וגירוי לצפות בזוג שעושים סקס או באישה/גבר שמתפשט/ת ומענג/ת עצמ/ה כאילו הצופה לא שם.(אם היא/וא יודע/ת שצופים בהם) או בלי ידיעת הנצפים.

זה פטיש שהולך טוב עם הקינק של אקסבישוניזם כי לאחד יש צורך לצפות והשני נהנה שצופים בו.

אבל בשונה מפוסטים קודמים הפעם מדובר בפטיש בלבד. לא קינק . ההבדל הוא שפטיש זה צורך מיני שקשה לאדם לגמור בלי לחשוב , לפנטז או שיהיה באקט את מושא הפטיש שלו . והאדם יכול לגמור רק מפטיש הספציפי שלו בלי גירוי אחר. לכן פטיש מוגדר כ"נטיה מינית" לעומת קינק שזה תחביב מיני. בקינק נהנים מאקטים מסויימים אבל לא חייבים אותם. (והדגש הוא על צורך מיני לא ריגשי ).

אז הפטיש למציצנות הוא פטיש שבו האדם צריך לצפות ולא להיות חלק מהאקט המיני שהוא צופה בו וכך הוא נהנה וגומר.(ושוב פטיש לא קינק כי כולם אוהבים לצפות במישהו/י סקסי/ית או זוג ברמה כזו או אחרת) המציצן לא ירצה שידברו אליו או שתשומת לב כלשהיא תהייה מופנית אליו. כי הגירוי שלו הוא גם מתחושת הכוח שאין לאדם הנצפה פרטיות מולו.

שלא כמו פטישים וקינקים אחרים זה פטיש שהמחקרים מודים שבמפורש הוא התהווה באדם לרוב בעיקבות טראומה או חינוך מיני נוקשה מתעלל.

הוא מגיע לא מההנאה של לצפות במשהו סקסי ולפנטז כמו פורנו או לצפות בזוג מולך. אלא בעיקבות חוסר ביטחון עצמי מיני או/וטראומה מינית שהאדם למד ממנה שהוא לא יכול או ראוי (ראוי הכוונה גם שזה לא לרמה שלו כי צדיק או סיבה אחרת) ולכן למד את המיניות שלו מצפייה והצצה באחר/ת . וכך נוצר הפטחש שהוא לא רואה עצמו כיצור מיני (ברמה של תת מודע) אלא כצופה מהצד על מיניות וכך הוא נהנה מינית וכול החוויה של המציצנות מזכירה לו ומשחזרת את אותה גילוי מיני שהיה לו בילדות ורק כך גומר חזק. (לכן לרוב זה פטיש נפוץ בקהילות שמרניות וכתות)

יש 2 סוגים של מציצנים הבריא והפתולוגי.
הבריא זה האחד שנהנה מהפטיש ודואג שלהסכמה של הנצפים מראש למשל הסכמה לראות בשידור חיי בזום זוג מזדיין או שיצפה בבת זוג שלו עם אחר.
וזה אחד שלמד לקבל את הפטיש שלו והמיניות שלו ולכבד אחרים.
אבל בגלל שמקור הפטיש הוא לרוב טראומה אז קיים גם הצד של המציצנים הפתולוגים ללא ידיעת לנצפים וזו הטרדה ולרוב לא הבעיה הנפשית היחדיה שיש לאותו אדם . כי המציצן מנתק עצמו מהנצפים ברמה ריגשית ולא מכבד את המרחב שלהם ולהיפך חושב על המרחב הפרטי של אחרים כמרחב שלו . לכן אם תופסים מציצן שלא בהסכמה יש להתלונן למשטרה ולדאוג להרחיקו (כי אדם שמנותק ריגשית ומשייך את המרחב הפרטי של אחר לשלו אישית הוא מסוכן בקלות יכול להפוך לסטוקר או יותר גרוע). אז יש לשים לב ולהיזהר מהאנשים רעילים כאלו.

אבל המציצן הבריא זה פטיש נחמד במיוחד עם תוספת קוקהולדיות ובן/ת זוג אקסיובישניסטים כך אפשר לצפות מרחוק בלאבר/ית למשל שיחת וידאו בזמן המקלחת כך שהלאברית מתקלחת ומאוננת עם התעלמות מוחלטת מהמצלמה. או לפתוח שאפשר לצפות דרך מצלמת אינטרנט כמו באח הגדול רק בדירת הלאברית. כמובן בהסכמה וידיעת כול הנצפים.

כן אני יודע שהפוסט הזה קצת כבד אבל לפעמים יש פטישים וקינקים שצריך להבין את המקור שלהם ואיך בקלות זה יכול להפוך לקשר רעיל ומסוכן .

Synt​(נשלטת) - יאמי. תודה לך על זה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מעניין מאוד... יש מצב שהצלחתי להכניס את עצמי להגדרות שציינת כאן. תודה רבה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י