לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 4 שנים. 10 באפריל 2020 בשעה 13:52

אומרים שמנהיגות אמיתית נבחנת בזמן של משברים. ואנחנו ללא ספק באחד הסשנים הכי גדולים שאלוהים עשה לאנושות. אבל לא בידוד ולא קורונה ימנעו ממני למלא את חובתי האזרחית מלספק את כל צורכי נתינות ההרמון. כמו תמיד, תמיד צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולעשות התאמות לתקופה. 

כך הדברים נראו מהצד של הכלבה:
"התעוררתי בבוקר משינה מעולה, נרדמתי אתמול עם חיוך ענק אחרי השטויות שעשינו יחד לפני השינה. שתיתי קפה ואז התחלתי לקבל מלא הודעות ממך, נכנסתי וישר הלב שלי התחיל לדפוק מהר. הבנתי שהתעוררת הרבה לפני והספקת הרבה..
שלחת לי שאוננת עם מישהי, זה חירפן אותי וחירמן אותי ואז הבנתי שאוננתם עלי, על ההשפלה שלי. אוננתם על זה שתתנשקו בזמן שאני והנשלט שלה קשורים בצד, על זה שתשפילו אותנו ולא תתנו לנו להתקרב אלא רק לראות ולקנא. רצית שהיא תשתין עלי ולא אהבתי את זה, רציתי שאתה תשתין עלי, רק אתה. כתבת לי שגמרתם יחד וזה עוד יותר חירפן וחירמן אותי וישר ביקשתי לאונן גם, לא יכולתי להמשיך את השיחה הזאת בלי זה.
התחלתי לאונן והמשכת לשלוח לי הודעות על כמה תשפילו אותי ואיך היה  לך כיף לאונן איתה, כתבת לי גם שהיא אהבה לראות את הזין המושלם שלך וכל כך רציתי לראות אותו גם. בשלב הזה כבר לא יכולתי והייתי חייבת לגמור, ביקשתי, התחננתי ולא נתת לי, אמרת לי שזונות לא גומרות, המשכת את ההשפלה שלי במציאות ולא רק בפנטזיה.
ידעתי שיש דבר אחד שלא תוכל לסרב לו, הייתי כל כך קרובה לגמור והשתמשתי בכל מה שיש לי בשביל לקבל את האישור שכל כך חיכיתי לו. הרגשתי את ההתלבטות שלך לרגע, ואת הגמירה שלי הולכת ומתקרבת. אבל אז רשמת לי את מה שתכננת מהתחלה (רשעעעע), שאני לא אגמור בכלל. זה לגמרי חירפן אותי, בהתחלה חשבתי שאולי אתה סתם מתעלל בי ומושך לי את הגמירה שכל כך הייתי חייבת, אבל באותו רגע הבנתי שלא משנה מה - אני לא אגמור. וכמובן שהייתי חייבת להמשיך לאונן איתך..
ביקשת שאני אתחיל לתאר לך מה אני אעשה לה ולכם בזמן שתזדיינו, מה אני אעשה כזונת ליקוקים שכל התפקיד שלה הוא לגרום לכם להנות יותר. תיארתי לך את כל המקומות שאני אלקק לשניכם תוך כדי, תיארתי לך את השפלה שלי בזמן שאני לא יכולה להשתתף. בתוך כל הסיטואציה הייתי כל כך קרובה לגמור כל הזמן, אפילו שידעתי שאתה לא תיתן לי המשכתי לקוות שאולי, אם אני אעשה את כל מה שאתה מבקש, אולי תיתן לי לגמור בסוף.
ואז גמרת שוב (והפעם איתי 😊). חיכיתי שתכתוב לי שאני יכולה לגמור סוף סוף אבל לא הדבר היחיד שכתבת הוא שאני צריכה להפסיק לאונן. לא הצלחתי!!! במשך שעה כל כך רציתי לגמור או לפחות להפסיק לאונן (ההודעות חירמנו אותי מספיק), ופתאום כשאמרת לי לעצור פשוט לא הצלחתי.
המשכתי עוד קצת, בתקווה שאולי תשנה את דעתך, עד שהבנתי שזהו, אני חייבת לעצור.

השפלת אותי גם בפנטזיה וגם במציאות וזה עוד יותר חירמן אותי
ועכשיו כשאני כותבת את זה אני מרגישה שאני עומדת שוב להתפוצץ, לא מספיק מה שעשית לי בבוקר, עכשיו אני משחזרת הכל ועדיין אסור לי לגמור
רשע!"

kinkit polania - זה נקרא ניצול זמן באופן מקסימלי
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בדיוק!
לפני 4 שנים
תחת אש - מספיק ביצים לכולן 😍 תעריכו
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אבל מה עם הביציות?
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - מעולה. תמשיכו להנות (:
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י