שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות של היצר

הסקרנות שקשרה את החתול(ה)
לפני 3 שנים. 21 באפריל 2020 בשעה 17:28

אז אחרי המון שיחות קבענו להפגש, שנינו התרגשנו נורא, ידעתי שהיא שמה אותי בכיס הקטן עם הסטיות שלה וזה הדליק אותי נורא. 

היא הגיעה קצת מוקדם מהצפוי ואני עדיין לא הייתי בבית, איך מצאת חניה כלכך כלכך מהר שאלתי, "אתה עדיין לא יודע שאני נכנסת בכל חור?", צחקתי ואמרתי שתחכה לי בכניסה לבניין.

היא היתה לבושה כמו שביקשתי, שמלה עדינה ובלי חזיה. עלינו למעלה והמבטים שלנו כמעט ולא נפרדו, עד הגג, של הבניין.

בוא נשב בחוץ היא אמרה, לכי היין והנרות כבר שם. התישבנו ובקושי דיברנו, לא היה צריך, אם התשוקה היתה קורונה כל מרכז תל אביב היה נגוע.

הדלקנו גויינט מזגנו יין ועברתי לה בעדינות יד על הפנים, השפתיים שלה נרפו, הרגשתי אותה נחלשת, איך שהיא מתחילה להיות רפויה יותר ויותר, העיניים שלה עמוק בתוך העיניים שלי, בתוך הבטן, בתוך היצר, אני פשוט אוהב את זה. נישקתי אותה והלשונות שלנו הלכו לטייל, לרקוד, להזדיין.

זאת היתה תקופת בחירות והבניין שצמוד אלינו זאת המפקדה הראשית של השליט ביבי, מאויש 24/7 וצופה ישר עלינו. "מממ אוקי, לא אכפת לי" היא אמרה. היה לה חיוך שובב כזה שבא למעוך ולנשק אותו חזק, תפסתי אותה בראש וכמו עלה ברוח היא עפה עלי לנשיקה,  רצינו לבלוע אחד את השניה, הרגשתי היאש רוצה לנזול עלי והתנקז אצלי בברך, זה העוגן שלה, היא רוצה להיכנס לתוכה. השמלה שלה כלכך חשופה שאני לא צריך להתאמץ להגיע לחזה שלה, לש לה את החזה, לאט לאט יותר חזק וככל שהעוצמה עולה הקצב יורד, צובט לה בפטמות והיא מתחילה לרחף, העניים שלה מתגלגלות, היא לא פה

והברך שלי, שלולית.

היא מתחילה לגנוח יותר ויותר חזק, אני חוזר רגע למימד המציאות ורואה את הבניין הענק ממול שוקק, כמעט כל חלון מאויש. חשבתי מצד אחד אולי נישאר פה וזה יתרום משהו בלהרחיק אותם מהעבודה שלהם ושביבי כבר יפול אבל לא רציתי לתת להם את הסיפוק הזה מול העניים. (וגם אני גר פה שנים, וואלה לא מתאים;) 

עברנו לבית, הבלגן בעיצומו.

היא מתיישבת על הספה ומוזגת לנו עוד יין, אני מתישב לידה והיא מושיטה לי את הכוס. שוב יש את השקט הכלכך נעים הזה, שקט ששומעים דרכו את האנרגיה שקיימת בינינו. היא כלכך חרמנית שזה נשפך לה מהעיניים, היא נצמדת אלי בתנועות חיכוך קלות, כאילו שוב רוצה לשקוע לברך. אני מלטף אותה והאצבע נכנסת לפה שלה בשאיבה, אני מתענג על זה ועוד אצבע ונכנסת, היא רוצה את כל היד. אני תופס לה את הראש עם הבוהן בפה שלה ומוריד אותה למטה לרצפה, לא הייתי צריך להתאמץ היא נזלה, המבט שלה משתוקק והידיים רצות למכנסים שלי. את רוצה לטעום את הזין שלי מתוקה? היא מהנהנת במהירות עם עיניים גדולות עוד לפני שסיימתי לשאול, תטעמי, אבל לפני שאת מורידה לי את המכנסיים. היא מתחילה בעבודה והגינס שלי נהיה רטוב, גם מבפנים, היא כלכך רוצה שזה פשוט מגרה לראות את זה, מחרמן פשוט להסתכל עליה ועוד לא הוצאתי את הזין. "את ילדה טובה, את חתולה טובה", וליקקתי לה את הלשון מבפנים, אם יכלתי הייתי גם מלקק לה את השקדים.

עברה לה שעה, אנחנו בחצי הכרה והדירה כאילו נפרצה, אין מקום שבו הלשון שלה לא היתה, היא כבר גמרה, גמרה וגמרה והנה באה עוד גמירה, "רק תמשיכי ככה, את ילדה טובה"

ובדלת פתאום דפיקות כאילו משטרה. היא משתתקת ואני נדרך. 

"כפרה עליך יש לי ילדה בבית, היא לא נרדמת ואתם צועקים נורא"

השכן שממול הוא ביישן בגדול, בחיים לא שמעתי ממנו גם כשהיתה אצלי מסיבה.. "כנראה הגזמנו חתולה..."

"סליחה" אני צועק חזרה, החתולה קצת מלוכלכת ,נבוכה והרבה רטובה.

נכנסנו להתקלח ולהרגע, בתכלס בכלל צריך לצאת לחופשה

"אתה אומר אולי שרטנו את הילדה?"  "לללל בטח רק לא נרדמה".

בבוקר כמובן סקס ונילי של התעוררות

קמתי ללוות אותה לרכב, כשפתחנו את דלת הבית הנה הם עמדו שם, כל המשפחה. האבא עלי במבט מזוהם ומאחוריו, ילדה בת 16 יפה להחריד, מציצה עלינו במבט סקרן של שפן חרמן. האבא אומר לה בואי והיא קצת תקועה, עלינו, אם חיוך של גורה.

 

ואנחנו עומדים מולה במבוכה, "כן, יש מצב שרטנו את הילדה" 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י