לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול
לפני 3 שנים. 22 באפריל 2020 בשעה 17:58

הכל התחיל בגיל 12.. אולי קצת אחרי. תאכלס, אם חושבים לעומק, זה עוד היה שם מהגן. תמיד הייתה עוד נקודה שדיגדגה לי, שידעה להקפיץ אותי כמו דגדוג בבית השחי. הייתי סוגרת את האגרוף בכף היד ומשתפשפת עליו, מדגדגת את עצמי בנעימים. 

לא הגעתי לאורגזמה בגיל 4, אתם יכולים להירגע. זה קרה קצת אחרי גיל 12, אחרי שגיליתי על פורנו בחופש הגדול בין כיתה ו' לכיתה ז'. 

לא יצאתי יותר מידי בחופש הזה, ואחי הגדול בדיוק השתחרר מהצבא ובילה לילות שלמים מול המחשב המשפחתי כשריח מוזר התחיל למלא את החלל מידי לילה. המחשב היה ממש מול הדלת, אז אחי היה דואג לסגור אותה בעת מעשה, ואני כמו ילדה סקרנית, הייתי מתיישבת על המדרגה לפי החריץ - ומציצה לו. מסתכלת במסך שהוא מסתכל, מנסה להבין מה אני רואה.

הבנתי שלא אצליח לגלות במה הוא מוצא עניין אם לא אסתכל בעצמי. אז בוקר אחד, כשכולם היו בעבודה, הלכתי להיסטוריה לגלות האם האתרים עדיין שם. ונחשו מה? האידיוט לא מחק כלום. נאדה. גורנישט. הייתה לי גישה להכל. 

מרבית הסרטונים היו הארדקור קלאסי. יריקות, סקס אגרסיבי עם זין ענק וציצי מנותח ומלא מלא שפיך בכל מקום. חלק אחר היה בדס"מ. של קינקהאוס ליתר דיוק. בדס"מ מכשירים איכותי עם כל הצעצועים האהובים. 

 

אם להיות כנה, בשביל ילדה בת 12 וחצי שהיא מאוד מאוד תמימה. כ"כ תמימה שלא הבנתי מה אני רואה בהתחלה ולמה לעזאזל היא צורחת?? 

ואז הבנתי שהיא נהנת. שהכל נעשה בהסכמה והנאה. אז התחלתי לגעת בעצמי בדיוק כמו שהן נגעו בעצמן. בדיוק כמו שנגעו בהן וגרם להן לצרוח. לא צרחתי.. אבל רעדתי. הגעתי אחרי שלושה סרטונים לפיק, שגרם להתמכרות משוגעת של עינוג עצמי.

שנת הלימודים התחילה ולא היה לי תמיד זמן מחשב לבד.. אז הייתי מאוננת במקלחת. הייתי ממלאת אמבטיה חמה ודוחפת את הדוש בין הרגלים על מצב סילון. השתדלתי לא לשים מוזיקה כדי שלא יהיה איזה שיר שבעתיד יגרום לי לקונוטציה מינית בחברה, והייתי מאוננת את נשמתי. 

ועדיין...... הן צורחות כי יש להן זין שמה.. איך.... איך אצליח להרגיש את זה גם? אז בגיל 13 וחצי התחלתי לדחוף מברשת שיניים או מברשת שיער בזמן האוננות באמבט. אבל משהו.. משהו הפריע. וזה גם לא היה עבה כמו בסרטונים.

אחרי תקופה שהחלטתי להיצמד לדוש או לאצבעות שלי מול הסרטונים, החלטתי לעבות את מברשת השיניים דרך מיכל פלסטיק מאורך של רובה מים קטן שנשבר לי. מעין רעיון שצץ באמצע אוננות שגרתית במקלחת. הם התחברו כמו כפפה ליד ואפילו לא הייתי צריכה להדביק את זה. וככה הייתי קצת דוחפת ובעיקר על הדגדגן.

 

אני לא יודעת להגיד בדיוק בדיוק מתי. לדעתי כבר הגעתי לגיל 14. מצד שני אני גם זוכרת את האירוע הזה לפני שקיבלתי מחזור וזה היה ממש חודש לפני גיל 13. אולי עיביתי את מברשת השיניים כבר קודם? לא זוכרת.

אני כן זוכרת את המקלחת שזה קרה בה. זאת הייתה מקלחת ולא אמבטיה, כזאת של אמצע שבוע - לפני השינה. הייתי יושבת במקלחות מטעמי נוחות, גם כשזו הייתה מקלחת ולא אמבטיה (אני משתדלת לעשות את זה עד היום, ההרגשה של המים מטפטפים עלי בזרם קבוע, מרגיעה אותי). הושטתי יד למתקן שלי, למברשת השיניים המיוחדת, והחלטתי לנסות שוב. אולי הפעם אצליח להבין למה הן מגיבות בקולי קולות, אולי אצלי גם סוף סוף להכניס אותי כמו שהזין ההוא נכנס. ניסיון ראשון... ניסיון שני... ניסיון שלישי ו... אווצ'. כמה טיפות דם מטיילות להן בין הרגליים שלי במים והמתקן נכנס כולו בקלות.

את האמת? נבהלתי. ברחתי מהדם, התרוממתי, סיימתי להתקלח והלכתי לישון. כאב לי קצת, אבל לא מאוד...

כמה חודשים אח"כ מצאתי דילדו של אמא שלי שנכנס בקלות יתרה והוא זיין אותי רבות עד שהבנתי למה הן צורחות. וכמה שנים אח"כ, בגיל כמעט 18, שכבתי עם החבר שלי בפעם הראשונה. באותו הלילה הבנתי שאני זו שבתלה את עצמי. באותו לילה הבנתי סוף סוף מה היו טיפות הדם והכאב שהרגשתי באותה מקלחת

עו''ד רוצה עוד - סוטה לא קטנה :
לפני 3 שנים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - כמה פשוט, כמה מקסים.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י