בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עקרון הפומביות

זוהי הזמנה לדיון בסוגיה האם נשלטת יכולה לקבל את שם העצם "כלבה" כל עוד נדפקה בדלתיים סגורות, או לחילופין האם היא ראויה לו רק משנדפקה במרחב הציבורי.
כך זה היה:
- תגיעי עם האופניים שלך תחת הבית שלי ב2230, בלי תיק.
- אבל למה? אני חייבת ארנק. וטלפון?
- את לא צריכה ארנק, כתבי לפני שתצאי וארד .
- אבל לאן הולכים? אני צריכה להתלבש? אני צריכה להוריד שיערות? אני לבושה כמו שראית אותי בבוקר.
- תפסיקי לשגע אותי עם השאלות שלך. אל תאחרי.
תכננתי להראות הערב נערית מהרגיל, קשרתי את השיער בקוקו נמוך כזה כשל גברים ארוכי שיער, לבשתי כהרגלי גופיה לבנה, מעליה קארדיגן שחור ומעיל רוח עם כובע. לכיס המעיל הכנסתי KY ושטר של 200 שח, גמני ירדתי בלי תיק מן הסתם.
בנוסף וחשוב מזה, לבשתי תחתוני סטרפאון שעלו לי הון אך מצדיקים כל שח. הם צמודים כתחתונים הדוקים, ומלפנים יש כעין בטנה כפולה וחישוק בשכבה החיצונית אליה מתחבר הזין. הרכבתי את הזין שלי. הו. הזין שלי. אני מיד מתחברת למרכז שלי. אני והוא אחד. משתחזר בי הבסיס לסיבוב המחוגה. ממששת אותו , מצמידה אותו אלי ורוכסת מעליו את הרוכסן.
.

היא מחכה לי למטה, אני מתירה את האופניים מהמתלה יוצאת בשביל הבניין, עיניים כחולות נהדרות נתלות בי בסקרנות, אני יוצאת לעברה והיא שוב מתחילה בשובבות: אבל תגיד לי לאן הולכים! (היא מדברת אלי בלשון זכר)
אני מחייכת ומסמנת לה עם הראש לרכב אחרי. חוצה את הירקון דרך המלונות ורוכבת ימינה לכיכר אתרים. ריח העזובה עולה מהמרצפות וזיכרונות מהקולוסאום ומערכת הסאונד המטורפת שהייתה בו מציפים אותי כשהיא אומרת, אופפפפפפ לא כיף לי לא לדעת מה עושים. ממשיכה לרכב לתוך גן העצמאות, עוברת את בעלי הכלבות וכלבים וממשיכה צפונה יותר. משמאלי שיחים נמוכים פזורים ומימיני מעבה עצים חשוך, אני בוחרת את החלק המואר, עוצרת קושרת את האופניים שלה לשלי ומתחילה ללכת בשביל. לפני, טור שיחים מתעקל לשמאל ויוצר קרחת עגולה עטופה בשביל הליכה. היא הולכת אחרי וכשאני עוצרת היא שוב שואלת בקול מאנפפ וכאילו לא מבין: אבל מה עושים? אני לא עונה אלא מושכת לה את גב השיער לרגע לאחור ואז במשיכה קדימה ולמטה. תוך שהיא צוללת לעבר האדמה אני רואה את החיוך שלה מתפשט על הלחי השמאלית. למעשה פה היא כורעת על ארבע, הברכיים על השביל והזרועות והראש קרובים מאוד לשורת השיחים המסופרים היטב לאחר שיפוץ הגן במסגרת אירועי המאה לעיר הלבנה.
פותחת את החגורה שלה ומורה לה להוריד את הגינס. אני אוהבת לראות בחורה מורידה לעצמה מכנסיים כדי להידפק.
אני מסתכלת על הגוף היפיפה שלה, תחת מושלם, קטן ומסומן. רגלים ארוכות וגב חזק, כולו אומר גמישות והענות. רואה גבר מתקרב הולך על השביל לעברנו. אני עוצרת באינסטינקט . לא זזה .מזה שנים שאני מחכה לרגע הזה. שאוכל להתגבר על החשש מפני הזר. מנעוריי נמשכתי למזמוזים במרחב הציבורי. כאישה טובת מראה ורעת לב עם נטייה לכבוש פצצות, תמיד משכנו תשומת לב כך שהייתי צריכה להרחיק מעלינו בעצבים, מיני מטרידים, מציעי הצעות, עוברי אורח סקרנים וסתם מציקנים שכשהתמזמזתי עם גברים מעולם לא העלו על דעתם להציע להצטרף או "לתת לך להרגיש זין חם, זין אמיתי".ודאי שלא, כבוד של גבר לגבר. מיואשת וספוגה מהמנעד הזה של להט מטריף עם אישה ואז חרמנות שמתחלפת בתחושת איום וזעם עד שכבר ירד לי החשק בשנים האחרונות להתגףף ברשות הרבים. אני אומרת לעצמי, תסמני טריטוריה בדמיון, אפפחד לא מתקרב יותר ממה שאת מרשה, ועוד חוזרת ואומרת לעצמי, בטוח שרוב הגברים פה הומואים, אני מזמינה למרחב שלי רק אותם. הגבר שהתקרב כאילו הרגיש את כיבוש התודעה שלי והמשיך ללכת בשביל מימיני תוך שהפנה את מבטו הצידה כדי לא להיתקל בי. היא כמובן שמעה את צעדיו. היה לי ברור שזה מחרמן ומפחיד אותה. ריגש אותי להיווכח שלמרות הפחד שיתקפו אותנו, כך כשהיא עם התחת חשוף, לא רואה אפחד ורק שומעת צעדים מתקרבים, היא לא מסובבת את הראש, לא שואלת לא עוצרת את הרגע, אלא רק מתמסרת. הוא התרחק, עמדתי מאחוריה בלי לזוז, לתת לה הרגשה שאני שם, פתחתי את הרוכסן הוצאתי את הזין ואמרתי לה תעלי אלי את הכוס שאראה אותו. מתוך העל ארבע היא הרימה את האגן אלי, ננעצתי בכוס שלה. החלקתי לתוכו. לשתי דקות, רק כדי להירטב ממנו. היא לא הוציאה הגה. עברתי לתחת. הרגשתי שאני מפרקת אותה. אני אוהבת לדפוק אותה בהתחלה ככה בלי סיכוך, מהנוזלים שלה, לקרוע אותה עם זין שאינו מחליק אלא נדחף ומפסק אותה. אני הולכ להכאיב לך בתחת סיננתי לה. אעניש אותך על כל ההתחצפויות של השבוע האחרון. כולל הבוקר כשביקשת שאכין לך כבר קפה. דפקתי אותה לאורך זמן. מרחוק צופה בי גבר עם סוודר לבן ושלושה פסים אדומים לרוחב. אני מתה על התעוזה העזתית הזו של לובשי הסוודרים מצמר. מניחה שממרחק, עם המעיל והכובע, אני נראית לו כגבר. לאחר כרבעשעה שהוא מתצפת עלי הוא אוזר עוז ומתהלך לעברי, ככל שהוא מתקרב אני מדמה לעצמי שהוא שואל את עצמו, יאוורדי, מי זה הגבר הזה שמזיין ככה ככ הרבה זמן? בכולופן וחזרה לעובדות, הוא מתקרב , מסתכל על הפנים שלי רואה שאני אישה, מביט מבוהל למטה, נראה שחווה הקלה לראות שאני דופקת אישה ולא גבר וממשיך בשיטוטיו. אני יוצאת ממנה, מחזירה את הזין סוגרת את הרוכסן ומשעינה עליה ברך מעט מקופלת ונשענת עליה. מסדירה את הנשימה,לאט מסתכלת סביב. למרות היותי קטנת קומה אני מרגישה כמו הענק וגנו. כך עוברות להן כמה דקות עד שגבר נוסף, מרובע כזה, קרב בשביל לאזור השיחים הנמוכים שלנו. מהמקום שבו הוא נמצא הוא רואה אותי נייחת ואותה הוא לא רואה כלל כי כעת היא מקופלת תחת רגלי. הוא הולך לעברי ואני חושדת מהאינטנסיביות של המבט שלו שהוא מגשש לדעת אם זה הולך לקרות. ככל שהוא מתקרב הוא מתחיל לקלוט שאני אישה ונראה נבוך. כשכמעט עובר לידי אני מסמנת לו עם העיניים שיסתכל למטה, הוא רואה אותה ומחייך אלי חיוך מופתע, יורמי.
מתרחקת ממנה , מסתכלת עליה ואז חוזרת ובועטת בה. התחת הקטן שלה מתלבש לי בול על הנעל. ככה ,כמה בעיטות. אני יודעת שזה לא קרה פה הרבה אבל הנה שחררתי את זה, אני אוהבת לבעוט בה. בתחת. רק בו. בעיטות מדויקות שמעיפות אותה קדימה. היא כלבה ותיקה ואני שולטת מתחילה. הכל כבר עשו לה: חוררו-פיצצו-מילאו-הכו-שפכו-הזריעו-חפצנו-תלו-השפילו-חוללו חבללו וכיוצא באלו. זוהי הפעולה היחידה שעשיתי לה שחוותה רק איתי. אנו משערות שזהו המוצא המרוקאי המשפיע על בחירת מאפייני השליטה שלי. בינתיים אני מתגרה מהבעיטות האלו ומהאינטראקציות עם עוברי האורח. רוצה לנשום קצת ולהתרכז בעצמי. הולכת ממנה בצעדים מודגשים על השביל כדי שתשמע אותי מתרחקת ממנה. במרחק כשלושים מטרים נמתח שביל אופניים המשקיף לחוף הילטון.אני בוהה בים ושוכחת ממנה לזמן מה. כשאני חוזרת, עולה בי אותו ריגוש ביתר שאת למצוא אותה בדיוק במקום שהשארתי אותה, באותה תנוחה ממש. מורמת וחשופת תחת עם הראש נושק לאדמה. זה מחרמן אותי באופן גורף. פותחת שוב את המכנסיים מורחתKY על הזין, פוקדת עליה: תרימי את עצמך עד שיהיה לי נוח ודופקת אותה שוב. מזה כמה חודשים שאני לא אומרת לה לעשות חוקן. מהסיבה הפשוטה שהכלבה הזו תמיד מריחה טוב משם. מנסה לתפוס אותה בשעות משתנות, לפנות בוקר, בלילה וכלום. כאילו דפקתי כוס. אני ממשיכה לדפוק אותה, אבל לא שומעת אותה, שומעת רק את האנחות שלי. למה אני לא שומעת אותך אני סונטת בה? אני לא רוצה שיישמעו אותנו היא מחניקה. אותי זה מצחיק משום שהיא צודקת ,באמת לא שומעים אותנו, אבל כל מי שחצה את הגן ב 45 הדקות האחרונות ראה אותנו. תופסת לה את הצעיף, קצת חונקת אותה, מרימה לה את הפנים ואומרת, היית כלבה טובה ולא זזת. אבל נדמה שלא נגעת עד עכשיו בשיחים נכון? לדעתי את צריכה מזכרת מהגן, כמה שריטות על הצוואר כמו ג'יזס,או פרחים לשבת? לא היא מתחננת,לא, בבקשה, יש לי אורחים בשישי.

לעניינינו, מנקודת המבט שלי נשלטת יכולה להיקרא כלבה רק לאחר שהתממשה זכותו של הציבור לדעת.
לפני 3 שנים. 26 באפריל 2020 בשעה 0:25

פנתה אלי אישה בחודש דצמבר, שמה 0, אמרתי לה את הכינוי שלי בהאנג אאוט כי לא רוצה להמשיך פה ואז שקעתי בענייניי ולא שמתי לב שהשיחה לא נמשכה. ביום גשום אחד של חודש ינואר נכנסתי לאזור ההזמנות שלא ידעתי על קיומו (אפפ- פובית) וראיתי את ההזמנה לשיחה ממנה. הנה היא לפניכן: 

• 13/12/19, 4:36 PM 

 היי לייט, XXX, מהאתר‎.

אני:

Jan 31, 5:36 PM

הי מצטערת שלא עניתי קודם. זה מה שכתבת לי

39, פרודה ומחפשת. להתנסות.
מעוניינת יותר בשליטה מנטלית מאשר כאב, אבל כן גם פיזי ‎

0: עכשיו אני כאן‎. מהשלומך?

- טוב ואת?‎

קצת עייפה ואחרי יום מעעצבן‎

0: אני בדרך למקלחת, למחוק שאריות של יום ארוך‎

מחקתי את הכרטיס יצאתי מהכלוב לפני חודש ואיכשהו, את נשארת עבורי קצה לא סגור.

הימים שלך בדכ כאלה?‎

 

אני: בוקר טוב. מצטערת נרדמתי אמש‎

לפני מחזור ימים מעצבנים
בדכ נחמדים‎

Feb 5, 8:12 AM

הכל בסדר, הייתי שם‎

אני: היית?‎ הפסיק לך ? אשריך‎

0: לא, נרגע, פעם כל וסת היתה אסון, למדתי לנהל את זה אחרת‎

- תייעצי לי ?‎

0: בשמחה.

דבר ראשון תזונה: מזון קליל, ירקות פירות הרבה ולהפחית תבלינים‎

דבר שני פעילות גופנית: לשחרר גב תחתון ואזור אגן‎

דבר שלישי: לדעת מתי הוסת תגיע ולהתכונן אליה, לפנות ‎

זמן למקלחות בבוקר ובאמצע היום, זמן למנוחה יותר.‎

אחרי כמה חדשים הגוף נרגע‎

כאבי וסת ועצבנות זו הדרך של הגוף לנקות רעלים וגם לבקש ניתוק ומנוחה‎

זהו בגדול‎.   

0: לשלוח תמונה?‎

אני :אם את רוצה‎

זה מה שאת שואלת ?‎

0: כן‎

אם תרצי‎

אני: לכי על זה.

פה קיבלתי צילום של אישה יפת מראה, קטנה וקצת מלאה עם ציצים מאוד גדולים שעומדת רחוק מהמצלמה ומביטה לצד השני.

לפני עשר שנים קבלתי פנייה מאישה שראתה אותי בבאר לסבי בעבר הרחוק כשעוד היו ברים לנשים ומאז נתקעתי לה איפשהוא עד שהשיגה את המייל שלי. אמרתי לה יופי שפנית, ותיכף ניפגש, אבל שלחי תמונה כדי שיהיה לי משו ממך בשכל. היא שלחה תמונה של עצמה, פצצה בלונדינית עם גוף מדהים ומבט כחול שגם הוא פונה לצד השני, רחוק מהמצלמה. כעבור כמה ימים כשפתחתי לה את הדלת, ניצבה מולי אותה פצצה, פוזלת כמו אני לא יודעת מה, עם עין אחת עלי, ועין שניה פונה למשקוף.

נדלקתי על 0 ומהביטחון שבו היא שלחה צילום מיוזמתה, אבל חשדתי שגם לה יש את אותה, איך אקרא לזה? לקות.

אני : את נראית מצוין.

0: תודה, כשתרצי, תשלחי את שלך

- אני לא שולחת ברשת זה מאיים עלי‎

 אשמח לדבר פה בוידאו כך תראי אותי‎

0: מקובל.‎ עכשיו לא אוכל וידאו, אפשרי בערב‎

בערב: 0: שאלה: נגיד שהולך בינינו ומעוניינות להפגש, איפה נפגשות?‎

אני :אצלי בתא. ‎היה לך כבר קטע אישה ?‎ מבינה שאת סטרייטית ופרודה מגבר‎

0:הייתי עם שתי נשים לאחרונה, וכן פרודה מגבר‎, האבא של הילדים שלי.

- שתי נשים מהאתר ?‎

0: לא, מshedate‎, ללא שליטה‎.

אני : יא סלאאם, שידייט היא מלך.

0: האמת שכן.  ?‎. Apropo le Roi, vous aimez etre le

אני : evidament

0: J'espere que vous etes un Roi grace et juste.

אני :Grâce mais pas juste

 ?Tu aime être puni

0: עד כה עשיתי זאת רק בדמיון‎

אני :Écris moi ce que tu as imaginé

בעברית מן הסתם‎

0: שליטה אני מקבלת רק כשהיא מדויקת.

אני :‎הדיוק הוא הדדי. ‎ותלוי כימיה‎.

היה לך כבר שולט? גבר ?‎

0: לא‎. סקס רגיל מבחינתי זו שליטה מספיקה של גבר.

פה היא כבשה אותי. אינטליגנטית, בעלת תודעה פמיניסטית היכולה לסכם הגות שלמה במשפט אחד.

אני :‎אז אם היו לך קשרים עם נשים ללא שליטה וגם לא היה לך קשר עם שולט, על איזה דיוק אנו מדברות ?‎

0: אני מחפשת להתנסות ובדמיון שלי הרצתי כבר הרבה דברים‎. העולם הפנימי שלי מאוד עשיר‎

אני יכולה להיות בו ימים ושבועות‎.

אני :יכולה לאמר לך בודאות שהשליטה שלי לא תתאם בדיוק לדמיון שלך‎

0: ברור‎. אני חושבת שכבר קלטתי את המקוריות שלך.

אני :עולם פנימי עשיר נחוץ כדי לפתות אותי להעמיק‎

0: הכוונה בכך לשליטה שיש לה רמה שווה של תשוקה וכח‎. אחרת זו עוד אפיזודה‎

כעבור שעה

0: אני לא רוצה להקשר‎

פיזית‎

אני :טוב.

קשירות‎ הן  לא חלק מהותי בסשן‎. להיפך
אני נהנית להצליף עם הידיים‎.

מה גם שאני גרועה בקשירות מורכבות.

0: אני כבר מבינה שאת חודרת והרבה וזה טוב אבל לא מאחור. מאחור רק אצבע‎.

אני : טוב.

0: ולא לקרוא לי בשום שם של חיה בבקשה‎. (היא מתייחסת לטקסט קודם שקראה אצלי)

את מצחיקה עם הבקשות הספסיפיות הללו.‎

אני : זה טוב שאני חודרת הרבה ?‎

רציתי להבהיר שאני לא רואה בזה משהו לא טוב‎

ואני בטוחה שאת כזאת‎

אני :אבל את אוהבת להיחדר בכוס? זה חשוב לי‎

0: מה זה אומר?‎

אני: זה אומר שישנן נשים שאינן אוהבות להיחדר וסקס כזה גורם לי לסבל רב.

0: אני אוהבת, בהרבה תנוחות‎.

אני : נהדר.

את מצליחה לגמור בחדירה?‎

0: כשהחדירה מדויקת- כן. כשהיא לא, אז לא.

ואת נחדרת?‎

אני :מעט‎

בטח שלא בהתחלה‎

כתבי לי איזו תנוחה מועדפת עליך מתוך השלל שכתבת שאת אוהבת.

0: אגיד לך מה שתינו אוהבות כי אני קוראת מחשבות‎

אני: נראה אותך.

0: על שש‎

את מעלי‎

לא נותנת לזוז‎

אני : כן, תמשיכי‎

0: את מדברת בזמן החדירה‎

חודרת לראש‎

לא בטוחה מה את מכניסה לפה, אבל מכניסה‎

אצבע אולי‎

אני :את האצבעות שלי‎

0: הרבה זמן ככה‎

מעייפת‎

רוכבת‎

אני: מעייפת ?‎

0: כן‎

אני: אני לא מתעייפת מהר‎

0: רוצה לעייף‎

וככה לאלף‎

אני :מהי התנוחה השניה שאני אוהבת ?‎

0: או בעמידה אל הקיר או כשיושבת עליך‎.

אני: נכון‎. כשאת יושבת עלי עם הפנים אלי‎

והציצי המרשים שלך מכסה אותי‎.

התנוחה השלישית כשאת יושבת וכורעת אליך ואת מסתכלת מלמעלה‎

אני :השלישית היא בעמידה צמוד לקיר שהזכרת קודם‎

0: אז הרביעית‎

אני : לא מצטיירת לי התנוחה הזו בכריעה
עכשיו אני מגורה, לא הספקתי לעבוד וצריכה להתרכז ולעשות משהו עם היום הזה
אצלצל בערב‎.

כעבור שעתיים. (אני מתה על נשים לא מתחשבות שמה שהדבר היחיד שמעניין אותן זה תשובות לשאלות קודחות)

0: הייתי רוצה שזה לא ירגיש/יראה כמו סשן‎.‎

אני : זה יהיה מיוחד ולא ירגיש כמו סשן‎.

0: לא שהייתי בסשן, אבל הבנת‎

אני :כן הבנתי. זה ירגיש יותר כמו מה שתיארנו בשיחה אמש?‎

0: כן.‎

אני יודעת שאת אוהבת ואם אני הייתי למעלה גם הייתי אוהבת, אבל קשה לי עם הכריעה לשם כריעה‎

משפיל מידי‎. לפחות בהתחלה‎

למה שקראתי התנוחה הרביעית.

אני :‎ לא דיברנו על האפשרות של כריעה לשם כריעה. לא מעניינת‎

0: היא כן מעניינת.

אם הייתי שולטת הייתי עושה זאת‎.

אני : התנוחה הרביעית, לפי מה שתיארת לי דמיינתי אותה כמו מציצה בזמן שאני יושבת, אחרת איך ?‎

השפלות זה לא ממש הקטע שלי.

0: כן כך‎. בזמן שאת יושבת‎.

אני : בזמן שאני יושבת את כורעת ומה את עושה ?‎

0: זו החלטה שלך, המצב קשה לי‎.

לפחות בדמיון‎.

הפוך זה מאוד מגרה.‎

אני: אני מתייחסת לענין הכריעה בספר‎

זו סוגיה שגם הנשלטת שם מעלה ומתנגדת מראש, כבר כשהן מתכתבות.‎

0: ומה את אומרת.לגבי זה?‎

אני : שזה תלוי-מצב.‎

ונדרש תזמון עדין ומדויק לפעולה הזו‎

0: אני מודה שבמצב הפוך הייתי דורשת זאת‎.

אני: יכוליות שהכריעה בכל זאת מגרה אותך באופן אמביוולטי?‎

0: רק במצב הפוך‎. לא איתך.

אני :‎תרצי שמישהי שהיא לא אני, תכרע לפנייך ?‎

0: כן‎

 • Feb 6, 4:16 PM

אני: איך את חושבת כשתרגישי כשאישה תכרע לפנייך ?‎

0: וואו, אין לזה מילים מתאימות‎

אני :יש לך, הן מסתתרות תחת הלשון‎

0: כשאמצא אגיד.‎

גם רוגע וגם עוצמה ביחד‎

אני :‎תיאור משקף‎. וגירוי? או לא בהכרח‎

0: כן אבל אחר‎

כזה שבא מהראש‎.

אני :לא גירוי מיני‎?

0: כן, מיני אבל אחר‎

כזה שלא רוצה זין אלא רוצה לתת זין.‎

יש לי דמות שלך בראש‎

את נראית כמו הסולנית של להקת LP‎

אני: מי זו?שלחי תמונה שלה‎

בערב: מה היינו עושות אם נפגשנו היום‎

אני : קודם הייתי מפרקת אותך שעתיים‎

0: ואו‎ איך‎?

אני: עם הידיים‎

והזין שלי‎

עם הפה שלי‎

0: ואז‎?

מאוד מתחשק לי‎ להרגיש אותך‎.

‎אני : מעניין אותי איך את גומרת‎

איפה מתחשק לך להרגיש אותי ?‎

0: מאחורי‎

אני :מאחורייך ובתוכך או רק מאחור‎

בהתחלה רק מאחור, לא למהר עם הזין, אני אוהבת לאטט‎.

אני :

אנלא ממהר. שאלתי איפה מתחשק לך עכשיו‎

0: אותך מאחורי ועלי.‎

אני טועה להניח שכעת אחרי שהבנת שאני מתקשה בכריעה, זה גירה אותך למצוא דרך שאכרע?‎

אני: כן את טועה‎.

אני לא דווקאית‎

0: את מעוניינת להפגש בשבוע הבא?‎

אני :כן‎.

יהיה לי קשה עד שבוע הבא עם כל המתח הזה.

O • Feb 7, 9:49 AM

אני מבקשת שתזייני אותי בעדינות בפעם הראשונה‎

אני : אני בכנס של מטפלים מיניים על בדאסאמ בביח שיבא, אמרתי לך עליו? נראה לך שאצליח להתרכז אחרי הפתיחה הזו ?

קראי: הצילום של המצגת לא עולה. 

0: תקשיבי, יצא לי הרבה לקרוא על הפסיכולוגיה ההפוכה של השליטה. מבחינתי זה תלוי במצב הנפשי של כל אחד, יש שמתאימים לתפקיד שליטה ונהנים מזה והפוך. זה לא שכלתני, פשוט לא.‎

אני: יש פה מרצה שמדבר על השיר של זהבה בן, זמר שלוש התשובות, ומנתח בו את השליטה שהיא מעניקה לאהוב שלה. פותח את הראש. אני אוהבת את השיר הזה.

https://www.youtube.com/watch?v=3QTO2TLL7B0&feature=share

ידעת שיש סטיה ששמה frotteurism של התחככות באחר?

0: כן, הבעיה עם פרוטוריזם שלרוב זה לא בהסכמה‎.

אני: מדייקת ומתקנת שמדובר בהתחככות באחרת. זה תמיד באישה. לא שמעתי על אף אישה שהתחככה בגבר באוטובוס.

 • Feb 7, 10:23 AM

שלחי לי צילומים של המצגות זה מעניין אותי.

קבלי: אצרף בבא.

אני :את סקרנית לראות קצת מהזין שלי?‎

0: הוא עליך עכשיו?

אני: כמובן

0: כן ולא‎

אני: ידעתי שתעני ככה‎

כשתבואי אל תוציאי אותו עד שאתחנן‎

אני: ברור‎

0: את מצפה להתנהגות מסוימת ממני?‎

אני :אענה לך בהרחבה בהמשך על השאלה הזו‎. רוצה להקשיב  יש פה מרצה מצויינת.

מגורה מהדיבור שלך על מחר‎

0: Soufre, ma Cherie

 • Feb 7, 12:00 PM

אני : J’ai du mal a ta t’attendre

Merde, ci j'ai bien compris

אני: Tres bien compris

קשה לי עם המחשבה שניפגש בפעם הראשונה אצלך כי אני חושש שבביתך תהיי כוחנית ודעתנית‎

0: בחרת להיות למעלה ועוד לשלוט, תעשי את זה ותגידי מה את רוצה‎.

אני: אני רוצה להיות בתוכך‎

0: את רוצה יותר מזה‎.

אני :אני רוצה שתהיי כנועה ואקטיבית בעת ובעונה אחת.

כתבי לי מה את רוצה‎

גם אני רוצה יותר‎

0: את החופש להיכנע בדרך שלי‎.

ואז: אוכלת מרק‎. אשאיר לך‎

זה נראה לי מאוד יומרני לדרוש ממישהו כניעה על סמך אפס הכרות‎

בכללי לגבי סשנים‎

צריך להרויח אמון‎.

אני: אני דרשתי ממך כניעה?‎ דיברתי על החשש שלי‎ למפגש אצלך 

ומשם לקחת את זה למקום שאני לא כיוונתי אליו‎

בכלל כל המילים על שליטה גדולות ונבובות, גם אחרי שמכירים.‎

כשדיברתי על הציפייה שתהיי כנועה הצמדתי לה את הפועל אקטיבית באותה העת וזה משנה את כל התמונה‎

0: נכון‎

ואשמח לפגוש אותך. לזה‎.

ולדעתי את תרגישי מאוד בנוח אם תשבי אצלי בבית על הכורסה ולכמה רגעים אכרע כדי להבהיר את המצב‎

אני : אנלא מצליח להתרכז בכלום בכנס הזה. הגעתי לחינם. מזלי שהוזמנתי ולא שילמתי 250 שח לכרטיס.

0: יופי‎

אני :יופי הא‎

רעה‎

0: אני? בטוחה?‎ ואת לא תהי רעה מחר? ‎ La verite

אני :לא‎.

אני לוקחת בחשבון שאהיה רכה מידי לטעמך‎

סתם.

 אנלא יודעת איך אהיה‎

אבל רעה לא.

ואם כבר אז קצת רעה, באופן סקסי
כמו שאת‎.

לא רעה של לב‎

0: טוב שזה אצלי, אצלך היית מפרקת אותי‎.

אני: את חושבת שהייתי מפעילה יותר כוח אצלי? את טועה‎

0: כן‎. בטוחה‎.

אני חושבת שאצלך יש מקום קבוע שבו את מצמידה לקיר ותופסת את הידיים מאחורי הגב ומושכת בשיער אחורה.‎

אני :להיפך נראה לי שאצלי אהיה יותר ג'נטלמן‎. וכן, הקיר שאת מתארת קיים.  

באותו שישי אחהצ, לפני הפגישה המתוכננת לשבת בבוקר בביתה איפה שהוא בשרון, אני:

אני כל היום רוצה לשאול אם את עדיין רוצה שאצמיד אותך לקיר‎

0: למה את שואלת מה אני רוצה?‎

- את שואלת למה אני לא לוקחת בכוח ?‎

כי אמרת שאת לא רוצה שזה יראה או יורגש כמו סשן‎

0: אוקיי‎. נשים רגע הכל בצד, מה את רוצה שיהיה מחר כשתגיעי?‎

- אני רוצה בפעם הראשונה שלי בחיים שלי להיכנס לבית של אישה שאני זר לה ולהצמיד אותה לקיר ולפרק אותה בדרכי.

0: זה מה שיהיה מחר. מבחינתי אין צורך להתכתב יותר עד מחר.‎

• Feb 7, 4:19 PM

0: מעניין למה את לא עונה.

 שתדעי שנכון להרגע.

אני במצב רוח מתנגד כדי להתגרות, מקווה שתאהבי.‎

• Feb 7, 7:12 PM

אני : ואם אנלאוהבת יש לי ברירה ?‎

0: לא נכון, זה טנגו‎

אני : לא סובלת טנגו‎

0: אז לא‎

תהי את‎

תכנסי לבית שלי ותתחילי כמו שאת רוצה‎

אני :לכי לישון ‎

Feb 7, 10:39 PM

Oui monsieiur

שבת בבוקר יום יפה: 

0: Tu fumes?

אני : J’ai arrêté

Ne fume pas stp

0: Je ne fume pas

Je voulais savoir

Tu est en route?

-Oui

0: Je prends une douche, la porte est ouverte

הייתי לבוש בז'קט אנגלי מטוויד עם משבצות ואחרי שינה טובה, כשנכנסתי, הדבר הראשון שהיא אמרה זה : "איזה יופי!"

התקרבתי אליה, היא הרבה יותר מושכת, וקטנה וגדושה מאשר בצילום, היינו יחד כשעתיים. נהדרות. בשעה השלישית הטלפון בבית התחיל לצלצל בלי סוף, כשהיא ענתה זה היה הפרוד שלה, שהרגיש שיש לה משהו כי היא דרשה ממנו לקחת את הילדים בבוקר, ועשה לה סצנה בטלפון. כשהלכתי היא דמעה.

בנוגע לחשד שלי גם פה להיתקל בפזילה אז לא, היא ממש לא פוזלת ויש לה עיניים חומות ויפות. רק כשהיא מתרגשת יש לה איזה טיק בעיניים, כעין מצמוץ חזק. זה נגע בי. ולא חשדתי סתם, החושים שלי עובדים.

כעבור כמה שעות:

0: אני עדיין לא קולטת שבאמת נפגשנו‎

 • Feb 8, 2:54 PM

כן. גם אני.

0: התחת שלי מתגעגע אליך‎

אני:‎ למה ממה שעשיתי לו התחת שלך מתגעגע ?‎

Feb 8, 3:31 PM

השאלה שלי נותרה ללא מענה מצדה. לא בשבת ולא בכלל. ידעתי שכשהיא תסיים את הדראמה איתו בטלפון היא תיסע לקחת את הילדים שלה מאמא שלו ולכן הנחתי שהיא עסוקה ולא זמינה יותר בשבת.

למחרת יום א לא שמעתי ממנה ורחשתי כמו אני לא יודע מה. שונא את המצבים האלו של אינטנסיביות מינית שפתאום מתרוקנת בלי שאדע למה. מאוד קשה לי המשחק הזה.

ביום שני צלצלתי אליה. היא סיפרה שהפרוד הגיע ביום ראשון לשיחה עם המגשרת, פוצצ את הגישור, אמר שהוא הולך לתבוע אותה, לנשל אותה ועוד שלל איומים של גבר שמרגיש עצמו נבגד כשהאישה שהיתה שלו מזדיינת עם אחר.

היא נתקפה חרדות ואמרה לי שהיא לא תוכל יותר להיות איתי בקשר, שאין לה מה לתת לי, שהיא תחת המתקפה של החיים שלה.

עברתי ימים לא קלים, בסופו של דבר סידרתי לעצמי את הראש בעזרת החלטה שקבלתי לפי 15 שנים כשהיו לי מאהבות סטרייטיות, לא לשכב יותר עם נשים שהן אמהות נשואות כי אני לא רוצה לקחת אותן ממקומן ולהסיח את דעתן וכך להתערבב בקארמה של הילדים שלהן. חזרתי ואמרתי לעצמי שבעצם היא עדיין נשואה ובמצב נפשי קשה.

מידי פעם שאלתי בהודעות מה קורה איתה והיא ענתה שעדיין מסובכת עד שמתישהוא הדברים התחילו להתבהר

ואז משומקום היא כותבת: עזבתי את הבדסמ

אני : וואלה? מה, בעקבות המפגש איתי ?

-          לא, בעקבות החיים, המכה שקיבלתי מהאקס זרקה אותי מלרצות לקבל מכות.

-          היו לך קטעי בדסמ לפני ?

-          לא

אני :  אני לא חוויתי את המפגש איתך כבדסמי אלא כקינקי ונועז. נועז במיוחד כי אזרנו את האומץ ישר לפצוח במזמוז סוער בלי דיבור מקדים וכל הבנאלי הז

0: אני עכשיו במשהו מאוד נעים ועדין.

-           עם גבר או אישה ?

-           עם אישה

-          איך הכרתן?

-          בשי דייט.

פה הפסקתי להתכתב מההלם. רציתי אותה. השילוב שלה של נשיות, אמהות וסקסיות יחד עם חכמה נשית מכילה, עשה לי את זה בגדול. נתקפתי בעצב.

כעבור כמה ימים כתבתי לה :

- חייבת לאמר לך שקבלתי שוק כשאמרת לי שהכרת אחרי שהיית איתי בחורה בשידייט. הייתי בטוחה שנוצר ביננו קשר עמוק שבכלל לא מבוסס על בדסמ גם אם הכרנו דרך האתר. ואחרי כל האינטנסיביות באותם ימים נהדרים ההתנתקות שלך באחת היתה מובנת לי ואיכשהו נסבלת בגלל הנסיבות המשפחתיות שהתקדרו אצלך

0:  הי XXX', מצטערת לשמוע ומתנצלת

אני : קיוויתי/הייתי די בטוחה לאור הכימיה שהייתה, שכשהעניינים יסתדרו עם האבא של הילדים  נחזור להתראות אבל אני מבינה שזה לא יקרה.

0:  פגשתי מישהי שמאוד מתאימה לי, מבינה, עדינה והכי חשוב גרה במרחק קצר ממני, זה הופך את הכל לקל וזמין. בהתחלה רציתי רק מפגשים אבל זה הופך לקשר

אני : מאוד רגיש מצידך לתאר לי אותה בפרטי פרטים

היא : כדי שתביני ששיניתי כיוון. אני בתקופה שצריכה כתף, לא כאפה

אני :  לא מבינה למה את חושבת שממני היית מקבלת כאפה?

היא:  כי זו את

אני : את מציירת אותי כמו רובוט שמצליפ ספנקינגס על אוטומט

היא : לא נכון, את אנושית עם נטייה מינית מסוימת ולשם הרוח נושבת, אני מנסה להימנע מזה בתקופה הזאת ולמזלי מצאתי מישהי שהיא ההפך מזה.

 

כשפוגשת אישה נבונה, אחרי שעתיים של סשן היא יודעת אותי טוב יותר מאשר אני את עצמי.

מחכה לבחורה חכמה שתרצה לקבל ממני הצלפות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aציבעוני​(אחר) - יש לך סבלנות
לפני 3 שנים
lightdomination4u​(שולטת) - נכון ובשפע. רק לנשים שוות.
גם לך יש סבלנות רק עכשיו כשגללתי לתגובה שלך ראיתי כמה הוא ארוך.
לפני 3 שנים
אביר כנוע​(נשלט) - וואו... אחד הפוסטים היותר מעניינים, מפתיעים, רגישים ונותני השראה רגשית שנתקלתי בהם.
שזור בהמון משחקי ראש מדליקים.
כבוד!!
לפני 3 שנים
lightdomination4u​(שולטת) - תודה אביר
לפני 3 שנים
אביר כנוע​(נשלט) - ממש בשמחה.
למדתי המון. מיוחדת מאד
לפני 3 שנים
אלפא-בטא​(נשלט) - הפוסט הינו הצצה, כמעט ראשונית, ובטוח נדירה אל דקויות המיניות הנשית.
מרתק!
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - וואו, מזמן לא נשאבתי כך לקריאה
מרתקת כזו.
לפני 3 שנים
Aציבעוני​(אחר) - וכרגע כשקראתי בפעם השניה
אחרי שנתיים
אנטילגנציה של שני נשים.
זה החירמון הכי ענק שיש
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י