צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דיגדוגים - והפעם לספר שפתחתי אתר בנושא

Liquefier​(אחר)
לפני 18 שנים • 25 באוק׳ 2005

דיגדוגים - והפעם לספר שפתחתי אתר בנושא

Liquefier​(אחר) • 25 באוק׳ 2005
טוב, בטח כבר ראיתם שכתבתי כאן איזה חמש הודעות בשנתיים האחרונות icon_surprised.gif
מה, לא?

האתר הזה מדהים באמת, והסיבה לנוכחות החלשה שלי היא פשוט שאני "לא ממש בעסק". זה קצת מבלבל - גם אותי. מצד אחד, ה"קטע שלי" - דיגדוגים - הוא העדין שבעדינים, ולא נופל כלל בהגדרה של בדס"מ כפי שמשתקף כאן. מצד שני בכמה פעמים שהנושא עלה כאן היו מי שנתנו את הרושם שדיגדוגים זה כזה עינויי שזה מבחינתם הרבה מעבר לקו האדום שלהם icon_eek.gif

אני כן רואה כמה קוי דמיון בין דיגדוגים ובין בדס"מ, לא רק משום שיש כאלה שרואים בהם חלק מהאקט הבדס"מי, אלא גם כשהם מחוץ לעולם השפחות, המלכות, האדונים והעבדים. היות ודיגדוגים עבור מי שרגיש/ה זו תחושה כל כך עזה, היות וזה עניין של איבוד שליטה - גם בהם צריך להיות אמון ואחריות, לעשות את המסע הזה לאיבוד השליטה מהנה ומרגש לשני הצדדים. כשהם נעשים כך, לטעמי, הם אירוטיים, אינטימיים, ועולם ומלואו.

בכל אופן, אני חושב שהעולמות הללו נושקים מספיק עבור מספיק אנשים, כדי לחזור לכאן ולספר לכם, שהקמתי אתר קהילה ישראלי, בעברית, הפונה לסקרנים כלפי - וחובבי - הדיגדוגים.

נתראה שם?

www.digdugim.com

תודה icon_smile.gif
עתליה​(שולטת)
לפני 18 שנים • 26 באוק׳ 2005
עתליה​(שולטת) • 26 באוק׳ 2005
היי ליק,
כמי שניסתה להרשם לאתרך, לא ברור לי למה שדה כתאריך לידה נכנס בקטגוריית שדות החובה, ומעבר לכך הינו שדה גלוי.
אשמח אם תפעל בנדון להגדרת השדה כשדה בחירה
icon_smile.gif
Liquefier​(אחר)
לפני 18 שנים • 26 באוק׳ 2005

Your wish has been granted :-)

Liquefier​(אחר) • 26 באוק׳ 2005
אם אדם נמנע מלהרשם בגלל זה, זה בהחלט לא צריך להיות שדה חובה! תאריך הלידה הוא עדיין שדה גלויי, אך הוא אינו שדה חובה, כלומר אפשר פשוט להשאיר אותו ריק.

המחשבה מאחורי הבחירה לעשות את השדה גלוי היא שבאתר קהילה המכוון לאפשר לגולשיו להכיר זה/ו את זה/ו - הגיל הוא דבר סביר לחלוטין לדעת על אחרים. אני עדיין חושב שזהו שדה שראוי שיהיה גלויי - אבל מקבל לחלוטין את זה שעבור חלק מהאנשים זו אינפורמציה שהם בפירוש מעדיפים לא לספק לכל העולם. מי שלא רוצה לספק את המידע הזה לא צריך להיות חייב, ובטח ובטח שלא צריך לעמוד בפני הבחירה אם לוותר, להכנע, או לשקר. אני מצטער על אי הנעימות.

אם יש פידבקים נוספים אני אשמח לשמוע.
עתליה​(שולטת)
לפני 18 שנים • 27 באוק׳ 2005

רוצה לומר ש...

עתליה​(שולטת) • 27 באוק׳ 2005
לא ידעתי שבכלל קיים עולם מדגדגים ומדוגדגים שכזה.
אמת, אין לי פטיש לדיגדוגים אבל, נראה לפי ניצני הפורום כי אט אט מתגלים אוהבי הדיגדוגים (הפאסיבים והאקטיבים icon_wink.gif ) למיניהם.
ותמיד זה יפה לראות קהילה מתגבשת.
בהצלחה icon_smile.gif