שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אנשים התיעצות בקשר לתאלמות ממילת ביטחון

Liquefier​(אחר)
לפני 18 שנים • 9 בינו׳ 2006

היות והיתה שם התיחסות אלי, אני חייב להגיב

Liquefier​(אחר) • 9 בינו׳ 2006
ככה את מכירה אותי?
אני חושב שההתבטאויות שלי בנושא האמון בין בני זוג, וההתבטאויות שלי בעוד נושאים יומיומיים של אתיקה, מוסר והגינות, וצדק חברתי ששיתפתי בהם את חברי הקהילה - צריכים לזכות אותי בקצת יותר קרדיט משנתנה לי "רגישה לדיגדוגים".

בשם כל הקדושים, ראיתי הודעה על מישהו שכתב על סשן דיגדוגים עם כמה תמונות, וכתבתי לו כמה מילות פרגון. אחרי שורה וחצי ויתרתי על לקרוא את הכתוב, מודה, כי הקטע של "אני לא ממש אוהב אותה אם לא היתי מדגדג אותה ימים ולילות,אבל מה לא עושים בשביל דגדוגיםicon_smile.gif" הוריד לי את המוטיבציה להמשיך. פתאום זה יוצא כאילו אני איכשהו בעד אי הקשבה לצרכים של הנשלט/ת?! הרי זה אחד הדברים הכי נוראיים שאפשר לומר על מישהו מהקהילה הזוו! האם את מכירה אותי כמישהו שתומך בדבר כזה?! אלף פעם התבטאתי בכל לשון נגד דבר כזה, אבל פעם אחת של תגובה מזדמנת מספיקה כדי לבטל את הכל?!

לא אמרת לי שום דבר, ואני בעצמי לא עקבתי בכלל אחרי השרשור ההוא, עד שהיום, במקרה, אני רואה איזה ברדק נהיה שם. העיקר שאת מספרת לכולם שמקים אתר הקהילה דיגדוגים.קום ביטא תמיכה בהתעלמות ממילת ביטחון!

וואללה יופי. ותודה רבה.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 12 בינו׳ 2006

אתה בטוח שזה מה שהתכוונת לכתוב?

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 12 בינו׳ 2006
אני קורא כאן רק דאגה לשמך הטוב - לא דאגה למה שהיה עלול לקרות לזו שהשתמשה במילת בטיחות וזכתה להתעלמות מחבר בפורום שלכם.

אולי עדיף להשקיע את המאמצים שלך כמנהל פורום בהסברים על הסכנות בסשן שבו יש שילוב של קשירה ודגדוגים, וכיצד מקטינים אותן?
(אשמח לעזור בנושא)

[ ולגבי הגנת "קראתי שורה וחצי והגבתי" - למנהל פורום יש חובות, לא רק זכויות. יש משמעות למסר שאתה מעביר לקוראים בפורום לגבי מהן נורמות התנהגות של חברי הפורום. ]
Liquefier​(אחר)
לפני 18 שנים • 12 בינו׳ 2006

אני לא מנהל את הפורום ההוא, ומעולם לא ניהלתי אותו!

Liquefier​(אחר) • 12 בינו׳ 2006
עצם זה שהבנת איכשהו שיש לי חבות ניהולית בפורום המדובר מראה כיצד הדברים יצאו עקום. האתר שאני מפעיל הוא אתר *אחר*, ובפורום שבו התקיים השרשור המדובר אני גולש מזדמן ככל גולש אחר. האם יש צורך שאצטרף למקהלה המגנה (מלשון גינויי) את הדבר עכשיו, בפאזה של חודש ואשמיע גינויי רשמי? זה פשוט נראה לי "קצת" מאוחר, במיוחד עכשיו אחרי שלל התגובות המגנות שהתייצבו שם. חודש אחרי תחילת העניין, אנחנו כבר כולנו מן הסתם הרבה אחרי עיבוד הנושא של "אבל מה היה קורה למדוגדגת אם...". חודש אחד אחרי תחילת הדיון - זה ברור לכולם "מה היה יכול לקרות", ולמען האמת אני חש שלזעוק עכשיו עד כמה זה מסוכן, מחפצן, ופוגעני יישמע פשוט כמס שפתיים נטו. עכשיו רק נשאר - באמת - לנקות את מי שהוכתם שלא בצדק. כי באמת, אין שום דבר רע בזה שגולש קרא שתי שורות - התרשם שהיתה כאן חוויה טובה (אבל החליט שלא להמשיך לקרוא כי הסגנון לא לטעמו - מה לעשות?) כתב כמה מילות פרגון, ולא העלה כלל בדעתו שמישהו דיכא שם מישהי! ......אפילו אם הוא מנהל אתר (אחר) שעוסק באותו הפטיש!

לא ברור לי מדוע "רגישה לדיגדוגים" היתה צריכה לשמוע אותי מגנה את זה כדי להבין שזה דבר שאני מגנה. היא מכירה אותי. ולכל מי שלא מכיר אותי אעיד על עצמי שאני אדם שהאינטימיות - והאמון שנלווה אליה - היא דבר קריטי בעיניו, ואני רואה כל פריצה מעבר להסכמה כתוקפנות, וכפגיעה בזכויות בסיס - דברים שאני נלחם בהם באופן יומיומי. זה לא במקרה שאל תוך הבלוג שלי באתר דיגדוגים.קום התגנב גם פוסט העוסק במאבק בסחר בנשים. זה גם לא בטעות שאחד משלושת הקישורים ששמתי כאן מהכרטיס שלי כ"קישורים שלי" יש את pleatheryourself.com. זה גם לא מקרה שעניינים של אתיקה ומאבקים להגנה על החלש שורבבו בלא מעט דיונים שלקחתי בהם חלק בעבר, או בסיפור שכתבתי, ופורסם בפורום.

אבל לא. למרות כל זאת, ולמרות שהכותבת מכירה אותי, ולמרות שאין לי חבות ניהולית, איכשהו היא כתבה שם - וכאן - הודעה שבמפגיע מציגה אותי, כמפעיל "דיגדוגים.קום" כתומך בדיכויי... זאת במקום - לאור כל העיל - פשוט לשאול אותי לפשר העניין, ולראות שההסבר הפשוט ביותר - הוא ההסבר המציאותי. אכן, ההתנהלות הזו מאוד מרגיזה אותי. והשם הטוב שלי חשוב לי. נדמה לי - שהרווחתי אותו ביושר.
Dark Artist​(שולט)
לפני 18 שנים • 13 בינו׳ 2006

הבהרה לפסיכולוג

Dark Artist​(שולט) • 13 בינו׳ 2006
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
dark artist איך אתה מסוגל לומר דבר כזה? אתה יודע מה המרחק בין דגדוג מתמשך כמו המתואר שם לבין נזק מוחי בלתי הפיך?! מאוד צמוד.


הכי קל לבוא מתוך עמדה כוללנית ומתנשאת ולומר "מילת ביטחון היא דבר קדוש בכל האספקטים"
עוד יותר קל זה לה לקחת עמדה פופולארית כגון "מילת ביטחון היא דבר בל יעבור"
אני מציע לך ידידי הפסיכולוג המלומד להסתכל שוב על מה שקראתי ולבחון את זה לפני שהינך בא ומתקיף במשפט אחד. נזק מוחי בלתי הפיך? עד כמה שזכור לי,לא ראיתי שברשותך תואר העוסק במדעי הנפש או התנהגות
אני מסכים עם מילת ביטחון לחלוטין ואני חושש שאנשים בשרשור הסיקו שאני בוחר להתעלם ממנה. אני פשוט חושב שמילת ביטחון קיימת בסשן שנעשה במסגרת מקובלת של BDSM. נראה לי טפשי שבני זוג קינקיים משתמשים במילת ביטחון למרות שאינם יודעים את משמעותה עד הסוף. הבעיה האמיתית פה,היא לא אי השימוש במילת הביטחון אלא התייחסות לנשלטת ולמצבה. הרבה נשלטים ושולטים מצטטים את מילת הביטחון כ"מנטרה" עד כדי כך שהם שוכחים כי הגעה למילת ביטחון היא כבר על סף הקצה ושעדיף מלכתחילה לא להימצא בנקודה הקריטית הזו. חשוב לי יותר ששולט יאמר לי שבמהלך הסשן או הקשר הוא קשוב לצרכי הסאבית ויודע מה קורה איתה בכל רגע נתון במהלך הסשן ושיידע מתי להפסיק את הסשן לפני שהסאבית אומרת לו מילת ביטחון.
חישבו על כך שלעיתים הסאבית תעדיף לא להשתמש במילת הביטחון היות ולא תרצה לאכזב את האדון שלה ואז היא לוקחת על עצמה במודע פגיעה נפשית.
לסיכום,מילת ביטחון היא דבר חשוב אבל לא העיקר. יותר חשוב להיות קשוב,בעל רגישות גבוהה.
ולכן רציתי לשמוע את הצד של הבחורה המדוגדגת בסיפור.רק אז אוכל לדעת האם באמת היתה פה הדדיות או חד צדדיות,מילת הביטחון פה לפי הסיפור הזה לצערי נהייתה יותר גימיק מאשר משהו רציני יותר. כלל אצבע, כשבחורה אומרת "לא" אז זה לא. ולא צריך מילת ביטחון בשביל זה, אתה יכול להיות הכי טיפש בעולם אבל עדיין לראות מתי בחורה מתכוונת לזה
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 14 בינו׳ 2006

הצעה להסבר

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 14 בינו׳ 2006
נסו לומר שלוש פעמים "היפרונטילציה".

נדמה לי שהמצב שהפסיכולוג בספת העור מדבר עליו הוא היפרונטילציה.

כשצוחקים הרבה, כמו בדגדוג, ובמצבים נוספים שיש בהם נשימה בקצב מהיר - נשימות מהירות ושטוחות, מתחילים לחוש סחרחורת.

הסיבה לכך היא היפרונטילציה - ירידה ברמת הפחמן הדו-חמצני בדם.

כשמצב זה נמשך, הוא יכול לגרום להפסקות בנשימה (עקב התעיפות של שרירי בית החזה), ובמקרים חמורים יותר - לדיכוי המנגנון שאחראי אצלנו במוח על הנשימה, לשינוי ברמת החומציות של הדם, לפגיעה באספקת חמצן לגוף (כולל המוח) ולמוות.

איך מונעים את המצב?

- הפסקת הסיבה לנשימות המהירות (כמו דגדוג).
- נשימה מתוך שקית (מאפשרת להעלות בחזרה את רמת הפחמן הדו-חמצני בדם.
- עזרה רפואית במקרה שעדיין יש סחרחורת או תופעות חמורות יותר.

וכן - ישנם מקרים שבהם "אבל היא לא השתמשה במילת ביטחון" היא לא יותר מעלה תאנה.
אם יש ספק, עוצרים ומבררים מה קורה.
יותר קל לשמוע קללות בסגנון של "הוצאת אותי מהסאב-ספייס הכי מדהים שהיה לי אי פעם" מאשר לחפש הסברים ותירוצים...
דיגי​(אחרת)
לפני 18 שנים • 16 באפר׳ 2006

תודה

דיגי​(אחרת) • 16 באפר׳ 2006
אנשים תודה על התגובות

תודה שלא זילזלתם בנושא כמו שלא מאתים שם בפורום שפעם היה חלק בלתי נפרד מחיי האינטרנת שלי
שחלק לא קטן מהנשמה שלי הושקע בו

ושהיו לי מעט חויות עם כמה מחבריו

וכן היום אני לא אחשוב פעמים ולא אקח שום חלק נוסף ממנו


מי שבאמת היתי יקרה להם שם יצרו עמי קשר
ואלו שאיחזבו אותי שם היו דוקא אלו שציפתי מהם ליותר

היום אני כבר חכמה בהרבה
מבינה בהרבה ויודעת שלשם לא אשוב
מי מהם שירצה בחברות עימי יודע למצוא אותי

רק רצתי לומר שוב תודה

ומקווה ששם הארתי עיניים למי שהיה צריך
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 18 באפר׳ 2006

תודה לך, רגישה!

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 18 באפר׳ 2006
תודה שהבאת את הסיפור הזה לידיעת כולם כאן ובאתר המקורי.

גם אם היו מי שדאגו יותר ל"שמם הטוב" מאשר למדוגדגת, די בכך שאדם אחד חשב פעמיים לפני הסשן הבא שלו - כדי להביא לכך שהיצלת עולם ומלואו.

תודה, רגישה לדגדוגים!
Liquefier​(אחר)
לפני 18 שנים • 18 באפר׳ 2006

ההערה הזו אודות אלה ש"דאגו יותר לשמם הטוב"

Liquefier​(אחר) • 18 באפר׳ 2006
היא מגעילה, ואינה במקומה, לכל הפחות.

גם אם זה נורא פופלרי לספוק כפיים, ו"להוכיח" את כל מי שלא הצטרף למקהל הגינויי, לפעמים צריך לעצור רגע לפני שכותבים. הסברתי בדיוק מה כתבתי, ומתי כתבתי, ואיך כל הפרטים הובהרו לי רק כחודש אחרי המקרה - משום שלא קראתי את הפוסט ההוא עד סופו - מה שהפך כל גינויי ל"מעט "באיחור ולחסר טעם. אבל לא - אתה הייתי חייב להעיר את מה שהערת, ולהציג אותי כאגואיסט שמה שבעצם אכפת לו זה רק מעצמו ושמו הטוב, ולא מהמדוגדגת. באמת, איזה חרא של בנאדם אני.

אתה רוצה להראות לכולם שאתה אחראי, ושממש אכפת לך ממי שמתחתיך? סבבה. רק תשתדל שזו להבא לא תהיה התחסדות עוקצנית על חשבון התחת שלי. ככה סתם - למען ההגינות. מה אתה אומר?