שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שבת בבוקר (סיפור קצרצר)

ספרות זולה
לפני 20 שנים • 17 בספט׳ 2003

שבת בבוקר (סיפור קצרצר)

ספרות זולה • 17 בספט׳ 2003
שבת בבוקר

התעוררתי במצב רוח עליז. עוד לפני שפקחתי את עיניי כבר זימזמתי לעצמי: 'שבת בבוקר יום יפה, לך תכין לי כוס קפה…' בימי חול אני קמה לתוך ניחוח של קפה וטוסטים אשר סאבון הכין לנו מבעור מועד. סאבון הוא כמובן הסאב שלי שקיבל את כינויו מכיוון שהוא שומר על הניקיון, הוא ריחני ומגעו נעים ומלטף ממש כמו, נניח, דאב עם 25% לחות. הבוקר שבת. זה אומר שמותר לסאבון לישון עד שאני מתעוררת ולכן כשהתהפכתי במיטה הוא היה שם, שכוב על גבו בפישוט אברים ועירום (אני לא מרשה לו ללבוש במיטה דבר). התבוננתי בו. אוהבת אותו. אפילו בלי חבלים הוא כבר מתוח בתנוחה החביבה עלי. נתתי לעצמי עוד כמה שניות של תצפית בהן נבנה לאיטו ריגוש מיני וניגשתי לפעולה. כמו חתולה המיומנת בצייד שלחתי יד ואחר כך רגל מעבר לסאבון הישן. גהרתי מעליו ללא מגע, מקרבת את ראשי לראשו, מתחכה אחר נשימותיו הרגועות, התמימות. לאט לאט קרבתי את שפתי לשפתיו עד שנוצר מגע קל, כמעט מרפרף. העברתי בעדינות לשון לחה על שפתיו. סאבון, עדיין ישן, מלמל איזה 'הממממ' ופיו נפתח מעט, בדיוק כפי שרציתי. במתינות הכנסתי את שפתו התחתונה לפי עד שסגרתי עליה בשיניי. לא חזק. סאבון החל להתעורר וניסה להפנות את ראשו לצד. הידקתי את שיניי ומנעתי זאת. חוסר היכולת לזוז והכאב גרמו לו להתעורר בבת אחת כשמבטו המבוהל נתקל במבטי היציב, המחוייך. התאפקתי לא לצחוק. מה לעשות, חוסר האונים שלו עושה לי את זה.
בלי להסיר את מבטי הצמדתי את גופי לגופו, איבר אחרי איבר. שדיים זקורים נצמדו לחזה מעוצב, בטן נחה על בטן ואגן לח במרכז נלחץ על אגן שתהליך גדילה מואץ הורגש בו היטב.
החתולה צדה את העכבר ועכשיו הזמן לשעשועים.
התחלתי להניע את גופי על גופו. מחליקה קדימה, אחורה ובסיבובים. כשהרגשתי את הזקפה שלו דוקרת אותי דרך התחתונים שלחתי יד למפשעה שלו וליטפתי את האבר הזקור. עזבתי את השפה שהייתה עד עכשיו בין שיניי ושאלתי "אתה רוצה את זה עכשיו סאבון?" "יותר מהכל גברתי" הוא ענה לי בקול שניקרה בו צרידות של אחרי שינה ויובש של ריגוש מיני. התיישבתי עליו ופשטתי את הגופיה. קמתי לאט לאט לעמידה מעליו והורדתי את התחתונים, משליכה אותם על פניו. חזרתי לשכב עליו, מאזינה לנשימותיו ההולכות ומתקצרות בציפיה עורגת לרגע בו אעטוף אותו בגופי ובמיציי. העברתי לשון רטובה לאורך צווארו ועד לאוזנו שם, בעוד הוא רועד מרוב תשוקה, לחשתי "עוד לא, קודם תעשה לי עיסוי עם קרם לחות ואז נראה אם עדיין יבוא לי". אמרתי והתגלגלתי הצידה נשכבת על הבטן. סאבון כבש יבבה ומיהר לעשות כמצוותי. שערתי שאזור חלציו היה מתאבד אם היה יכול ושוב התאפקתי מלפרוץ בצחוק. העיסוי היה מושלם. מפנק ומושקע כמו שרק עיסוי מסאב לחוץ אימים יכול להיות. בסופו גם אני הייתי כה מגורה שבקושי זכרתי את הקולר אותו אני מקפידה לענוד על סאבון לפני קיום יחסי מין מלאים והוא שמעיד מי שייך למי גם במצב של חדירה לתוכי.

שנה טובה לכולנו.
Neo
Neo
לפני 20 שנים • 17 בספט׳ 2003
Neo • 17 בספט׳ 2003
אהבתי את צורת ההתנסחות,
מעניין מי זאת המסתתרת מאחורי אינקוגניטו ?
icon_whipper.gif
ספרות זולה
לפני 20 שנים • 18 בספט׳ 2003
ספרות זולה • 18 בספט׳ 2003
לצנים המשוגע
כן, טעות שלי. מעתה כתבי יופיעו במגזין, שם מקומם.
(כלובי, אם אתה יכול אז תעביר את הסיפור הזה לשם. תודה.
כלובי
לפני 20 שנים • 18 בספט׳ 2003
כלובי • 18 בספט׳ 2003
ברוכה הבאה לכלוב - "ספרות זולה"
שמחתי לפרסם את סיפורך הריחני גם במגזין,
מתאים מאד לאוירת סוף השבוע.
אז באמת שיהיה סופשבוע נעים.

כלובי.