שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה כ"כ קשה למצוא סאבית?

Blondie the good​(מתחלף)
לפני 16 שנים • 15 בינו׳ 2008
Blondie the good​(מתחלף) • 15 בינו׳ 2008
Buttercup כתב/ה:
the_drow כתב/ה:
תודה רבה שאת קוראת לאקסיות שלי מטומטמות...

חומד?
היו לך כבר שפחות? באיזה גיל בדיוק התחלת ?
12?
זה בדיוק העיניין בגיל שלכם,אתם חושבים שאתם כבר יודעים הכל ומסוגלים להכל
ויש לכם את כל התשובות
אבל לשמוע לעיצת בוגרים ומנוסים מכם,אתם לא מסוגלים.


לא כל הצעירים הם דבילים מזילי ריר ונוטפי הורמונים (מפתיע נכון?)

אני לא מכיר את האדם המדובר אך מניין לנו שאינו מקשיב לאחרים ובטוח שהוא יודע הכל?
מצד שני, אני חושב שהסיכויים של שולט בן 18 למצוא מישהי לא גבוהים בגלל עניין הגיל.

אבל מצד שני לי היו קשרים עם נשים מבוגרות ממני (לכיוון השני אמנם אבל מילא)

מלבד זאת? יש סאבית שמחפשת לה צעיר (שוב איני מכיר את הכותב) שקל לתמרן אותו מפאת גילו? (כל הסאביות שולטות מלמטה there I said it icon_biggrin.gif )
Aiko​(נשלטת){Jake}
לפני 16 שנים • 15 בינו׳ 2008
Aiko​(נשלטת){Jake} • 15 בינו׳ 2008
האמת היא שברגע שקראתי את ההודעה חלפה בראשי מחשבה קטנה, מכווצת ולא נעימה: "הולכים להיכנס בבחור. מקלחת קרה של שמונה עמודים". למה לא בעצם? גם מתלונן שקשה למצוא סאבית, גם בן 18 וגם זרק איזה משהו לגבי נפגעות אונס. באותה מידה הוא יכול היה לעצום עיניים ולצעוד אל מול כיתת יורים.
אז בראש ובראשונה רציתי לציין, קבל עם וכלוב ובשמחה לא מבוטלת, שהתבדיתי (כמעט - למעט buttercupe ודעתה הנחרצת על בני 18 באשר הם). למה בשמחה? כי בסך הכול הוא היה די בסדר - לא פוגעני, לא מתבכיין, לא מניפולטיבי. כי הוא נשמע כנה בהודעה שלו, ובימים טרופים אלו זה מפצה לטעמי על כמה צרימות קטנות בתוכן. למה התבדיתי? לא יודעת, אולי כי לא רק לטעמי.

ולדרו - אני מתארת לעצמי שאני לא מחדשת לך הרבה, אבל למצוא בן זוג זה קשה. משיכה חיצונית, אינטלקטואלית, מינית, לוגיסטיקה מתקבלת על הדעת, הדדיות של כל הנ"ל- כל כך הרבה גורמים נפרדים שצריכים להתקבץ יחדיו כדי שזה יעבוד. ועם כל גורם שמוסיפים הקושי עולה, הסכויים יורדים - הוא מוכרח להיות בעל נטיה בדסמית, להיות מחובר לאינטרנט, להיות בסטטוס המשפחתי המתאים, הגבולות והפנטזיות שלו צריכות לתאום (או לפחות לא לסתור באופן צורם) את שלך...

ל"למה" שלך אין תשובה יחידה, ממוקדת ומספקת. זה קשה כי למצוא בן זוג זה תהליך מייאש במקצת תמיד, ואנחנו, בהעדפותינו המיוחדות, עוד מערימים קשיים נוספים. זה קשה כי מערך התנאים (כן, גם גילך הצעיר, בין השאר) פועל לרעתך.

אבל אם זה מעודד אותך, זה לא נראה אחרת מהצד השני. הרושם שמספר הדומים עולה בהרבה על מספר הסאביות נכון במידה מסוימת, אבל הוא גם מועצם פי כמה, ככל הנראה, בעיניו של המחפש המותש.
בינינו? כמעט כל סאבית פנויה שאתה יוצא לי לשוחח נמצאת תחת הרושם שמספר הדומים באתר נמוך להכעיס. אולי זה כי אנחנו נוטות לא לספור את אלה שמתחילים שיחות ב"יש לך מצלמה כלבה" (סימן השאלה הושמט במקור), אבל גם זה משהו. בוא נסכם את זה ככה: אני לא יודעת מה היחס המספרי האמיתי בין שולטים לנשלטות, יש להניח שהוא באמת נוטה לכיוון הדומים במידה כזו או אחרת. אבל היחס האפקטיבי הרבה פחות מייאש, לפחות מהצד שלך icon_smile.gif
huan
לפני 16 שנים • 15 בינו׳ 2008
huan • 15 בינו׳ 2008
הממ אכן, גיל צעיר הוא בעייתי מבחינת מציעת בת זוג באכלוסיה שרף הכניסה אליה הוא 18 ולמרות טענותיה בדבר עולם שונה ומיוחד, היא מתאפיינת בדיוק באותם תכונות ופועלת בדיוק באותם דרכים כמו האכלוסיה הכללית בה על אישה בת 40 עם גבר צעיר תזכה למבטים רבי משמעות ורוב עם לא כל הבנות חושקות בבן זוג המבוגר מהם בשנה-שנתיים לפחות (העיקר הפז"מ - ניסיון חיים לא ממש הכרחי).

אך השאלה היא לא למה קשה למצוא בת זוג, אלה האם אתה באמת רוצה בת זוג שאילו הם הקרטריונים שלה בבחירת בן זוג? עם כבר להתייאש אז צריך להתייאש ממצבה של החברה ולא דווקא מסטטוס הרווקות שלך.
אחרי הכל, אנשים המאשימים את הצעירים זבי החותם במסוכנות, חוסר אחריות וכו צריכים להיות עיוורים, פאנטים או סתם ממש אבל ממש חדשים בסצנה שכן מספיק לעשות ממוצע גיליים פשוט של הבריונים, האנסים, המתעללים, האדישים לסבלו של אחר וחסרי האחריות של הקהילה, אשר מעלליהם עולים מידי פעם לכותרות, תקבלו מספר הגבוה בהרבה מ18 עם סטיית תקן די קטנה - אחרי הכל עם בארזים נופלת שלהבת בצורה כרונית ואזובי הקיר נותרים שלמים יש לבדק טוב טוב האם לא התבלבלנו בין השניים.
אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008

אל תתרגש .

אדון שי​(שולט) • 16 בינו׳ 2008
the drow ...
אל תתרגש ... לא מהבעיתיות של מציאת בת זוג לקשר של שליטה . ולא מהתגובות של חלק מהאנשים כאן . שכרגיל מחפשים קורבן לתיסכוליהם שלהם .
אני התחלתי את דרכי בעולם השליטה בגיל מאוד צעיר ( גיל 19 ) והסיבה היחידה שעיכבה אותי עד לגיל הזה היא : שהאינטרנט לא היה מפותח דיו באותה התקופה .( כיום אני בן 34 תעשה את החשבון ) .
אז תאר לעצמך עד כמה זה היה הרבה יותר קשה אז ...
לא רק למצוא סאבית אלא בכלל למצוא אינפורמציה ראויה על הנושא .
( אני עכשיו מרגיש כמו הזקנים שמצביעים על רחוב הרצל בת"א ואומרים " פעם היו פה רק אקליפטוסים " icon_lol.gif ).
העיצה שלי היא שתיקח את הזמן . ותנסה להפיק ממנו את המיטב . תקרא יותר ותברר יותר את הנושא של עולם השליטה . ( ואני ממש לא רומז שאתה חסר ידע . רק שכל אחד יכול להעמיק את ידעותיו בתחום כלכך מורכב ).
עליך מוטלת האחריות להכין את עצמך לשלב שבו תוכל להוכיח שאתה אדון ראוי .
אני לא מאמין בלשפוט אנשים על פי גיל . אבל אפילו אני חייב להודות שכיום אני אדם ואדון יותר שלם מאשר הייתי בתחילת הדרך .
העניין הוא שכולם מתחילים איפה שהוא . וכולם מתחילים חסרי נסיון .
בסופו של דבר תגיע הנשלטת שתהיה מספיק חכמה ולא תשפוט אותך על פי הגיל כרונולוגי בלבד . אלא על פי הכישורים שלך . ואם אתה תהיה בקיא בנושא ובדרך שלך בעולם הזה .(ויהיו בינכם את ההתאמות האינטלקטואליות הדרושות ) אתה תקבל את ההזדמנות שלך להוכיח את זה .

אתה גם צריך לבחון אופציה נוספת ...
אני בתחילת שנותיי כאדון למדתי דווקא מסאביות בשלות ובוגרות .שהסכימו לקחת ולטפח אדון צעיר . לא היה מדובר בשליטה מלמטה . אלא בסשנים שלאחריהם ניהלנו שיחות ובחנו כל מיני אספקטים מכל מיני זויות . ועל ידי כך הרווחתי פעמיים . גם ניסיון בעולם השליטה . וגם למדתי מהן על דרך ההסתכלות של הצד השני ( הנשלטת ) על העולם הזה ועל סיטואציות שונות ותפקידים .
אני יכול להמליץ על הדרך הזו עבורך במידה ותמצא נשלטת בוגרת ומספיק חכמה על מנת להבין את חשיבות התפקיד שלה גם במערכת יחסים כזו .

ובסופו של דבר אני מודה שאני מקנא בך מעט . לא בשל גילך הצעיר . אלא בגלל שאתה הולך עוד לחוות חוויות ראשוניות עצומות שאני כבר חוויתי . הבעיה היחידה עם נסיון שככל שהוא מצטבר החוויות הראשוניות מתמעטות באופן טבעי . וכל מה שנותר הוא שיחזור של אותן החוויות הראשוניות בצורות אחרות .
אבל תמיד יש עוד חוויה או חוויות שעדין לא חוויתי ואני רוצה לחוות . הן אולי מעטות יותר ... אבל אני מעדיף לנחם את עצמי במחשבה שהן איכותיות יותר . icon_wink.gif

לסיכום אומר
בהתחלה לא מלקקים דבש ...
וגם אח"כ לא .

נ.ב

גם אני חושב שמקומן של נפגעות אונס או התעללות מינית ( לפחות כאלה שלא טופלו או מטופלות על ידי אנשי מקצוע ) הוא לא בעולם השליטה . עולם השליטה הוא לא מרחב טיפולי . ואין אף אדון המוסמך ( אלא אם הוא באמת מוסמך מבחינת ההשכלה הרשמית ) לטפל במקרים כאלה או מודע להשלכות של המעשים שלו על נשים נפגעות התעללות .
במקרה שבו נפגעת התעללות נכנסת לעולם השליטה על מנת לחוות שוב טראומות מהעבר .
הקשר הוא לא לגיטימי בעיניי ( למרות שקיים בו אלמנט ההסכמה ) . משום שהחשש שקשר כזה עלול להזיק ולהחמיר את הפגיעה הנפשית של הנשלטת גדול מהאפשרות שקשר כזה באמת יהיה קשר חיובי ומועיל כפי שקשר של שליטה אמור להיות .

ומצד שני אני גם בעד לא לאפשר כניסה לרפי מוח לעולם השליטה דוגמאת חלק מהאנשים שענו לך ועוד התהדרו בכך שהם חכמים . והמבין יבין .
אלעד(שולט)
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008

קח אוויר

אלעד(שולט) • 16 בינו׳ 2008
לבעיה שלך:
כולנו היינו בני 18 או לפחות צעירים בתחום.
לדעתי הסיכוי שלך למצוא בגילך בנות זוג פה די קטן לצערי. הקהילה מאופיינת בסאביות שרובן חצו את גיל ה 20 ויותר מכך ולרוב תיפסל כצעיר מדי.

הבשורה הטובה היא שיש עשרות צעירות שהן סאביות פוטנציאליות בגילך. אתה רק צריך לדעת לאן לפנות ואיך לאתר אותן, הן מסתובבות במקומות בילוי מאוד מסויימים אבל בטח לא פה.
צא לשם אתר אותן ורכוש ניסיון.
כשאני הייתי אדון בתחילת דרכי (19) לא היה ממש אינטרנט ובטח לא כלוב. ואת הסאביות הראשונות שלי הכרתי בפאבים, מסיבות וארועים אחרים.
אם אתה רגיש מספיק תדע להבחין בסאביות הרבות שסביבך. ואולי רק אולי תמצא מישהי שתסכים לתת בך אמון.

לגבי נושא נפגעות תקיפה מינית
לצערי אתה צודק חלקית, יש לא מעט סאביות עם עבר של תקיפה מינית.
בין אם הן הגיעו לבדס"מ בגללו, או שלא בטוח שזה לא תורם לבריאותן. אבל מאידך גם לא שולל אותן כנשים בעלות צרכים ותשוקות.
מישהי שעברה תקיפה מינית ונמצאת בבדס"מ מחייבת לדעתי פי שניים יותר רגישות מהשולט,
ולצערי אני לא חושב שבגילך יש לך מספיק ניסיון חיים להתמודד עם הבעייתיות הסבוכה שמישהי כזו מציבה ולכן אתה שולל אותה כלאחר יד ומציג אותה כפגומה.
BlackDragon​(מתחלף){תפוס}
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008
BlackDragon​(מתחלף){תפוס} • 16 בינו׳ 2008
עיניין של זמן ומזל. בסוף מוצאים. ואם מאבדים, מוצאים שוב.

אנחנו (הצעירים icon_smile.gif ) לא יכולים להתייאש, עוד יש לנו הרבה זמן בשביל זה.


ובאטרקפ, אני חייב להודות שהפתעת אותי.. פעם (לפני הרבה זמן..) יצא לי לדבר איתך לא מעט בדאנג'ן. ותמיד דיברת איתי בגובה עיניים.

ועד כמה שאני מסכים איתך שעוד 10 שנים אני יהיה חכם בהרבה, הגיל לא אומר כלום.


אגב,
בניגוד לרוב האנשים, אני כן מכיר את דרו.
בן אדם בוגר, אחראי ושווה icon_smile.gif
כל עוד הסטיות יהיו תואמות, ממליץ לכל אחת! icon_wink.gif
BlackDragon​(מתחלף){תפוס}
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008
BlackDragon​(מתחלף){תפוס} • 16 בינו׳ 2008
זאלופון כתב/ה:
כמו בכל תחום בחיים, הכל עניין של שיווק נכון. זהה מה השוק רוצה ושכנע אותו שהוא מקבל את זה.

תתחיל בלשקר קצת בעניין הגיל. נשים עושות את זה כל הזמן, אז למה לך אסור? לא משהו דרסטי, רק מתיחה קלה, נניח, במקום 18 - תגיד שאתה בן 35. כדי שלא יישאר מקום לספק, תוסיף בפרופיל שאתה גבר מנוסה שכבר ראה הרבה בחיים. כבר המניות שלך נוסקות.

אבל ניסיון כללי זה לא מספיק. קהל היעד ירצה גם לדעת משהו על הניסיון שלך בבדסמ, לא? כאן אפילו לא צריך לשקר: פשוט תכתוב שאתה בבדסמ מאז גיל 18. זה גם אמיתי וגם יסנן סאביות שחלשות במיוחד במתמטיקה.

עבודה זה גם חשוב. צה"ל בימינו זה לא סקסי, בטח אם אתה לא איזה צנחן מסוקס או איש סיירת נועז. הדימוי שעולה לראש הוא מישהו שמפקדים צועקים עליו, אין לו כסף ואפילו לא מחליט בעצמו מה ללבוש כל יום. מי תרצה שולט כזה? נסה להחליף "חייל" ב"מנהל". זה לא כל כך שונה, שניהם עם ל' בסוף. אתה יודע מה? מנהל בכיר. שולט או לא? ואז אתה גם לא צריך לכתוב שאתה עשיר או דומיננטי, כי הן יבינו את זה לבד מהתפקיד שלך.

איך אתה שולט? קודם כל, אתה מאד מנטלי. לחלוטין. בשבילך הכאב הוא אמצעי, לא מטרה. אתה לא מתפשר על שליטה, אבל מתוך כבוד הדדי ואהבה. יש היררכיה ברורה אצלך, אבל לא כי אתה חושב שהמפגרת לא כשירה לקבל החלטות בעצמה. להיפך, אתה בטוח שצריך המון כוח ועוצמה נפשית כדי למסור את השליטה למישהו אחר, וסאביות הן כנראה יצורים טובים יותר מהאישה הממוצעת.
חוץ מזה עשית טוב בכך שציינת שאתה מחפש קשר רציני. מצוין לגמרי.

אפשר עוד לשפצר, אבל אלה עיקרי הדברים. מה קיבלנו? פרופיל לדוגמה:

גיל: 35
מצב משפחתי: פנוי
מי אני: גבר מנוסה שכבר ראה הרבה בחיים. מנהל בכיר ביום, ישן טוב בלילה ושולט כל היממה, מגיל 18 ועד היום.
השקפות על עולם השליטה: שולט מנטלי, כי השליטה באה מבפנים. הכאב הוא אמצעי, לא מטרה. לא מתפשר על שליטה ועל היררכיה ברורה, אך מתוך כבוד הדדי, הערכה ואהבה.
דרושה עוצמה נפשית רבה כדי למסור את השליטה לאחר. מחפש את מי שיש בה עוצמה כזו, לקשר רציני של שליטה זוגית עמוקה ואמיתית.
גבולות: נשים שלא אוהבות לעשות שופינג.
חדשות: כרגע מציל ילדים מדארפור, כך שיתכן שיקח לי זמן לחזור אלייך. קבלי זאת בהבנה.

שומע את זה? זה הצליל של כסאות נרטבים.


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי!!!
icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
the_drow​(שולט)
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008

Re: אל תתרגש .

the_drow​(שולט) • 16 בינו׳ 2008
אדון שי כתב/ה:
the drow ...
אל תתרגש ... לא מהבעיתיות של מציאת בת זוג לקשר של שליטה . ולא מהתגובות של חלק מהאנשים כאן . שכרגיל מחפשים קורבן לתיסכוליהם שלהם .
אני התחלתי את דרכי בעולם השליטה בגיל מאוד צעיר ( גיל 19 ) והסיבה היחידה שעיכבה אותי עד לגיל הזה היא : שהאינטרנט לא היה מפותח דיו באותה התקופה .( כיום אני בן 34 תעשה את החשבון ) .
אז תאר לעצמך עד כמה זה היה הרבה יותר קשה אז ...
לא רק למצוא סאבית אלא בכלל למצוא אינפורמציה ראויה על הנושא .
( אני עכשיו מרגיש כמו הזקנים שמצביעים על רחוב הרצל בת"א ואומרים " פעם היו פה רק אקליפטוסים " icon_lol.gif ).
העיצה שלי היא שתיקח את הזמן . ותנסה להפיק ממנו את המיטב . תקרא יותר ותברר יותר את הנושא של עולם השליטה . ( ואני ממש לא רומז שאתה חסר ידע . רק שכל אחד יכול להעמיק את ידעותיו בתחום כלכך מורכב ).
עליך מוטלת האחריות להכין את עצמך לשלב שבו תוכל להוכיח שאתה אדון ראוי .
אני לא מאמין בלשפוט אנשים על פי גיל . אבל אפילו אני חייב להודות שכיום אני אדם ואדון יותר שלם מאשר הייתי בתחילת הדרך .
העניין הוא שכולם מתחילים איפה שהוא . וכולם מתחילים חסרי נסיון .
בסופו של דבר תגיע הנשלטת שתהיה מספיק חכמה ולא תשפוט אותך על פי הגיל כרונולוגי בלבד . אלא על פי הכישורים שלך . ואם אתה תהיה בקיא בנושא ובדרך שלך בעולם הזה .(ויהיו בינכם את ההתאמות האינטלקטואליות הדרושות ) אתה תקבל את ההזדמנות שלך להוכיח את זה .

אתה גם צריך לבחון אופציה נוספת ...
אני בתחילת שנותיי כאדון למדתי דווקא מסאביות בשלות ובוגרות .שהסכימו לקחת ולטפח אדון צעיר . לא היה מדובר בשליטה מלמטה . אלא בסשנים שלאחריהם ניהלנו שיחות ובחנו כל מיני אספקטים מכל מיני זויות . ועל ידי כך הרווחתי פעמיים . גם ניסיון בעולם השליטה . וגם למדתי מהן על דרך ההסתכלות של הצד השני ( הנשלטת ) על העולם הזה ועל סיטואציות שונות ותפקידים .
אני יכול להמליץ על הדרך הזו עבורך במידה ותמצא נשלטת בוגרת ומספיק חכמה על מנת להבין את חשיבות התפקיד שלה גם במערכת יחסים כזו .

ובסופו של דבר אני מודה שאני מקנא בך מעט . לא בשל גילך הצעיר . אלא בגלל שאתה הולך עוד לחוות חוויות ראשוניות עצומות שאני כבר חוויתי . הבעיה היחידה עם נסיון שככל שהוא מצטבר החוויות הראשוניות מתמעטות באופן טבעי . וכל מה שנותר הוא שיחזור של אותן החוויות הראשוניות בצורות אחרות .
אבל תמיד יש עוד חוויה או חוויות שעדין לא חוויתי ואני רוצה לחוות . הן אולי מעטות יותר ... אבל אני מעדיף לנחם את עצמי במחשבה שהן איכותיות יותר . icon_wink.gif

לסיכום אומר
בהתחלה לא מלקקים דבש ...
וגם אח"כ לא .

נ.ב

גם אני חושב שמקומן של נפגעות אונס או התעללות מינית ( לפחות כאלה שלא טופלו או מטופלות על ידי אנשי מקצוע ) הוא לא בעולם השליטה . עולם השליטה הוא לא מרחב טיפולי . ואין אף אדון המוסמך ( אלא אם הוא באמת מוסמך מבחינת ההשכלה הרשמית ) לטפל במקרים כאלה או מודע להשלכות של המעשים שלו על נשים נפגעות התעללות .
במקרה שבו נפגעת התעללות נכנסת לעולם השליטה על מנת לחוות שוב טראומות מהעבר .
הקשר הוא לא לגיטימי בעיניי ( למרות שקיים בו אלמנט ההסכמה ) . משום שהחשש שקשר כזה עלול להזיק ולהחמיר את הפגיעה הנפשית של הנשלטת גדול מהאפשרות שקשר כזה באמת יהיה קשר חיובי ומועיל כפי שקשר של שליטה אמור להיות .

ומצד שני אני גם בעד לא לאפשר כניסה לרפי מוח לעולם השליטה דוגמאת חלק מהאנשים שענו לך ועוד התהדרו בכך שהם חכמים . והמבין יבין .

כל מילה, בסלע!
אלעד, יצאתי עם נפגעת אונס והתעללות פיזית (מצד האקס)... זה נגמר ממש רע בסשן. כמובן שלא ידעתי שהיא נפגעת אונס.
IvoryDom
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008

Re: אל תתרגש .

IvoryDom • 16 בינו׳ 2008
the_drow כתב/ה:
[כל מילה, בסלע!
אלעד, יצאתי עם נפגעת אונס והתעללות פיזית (מצד האקס)... זה נגמר ממש רע בסשן. כמובן שלא ידעתי שהיא נפגעת אונס.



דרו, כל אדם לגופו
הרי באותה טענה פוסלים אותך

יצאתי פעם עם צעיר, זה נגמר ממש רע בסשן.

באופן כללי מסכים דווקא עם המבקרת היחידה שלך פה
ולמרות שנראה על פניו שאתה אחלה בחור, חכם פיקח וחביב.
אני חושב שיהיה חכם יותר לקחת את הזמן להתנסות בוניל בזוגיות באהבה.
תן לעצמך הזדמנות לגדול לצמוח לגבש אישיות בשלה יותר.
יהיה מספיק זמן לבדס"מ גם אחרכך.
the_drow​(שולט)
לפני 16 שנים • 16 בינו׳ 2008

Re: אל תתרגש .

the_drow​(שולט) • 16 בינו׳ 2008
IvoryDom כתב/ה:
the_drow כתב/ה:
[כל מילה, בסלע!
אלעד, יצאתי עם נפגעת אונס והתעללות פיזית (מצד האקס)... זה נגמר ממש רע בסשן. כמובן שלא ידעתי שהיא נפגעת אונס.



דרו, כל אדם לגופו
הרי באותה טענה פוסלים אותך

יצאתי פעם עם צעיר, זה נגמר ממש רע בסשן.

באופן כללי מסכים דווקא עם המבקרת היחידה שלך פה
ולמרות שנראה על פניו שאתה אחלה בחור, חכם פיקח וחביב.
אני חושב שיהיה חכם יותר לקחת את הזמן להתנסות בוניל בזוגיות באהבה.
תן לעצמך הזדמנות לגדול לצמוח לגבש אישיות בשלה יותר.
יהיה מספיק זמן לבדס"מ גם אחרכך.

גליתי שמערכות יחסים ואניליות הן לא בשבילי, לא כרגע. לא אומר שאני פוסל. מה שיבוא - יבוא.
לגבש אישיות? למה אתה מתכוון? למה חסרה לי עכשיו אישיות?