סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה ונילית לחלוטין

פסיכיאטר מתורבת
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
פסיכיאטר מתורבת • 14 ביולי 2011
[quote="מקושטת"]זה בסדר גמור. אני לפחות לא עוסקת ביומיום שלי בלבזות אנשים.

אנשים כמוך אני לא מחפשת לידי. אין לי צורך בהם.

מעגל החברים שלי נבחר בפינצטה.[/quote

מישהו הרשה לך לנבוח כאן ?
נילי ונילי
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
נילי ונילי • 14 ביולי 2011
ואם להחזיר את השרשור לפסים המקוריים שלו-

ראשית, 14 ס"מ זה לא קטן. זה ממוצע ואולי סנטימטר או שניים מעליו. לא ברורה לי האובססיה לגודל, אבל נראה לי שאתה חי בסרט פורנו שבו כל גבר מצוייד בזין במינימום סדר גודל של עמוד חשמל.

שנית, לזין קטן יש יתרונות רבים ונהדרים: יותר כיף למצוץ אותו, למשל. לא נחנקים או משתעלים או מקיאים, יותר קל לעשות דברים מגניבים כמו עיגוליםליםלים עם הלשון מסביבו כשהוא בתוך הפה והרבה יותר כיף לתרגל מציצות עומק. בנוסף, חדירות אנאליות הן דבר שאני אישית מוכנה לשקול רק עם בעלי זין קטן. ממוצע או ממוצע פלוס פשוט מקבלים סירוב אוטומטי ו"אל תנסה לחשוב על זה אפילו".

ושלישית, לעניין עצמו- תנוחות מומלצות לחדירה-
אני מוכרחה לציין שסקס הוא לא רק חדירה, אלא יותר מזה ואתה יכול לעשות גדולות ונצורות בסקס, אבל בהנחה ושניכם מעוניינים בחדירה במסגרת הסקס שלכם, אז הנה כמה המלצות מהניסיון האישי שלי עם בעלי זין קטן-

1.
חדירה כשהיא שוכבת על הצד.
זו תנוחה שנשים בהריון אוהבות, למשל, כי כשאת שוכבת על הצד יותר קל לו לחדור מבלי להשען על הבטן. הרעיון הכללי הוא כשהיא שוכבת, הרגל העליונה שלה מכופפת אל הבטן והרגל התחתונה ישרה. מהניסיון האישי שלי החדירות היו הרבה יותר כיפיות ככה.

2.
חדירה כשהיא מלמעלה.
נראה לי שפחות או יותר כל תנוחה תתאים, כשהיא מלמעלה, כי היא יכולה לכוון את העומק בצורה הכי אופטימלית בשבילה. אני אישית אוהבת לשבת לגמרי, אבל מצאתי שעם בעלי זין קטן החדירה היא יותר מורגשת כשאני יושבת ישיבת "צפרדע" כזאת, ולא יושבת ממש.
בנוסף, אם היא תשב עליך כשהגב שלה מופנה אליך והפרצוף אל הרגליים שלך, אז הדגדגן שלה והביצים שלך יהיו בפוזיציה טובה לנעימים הדדיים. וזה תמיד כיף.

3.
לא יודעת למה המליצו פה להמנע מדוגי, לי אישית זה תמיד עבד עם בעלי זין קטן. אולי תנסה פעם או פעמיים ותראה האם זה מתאים לך. יכול להיות שזה עניין פרסונלי.

4.
לגבי להמנע מחדירות בעמידה-
אני מסכימה שזה בעייתי קצת אם מדובר בזיון ראשון או בפרטנרית שחשוב לך לעשות עליה רושם. בזיונים וותיקים ומוכרים אין מניעה להתנסות בזה (לי זה עבד עם פרנטרים ותיקים, ואין סיבה שגם לכם זה לא יצליח). זה פשוט עניין של סבלנות כשמנסים, ולבחור פרטנרית שאתה מרגיש מספיק בנוח איתה לנסות איתה, להכשל, ולנסות שוב מבלי להתפדח ולאבד את הזקפה.

5.
מסיונרית-
דווקא מהניסיון האישי שלי זו לא תנוחה איי איי איי בשביל בעלי זין קטן. במיסיונרית אני למטה ומי ששולט על עומק וקצב החדירה זה החודר ולא הנחדרת, כך שתמיד הרגשתי תחושה של פספוס ושאם אני הייתי מנווטת זה היה יכול להיות הרבה יותר עמוק.

6.
אם בכ"ז אתה נורא רוצה להיות זה שלמעלה, ולנווט את הזיון-
אני ממליצה לבקש ממנה לשכב על הגב ולהשעין את הרגליים על הכתפיים שלך כך שהיא מרימה את האגן במין חצי עמידת נר כזאת. זו תנוחה שתאפשר לך להרגיש שאתה מזיין כמו שגבר-גבר-אחול-מניוקי אמור לזיין וגם תאפשר לך לחדור עמוק ככל שניתן, בהתחשב בעובדה שאתה זה שנוהג ולא היא.
icon_smile.gif







אלו היו 60 שניות על סצינות הסקס הלוהטות ביותר בחיי המין של נילי ונילי, ועכשיו, ברשותכם - כיוון שהתחרמנתי מכתיבת ההודעה הזו - אלך לי לאונן.
נילי ונילי
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
נילי ונילי • 14 ביולי 2011
אללה יוסטור הדקדוק שלי בהודעה הזו. משפטים באורך של "מלחמה ושלום" ושימוש לא נכון בסימני פיסוק.
איך רואים שהתרגשתי...
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
פרלין​(נשלטת){ש} • 14 ביולי 2011
[quote="חיי קוקהולד"]אני למדתי להתמודד ולהשלים עם המציאות.
זה לא ששלי ממש קטן אבל ברור לי שאשה הייתה מעדיפה יותר.
לי יש נתוניפ טובים אחרים שנשים אוהבות,ויש לגברים אחרים נתונים אחרים שהן מעדיפות.
אני מקווה שעם האשה שארצה להתחתן היא תסכים לשלב ולא להיפרד ממני בגלל זה.[/quote

קבלה עצמית זה סקסי.
Here And There​(נשלטת)
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
Here And There​(נשלטת) • 14 ביולי 2011
Beta Male כתב/ה:
עזוב שטויות,קוקהולד. כשאתה מגיע לפגישה עם מקושטת תדביק לך על המצח פתק שיהיה כתוב בו "7 ס"מ" (או כמה שיש לך שם) על מנת לא לבלבל אותה חלילה ולבזבז את זמנה היקר על כלום



לא הבנתי, מה הבעיה עם זה שהיא מעדיפה זין גדול?

למה זה בסדר שגברים רוצים אנורקסיות בגובה 1.80, חלקות, מטופחות מציפורן כף הרגל ועד ראש ועוד אלף ואחת שגעונות שמצופה מהנשים למלא וכשאישה אומרת שיש לה אי אילו העדפות, ישר היא הופכת לשטחית?
ואגב, למה על אחרות שטענו כי זין קטן זה מבאס לא נבחת?
נולי
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
נולי • 14 ביולי 2011
תנסה תנוחת העצלנית
האישה על הצד ואתה תומך ברגל העליונה או שהיא כפופה אל החזה שלה ואתה חודר לא מקבלי אליה ב90 מעלות. כלומר לבוא מהצד שהרגל שלך נכנסת בין הרגלים שלה ממש עד שהברך שלך נוגעת לה בבטן והרגל השניה בישבן. מין הצלבה כזו. קצת מאמץ ותגיע.
בהצלחה
N
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011

העדפה זה סבבה

פרלין​(נשלטת){ש} • 14 ביולי 2011
אבל גם טקט הוא דבר מאוד נחמד.

בא בחור, שואל שאלה מאוד אישית ואמיצה, אפשר פשוט לענות לו.

אם אין מה להגיד, זה לא נורא לשתוק. הרי בסופו של דבר כל אחד יודע מה הוא אוהב ומה הוא רוצה במיטה.


מהנסיון שלי, כשלגבר יש זין קטן ושמחה וקבלה עצמית בלב, הגודל הפיזי לא ממש משנה. כשלגבר יש זין קטן והוא מנסה לזיין כמו מישהו שיש לו זין גדול, אז זו בעיה. זה לא סקס טוב במיוחד, כי זה אומר שאחד הצדדים משחק תפקיד שלא הולם אותו. בעיני זה מוריד לאללה.
polipopoo
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
polipopoo • 14 ביולי 2011
אמרתן שקבלה עצמית זה סקסי ושכדאי שגבר עם איבר קטן יפנים את זה ולא ינסה לזיין כמו גבר עם זין גדול כי זה יהרוס.
האמת שאני מסכים ומהמצב הזה בהתחלה נהייתי מאוד מתוסכל אבל עם הזמן למדתי להפנים ולקבל,והיום ירגש אותי לדעת שהאשה שלי תקבל את מה שהיא צריכה ורוצה וככה עם השנים התפתח לו המקום הנוח שמצאתי לעצמי בתוך סטטוס הקוקהולד.

בגלל זה אני לא נגד זה שהאשה רוצה או צריכה גדול יותר ואני אקבל בהבנה,אני רק מקווה שהאשה שארצה להתחתן איתה תהיה מספיק בוגרת כדי להיות מסופקת מגבר אחר מבלי שזה יפגע לנו בזוגיות או לי בגבריות בעיניה.
כי לדעתי גבר שאכפת לו ככה מזוגתו ושהוא מודע לחסרונות שלו הוא יותר גבר..
TOBLERON
לפני 13 שנים • 14 ביולי 2011
TOBLERON • 14 ביולי 2011
בטא בסה"כ העיר הערה כללית ולא מעליבה לגבי "תחזוקת הבור" כדבריו, וזאת כנראה כרצון להראות ובצדק שבכל הנוגע לאיברים המוצנעים, כל מין ויתרונותיו/חסרונותיו הוא, הרי ידוע שזין קטן יילך טוב יותר עם נרתיק צר ולהיפך, כך שישנה כמובן הדדיות גם בתחום הזה...
מקושטת, מה ב"תחזוקת הבור" כ"כ הפריע לך שהיית חייבת לרדת לפסים אישיים? קצת תחזוקה (במידה, כמובן, שיש צורך) לא תהרוג אותך icon_wink.gif