סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המאנצ' הירושלמי! 29.01

debaucheries
לפני 9 שנים • 17 בינו׳ 2015

המאנצ' הירושלמי! 29.01

debaucheries • 17 בינו׳ 2015
~~אודות המאנצ'~~

חומר קריאה מומלץ למאנצ' ניתן למצוא למטה, בתגובות לפוסט זה.
בחומר מטה יש מידע כללי על המאנצ' הירושלמי, בנוסף לחוקים.
אם מעולם לא היית במאנצ' הירושלמי, אני מבקשת שתקח/י כמה דקות לקרוא.

אם קראת ועדיין יש לך שאלות או בירורים, את/ה מוזמנ/ת לפנול אלי בפרטי.

נא לאשר הגעה או פה, או ב- debaucheries [at] gmail [dot] com

~~אוכל, הזמנות, עלויות~~

את התפריט ניתן למצוא פה: http://www.rol.co.il/sites/luigi/menu.html

כפי שסוכם עם המסעדה, יש מינימום הזמנה, על בסיס מספר המקומות שהוזמנו. הוזמנו 15 מקומות, הזמנה המינימאלית לשולחן הינה 750ש"ח. מעולם לא הייתה לנו בעייה להגיע לסכום זה, אז אל תתנו לבעיות כלכליות למנוע הגעתכם icon_smile.gif

לקראת סוף האירוע, נשלם כקבוצה: אאסוף מזומן מכל אחת ואחד, לפי ההזמנה שלהן. נא להביא מזומן לצורך תשלום החשבון- זה מקל את כל התהליך.

~~העיקר~~
*לכבד את המשתתפים ואת המקום!
*נא להביא מזומן לשלם חשבונך
*מקווה לראותכן/ם icon_smile.gif
debaucheries
לפני 9 שנים • 17 בינו׳ 2015

אודות וחוקים המאנצ'

debaucheries • 17 בינו׳ 2015
~~~English follows the Hebrew~~~

המאנצ' הירושלמי הינו מקום חמים, בטוח, מקבל, ומאפשר פרטיות. אנחנו אוהבות פרצופים חדשים, תיירים, וכמובן, לראות את כל חברינו!

שימו לב שחלק מהכללים מטה הינם חוקים גלובאלים למאנצ'ים, וחלקם הם ספיציפים למאנצ' הירושלמי. אם אף פעם לא היית במאנצ' הירושלמי, מומלץ לקחת שתי דקות לקרוא.

מה זה מאנצ'?

מאנצ' הוא מפגש חברותי ונינוח של אנשים שמתעניינים או מתעסקים בבדס"מ, שמתקיים במסעדה או פאב וונילי. מטרת המפגש היא חברתית בלבד, אין זה פליי פארטי, מסיבת סקס, או אפילו ערב פנויים פנויות.

מאנצ'ים יכולים לעזור למי שרק החל להתעניין בנושא, למצוא אחרים שאולי יוכלו לסייע לו להרגיש יותר בנוח, ויותר מיודע. הם מאפשרים מרחב בו ניתן לבקש עצות ולחלוק אנקדוטות אודות חוויות בדס"מיות.

ברצוננו להזכיר כמה כללי התנהגות בסיסיים. שימו לב -- הכללים האלה בתוקף לפני ואחרי האירוע.

~מקום המפגש הוא מקום ציבורי וונילי. הנכם מתבקשים לבוא בלבוש שהייתם לובשים לארוחת ערב במסעדה עם הדודה (הונילית) שלכם. ציוד בדסמי בולט כמו שוטים ומצבטים -- נא להשאיר במכונית במגרש החניה או בבית.

~ אחרי המפגש, אתם מוזמנים לכתוב בבלוג/פורומים ברשת על החוויות שלכם במאנץ', בתנאי שאתם כותבים על עצמכם בלבד מבלי לחשוף כינויים או שמות של אנשים אחרים או/ומיקום המפגש.

דבר חשוב לציין: כשמישהו מציג את עצמו במפגש בשם מסוים, יש להשתמש בכינוי זה, גם אם הכרת אותו גם בשם אחר. כמו כן, כדי לשמור על פרטיות, אנחנו מבקשים שלא לציין בפורומים או במקומות אחרים את השמות או הכינויים של האנשים שהגיעו למפגש. לא כולנו מחוץ לארון.

עוד דבר חשוב לציין: עצם ההשתתפות של מישהו במאנץ' איננה הזמנה לסשן או לתחקיר על אורח חייהם. מומלץ לא לשכוח, שגם בבדסמ, לא פירושו לא. תקשורת והסכמה הינו אספקטים חשובים בבדס"מ! לכבד את הגבולות של אחת ואחד.

ו,חשוב ביותר, תהנו!

About the Munch

The Jerusalem Munch prides itself on being a warm, welcoming, safe, and discreet atmosphere. We love new faces, visitors, and tourists, as well as seeing all our old friends!

Note that while some of these points are universal to munches worldwide, some of them are specific to the Jerusalem Munch. If you've never been to the Jerusalem Munch before, I invite you take a moment to peruse the guidelines below:

A Munch is a vanilla, social gathering for kinky and kink-curious folks of all sorts.
"Vanilla" means that all toys and fetish gear should be left at home or in your car, and that you should dress as you would for a (non-leather) family event.
A munch is not a play party or pickup event, it is intended to be purely social.

Discretion:

Please respect discretion and identities!
You may meet people at the Munch whom you've met in other contexts; if they introduce themselves at the munch by a particular name, respect that, and use that name when speaking with them.
Some people are uncomfortable sharing personal details, such as where they live, or their field of employment. Don't be offended if someone doesn't wish to share these details with you, it isn't personal.

Do not publicly announce or publish the location of the Munch. Of course, the location is published for advertising purposes, but please don't post the location in other, non kink-related forums.

If you choose to blog or post about your experiences at the munch, do not mention anyone by name or nickname unless they have explicitly given you their permission to do so.

Boundaries:

The Munch is not a play space or party. If you have met someone who you'd like to play with, plan to meet them at another time.

And of course:
NO MEANS NO! If someone makes a boundary clear, respect it. Communication and Consent are important fundamentals of BDSM!! And remember, just because someone is at the Munch, this does not mean that they want to play with you. Always ask, never make assumptions.

And most importantly: Have a good time! Come open and welcoming, and bring your sense of humor icon_smile.gif
debaucheries
לפני 9 שנים • 17 בינו׳ 2015
debaucheries • 17 בינו׳ 2015
20:00


icon_redface.gif
    התגובה האהובה בשרשור
דון ואןרוד
לפני 9 שנים • 20 בינו׳ 2015

.

דון ואןרוד • 20 בינו׳ 2015
ב 20 00 אני עדיין ישן נראה לי..פועה תעירי אותי
פועה​(נשלטת)
לפני 9 שנים • 20 בינו׳ 2015

Re: .

פועה​(נשלטת) • 20 בינו׳ 2015
דון ואןרוד כתב/ה:
ב 20 00 אני עדיין ישן נראה לי..פועה תעירי אותי

אה?
debaucheries
לפני 9 שנים • 29 בינו׳ 2015
debaucheries • 29 בינו׳ 2015
הערב זה קורה!