אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצטרפות לכת סגורה.

אלוהים​(שולט)
לפני 8 שנים • 7 באפר׳ 2016
אלוהים​(שולט) • 7 באפר׳ 2016
ממש משחק הגדרות אה. רגע של העשרה הגדרתית.
כת הוא מונח המתאר קבוצת אנשים, שאמונתם הדתית נפרדת לגמרי מהדתות הגדולות או הוותיקות יותר, או נדחית על ידי הזרמים המרכזיים של הדתות הללו.
אלוהים​(שולט)
לפני 8 שנים • 7 באפר׳ 2016
אלוהים​(שולט) • 7 באפר׳ 2016
העניין הוא שכת הפכה להיות שם נוסף לקבוצה זרם,למרות כת בהגדרה שלה היא דת ששאר הדתות השולטות בעולם המערבי לא מקבלות.
וכמו בכל דת יש זרמים מסויימים שמפצלים את הדת ואת האמונה לכל מיני כיוונים שונים, וכיום משתמשים במילה כת כזרם בתוך דת.
בויקה יש מספר "כתות" קבוצות וזרמים.
בדת הויקה יש קבוצות המונהגות על ידי מנהיגים מגלומנים או ראש הקבוצה לפי יכולות כישוף ודירוגי כוח של מאגיה והוא אשר מתווה את דרך למצטרפים חדשים או מאגיסטים.
יש לכך סיבה כי בתוך התהליך של הויקה הייתה האמונה כי כל מכשפה בדרגה שלישית, אינה נתונה למרות דתית של אף אדם אלא למרות האל והאלה, ולכן זכותה לפרוש ולהקים קבוצה עצמאית משל עצמה, בקבוצה המקורית של גרדנר אב הויקה שימשו כשבע נשים כוהנות גדולות.
וכן המאגיסטים חיים בסתר כי ככה הם מאמינים גם בתור קבוצות המושפעות מהויקה ומחשיבים את עצמם כדת ששונה לכל דבר מהויקה אבל מושפעת כמו אלים ואלות חדשים לשרת.
אלוהים​(שולט)
לפני 8 שנים • 7 באפר׳ 2016
אלוהים​(שולט) • 7 באפר׳ 2016
לגבי כתות אחרות " דתות" 
יש לך את הדת שמאמינה בחייזרים ובאמונה שהם האלים תנועת הראלי 
הם נורא חזקים בארץ ובכל יש להם אתר מאוד פעיל וכמובן סניפים בחלק מהארץ.
מלא ספרים ומפגשים וגם השמועות אומרות שאורגיות המוניות. 
חווה ישן חדש
לפני 8 שנים • 7 באפר׳ 2016
חווה ישן חדש • 7 באפר׳ 2016
נושא מעניין. שיהיה לך בהצלחה ותעדכן בהתפתחויות.
אנה פסקל
לפני 8 שנים • 7 באפר׳ 2016
אנה פסקל • 7 באפר׳ 2016
משלים את החסר - ניסיתי לקרוא עוד עלייך בפרופיל שלך; אבל זה אמר לי שהפרופיל אינו קיים. איני יודעת בן כמה אתה או באיזה שלב אתה בחיים, ולכן את הכתוב כאן אני כותבת בזהירות רבה:
גם בעיני, הדרך הנכונה ביותר היא לפנות לעזרה מקצועית שתעזור לך לברר עם עצמך ממה נובעת הכמיהה למערכת "טוטאלית" כפי שאתה קורא לה. 
דעתי האישית היא שכל אחד נמשך לעולם הבדסמ ממקומות שונים, ולכן גם מנעד ההעדפות של אנשים בכל אחד מה B, D , S ו- M הוא אחר; ולכן גם הביטוים שנותנים לזה הם אחרים. בעוד שאחד יימשך לשליטה פיזית, השני יימשך להשפלות, בעוד שיש כאלו שבעניין של הצלפות, יש כאלו שבעניין של 'הוראות'. לכל אחד מאיתנו (אני רוצה להאמין), ההעדפות האלו יושבות על מקומות שונים. 
להיות במסגרת טיפולית מכילה (ופורום ב'כלוב' אינו תחליף לאחת כזו) יכול מאוד לסייע לך , בין היתר, (1) להבין את מקור המשיכה (מה בעצם "מדבר אלייך" בסיטואציות האלו); (2) לברר עם עצמך מה הם הביטויים הנוספים או ה"משלימים" שאפשר למצוא על מנת להגיש לאותה התחושה לה אתה כמהה - הטוטאליות; שאינם כרוכים בביטול עצמי ופגיעה עצמית.  

כפי שיש הבדל גדול בין צייתנות ובין ביטול עצמי; יש הבדל גדול מאוד בין חווייה טוטאלית ובין קשר סימביוטי. ניתן לחוות קשר "טוטאלי" גם בלי שהוא יהיה סימביוטי. 

ממה שאתה מתאר שאתה רוצה מאישה שולטת: אתה מחפש מישהי שתיקח אחריות מלאה לחלוטין על חייך ותבטל אותך לחלוטין (בדומה לרעיון הכת); אין לי מושג אם קשר שבנוי בצורה כזו הוא באמת אפשרי (אינני שולטת, ואיני נמצאת במערכת יחסים 24/7), אבל מראש אתה נכנס עם ציפיה עצומה שמישהו (שבהתחלה אינו מכיר אותך ואתה אינו מכיר אותו) יקח אחריות מלאה על חייך. זוהי אחריות כבדה מאוד.  לטובת הדוגמא: זו אחריות שכאשר אנשים נעשים הורים ויש להם ילדים הם מתקשים למלא אותה בצורה כל כך "טוטאלית". 
אתה גם מקביל את חווית המאסר בכלא לחווייה "טוטאלית" - אבל נדמה לי שהיא אינה כזו במציאות, אלא יותר מה שאתה מאמין שהיא. 

מסגרת טיפולית יכולה לעזור לך מאוד להיפרד מתחושת המצוקה, שעולה בבירור מהדברים שכתבת. אין באמת צורך לסבול. תעזר במישהו שיעזור לך לברר את הדברים האלו עם עצמך, ולמצוא מזור לכמיהה שלך, שאינו עולה לכדי פגיעה עצמית. 

המון בהצלחה, אני מחזיקה לך אצבעות. 
danu​(נשלט)
לפני 8 שנים • 7 באפר׳ 2016
danu​(נשלט) • 7 באפר׳ 2016
תגיד לי אתה נורמלי מה ניסגר איתך אתה אפילו יודע כמה כת יכולה להיות ממכרת יותר מסמים מה ניסגר איתך בנאדם קצת בגרות!!!