סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל התורה על מניעת אורגזמה

Grey / Green
לפני 6 שנים • 25 במאי 2017
Grey / Green • 25 במאי 2017
ArchAngel כתב/ה:

Call me old fashioned, אבל אני מעדיפה גבר נשלט שרוצה לרצות אותי כי חשוב לו לראות אותי מחייכת ולא כי הזין שלו נעול והוא מחפש מפתח (וכן, יש כאלו. וכן, הייתי איתם בקשר).
אם לשלב חגורת צניעות או מניעת אורגזמה זה בשביל להגביר גירוי וריגוש מיני ואולי מעט מנטאלי, אבל לא מציפייה שהוא יכבד אותך יותר.
כבוד, ריצוי וכ'ו... לא צריכים להיות תלויים בחרמנות אלא לבוא מהלב.


המטרה שלנו כשולטים היא להביא את הנשלטים שלנו למקומות שהם לא היו מצליחים להגיע אליהם לבד. יש לנו ארגז כלים די מכובד לצורך הזה: חלק מהכלים האלו פסיכולוגים וחלק מהם פיסיולוגים. שליטה בגמירה משחקת בשני המגרשים האלו: ראשית התחושה שאתה תלוי בחסדו של מישהו עשויה להשפיע על המוח באופן חזק, וזה העניין: בלתי אמצעי. אתה לא מחליט שאתה מרגיש תלות. אתה פשוט מרגיש אותה. שנית, מניעת אורגזמה, כשהיא משולבת בריגוש מיני (כלומר, לא חודש בטירונות) יש לה גם השפעה חזקה מאוד על המוח: בלוגרים שמתנסים בצניעות מדווחים על תחושה חזקה מאוד של כניעות ושירותיות, שחלקם מספרים שהיא נעימה להם והם מרגישים בטוחים כל עוד הם בתוך הזון הזה. כל אלו, בקיצור, כלים מאוד חזקים שזמינים לנו ולא צריך לפטור אותם כ"הוא סתם מחפש מפתח".
שפנפן לבן
לפני 6 שנים • 25 במאי 2017
שפנפן לבן • 25 במאי 2017
"אם מונעים גמירה במשך ימים ושבועות, מרגישים הרבה יותר נשלטים"
כן כי אתה חרמן icon_biggrin.gif וכפי שפרפרית כתבה, לא מעט נשלטים מחירמון (וכמו שלא מעט שולטות מגלות ש"אין נשלטים אמתיים באסה").
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 25 במאי 2017
ArchAngel​(שולטת) • 25 במאי 2017
המטרה שלנו כשולטים היא למצוא פרטנר שמתאים לנו בהשקפות וברצונות שלנו.
כל קשר שליטה הוא שונה, בכל קשר יש מטרה אחרת וחוקים אחרים בהתאם למה ששני הצדדים מביאים עמם לקשר.
מי שרוצה להשתמש במניעת אורגזמה וחושב שזו הדרך, שיעשה זאת. אני לא מתערבת בקשרים של אחרים. אני מאמינה שכן יש כאלו שזה טוב להם.
אבל אני פשוט לא אוהבת לשמוע את ההכללה הזו שכל הגברים נשלטים מהזין וזה הבסיס ללהיות "נשלט טוב יותר", כי זה פשוט לא נכון. יש מגוון דרכים וסיבות ללהיות נשלט והרבה דרכים לבטא זאת, וכמספר הנשלטים- מספר הדרכים.
ובדעה שלי, הדרך שאני אישית אוהבת היא כשזה מגיע מהלב, כשהנתינה לא תלויה בדבר (גם מהצד שלי, אגב) חוץ מרצון אמיתי לדאוג לצד השני. זה מה שמתאים לי, זה מה שאני מחפשת ומוצאת, וכל הנשלטים שהיו לי עד כה הצליחו להתמסר אלי/לכבד אותי/לרצות אותי כי יצרתי איתם חיבור פסיכולוגי חזק ולא מתוך אינטרס לגמור בלבד (ולא, אני לא אומרת שאין מקום למיניות בקשר בדס"מי, ועוד איך יש. אבל לדעתי זה לא צריך להיות האלמנט היחיד שמרכיב קשר שכזה, אבל שוב- מי מחפש את ההפך ממני, שיהיה לו לבריאות).
כמו כן, ממש לא אמרתי "אין נשלטים אמיתיים באסה", כי:
א. כל אחד נשלט בדרך שלו ואין פה נכון או לא נכון, ככה שאני לא האדם להחליט מי "נשלט אמיתי" רק בגלל ההעדפות האישיות שלי.
ב. כבר בהודעה הראשונה ציינתי שהיו לי נשלטים כאלו, משמע יש כאלו.
Anakin
לפני 6 שנים • 25 במאי 2017
Anakin • 25 במאי 2017
החוויה שלי עם חגורת צניעות היא שהיא מוסיפה הרבה כיף למערכת היחסים.
טלי35​(שולטת)
לפני 6 שנים • 26 במאי 2017
טלי35​(שולטת) • 26 במאי 2017
Grey / Green כתב/ה:
אוקי, אז כמה הערות על T&D.

1. זה מאוד כיף.
2. זה עינוי הרבה יותר חמור ממה שזה נראה באינטרנטים. בשלב מסויים זה ממש כואב: לא בזין אלא במשהו יותר עמוק בפנים, שכל התכלית שלו הוא לגרום לזרע להתפרץ מהגוף. אפשר להביא בנאדם למצוקה אמיתית ולכן כדאי, במיוחד בהתחלה, לשמור על הפרצוף של הקורבן בטווח ראייה ולהיות קשובים אליו.
3. קצת על המכניקה: רגע לפני הגמירה אפשר להרגיש כיווץ בשריר שמתחת לשק האשכים. תזמון נכון (וקצת אימון) ואפשר להסיר את המגע ברגע הזה ולראות את הקורבן מתנשם, הזין מקפץ, ואין אורגזמה.
4. אפשר להמשיך ככה במשך שעות ארוכות, וככל שמגיעים למה שמכונה the edge (הקצה) אבל נסוגים ממנו, רמת הריגוש עולה. ככל שרמת הריגוש עולה, אפשר להביא את הנשלט לקצה באמצעות גירוי קטן יותר ויותר: קצה האצבע. לפעמים אפילו ציפורן על הצד הלא נכון של הזין (הצד הלא נכון הוא הלמעלה, כמובן). חשוב לשים לב לזה כי העור של הזין הוא איבר רגיש וככל שמשפשפים אותו יותר כך הוא מתנמל וקשה להנפיק ממנו גמירה.
11. אפשר לסיים את זה באורגזמה והיא עשוייה להיות מאוד אינטנסיבית. יש באופן כללי שני משחקים עם טיזינג: באחד הנשלט מנסה לגמור והשולטת המיומנת מונעת ממנו. בשני הנשלט מתאפק לא לגמור כי הוא יודע שאם הוא יגמור יבוא עונש די מחריד והשולטת המיומנת מגמירה אותו בכל זאת.
5. מה קורה אם לא מתזמנים נכון והאורגזמה קורית? כאן נכנס למשחק עוד אלמנט יפה, אורגזמה הרוסה. אם הורסים אורגזמה הקורבן נשאר חרמן למרות שהוא גמר; למעשה, תוך דקה-שתיים אפשר להמשיך ולייצר עוד אורגזמה. או כמה. יש כאלו שמכנים את זה milking (למרות שיש למונח הזה פרשנויות אחרות).
6. איך הורסים אורגזמה? הדרך הפשוטה ביותר היא למנוע מגע ברגע האורגזמה. הגמירה באוויר חלשה ומתסכלת לעומת גמירה בתוך כף יד חמה. אבל יש עוד דרכים מאוד מעניינות: אפשר לחסום את פתח השופכה עם האצבע. התחושה היא של מתח בלתי נסבל שנבנה, וכשהאצבע תשתחרר הזרע ינזול החוצה, לא בפולסים אדירים אלא בטפטוף עלוב. אפשר להכות את הזין או את הביצים ואפשר למעוך את הביצים, מה שעשוי להוביל לתוצאה דומה לחסימת פתח השופכה. אפשר לנצל את רגע האורגזמה כדי להגיד "דרך אגב, אני שוכבת עם הבוס שלך".
7. העובדה שאחרי אורגזמה הרוסה עדיין חרמנים חשובה מאוד. כולנו מכירים את מה שמכונה לפעמים סאב-דרופ, התחושה של חוסר חשק בשליטה אחרי שגומרים. אחרי הרוסות זה קורה פחות (וכמו שהעירו מעלי, אם מונעים גמירה במשך ימים ושבועות, מרגישים הרבה יותר נשלטים).
8. ללא ספק הדרך הכי קשה לנשלט לסיים סשן של טיזינג היא פשוט להגיד לו ללבוש מכנסיים וזהו. זה קשה פסיכולוגית, ומומלץ יותר כשרוצים באמת להכאיב, או להעניש. אם רוצים לסיים טיזינג בלי אורגזמה בדרך עדינה יותר, האפטר-קייר צריך להתחיל רגע לפני שהסשן נגמר. פה קצת רכות ומילים טובות על כמה שהנשלט ילד טוב וגיבור שלא גמר יהיו במקום.


תודה לך!
זה ממש מצויין ומפורט.
(וכמו שגיגר כתבה גם מעורר)

גיגר - אנ'לא מוותרת לך על הרצאה עם מצגת (;
זה יהיה מעורר לא פחות לדעתי
(אפשר למצוא נשלט הדגמות)
hrgiger
לפני 6 שנים • 26 במאי 2017
hrgiger • 26 במאי 2017
אם התיבה שלי תהיה מוצפת (מה שכנראה לא יקרה (: ) בגלל ההצעה האחרונה שלך אני שולחת אותם אליך.
שתדעי (:
מפית​(אחר)
לפני 6 שנים • 26 במאי 2017

עינוי פוסט אורגזמה

מפית​(אחר) • 26 במאי 2017
קודם כל הפוסט מדהים, לא פחות ... וגם התחושה כנשלט.
רק תוספת, כאשר הנשלט גומר אבל השולטת ממשיכה לפמפם לא את הזין גם מגע קל על הזין הוא מטורף. אם את מצליחה להביא אותו לגמירה שניה ושלישית אחרי זה זה פשוט קשה ומענג אבל כל נגיעה שולחת רעד בכל הגוף. אתה רוצה את המגע אבל הכאב מקשה מאוד.

תודה על הפוסט
מייק
שולטים באהבה בנשלט​(שולטת)
לפני 6 שנים • 26 במאי 2017
Grey / Green: כתיבה מדהימה.
מקנאה בךicon_smile.gif) כיף גדול להוציא מחשבות על הדף בצורה כל כך בהירה.
Grey / Green
לפני 6 שנים • 26 במאי 2017
Grey / Green • 26 במאי 2017
גייגר, רוצה לעשות מאסטר קלאס ביחד?