בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"נאצים זה סקסי"

פלייפול
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
פלייפול • 18 בספט׳ 2017
לא הטרדתי אף אחת.
פלייפול
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
פלייפול • 18 בספט׳ 2017
deepThinker כתב/ה:
בטח, כי התיקים הקודמים במישטרה ניסגרו, ואפילו על כלובי הספקת לעבוד איזה 3 4 פעמים כבר בגילגוליך השונים.
מה נראה לך שככה תשיג שולטת נורמלית? איך מספק אותך להיות נשלט של בחורות שאתה מכריח אותן להיות השולטות שלך?
אני מקווה שתשנה את הדרכים שלך ותבין שלמשוך תשומת לב בצורה כזאת לא תביא לך חברים אמיתיים, ובטח שלא שולטת.


עכשיו רק ירד לי האסימון... חשבתי שאתה סתם משתטה להנאתך, אבל נראה שאתה באמת חושב שאני מישהו שאתה מכיר, עם תיקים במשטרה, ועם שולטות וכל מיני...בגלל זה כל העוינות?

אתה פשוט טועה...מעולם לא היתה לי שולטת, אפילו לא סשן בודד, לא היו לי כאן גלגולים קודמים למעט הבודד שכתבתי עליו. ובאמת שכחתי את הסיסמא שלו, כי הוא כמעט לא היה בשימוש, למעשה מיותר אפילו להזכיר אותו. בקשר למייל, אז פתחתי מייל מיוחד רק כדי להירשם כאן לאתר, כי לא רציתי שהודעות מהפורום הזה יגיעו למייל שלי. כלומר זה היה מייל לשימוש חד-פעמי, ובגלל זה שכחתי את הסיסמא. למעשה, אני לא זוכר גם את הסיסמא למייל הנוכחי שאני רשום איתו, כי גם הוא היה חד פעמי.

אז צר לי לאכזב אותך, אבל אני לא מי שאתה חושב שאני. לא היו לי שולטות, מעולם לא דיברתי עם כלובי, ואף פעם לא היה לי תיק במשטרה. גם לא נרשמתי לפורום הזה כדי לחפש שולטת או נשלטת, אלא מתוך סקרנות, אחרי שנחשפתי אליו במקרה, וקראתי בו כל מיני פרסומים ובלוגים. ומעולם לא הטרדתי בחורות....לגמרי טעית בכתובת. גם אתה וגם זה שכתב קודם. אם יש לך משהו אמיתי לומר בהקשר של הדיון שפתחתי, תכתוב. רק אל תנקוט עמדה בגלל שאתה מניח שאני איזה מישהו קצר-זין שהכרת פעם.
שלגי
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
שלגי • 19 בספט׳ 2017
Playfull כתב/ה:
אתה קורא לי שקרן, חצוף קטן?.. אני לא משקר. אני חדש כאן בכלוב, אני לא מכיר את האנשים שהתכתבתי איתם או כתבתי עליהם, ולא ידוע לי אם מישהו מכיר אותם בשמותיהם האמיתיים. אם אתה קובע שאני משקר, תביא הוכחות, אחרת מדובר בהשמצות זולות. זאת תאוות הלינץ' שבוערת בך, או הרצון להתחנף כאן לקהל הרחב?

אשכרה בנית כאן תיאוריית קונספירציה שלמה, "כדי להשאר אנונימי, פתחת ניק חדש.....התייחסת רק לשתי כותבות...." והרמאות הזאת שלי, כביכול, היא אחת הסיבות שאנשים לא מקבלים את ההתנהלות שלי? מה??

נכון, אני נמצא כאן בערך חודש, וממש לא כל הזמן. מה אתה מצפה, שאכתוב כאן לחצי עולם? מתוך התקופה שאני רשום כאן, ביקרתי בכלוב לא יותר מכמה ימים! והיה עוד דיון, שלא אני פתחתי, אבל השתתפתי בו (אולי במקרה נתקלת בו, דיברתי שם עם *שוטרת), אבל הדיון הזה נמחק. אין לי מושג למה, בטוח לא בגללי, כי אני לא הייתי דומיננטי שם, אבל משום מה, מניין התגובות שלי בפורום כולל גם ארבע או חמש תגובות שנכתבו שם, ונמחקו. אתה מוזמן לספור את כל התגובות ולראות בדיוק כמה חסרות.

קשה לתאר עד כמה התגובה שלך אידיוטית. אני חושב שאפילו מרי ג'יין תגיד לך את זה.


טרול.



שיקי
אתה טרול!

ראה שמו אותך במקום icon_smile.gif

בחיית פלאטפוס, לך תנוח עם איזה שרשור מרמור על מלכות בתשלום/שמנות/ממורמרות/מי יסתכל לך על הרגל יא כלבה,
או יותר טוב - פתח בלוג ותכתוב שם.

שלישי שמח לכולם, גם לפלאטפוס ולשיקי הטרול!
Mary Jane
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
Mary Jane • 19 בספט׳ 2017
נראה לי שאפשר להסכים, כי דיון בפורום לגופו של אדם שלא ביקש או יזם זאת הוא חוויה לא נעימה.

פלייפול, ככל שלא התכוונת ואתה חדש וכל זה, אתה יכול לבקש ממנהל האתר (בכינוי ״כלובי״) למחוק את השרשור, ולפתוח שרשור אחר לצורך דיון ענייני בשאלות שמטרידות אותך, שהן מעניינות, כשלעצמן.
Shushabatlulu​(שולטת)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
Shushabatlulu​(שולטת) • 19 בספט׳ 2017
כל הכבוד לפייפול על התגובה החשובה, שהיא הגשמה של התפיסה "במקום שאין אנשים היו בני-אדם".
לו היה נוצר מצב שאף אחד בכלוב לא היה מגיב/ה על הכותרת הפוחזת הדבר היה - לפחות באופן סימבולי - מכתים את הכלוב כולו.
מדובר באמירה שניתן לראות בה חצייה של גבול. מכאן שיש חשיבות לציין את המקום המסמן פגיעה הנוגעת בזהות הבסיס הקולקטיבית של הרבה מאוד אנשים כאן.
חשיבות זאת אינה נמנעת גם במקום שכל מהותו חציית גבולות נורמטיביים.
גם אם יש מי שחושבים/ות וסבורים/ות שאין כך הדבר מן הראוי לקיים על כך דיון.
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
אחד שמבין​(נשלט) • 19 בספט׳ 2017
מלכת המלכות כתב/ה:
בכל מועדוני הבדסמ בעולם כל רמז לסימן נאצי כלשהו נאסר לגמרי


ממש לא נכון!
בגרמניה כל שימוש בסמל נאצי אסור על פי החוק, ולכן גם באירועי בדסם אוכפים את זה.
שמעתי כמה פעמים בגרמניה על ישראלים שבמחאה על משהו שקרה להם עשו תנועה של הצדעה במועל יד ונעצרו. כיוון שזה סמל נאצי שאסור על פי חוק בדיוק כמו שאר הסמלים. לא מזמן התפרסם סיפור כזה בעיתונות פה.

באנגליה לעומת זאת ובעוד מקומות אחרים בעולם אין איסור חוקי ללבוש מדי נאצים. חלק מהמועדונים אמנם אוסרים את זה אבל כבר קרה לי לא פעם שהייתי במסיבות כמו סאבוורז'ין ועוד והגיעו אנשים עם בגדי לאטקס דמויי מדי SS וכובע SS.
באחת הפעמים זה גרר מחאה רצינית של המשתתפים במסיבה שפשוט הקיפו את האדם והלכו אחריו כמעגל שמקיף אותו ולא נתנו לו ליהנות מהמסיבה עד שהוא התייאש. במקרים אחרים זה עבר די בשקט.

ביפן הייתי במסיבות שהיו בהם ממש מדים של SS וכובעי SS ואף אחד לא התרגש מזה חוץ ממני ועוד איזה בחורה גרמניה שהיתה שם. ולא זה לא היה סווסטיקה שהזרועות שלה הולכות לצד השני.

לכתוב הכללה כזאת ש"בכל מועדוני הבדסם בעולם" זה יומרני מדי ובד"כ ממש לא מדויק.
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
פסיכו לוג​(שולט) • 19 בספט׳ 2017
השירשור הזה הוא שיעור מאלף באיך להפוך עכבר לפיל. העכבר עדיין בשוק מהנאומים ששמו לו בפה בלי לשאול אותו.
הוא​(שולט)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
הוא​(שולט) • 19 בספט׳ 2017
תמיד טענתי שהכלוב הוא ארגז החול הכי שחור ב__________________(מלא את החסר)
Netrunner​(נשלט)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
Netrunner​(נשלט) • 19 בספט׳ 2017
לא פסיכולוג, השרשור הזה הוא שיעור מאלף באיך לרוב תושבי הכלוב יש זיכרון קצר כשזה נוגע לאנשים מטרידנים. ונותן לאיש המטריד לגיטימציה להמשיך כי תמיד יש את האנשים שמנסים להגן עליו ולהיות הכי "מוסריים" ו"נחמדים". שימו לב שעם כולכם הוא נהנה לכתוב ולקבל את הצומי שלו, נהנה להתווכח איתכם ולכתוב טיעונים ריקים מכל תוכן אמיתי. אבל כשמישהו בא ומעצבן אותו הוא מגלה מי הוא באמת.

במקום להשאיר את האשכולות שלהם למען יראו ויראו מהאנשים האלה, פשוט בסוף מוחקים אותם ואז הכל חוזר חלילה עם אותו הבן אדם בדיוק, בשינוי ניק, עם אותו דפוס הכתיבה וההתנהגות.