שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מין אוראלי

היד
לפני 6 שנים • 12 בנוב׳ 2017
היד • 12 בנוב׳ 2017
archangel, אמרתי שזה ההסבר שמצאתי כי תמיד תהיתי למה בעברית אין כזה שפע מילים מיניות ואני כבר לא מדבר על כינויים (כמו jhonson לכינוי איבר מין גברי או smack the pony לציון אוננות נשית ואלו הן סתם דוגמאות ואני בטוח שאת מכירה הרבה) אלא על מילים רשמיות. נאחס, זה מה שזה. מאוד יכול להיות שבגלל זה הם מדברים יידיש אני כמובן לא זוכר את כל ההסבר ויכול להיות שציינו זאת שם. בכל זאת, לא שוכנעתי לגבי אי רלוונטיות השפה לנושא אבל נניח לזה...
מה שכן מעניין זה המשפט שכתבת "אם לא הייתה קונוטציה חברתית שמקשרת השפלה לאקט של מין אוראלי....אולי שולטים רבים היו מוותרים עליו כאלמנט של שליטה" שזה נשמע הגיוני לחלוטין מה שהעלה לי למחשבה את האמרה "פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה".
ולגבי "אגב אין באמת שפה, מערבית לפחות, שמאפשרת דיבור מיני כנורמה מסוימת" אולי זה כי הרבה פעמים משתמשים בחלקים ממנה בקללות ולכן כשאנו מדברים אנחנו מנסים להיות מנומסים ולא להשתמש באלו? אולי מי שמדבר כך ביום יום פחות מתבייש בעניינים מיניים?
Hunky
לפני 6 שנים • 12 בנוב׳ 2017
Hunky • 12 בנוב׳ 2017
Menta כתב/ה:
צודק. אני אחדד. כשהמין האוראלי הוא חד צדדי, הוא מעצים את אי השוויון. זוג ונילי יירד אחד לשני, אבל בפורנו בדסמי, הצד הנשלט יורד לצד השולט. ובדרך כלל זה מלווה בדיבור משפיל. זה לא חייב להיות כך, כמובן.


אני דווקא בעד דיבור מלוכלך זה מעצים את התשוקה....

ובעניין לשאלה המקורית... כמובן שגבול זה גבול

אבל אני למשל ממש חסר לי אם אני לא יורד ...
כלבלב נסתר​(נשלט)
לפני 6 שנים • 12 בנוב׳ 2017
כלבלב נסתר​(נשלט) • 12 בנוב׳ 2017
גבול זה גבול!! אם מישהו לא אוהב אינטראקציה מסויימת וזה גבול בשבילו/ה - יש לכבד זאת...

יחד עם זה, חלק גדול מההנאה בשליטה היא לתת לשולט/ת. להוביל חצייה של גבולות.

הכי טטבהיה כאשר גיליתי, שהגבולות שלי ניתנים למתיחה ולפריצה....

באופן כללי - אצלי, אם היא לא מוכנה שארד לה, זה יהיה מאוד מבאס.... ללא ספק האקט המיני בהא הידיעה....

מאידך, אם היא אישה איכותית ושווה את הקשר, כדאי לפעמים להתפשר על דברים מסויימים כדי לזכות בקשר איכותי וטוב..

ועוד דבר,עבורי כנשלט, בעיקר זה להיות מדוייק עבורה, ולא להיפך..... אם היא לא אוהבת שיורדים לה, זו העבודה העצמית שלי לאהוב אותה עם המגבלה הזו....