ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שרשור המלצות על בגדים!

דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 27 במאי 2018
רק רוצה לומר שזה ממש כיף לראות שרשור שכולו חיובי ותומך. מהממות אתן.
לא מתלבש, אבל גם שמעתי דברים נהדרים על ברוריה בסנטר. ואגב, תמיד אפשר לומר שזה להצגה ולהסביר איזה דמות את משחקת כדי לקבל עזרה
    התגובה האהובה בשרשור
רוצה עמוק בטוסיק
לפני 5 שנים • 17 ביוני 2018
רוצה עמוק בטוסיק • 17 ביוני 2018
קונטרפונקט כתב/ה:
יש אחלה חזיות תחרה ספורטיביות בארי (של אמריקן איגל) ב100₪ לחזייה. יש גם אתר ששולח לארץ וגם מלא סניפים בארץ. נגיד כזאת תהיה לך יפה: https://www.ae.com/aerie-padded-longline-bralette-summer-burgundy/aerie/s-prod/1694_2610_696?cm=sIL-cUSD&catId=cat7530006

רק רציתי לשאול עוד משהו. תגידי. החזייה הזאת שהמלצת לי עליה- מוכרים אותה גם בחנויות פיזיות שלהם בארץ או שצריך רק להזמין דרך האינטרנט?
shoko5​(נשלט)
לפני 5 שנים • 18 ביוני 2018
shoko5​(נשלט) • 18 ביוני 2018
בוקר טוב לכולן
שאחד/ת שלובשת כבר המון שנים וחלקן של המוצרים "השאלתי" מגיסתי(אולי בהזדמנות אספר עליה כמה דברים) ואת הרוב קניתי ישנה מבוכה מסוימת להיכנס לחנות ולבקש למדוד אבל רוב המוכרות שנתקלתי היו מאוד נחמדות .חנות אפרודיטה בסנטר לאורך השנים היו מאוד אדיבות ומשתפות פעולה .תחתונים פחות בעיה לקנות חזייה כבר מתחילה להיות בעיה המוכרות הצעירות לא כל כך משתפות פעולה הנשים הרוסיות המעט יותר מבוגרות הכי טובות בנושא.
ונראה לי שחנות nox ממליצים עליה לא מעט זמן ואנשים ובהחלט שווה ביקור ואפרסם אחרי שאבקר שם בזמן הקרוב ואולי עוד חוויות מרכישות שונות.
יום טוב