צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לגבי מערכת יחסית בשילוב בדס"מ עם בחורה ונילית

שדה​(שולטת)
לפני 5 שנים • 11 ביולי 2018
שדה​(שולטת) • 11 ביולי 2018
קודם כל, אני מציעה לך לבדוק עם עצמך לאיזה שינוי בדיוק אתה מייחל.

אם אתה מייחל לשינוי אישיותי, שתהה דומיננטית יותר, שתלטנית, אקטיבית, מינית, ונועזת יותר... זה לא שינוי שקורה בקלות, אם בכלל. מה גם שלרוב הניסיונות לשנות אדם לא מטיבים עם קשר זוגי.

לעומת זאת, אם אתה מייחל לשינוי בפרקטיקות המיניות בתוך הדינמיקה הזוגית הקיימת, אז י ש למה לקוות.
כמו שכבר הציעו לך, אל תנחית עליה רעיונות גדולים, ואל תנסה לברוא את הקשר שלכם מחדש במתכונת בדס"מית. נסה לשלב דברים באופן כייפי ואינטימי בתוך האינטראקציה שכבר קיימת ביניכם.
כמו כן, לפני שאתה מבקש ממנה לקחת על עצמה את התפקיד של שולטת, אתה יכול לעשות הרבה דברים בעצמך. להתייחס אליה כאל מלכה, לשרת אותה, להעריך אותה ולשים את רצונותיה לפניך. מרבית הנשים ה"וניליות" שאני מכירה יקבלו שינוי כזה בשמחה.
    התגובה האהובה בשרשור
Skaro​(שולט)
לפני 5 שנים • 11 ביולי 2018
Skaro​(שולט) • 11 ביולי 2018
אמרו כאן הכל ולא הזכירו דבר אחד.
תכין את עצמך למצב שהיא כן תתחבר לבדסמ אבל לא תאהב את הדברים שאתה אוהב.
ואז אתה תצטרך לגלות הבנה ולא לאלץ אותה לעשות דברים שהיא לא אוהבת.
Erson947
לפני 5 שנים • 12 ביולי 2018
Erson947 • 12 ביולי 2018
תודה רבה רבה לכל מי שהקדיש מזמנו לענות. לא ציפיתי לכ"כ הרבה. אז תודה

אני לא מייחל לשינוי אישיותי כמו ששאלו, אלא לשינוי באמת בפן המיני בנינו בלבד.
כרגע אני באמת מראה לה שהכל סביבה ושאני אעשה הכל כדי לספק אותה בכל דרך שאוכל. ובאמת אני גם יורד לה וגורם לה לגמור כל פעם בהרבה דרכים והיא מאוד מאוד אוהבת את זה וגם אני. אך הבעיה שאני לא בטוח איזה אקט בדס"מי אוכל לשלב ראשון.. לפי מה שהרוב אומרים לא כדאי להתחיל עם השפלות ובעצם יותר פשוט יהיה ללכת לחלק הפיזי יותר של כאב, שריטות וכאלה.

אשמח אם יהיו לכם דרכים יצירתיות שיכולות לפתות אותה בקטע טוב ולגרום לה להתעניין בעולם השליטה ולהנות מהיתרונות הרבים שיש לבחורה שולטת בפן המיני (לא מדבר על סיפוק עצמאי שלי) אלא ההבנה שהיא יכולה לדרוש ממני מבלי לתת חשבון והתחשבות כלפי ואני כמובן אעשה ברצון.
למשל כמו בפעם האחרונה שהיינו יחד עייפים בשעה מאוד מאוחרת ודחפתי לה אצבעות וכל מיני. היא אמרה שהיא לא רוצה שאני לא אצליח לקום לעבודה בגלל זה ושכדאי שאלך לישון. אמרתי לה שאני באמת עייף ומעדיף כרגע לישון אבל כל היופי זה שבגלל שהיא מחליטה עליי אז אם תגיד לי להמשיך אני ממשיך עכשיו עוד ועוד עד שתגיד אחרת ושזה החלטה שלה ובכלל לא שלי..
היא קצת היססה אבל דרשה בסוף שאמשיך ; ) אז לדעתי יש לי עם מה לעבוד..


שוב תודה לכולכם
Lady Guinevere​(שולטת)
לפני 5 שנים • 12 ביולי 2018
Lady Guinevere​(שולטת) • 12 ביולי 2018
אולי לנשק לה את הרגל כבדרך אגב כזה? אבל שהיא תקלוט שאתה יודע מה אתה עושה...

עם האקס הונילי שלי (זה אמנם דוגמא רעה כי הוא אקס...)
תפסתי לו את הידיים בכח והוא לא התנגד
אני חושבת שהוא מעולם לא קלט בכלל מה הולך ועם מי יש לו עסק...

פואנטה היא שאפילו ונילי מאגל כזה
לא התנגד למשהו יחסית קליל (אם הייתי שולפת עליו אזיקים הוא היה מתפלץ)

ובאמת מה שאמרת לה זה מקסים.
שנאוצר​(נשלט)
לפני 5 שנים • 12 ביולי 2018

תשובה מתוך נסיון

שנאוצר​(נשלט) • 12 ביולי 2018
טוב אז שמח לראות את הפוסט, ואני אשמח אפילו יותר אם אוכל לעזור בתור מישהו שנמצא בקשר עם ונילית כבר הרבה זמן תוך שילוב אלמנטים של שליטה בסקס.

אז ככה חשוב לציין כי חברה שלי ונילית במהותה, בן אדם ליברלי ולא כל כך שיפוטי ואוהבת אותי מאוד. קח בחשבון שזה דבר שאני משער שלא נתן לממש עם כל בחורה, שכן אנו אנשים שונים עם השקפות שונות, ואולי לא כל אחת תזרום איתך על דברים רבים אם בכלל.

אני חושב שהדרך הטובה ביותר היא תקשורת כנה ואמיתית. אין דרך טובה יותר מאשר להעלות את הנושא בשיחה על פנטזיות, או על דברים שמעולם לא סיפרנו אחד לשני וכו׳. כמו כן אתה יכול להראות פתיחות ולשתף שאתה מוכן גם לעשות בשבילה דברים שהיא רוצה. לא יזיק גם להיות מאוד נסיך ולפנק את חברה שלך באותה תקופה.

מלבד זאת השיחה צריכה להיות מאוד רצינית. בתחילה חשפתי אותה שישנם דברים לא רגילים שאני רוצה לעשות בסקס אבל קשה לי לספר ואני מתבייש (באמת זה היה קשה מאוד). אופי כבד ורציני לשיח לטעמי אולי לא יגרום לה לבצע זאת מיד, אבל תוכל להבין את רוח הדברים. כמו למשל כמה היא מוכנה ללכת רחוק. אם למשל היא אומרת משפטים כמו ״רק תגיד לי ואני אנסה להגשים את הפנטזיה שלך וכו״ אתה בדרך הנכונה. רצינות תסקרן אותה ותהפוך אותה למעורבת יותר. כמו כן אם היא באמת אוהבת אותך( וזה מבחן לא רע) היא תראה חמלה ולא תצחק או תיגעל, או לפחות תצטער על כך אחר כך לטעמי. אלה אם זה הקטע שלך icon_smile.gif .

דבר נוסף שחשוב שתדע זה הדרגתיות. לבקש ממנה ישר שתזיין אותך עם דילדו, תחרבן עליך, תשים לך מנעול על הזין וכו זאת טעות. כדאי להעלות את זה שאתה אוהב לפעמים להישלט בסקס, שדומיננטיות של אישה מדליקה אותך. אתה תוכל לתת לה דוגמאות שאתה אוהב את התחושה שאתה משרת אותה ויורד לה כשהיא תופסת לך את הידיים ואת השיער בסקס, שהיא בשליטה, כשהיא מנצחת כשהיא מעליך.
לאור התגובות שהיא תתן תוכל לראות אם היא מתעניינת ואם אפשר לקחת את זה רחוק יותר. אין נוסחה ברורה אבל זה יכול לקרות מסקרנות שלה או מיוזמה שלך כשתרגיש שהגיע הזמן. משם תוכל לקחת את זה לזה שהיא תשב לך על הפנים ורימינג, בית שחי, רגליים וכו. כל מה שמדליק אותך. דברים כמו סטרפאון, ביזאר, קוקהולד וכו יגיעו בסוף.
שיתפתי את הפנטזיות שלי עם חברה שלי ו2 אקסיות. כולן זרמו במידה כזו או אחרת וכולן הסכימו לעשות חלק מהדברים. בהתאם למידת הפתיחות שלהן, חשפתי דברים מולן והגשמתי דברים איתן.

כמו כן אתה לא צריך ללחוץ. תחשוף אותה לנושא ותמשיך בסקס הרגיל. אתה תראה שהרבה פעמים שאם תמשיך בשגרה היא פתאום זאת שתיזום. אם היא לא יודעת מה ליזום אתה יכול להסביר לה בעדינות פרקטיקות מיניות לפי הרעיון של ההדרגתיות שכבר רשמתי. עדיף שתראה לה שאתה יכול גם בלי וזה רק תבלין או מימוש גבוה יותר של המיניות שלך.

אני יכול לשתף אותך שבמקרה שלי אנחנו עושים לעיתים סקס ונילי רגיל, לעיתים הלשון שלי בתחת שלה ואני גומר, לעיתים היא יושבת עלי, לאחרונה קנינו סטרפאון והיא חדרה אלי כמה פעמים, לפעמים באמצע היום היא מפליצה לי על הפנים או באמצע הסקס, לא מתרגשת יותא שאני מלקק לה את הרגליים, משתינה עלי פעם בה ולפעמים עושים סקס רגיל שהיא מדברת מלוכלך ומשפילה אותי.

וניליות זה לא תו תקן, וככה גם לא בדסמ. בני אדם לעיתים לא יודעים שהם יאהבו משהו עד שהם ינסו אותו. ככה גם אנחנו לעיתים שאנו מנסים פנטזיה שראינו בפורנו ובמציאות המצב אחר.
תאמין בעצמך ובדרך שלך, תכבד את בת זוגתך ותהיה אמיתי. בסוף תמצא אהבה.