סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשלטים........... מה אתם מרגישים כאשר אתם רואים אשה נשלטת?

Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
Netrunner​(נשלט) • 19 ביולי 2018
לא, אני אעשה ספר עם כל התמונות רגליים שפורסמו באתר הזה ולספר יקראו יושמד העולם
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
ArchAngel​(שולטת) • 19 ביולי 2018
סביר להניח שתפתח בלוג עם כל התמונות "המושמדות" ותקרא לו "וואלק, לא הושמד".
Mary Jane
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
Mary Jane • 20 ביולי 2018
The Great OZ כתב/ה:


זו צורת מחשבה טוטאליטרית....
יש כאן פגיעה חמורה בחופש הביטוי....

מי אתם בכלל שתאמרו לי מה להרגיש? למה להימשך? ולהתווכח איתי על הדימויים שעולים לי?


נסחף כהרגלך. אני בטח ובטח שלא מעוניינת לומר לך מה להרגיש, איך ולמה או לנתח את רגשותיך. מעניין מעט מאוד. כך גם בקשר לזכותך או לזכותו של פותח השרשור להעלותם על הכתב כיתבו כאוות נפשכם וכפי שאתם מסוגלים. הטענה שלי הייתה שהבעת רגשות צער, סלידה, רחמים וכל רגש שלילי אחר, מאקטים שהם במובהק כוס התה של המון אנשים פה וחלק משמעותי מחייהם - זה אקט מיותר, חסר ערך ותכלית, שסתם פוגע באחר. אתם יכולים להמשיך לברבר את זה, עד כמה זה צובט את לבכם הרגיש לראות מיילדום, ובאותה המידה אפשר לכתוב טקסטים משתפכים עד כמה מגעיל, מצער ומבחיל לראות גבר כורע בפני אישה, מין הומוסקסואלי או אנשים שמנים בשמש. האם יש לכך ערך, האם זה תורם לעולם, או שעדיף פשוט לסתום ולהביט למקום אחר, שעונה על טעמינו?
Mary Jane
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
Mary Jane • 20 ביולי 2018
שדה כתב/ה:
Mary Jane כתב/ה:
איש לא מצפה מהזולת לקבל או להשתתף בחווית האחר.
הציפיה היא להיות סובלני ולא להציק. במקרה הזה, לסתום כשמשהו אינו הולם את טעמך האישי ואת העדפותיך במקום להשפריץ מילים מיותרות לכל עבר. משתי סיבות עיקריות:
א. היות וכל אדם מחזיק בטעם כלשהו, אין ערך ממשי להבעת עמדה כזו. לאף אחד לא אכפת והעמדה שלך בסוגיה לא רלוונטית לכלום. דיעה יש לכל אחד, זה לא הופך אותה לחשובה, תורמת או משמעותית. התעסק בשלך, הנח לאחרים.
ב. אתה עלול לפגוע, לבאס או להקניט את מי שנורא נמשך למה שלא מושך אותך - פגיעה לחינם, ביאוס לחינם והקנטה לחינם.


אני לא מסכימה איתך. אבל אני תוהה
בשרשור "סוויצ'ופוביה" חשבת דברים דומים על ההתבטאויות של נשלטות ביחס לגברים שנחדרו?
אני חושבת ששם הדברים שנאמרו היו הרבה יותר בוטים. ונדמה לי ששם היה לך קול אחר. למה?


ההתבטאויות שם היו של נשים שניסו להסביר מדוע הטענה כנגדן, שהן סוויצ׳פוביות, אינה נכונה ואינה ממן העניין. נטען בפשטות, כתשובה תגובה והסבר, שזה לא עושה להן את זה, לא מושך. להבדיל, כאן פותח השרשור מביט מהצד על קבוצה אחרת, שעל פניו אינה נוגעת לו ישירות ולא ברור מה היה בוער לו להידבק אליהם, ופותח דיון ביוזמתו בעניין הצער שהוא חש כשהוא צופה באחר, שנטייתו המינית אינה תואמת את שלו. נו יופי. יתכבדו כל באי האתר ויבואו ויכתבו בפרהסיה עד כמה מצער וצובט את הלב (וגם די מגעיל) להביט או להרהר במיניות של זוג לסביות, גמדים, נועצי מחטים ומלקקי סוליות - כאשר מטרת הדברים היא שימת על רגש הדחיה, הרתיעה מהאחר וכאב הלב הכורע בקשר למי שהוא לא אני. ממש אינטליגנציה במיטבה.
Mary Jane
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018

Re: נשלטים........... מה אתם מרגישים כאשר אתם רואים אשה נשלט

Mary Jane • 20 ביולי 2018
israelislave כתב/ה:
לי זה גורם לצביטה בלב, לתחושת צער, להרגשה שמשהו מאד מאד מאד לא נכון ב"תמונה" הזו.


השרשור הבא שלי, ברוח הדברים שלעיל:

סטרייטים, מה אתם מרגישים כשאתם רואים זוג גברים מתנשקים? לי אישית זה גורם לתחושת צער, לתחושה חזקה ונוכחת שמשהו מאוד מאוד מאוד לא נכון ב״תמונה״ הזו. ואם להמשיך ולחלוק את רגשותיי ותחושותיי, תמיד הרגשתי כך כלפי הומואים, עוד מילדות, וידעתי בתוככי שהדברים אינם בסדר. אינם כפי שהם צריכים להיות. נשיקה, התגפפות וכל מה שנעים זה בין אישה וגבר. כך אני מרגישה. כך בפנימיותי. וכעת זה בחוץ. קחו לדוגמה יום סתמי. יום ככל הימים - והנה, צצה ועולה בי תחושה. ועמה רגש. הנה אני הולכת לתומי ברחוב בוגרשוב. צעד צעד. חולמת. נעים לחלום. והנה - רגש. תחושה חזקה. ואם לדייקה, מצער אותי, מצער מאוד, להביט בכל ההומואים ברחוב בוגרשוב מחזיקים ידיים ומחליפים ביניהם מחוות. לעתים עלי ממש לפלס דרכי ביניהם, במאמץ, לא רק כדי להימנע מגופם המיוזע שחזר מהים וממסיבות או מנוכחותם במרחב, אלא ממחשבות עליהם, שעושות לי רע, לי אישית. ואני בכלל חלמתי! חלומות כה נעימים, חלומות רכים. חלומות משלי, אבל גם משלכם. תמיד הייתי רגישה אבל זה צובט לי במיוחד. הם גודשים את המדרכות, ולא רק זאת, אלא שעל פניהם מתנוסס חיוך. ואותי אישית זה מאוד מאוד מאוד מצער לראות ומצער להביט, כי אני סטרייטית ותכלס הם מסכנים והלב נשבר והתמונה לא נכונה, אז ממה הם מחייכים ומה הם מרוצים? לא יודעת. זה קשה לי לראות, בכל אופן. משהו בבית החזה מתכווץ אל מול המחזה. או שמא בסרעפת. הוי, מגוון תחושותיי. יד שעירה נתונה ביד שעירה, זרוע שרירית בזרוע שרירית, משתרגות זו בזו. זה פשוט לא נכון! בא לי לצרוח. מה זה זה, גבר וגבר. צער. תוגת הלב. חמלת העין הצופה.

פרפר של רגש חמק ממני היום, בעודי כותבת לכם את צפונות לבי. תחושה מזוככת, ממעמקיי. תודה שקראתם. ואם תרצו ארחיב בנושא, אני בכלל מאוד רגישה. ויש לי המון תחושות והרבה צער בלב.
Lady Guinevere​(שולטת)
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
Lady Guinevere​(שולטת) • 20 ביולי 2018
בתור שולטת מן הסתם אני מתחברת לשליטה נשית ולגברים נשלטים. נשים נשלטות לא עושות לי את זה, וזה לא ענייני. אצלי זה מתבטא בכך שהצלחתי לראות את ה10 דקות הראשונות של 50 גוונים וסגרתי, כשאני נתקלת בספרים על נשלטות אני מדפדפת הלאה ומחפשת פמדום, וזהו. מעבר לכך זה לא ענייני בכלל ולא ברור לי מפותח השרשור למה זה עניינו.
israelislave
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
israelislave • 20 ביולי 2018
1) בקשתי פידבק מנשלטים. גברים נשלטים. אילו רציתי לשמוע דעות אחרות הייתי מציין זאת. ובכל זאת נמצאו אלו שחייבים להיכנס לכל מקום ולהראות כמה חכמים ומבריקים הם.

2) למי שלא מסוגל להבין... אסביר לאט... כנשלט, שנמשך לנשים שולטות - בלבד - אני חש עצבות כאשר אני רואה אשה נשלטת כי בתפיסת עולמי - הפרטי שלי - לא יעלה על הדעת - שלי - להשפיל אשה, להכות אשה, לפגוע מנטלית או פיזית.... וזה ממש לא קשור ל"איך היא מרגישה"

בודאי שכל אחד צריך, אמור ונכון שייהנה ממה שעושה לו או לה טוב.... אני לא שופט נשים נשלטות, גם לא שופט גברים שולטים (אף אם יש לי כמה רעיונות).. כל כולי "חייה ותן לחיות"

אבל התוקפנות של חלקכם... icon_sad.gif
קנקן​(אחר)
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018

Re: מרגישים

קנקן​(אחר) • 20 ביולי 2018
כסופתשיער כתב/ה:
רעד קל בכנף


בקרוב: עצומה מקוונת חתומה על ידי 5,000 תרנגולות זועמות. "צאו לי מהנוצות!"
Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
Netrunner​(נשלט) • 20 ביולי 2018
ArchAngel כתב/ה:
סביר להניח שתפתח בלוג עם כל התמונות "המושמדות" ותקרא לו "וואלק, לא הושמד".


זה כבר רעיון שלך