סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפגנת כח להטבית

כסופתשיער
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
כסופתשיער • 25 ביולי 2018
כי יש הבדל בין זוג סטרייטים שמתקשים להביא ילדים לעולם לבין זוג סוטים אוכלים בתחת שרוצים ילד כדי להראות לכולם שהם "נורמלים" ממש כמו הזוג הסטרייטי.
פראנסס
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
פראנסס • 25 ביולי 2018
טוב נו, נראה שאתה סתם נהנה "להדהים" אותנו בדעותיך הנחרצות.

ואגב, מה רע בלאכול בתחת?
אני מאוד ממליצה לכולם לנסות.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
ויש הבדל בין בני אדם חושבים שמנהלים דיון לבין חתיכת זבל מושתן שלצערנו נולד בדמוקרטיה ומרשים לו להוציא את החרא שלו איפה שרק בא לו.
סוטים? אתה בדסמי, אידיוט. אה, לא, אתה בטח אוכל בתחת רק מאישה עם סטרפ, שזה נורמלי. סוג של חיקוי זול למה שאנחנו עושים, אבל היי, אני רק אוכל בתחת, אז מה אני מבין?

תודה לך שהבהרת על מה השרשור באמת. מאחל לך רק אושר. צדיק כמוך מגיע לו גן עדן. מקווה שתזכה לו, במהרה
Lanya Colson
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
Lanya Colson • 25 ביולי 2018
כסופתשיער כתב/ה:
כי יש הבדל בין זוג סטרייטים שמתקשים להביא ילדים לעולם לבין זוג סוטים אוכלים בתחת שרוצים ילד כדי להראות לכולם שהם "נורמלים" ממש כמו הזוג הסטרייטי.


אז מה אתם אומרים, חברי כלום יקרים,
כסופתשיער מקבל את גביע ההומופוביה לשנת 2018?
כי לא נראה לי שיש סיבה לחכות עד דצמבר..... די קשה לרדת יותר נמוך מזה.
Alatar​(שולט){Foxy LAB}
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
Alatar​(שולט){Foxy LAB} • 25 ביולי 2018
אין לי באמת מה להוסיף לדיון הזה (שהתחיל כמו מה שנראה כהטרלה, המשיך בדו שיח של חרשים, וגלש, כרגיל, לעשרה נושאים אחרים), רק רציתי לחזק את ידיו ועמדתו של דרקן, ולשבח אותו על הסבלנות שיש לו לענות לאנשים ולעמדות התלושות של חלק מהאנשים כאן (וכמו שכבר נאמר בשרשור ע"י סניץ' - *דווקא כאן*, אתר שהמהות שלו היא קבלה, פתיחות וליברליות).

פותח השרשור הזה קונן על כך ש"כל מי שחושב אחרת מסומן מיד כחשוך,בעל אג'נדה חסויה או הומופוב". יש סיבה טובה לכך. מי שחושב שנטייתו המינית של אדם מצביעה על חוסר כשירות כלשהי הוא, בהגדרתו, חשוך והומופוב. זה נלעג להחזיק בעמדות הומופוביות, להפלות על בסיס העדפה מינית, ואז להתלונן וליילל שקוראים לך הומופוב וחשוך. זה נלעג לא פחות להשפריץ שנאה ואפליה, ומיד אחר כך להגיד "אבל אני בכלל לא נגד, כמה מחברי הטובים ביותר וכו' וכו'". וזה מעורר רחמים של ממש כשכהריקושטים על הצואה המילולית שפיזרת חוזרים אליך להתחיל עם הריטואל של "בכלל לא הבנתם אותי. כל המילים שכתבתי עד עכשיו, בעצם התכוונתי לההיפך".

וזה העניין, בעצם. זה לא הפונדקאות, זה לא המצעד, זה לא התאריך של ההפגנה (כאילו, מה?!) -- כל אלו רק תירוצים, רק "סיבת היום" , נסיון נואש ופתטי למצוא איזה נקודת אחיזה כביכול עניינית לשנאה ולאפליה, ואפשר לראות את זה בלי הרבה מאמץ. משפטים כמו "לא אכפת לי מה נשלט הומו חושב", או "חלאס להפיל את הבעיות שלכם" (כאילו שוויון זכויות בסיסי זה אינטרס רק של צד אחד) שמתפלקים לאנשים כשהם קצת מאבדים שליטה מראים את הפרצוף האמיתי של אותם הדוברים, וכמו שנאמר כבר לפני -- זהו כלי סינון מצוין.

זכויות אזרח הן זכויות אזרח. אם לאחד מגיע, גם לאחר מגיע. אם האחד חייב - גם האחר חייב. יש למישהו בעיה עם פונדקאות באופן כללי -- תדרשו לבטל אותה לכולם, לא רק למנוע מאבות חד-הוריים או מזוגות חד-מיניים את אותן הזכויות שיש לשאר.

(ועכשיו, דקה לפני שאני לוחץ על "שלח", פותח השרשור כתב ש"כי יש הבדל בין זוג סטרייטים שמתקשים להביא ילדים לעולם לבין זוג סוטים אוכלים בתחת שרוצים ילד כדי להראות לכולם שהם "נורמלים" ממש כמו הזוג הסטרייטי", ובזה הוכיח בצורה סופית שמדובר בטרול ו/או הומופוב דוחה, ושאין שום טעם להגיב לו בצורה עניינית. כך או אחרת, כולי תקווה שהוא יהנה בחיים הבאים שלו כחיפושית זבל. )
סקרנית מדי
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
סקרנית מדי • 25 ביולי 2018
James Bondage כתב/ה:
סקרנית מדי כתב/ה:
כל המחקרים הכמותיים בעולם מסתמכים על סטטיסטיקות אז בעצם מה שאתה אומר זה שמבחינתך אי אפשר להתחשב בשום תוצאה של שום מחקר. אף פעם. מעניין.
שורה תחתונה- דיברת על אפליה בשכר, קיבלת נתונים מדויקים, בחרת להתעלם ולצעוק- כולם טועים ורק אני יודע את האמת.
בנוגע למקרה הספציפי שלך זה נכון אבל על פי הנתונים ברוב המקרים זה לא כך. קבל את זה או לא, מדובר בעובדה.

בנוגע לכל עניין הגירושים, המזונות ונק זיכוי המס אתה בהחלט צודק. עניין אותי ולכן ביררתי. ביזיון שלא בודקים כל מקרה לגופו ועל זה צריכים לקום הגברים ולמחות.
אבל.... איך קשורה האפליה נגד גברים לאפליה נגד הלהט"ב? זה מצדיק את זה בעיניך?


israelislave לא לגמרי טועה, ואפילו הביא שני מקורות ששווה לעיין בהם.

יש לדוגמא את https://www.economist.com/graphic-detail/2017/08/01/are-women-paid-less-than-men-for-the-same-work שמראה שהפער קטן מאוד בחלוקות הגיוניות ; יש מחקרים שלוקחים בחשבון ותק מקצועי (כלומר, זמן מצטבר באותו מקצוע), ווגם אז כמעט ונעלם הפער - אמנם נשים בגיל מסוים מרויחות פחות מגברים באותו גיל, אבל מסתבר שלעיתים קרובות זה בגלל שלקחו במצטבר שנתיים או עשר להיות עם הילדים (שאפשר להתווכח, אבל לא אתי ולא עכשיו, על כך שזו בחירה). ברוב המחקרים יוצא שיש פער (שקטן עם השנים, אבל עדיין נמדד בעשרות אחוזים), אבל רוב גדול של המחקרים הם עם אג'נדה כזאת או אחרת, והיו מקבלים "נכשל" בקורס סטטיסטיקה למתקדמים. לא כל דבר אפשר לסכם במספר אחד.

השורה התחתונה היא שהנושא הזה מאוד מורכב -- לדוגמא, מסתבר שנשים, באופן די עקבי, פשוט מבקשות פחות העלאות ומבקשות מראש שכר יותר נמוך, ובחלק מהתעשיות זה מסביר את כל ההבדל; ויש תעשיות רוויחיות ותחרותיות להפליא, כמו מסחר בבורסה, שנשים מתרחקות מהן מראש (בין השאר מפאת הסקסיזם שעדיין נהוג בהן והיחס הלא-מי-יודע-כמה לנשים), או עבודות בסיכון גבוה (יחסית) שגם הן רווחיות, כמו לדוגמא בהקמת שדות נפט. האם זה מצב סביר ותקין? בהחלט לא, וחלק ממנו אפשר וצריך לתקן, אבל את חלקו אין דרך לתקן בלי להגיע לקומוניזם, שיש לו, בלשון המעטה, בעיות אחרות.

אני ממליץ בחום לקרוא את הלינק הקודם שלי ואת https://en.wikipedia.org/wiki/Gender_pay_gap למי שמעוניין.

אין מגזר שלא מרגיש שמופלה לרעה במשהו. ככלל, גברים סטרייטים לבנים השייכים לדת הרוב הם בכל העולם אלו שמופלים לרעה הכי פחות ביחס לאחרים באיזשהו תחום -- גם דה יורה, וגם דה פקטו; וככלל, גברים הומואים (ובמיוחד אם הם בני מיעוטים) מופלים לרעה הכי הרבה, לפחות מבין אלו שאין להם מגבלה גופנית; נשים סטרייטיות נמצאות קרוב לגברים הסטרייטים -- אבל כאמור, לכל מגזר יש משהו להתלונן עליו.

בואו נסכים שצריך לפתור את כל האפליות? ובואו נסכים שמי שמביא טיעון עובדתי, יביא גם סימוכין לדעתו אם הוא רוצה שיתייחסו אליו ברצינות? (ותודה לכל מי שהביא עד היום)


מעריכה מאוד את התגובה הרצינית והעניינית. אכן לא נכנסתי לקישורים עדיין כי זה לא נפתח בטלפון ואני בהחלט מתכוונת לקרוא. בהתייחס למה שכתבת- הפער קטן ומצטמצם אך עדיין קיים. הנקודה היא שהוא טען שרק הגברים מופלים לרעה ואיכשהו זאת הסיבה שמבחינתו מצדיקה את אפליית הלהט"ב. הסכמתי איתו בחלק מהנקודות שהעלה והראיתי שגם נשים מופלות לרעה (ולבקשתך לא נדון בסיבות כי הן באמת לא נוגעות לנושא הפורום). זה הכל.
כמו שכתבת, כל קהילה וכל מגזר יכול להתלונן על אפליות אבל זה ממש לא אומר שהמחאה על זכויות הלהט"ב היא מיותרת או לא צודקת ואי אפשר לבטל אותה בכך שיש גם אחרים שסובלים מאפלייה.

עכשיו, כשקראתי וראיתי שהסיבות שלו לא קשורות בכלל לזכויות אלא לסלידה האישית שלו באופן כללי מהומואים, ללא סיבה ממשית, הבנתי למה הוא נחוש כל כך לתת את כל הסיבות הכי לא קשורות שיש.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
אלאטאר, תודה.
חשוב לי לציין שהיו עוד אנשים שכתבו דברים יפים והראו רצון להסביר. והיו גם אנשים שהביעו חשש והתנגדות מסיבות שהן לא הומפוביות, לגמרי במסגרת השיח הדמוקרטי המכבד. דיון הוא חשוב.
דבר אחד לא ברור לי. בגלגול הבא הוא יהיה חיפושית זבל? אז מה הוא עכשיו??
James Bondage​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
James Bondage​(מתחלף) • 25 ביולי 2018
כסופתשיער כתב/ה:
כי יש הבדל בין זוג סטרייטים שמתקשים להביא ילדים לעולם לבין זוג סוטים אוכלים בתחת שרוצים ילד כדי להראות לכולם שהם "נורמלים" ממש כמו הזוג הסטרייטי.


תמשיך, כמה שתחזור על זה יותר זה יהיה יותר נכון. גם כמה שתאמין יותר, זה יעשה את האמונה שלך יותר נכונה. כמו אמונה באליהו הנביא, סנטה קלאוס, ושאר חברים דמיוניים.

אני ממליץ גם שתלנקק את התשובה הזאת לפרופיל שלך, כדי שכל מי שתסתכל עליו כשהיא חושבת עליך בתור בן זוג פוטנציאלי תדע עליך קצת יותר. ציטטתי את התשובה שלך, למקרה שיד נעלמה תחליט למחוק אותה.

לניה - אני נוטה להסכים איתך, אבל בכל המקרים שעברו שחשבתי ש"נמוך יותר כבר אי אפשר לרדת", התבדיתי. אז, מנסיוני - צריך בכל זאת לחכות לדצמבר.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
סיכום ביניים.
מה למדנו מהדיונים עד כה?
1. הומואים הם סוטים מרושעים, לא מסוגלים להיות הורים, גוזלים כסף מקופת המדינה ומאלה שבאמת מגיע להם, מזנים נשים, מנצלים עוני ועוד ועוד.
2. סנטה קלאוס ואליהו הנביא לא קיימים. תודה לג'יימס שהרס לנו את הילדות.
3. ללנקק זו מילה.

הצטרפו אלינו בדיון הבא, בו נלמד שלמעלה זה למטה, שתינוקות באים מחסידות ושבו ג'יימס ייקח לנו גם את פיית השיניים.
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
כפי שאני מציינת בכל מקום אפשרי, הולדה היא לא זכות בעיני, וממילא אין מקום לתת אותה לכל דורש, בוודאי לא בדרך של פונדקאות בתשלום שבעיני היא פסולה מכל וכל.
ואם לא הבנתם: שאף אחד לא יהנה מזה, פונדקאות היא לעשירים. אל תתבלבלו, זה לא יהיה קומודיטי לכל אף פעם.
ובכלל צאו כבר מההזיה של "הזכות להורות". זה פסול ומסוכן לחשוב שלכל אדם מגיע לא משנה מה.בלי קשר למיגדר ולנטיה מינית כמובן.