צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה ההבדל בין ddlg לאינפנטיליזם

קנטור​(שולט){חתולהלה}
לפני 5 שנים • 27 ביולי 2018
Ddlg לא חייב לערב ageaplay חיתולים או מוצצים.
זה יכול להיות כמו קשר שליטה רגיל. רק בגווני ורוד.
Miss miki​(נשלטת){}
לפני 5 שנים • 27 ביולי 2018
Miss miki​(נשלטת){} • 27 ביולי 2018
הייicon_smile.gif,
אני אוהבת להרגיש ילדונת, ללכת עם בגדים ורודיפ וילדותים (עדיין משלבת מחוכים כמובן), תסרוקות יותר ילדותיות, אך לא מושך אותי להתעסק בחיתולים וכו'.
יש המון גוונים לפטיש הנהדר והמתוק הזה.
Some wolf
לפני 5 שנים • 27 ביולי 2018
Some wolf • 27 ביולי 2018
המקום שממנו זה בא.
אינפנטילים פשוט לא התבגרו, הם ילדותיים במחשבה וברמת הבגרות שלהם..
לעומת ליטלז, שעושים את זה מתוך בחירה וזה לא סותר את היותם אנשים בוגרים..
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 27 ביולי 2018
ArchAngel​(שולטת) • 27 ביולי 2018
חחח לא.
אינפנטליזם (לא אינפנטיליות) לא סותר בגרות בחיים האישיים, זה בסה"כ משיכה להתנהגות/אביזרים תינוקיים בקונטקסט מיני.
לעומת זאת, ליטלז יכולים לשחק "גיל בוגר יותר", לאו דווקא רק "תינוקות".
בוורלי
לפני 5 שנים • 27 ביולי 2018
בוורלי • 27 ביולי 2018
שאלה. קראתי כתבה מזעזעת על פדופילים בדארקנט ועל רשת חברתית של פדופילים. חלקם מאמינים באמת ובתמים שאינם עושים דבר רע ואף השוו את זה להומוסקסואליות. יש כאן קווים משיקים? אני אחדד, האם יכול להיות שהפטיש הזה נוגע בקצוות מסוכנים ואדם שנמשך לאישה מתיילדת יכול באותו האופן למצוא עצמו נמשך לילדה?
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 27 ביולי 2018
ArchAngel​(שולטת) • 27 ביולי 2018
פדופיל הוא מי שנמשך לילדה שטרם הגיעה לגיל ההתבגרות, למבנה גוף שטרם התפתח.
לא לאישה בוגרת, עם כל המאפיינים הפיזיולוגים של אישה שסיימה את גיל ההתבגרות.
זה כמו להגיד ששולט שאוהב לקרוא לנשלטת שלו כלבה, לשים עליה קולר ולגרום לה לנבוח הוא זאופיל וימצא את עצמו שוכב עם כלבה אמיתית.
פלייפול
לפני 5 שנים • 28 ביולי 2018
פלייפול • 28 ביולי 2018
האנלוגיה עם הכלבה לא בהכרח מתאימה כאן - אלו משחקים של שליטה ו/או השפלה. השאלה המקבילה כאן היא האם מי שנהנה ממשחקים כאלו (מהצד השולט), יהיה מעוניין במציאות להשפיל כך אנשים אחרים.

לגבי משחקי DDLG ופדופיליה, השאלה היא במקום, אך כמוה גם השאלה אם שולט שנהנה ממשחקי אונס (בהסכמה כמובן), אינו מפצה על תשוקה לאנוס שלא בהסכמה, או האם מי שמצליף באחר (בהסכמה), לא היה עושה זאת גם שלא בהסכמה, לו היה יכול לחמוק מעונש.

אני לא יודע מה התשובה לכך, אך חלק מרכזי בבדסמ הוא משחקים כאלו. גם אם התשובות לשאלות שהועלו כאן הן חיוביות, זה לא בהכרח משהו רע. דחפים מיניים הם לא משהו רציונלי, אלא פרימיטיבי וקדמוני. גברים רבים (וגם נשים), מתחרמנים ממחשבות על אונס של ממש, אך זה לא אומר שהם יבצעו אותו, גם אם תינתן להם ההזדמנות לכך, כי מלבד הדחפים האלימים שלנו כבני-אדם, יש לנו גם מצפון. אולי ניתן לומר שגברים הנהנים ממשחקי-אונס, ובכלל מין אלים, הם גברים שמצאו דרך מוצלחת לפרוק את הדחפים שלהם בלי לפגוע באיש. כנ"ל DDLG: יתכן ויש כאן משיכה (מודעת או לא), לילדים, המוצאת פורקן במשחקים הללו.

מצד שני, למרות כל מה שכתבתי כאן, המחשבה על גברים המשתתפים בפנטזיות כאלו, מעוררת בי חוסר נוחות: לא ברור לי עד כמה הדחפים האלימים או הפדופיליים הם ברי- ריסון, ועד כמה המצפון אצל אותם אנשים חזק מספיק מלעצור ולבצע פשעים, במידה ויתאפשר להם.
Daddy'slittle girl​(אחרת)
לפני 5 שנים • 28 ביולי 2018
Daddy'slittle girl​(אחרת) • 28 ביולי 2018
מאוד אוהבת להרגיש ילדונת..
גם בחיצוניות וגם לפעמים בהתנהגות
כן בקטע של מוצצים ודברים חמודים ( חוץ מחיתולים)
בעיקר אוהבת את היחס הדואג ההובלה..
ולתת לעצמי להשתטות קצת
אבל בלי קשר מאוד בוגרת גם.
Grey
לפני 5 שנים • 28 ביולי 2018
Grey • 28 ביולי 2018
עבורי, DDLG זו דינמיקה ולא משחק תפקידים של "אבא ובת" בהכרח. זה קשר שליטה שממלא צורך מנטלי של שני הצדדים; הצורך של השולט להיות נחוץ, לטפח, ללמד ולהגן על "הילדה הקטנה" שלו; והרצון של אותה "ילדה", לשים בצד חלק מחובות הבגרות שלה ולהתחבר למקום שזקוק לעטיפה, הגנה, שייכות שלא מגיעה ממקום מתעלל. השתייכות שלא מגיעה ממקום של חוסר ערך, השפלה אלא ממקום של אהבה ודאגה. זו בעיניי "שליטה אבהית" - שליטה שמגיעה מקום אכפתי ודואג, ולא ממקום מתעלל ומזלזל.

AGE PLAY (ואינפנטיליזם) זה מימד נפרד של הדינמיקה הזו. יש "ילדות" ו"אבות" (נשלטות ושולטים) שבוחרים לשלב גם AGE PLAY. חלק לא.

אני אוהב את התיאור הבא שמצאתי:
A Daddy Dom wants to provide his little girl with her every need and be the center of her universe. Believes in her (sometimes more than she believes in herself). Shapes and molds his little girl to help her reach her highest potential.Takes great pride in her and loves to show her off. Makes discipline a priority in their lives. Gives his submissive acceptance. (He knows all her dirty little secrets and loves her anyway.) Acts as an authority figure in his little girl’s life, but he also brings a degree of caring to the role that she craves.“Nurturing” and “protective” seem to be the hallmark characteristics that set Daddy Doms apart from other style Doms. They dote on their little girls and in turn, their little girls worship them and make them the center of their worlds.
    התגובה האהובה בשרשור