סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה מחרמן בזה/ אנטגוניזם לנשלטים

Hussy
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019

מה מחרמן בזה/ אנטגוניזם לנשלטים

Hussy • 14 בינו׳ 2019
אני פונה לשולטות כאן - זה אולי לא יפה, אבל אני פחות פונה לשולטות שלוקחות כל מה שבא ליד, ויותר לאלה שיודעות מה הן שוות.
כמובן שכולם מוזמנים לענות -

מה מחרמן בזה ש"גבר" מתחנן אלייך כל כך שתעשי לו דברים כאלה ואחרים, שתכאיבי לו, שמראה התלהבות מכך שתענישי אותו.
מה מחרמן בזה שגבר כל כך נואש שאישה תגע בו ותשפיל אותו, שהוא מסכים לכל מה שאת אומרת? שהוא מכוון אותך לעשות לו דברים מסוימים?
מה מחרמן בגברים שאוהבים להתלבש כנשים? כלומר, אני יכולה להבין את הסקסיות בכך שאישה מכריחה גבר להתלבש כאישה - שהוא לא כ"כ רוצה ועושה את זה בכל זאת, וזה רומס לו את הגבריות. אבל גבר שמכוון לשם?
משעמם אותי.
לא יותר מהנה *להביא* את הגבר לשם? שהגבר יסגוד לך מעצם היותך -את-, ולא משום שהוא רוצה כל כך שמישהי תפתח אותו מאחור ותגיד לו שהוא כלבה?
מה מחרמן בנשלטים של הכלוב? רובם (נו, לא כולם) פשוט, איך נאמר את זה, אפסים. (לאו דווקא בתור בני אדם, פשוט מעצם היותם נשלטים לא מעניינים)
ואיזה מן חומר גלם זה "אפס"? איך אפשר להביא אותו יותר נמוך ממה שהוא עכשיו? זה מרגיש שמתחילים בנק' הסיום.

נניח בבלוגים. אולי אני לא מחפשת מספיק (או בכלל), אולי פספסתי משהו - כי פיתחתי סלידה מסוימת לנשלטים של הכלוב (לטייפ הסטראוטיפי, נו),
אבל פעם כתבו כאן על *תחושות* עמוקות - על איך אישה לוקחת גבר ומקמטת אותו לחתיכה אחת קטנה שהיא יכולה ללעוס ולירוק שוב לפינה של החדר.
על איך גבר, מעצם היותו -גבר-, עם נורמות וערכים של גבר, תת-תרבות פטריארכלית - יורד על ארבע כדי ללקק את התחת של השולטת שלו (או ללקק זין, הו כן. איפה ההומואים בבית הזה).
כל הכתיבה כאן והפניות של הנשלטים גורמים לכם (הנשלטים) להראות ממש רע. ואני כנראה לא היחידה שמפתחת סלידה מנואשוּת של נשלטים בכלוב.

* מציינת שזה לא קשור למראה חיצוני. רק לפנימיות. רק לאתגר. רק לליצור כאן משהו שהוא לא האובייסט.
מה מחרמן במובן מאליו?

* אני כותבת את זה מנקודת מבט של "נשלטת" (גם זה מגוחך בעיניי, כל ההגדרות), אבל אולי מנקודת המבט הזאת קשה לי יותר להתגרות מהדגם הקלאסי של הנשלטים בכלוב, ואני מחפשת אתגר? לא יודעת.
תאירו את עיניי.

(ולא, אני לא מחפשת נשלט. לכו מפה).
אביב נעורים
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
אביב נעורים • 14 בינו׳ 2019
פה מקבלים את כולם icon_smile.gif
טלי35​(שולטת)
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
טלי35​(שולטת) • 14 בינו׳ 2019
הנקודה היחידה שאני בוחרת להתייחס אליה היא הסטיגמה (שדי מעצבנת אותי) שהנשלטים בכלוב הם עלובים ואפסים.

כמו בכל מקום שיש בו בני אדם יש ויש.

אני אישית פגשתי פה (בכתב ובחיים) בעיקר נשלטים איכותיים, מכבדים, אנשי שיחה נעימים ולהוטים לרצות (שוב- לרוב!) שהיה לי כיף להכיר גם אם הקשר לא התגלגל הלאה (בטח ובטח אם כן התקדם).

מודה - קשה לי ממש עם התלונות החוזרות והלא מבוססות מהסוג שהעלית.
    התגובה האהובה בשרשור
Hussy
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
Hussy • 14 בינו׳ 2019
טלי, אני מסכימה איתך. גם אני פגשתי כאלה, אנשים מעניינים וחכמים ומשכילים, ונשלטים מדהימים עוד יותר. באמת.
אפילו לא בכיוון של התנסות או מפגשים מיניים כאלה או אחרים. רק מלקרוא, רק מהשיח. רק מלדבר.
לא כולם ככה - אבל כן הרוב.

אני רק טוענת שבעבר היה כאן יותר מעניין, יותר אמיתי, כתבו כאן על דברים פחות שטחיים מהסטיגמות - כן, מה לעשות. הסטיגמות מבוססות על איזה משהו שגורם לנשלטים להתנהג לפיו, ובמיוחד לאלו החדשים שנכנסים לכאן ומאמצים את ההתנהגות הטרחנית והמלקקת הזאת לכל הנשים.
לא התכוונתי להעליב אף אחד כמובן, ואולי הכתיבה שלי עלולה להרגיז את חלקכם - אבל זאת באמת התחושה הכללית כאן.
שוב, עזבי את יוצאי הדופן ותסתכלי על התמונה הכללית.
Walter Plinge
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
Walter Plinge • 14 בינו׳ 2019
אנסה לקחת את זה עוד צעד קדימה, ואני מתנסח בלשון נקבה כי זה בא לי טבעי יותר. אבל אולי זה חל באופן דומה על גברים.

הרבה ״אדונים״ רוצים נשלטת שיוכלו ״לשבור״. לקרוא לה כלבה. ואני שואל, האם לא הרבה יותר מדליק למצוא אישה שמוכנה לקבל את הדומיננטיות שלי - ולחגוג אותה? את העובדה שדווקא מוצלחת כזו מוכנה להתמסר אלי? איזה סיפוק יש מלגרום לה להרגיש שכמוה ככלבה?! האם לא מדליק יותר שהאישה רואה בקשר עם ה״שולט״ משהו שמעצים אותה? ולא מקטין אותה.
ייעוץ בדסמי​(שולטת)
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
ייעוץ בדסמי​(שולטת) • 14 בינו׳ 2019
רציתי לענות לך במשל, אך אתן את השורה התחתונה שלו ואמשיך בחוויה שלי, השורה התחתונה היא שאין אחר.ת.
רק את עצמי אני רואה שם מחוצה לי.
הכלוב הוא אחד המקומות שאיפשרו לי להתאהב מחדש בגבריות. לחבק את הפגיעות שלה על כל מימדיה. להכיל אותה בחמלה- ועל ידי כך להתרחב בתוך ומול עצמי למימדים לא מוכרים לי.
כמה וכמה מחבריי ואהוביי הגברים הם מכאן וכולם מהצד ה"נשלט". ועוד הרבה יותר "נשלטים" שהכרתי כאן בחווייתי הם גברים רגישים, פתוחים, כמהים להתמסרות.
יכולה לעבור איתך סעיף סעיף ממה שכתבת- אך זו תהא תגובה למשהו שהוא ככ רחוק מחווייתי שאינני מוכנה להזין אותו.
*הנכתב שם בצד % קבוע למדי של הודעות סרק הזוכות להתעלמות, אך מתייחס בהחלט לחוויותיי בעולם האמיתי בקהילה כתוצאה מהוירטואליה.
גולייט
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
גולייט • 14 בינו׳ 2019
גם בבדס"מ יש אישיות אינדיוידואלית ולנשלטים יש דעות משל עצמם, חוויות שהם עברו, אמונות שהם חיים לפיהם . זה שהם רוצים להישלט לא אומר שהם משליכים את כל זה מעליהם והופכים לספוג אנושי. יש כאלה שבוחרים לנקות את לוח ליבם ולקחת מהשולטת יותר ויש כאלה שפחות , זה ממש תלוי בבן אדם אבל אני חושבת שזה גם תלוי בך , למי שאת מכוונת אליו. את אם מעדיפה לוח מלא כדי שתוכלי למחוק אותו ולהמיס את ההתנגדות של הנשלט , זה בסדר גמור , תצטרכי לחפש אחד כזה אבל לפי דעתי אפשר גם ללכת יחד. ותמיד תזכרי שנשלט , מעניין יותר או פחות עבורך, הוא לא מובן מאליו, בשום צורה שהיא.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 14 בינו׳ 2019
אפשר לחלק את המענה על השאלות שלך דרך שני הביטים.
משיכה לנשלטים עצמם, ומשיכה לנשלטים כפי שרובם בוחרים להציג את עצמם בכלוב.

איך אפשר להימשך לנשלטים באופן כללי? קשה להסביר את זה למי שלא נמשך לזה, כי היעדר המשיכה שלו לעניין תמנע ממנו להבין במילא.
באותה מידה שולטת יכלה לכתוב את הטקסט הזה בדיוק, רק במקום לשאול משהו כמו "מה מחרמן בזה שגבר מתחנן אלייך כל כך שתעשי לו דברים כאלה ואחרים, שתכאיבי לו, שמראה התלהבות מכך שתענישי אותו" הייתה שואלת שולטים מה מחרמן אותם בזה שאישה מתחננת שיכאיבו ויענישו אותה.
השולטים יכלו לעשות את מיטב המאמצים להסביר מה מחרמן בזה, אבל בסופו של דבר השולטת לא תבין את החוויה מכיוון שהיא אישית לא נמשכת לזה, ולא רק זה: המחשבה על כך בטח ממש דוחה אותה אם זה האופן שבו היא מתנסחת.
אם החוויה של לשלוט בגבר לא מדברת אליך , זה בסדר, את לא חייבת. אבל היעדר היכולת שלך להבין למה משהו שלא מדבר אליך יכול להדליק אחרות לא מבטל את החוויה שלהן.

לגבי משיכה לנשלטים כפי שהם מציגים את עצמם בכלוב: לזה רוב השולטות לא נמשכות, אחרת אף נשלט לא היה כותב שנדיר שהוא זוכה למענה ואף שולטת לא הייתה אומרת שנדיר למצוא פה מישהו רציני ואנושי. וזה ממש לא בגלל שהם לא גבריים ואפסים מעצם היותם נשלטים, אלא בגלל האופן הדפוק והמטריד שהם מציגים את עצמם.
כל התחננויות האגרסיביות לסיפוק הפנטזיה שלהם, רידוד האישיות שלך לכדי דמות פנטזיונית, והתחושה הכללית הזו שהם נתקעו בסרט פורנו שהם מנסים לביים ולשלוט בכל התסריט שלו מא' עד ת', מראה שהם הכל חוץ מנשלטים. הם רודנים לא קטנים, וההבדל היחיד ביניהם לגבר שולט שחי בסרט שהכל מגיע לו, זה רק מושא החרמנות שלהם. הם נשלטים לזין שלהם וליצרים שהם רוצים לספק, לא לשום אישה. הם לא מחפשים שאף אחת תקמט אותם או תעשה משהו בכלל מעבר למתי ואיך שהם רוצים אותו. אם למשל יש להם פנטזיה "משפילה" ללקק למישהי את חור התחת, הם רואים בה אובייקט שיגשים להם את הפנטזיה הזו, לא כי הם באמת להתמסר להנאה שלה איפה שהיא לא פוגשת את שלהם.
כל הפוסטים האלו של נשלטים שנחרדים עד עמקי נשמתם שהשולטת אשכרה שולטת ומחליטה לבצע משהו שנועד לספק רק אותה ולא אותם, כמו למשל להשתמש בזין שלהם במקום להתאים את עצמה לפנטזיה שלהם ולמה שמחרמן אותם ומסרבת להסתפק באיזה דילדו מפלסטיק כשהם נעולים בחגורת צניעות שמרגשת אותם, או להביא גבר אחר ש"יזיין אותה" כשהיא לא מרכז העניינים אלא הדגש הוא שוב השפלה/הנאה שלהם, רק ממחישים כמה הם מרוכזים בעצמם והשולטת היא רק אמצעי מבחינתם.
נשלט עם פרופיל שמלא בתיאורים גרנדיוזים/משפילים כמו "המין הנשי הוא העליון, גברים הם נחותים שנועדו לשרת נשים, אני כלי לשירות נשים" לא באמת מעיד על איזו אפסיות וכניעות אינסטנט, זה מצג שנועד לסיפוק עצמי ותו לא, כי נשלט כזה לא יעשה את השירות הבסיסי של להניח לנפשך כשתבקשי ממנו וגם לא ישאר לצידך אחרי שיגיע לסיפוקו ויגמור.
דמות האפס שלהם היא פשוט הצגה אחת גדולה. וזה פתטי כל כך שהם ממשיכים להתעקש עליה במקום לקלוט שזה לא עובד, להתחבר למציאות ולתקשר כמו אנשים נורמליים. אני מסכימה איתך בנקודה הזו.
נשלטים שהתנסו ביחסי שליטה משמעותיים מבינים שאי אפשר להחזיק קשר שליטה כשאתה רק מציג את עצמך כאפס. אי אפשר לנהל קשר מציאותי רק על בסיס פנטזיה, אי אפשר למחוק את הגבר שאתה ואת האישה שהיא, אי אפשר למחוק את הצרכים האנושיים של שניכם ולהגביל אותם לתסריט בדס"מי. נשלטים שקלטו שאי אפשר להסתתר מאחורי דמות דמיונית, מוותרים על דמות האפס הפתטית והמאולצת, מבינים שאין מנוס מלפתח ביטחון ביטחון עצמי ויכולות תקשורת. הם אלו שמתנהגים בצורה "גברית" (בטוחה בעצמה, לא מתרפסת, מתאגרת וכו') ואלו הם הנשלטים היחידים שמעוררים כאן משיכה כנה כלפיהם, ולא אנטגוניזם (במקרה הרע) או דחפים שמסתכמים בהשלכת תסכולים ודרישת טובות הנאה מהם (במקרה "הטוב").
האנשה עצמית
לפני 5 שנים • 14 בינו׳ 2019
האנשה עצמית • 14 בינו׳ 2019
ארק,

התגובה שלך מעניינת.
השולטת ששמה עצמה במרכז,
כאשר מצופה מהנשלט והפנטזיה שלו להתרוקן מרצונות ברורה.
יחד עם זאת, שולטת לאורך זמן, במערכת יחסים - צריכה (לדעתי) להיכנס גם תחת עורו של הנשלט שלה, ולהאכיל קצת את הרצונות שלו גם.
ארחיק לכת ואומר שהתאמה באותם רצונות בכלל תעיף את הסכך לזוגיות הזו.

זה לא פוגע בהתמסרות, זה יעצים אותה לדעתי.
המאוד בוסרית יש לומר....