בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה מחרמן בזה/ אנטגוניזם לנשלטים

פלייפול
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
פלייפול • 16 בינו׳ 2019
אופס, צודק.

קראתי שוב את מה שהיא כתבה, ואתה אכן צודק - קראתי לא נכון. עם זאת, זה לא ממש משנה את המהות של דבריה - גברים המתוודים על כך שהם מתחרמנים מהשפלות דוחים אותה, והיא תוהה כיצד, אם בכלל, שולטות נמשכות לגברים כאלו. את ההסבר שלה לכך דוקא הבנתי נכון, אגב: האתגר הוא לכופף מישהו גאה, ולא מישהו שכבר מכופף...אין לי ויכוח איתה - אם תקרא את דברי בקישור שצירפתי, תראה שאני כמעט מזדהה עם הרגשתה, אך מקבל את העובדה שיש המון גברים כאלו, שדוקא השפלה וביזוי, במינונים שונים, עושים להם את זה, ולראיה מגוון קטגוריות הפורנו בנושא. היכן מקומם של גברים אלו, אם לא כאן?

בכלל, התגובות שלי התייחסו למה שאנג'י כתבה, ולא ל "קצת אחרת".
Lady Guinevere​(שולטת)
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
Lady Guinevere​(שולטת) • 16 בינו׳ 2019
פלייפול ודרקן- אתה כותבים כל כך יפה... נהנית לקרוא אתכם icon_smile.gif

עכשיו שהסברתם במילים יותר מנומסות את כוונתה של המשוררת, יש בזה משהו שיותר כיף בשבילי לכופף מישהו חזק, דומיננטי וגאה מאשר אחד שבא מכופף מראש. עדיין לא מבינה מה זה עניינה ולמה לדבר כל כך מכוער על אנשים שהיא בעצם לא מעוניינת בשום אינטראקציה איתם. לא הבנתי מהכתוב שהם מציקים לה אישית, אלא שמהקריאה של הבלוגים שלהם הגיעה למסקנות כאלה.

אז שלא תקרא. אם אני פוסחת באלגנטיות על בלוגים של נשלטות היא מוזמנת לעשות אותו דבר לגבי נשלטים.
אני לא מעבירה שום ביקורת על נשלטות והפנטזיות שלהן. הכל לגיטימי, הן פשוט לא ענייני, אז שלא ידחפו את אפן הנאה לענייני - ובדרך כלל הן לא עושות זאת.

יש בכתוב גם ביקורתיות מטורפת על שולטות, לא רק נשלטים. באמת נראה לה שאנחנו לא יודעות להבחין, לבחור ולברור את אלו שמתאימים לנו ואלו שלא? מה נסגר איתה זאתי?
Hussy
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
Hussy • 16 בינו׳ 2019
אוקיי. לא נכנסתי לכאן יומיים והדיון כאן נמשך, אז אנסה להתייחס לכולם בהודעה כללית.
אני חושבת שלקחתם את הדיון שניסיתי ליצור למשהו מאוד שלילי. לא, לא דיברתי על אף שולטת או נשלט באופן ספציפי - שימו את ההעלבויות בצד ותבינו שגם אני, כמוכם לעיתים, רוצה לדבר על משהו ששמתי לב אליו - וככה אני רואה אותו מנקודת המבט שלי. משנה לכם איך התבטאתי? פגעתי או העלבתי מישהו? אז אני מתנצלת, זאת לא הייתה הכוונה שלי.
זאת תשובה מרגיזה - אבל ככה אני מתבטאת. יש בעייתיות בלקרוא אנשים שאתה לא מכיר ולחשוב שהם ביקורתיים. הדבר האחרון שאני מחפשת בזמני החופשי זה להעביר על אנשים כאן ביקורת. מ
מעניינת אותי המהות. הבדס"מ. הסיבה שלשמה התכנסנו.

קודם כל אחדד ואבהיר - אני לא ונילית, אני לא סולדת מנשלטים מתחננים וגם לא מיחסי שליטה כאלה. אדרבא.
נשלטים המתוודים על השפלות - שיבורכו. בשביל זה אנחנו כאן. גם אני כותבת באתר הזה, ובבלוג שלי בפרט, טקסטים מאוד משפילים.
כשכתבתי על הסלידה שלי (ואנשים לקחו אותה למקומות לא נכונים, אולי זאת אשמתי והאופן בו התנסחתי) אני מדברת על נקודת ההתחלה. על שלב ההיכרות.
אין בעיה שנשלט כותב שמחרמן אותו שיורידו אותו על ארבע, אין בעיה שהוא כותב שהוא אוהב ניוש (שימו לב שאני לא סולדת מזה, שוב, כמו שחלקכם חשבתם) - אני פשוט חושבת שהדרך בה הנשלטים מציגים את זה באתר היא לא מושכת (אותי ועוד אחרים, וזה בסדר).
אני בעד פתיחות, בעד שיח בדס"מי פורה ובעד להעלות כאן נושאים שהם די מעניינים (ומסתבר שבכלל לא קונצנזוס) מבלי שישפטו. וכל אלה שכתבו "מה אכפת לה, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה" - אז איפה הדיון והפתיחות ומאיפה נלמד ונגדל ונשכיל ונחכים? איפה אם לא כאן זה המקום להעלות סוגיות -לדון- בהן. לא כתבתי "כל הנשלטים אפסים, נקודה", אלא העליתי כאן נושא שעניין אותי לשיח.

אני בעד לתת את המקום הזה, בו כל הסטיות יכולות לצאת וזה נהדר בעיניי - אבל, אם נקח לצורך העניין את דוגמת הניוש - שוב, אין כאן סלידה מעצם העניין. יש כאן סלידה מגברים ששולחים אלף הודעות "תלבישי אותי, תשפילי אותי, אני הסיסי שלך" - אז לא, אתה לא הסיסי שלי. וזה ההבדל.
אני פשוט טוענת שלאחר היכרות, בה דיברנו על הדברים שמושכים אותנו בסאדו, בסקס או בכל-דבר-אחר, ובה הוזכר עניין הניוש, אני (או השולטת) צריכה לעשות את זה בדרך שלה, בזמן שלה, מתי שתמצא לנכון - ולא מתוך "כפיית רצונות" של הנשלט עוד בהודעה הראשונה, שלרוב מלוות בהצקות חוזרות וקיבעון של פטיש מסוים. וזה לא נשלט או שני נשלטים, זה משהו מגמתי באתר הזה.

כשדיברתי על הבלוגים ועל הטקסטים כאן - זה היה מפני שזאת אמת המידה שלי. אני לא נפגשת עם נשלטים וכל סיטואציה בה שלטתי על גבר או על אישה היו סיטואציות שלא נולדו מהאתר (כך יצא, לא מתוך העדפה. אם תשאלו על סיטואציות בהן נשלטתי - גם אוכל לספור על כף יד אחת את השולטים שנפגשתי איתם מכאן). ובכל אופן, זכור לי שבעבר קראתי בלוגים של נשלטים ונפעמתי מהעוצמה.
אני חושבת שבתחום יחסי השליטה יש אבני היסוד, ואחד מהם זה להעניק. לתת מעצמך באמת - לשולטת, לשולט וכו', גם כשקשה פיזית או מנטאלית. וגבר שמוכן לתת הכל, לא משנה למי, לא משנה למה, לא משנה מתי - רק מעצם העובדה שמישהי תסכים לבצע בו את הפנטזיות שלו - הוא לא נשלט "טוב" בעיניי. ועם הטייפ הזה נמנים רוב הנשלטים שנתקלתי בהם באתר (באלפי הודעות, בקריאה, ובעוד הודעות).
אולי יש שולטות שמדליק אותן עצם העובדה שמישהו מוכן להעניק באופן כללי ולכל אחת, אוקיי. אין עם זה שום בעיה. אני, באופן אישי, פחות נמשכת לזה.
אני שואלת איפה הנשלטים עם האגו. לא אגו של "Make Me", אלא אגו גברי, אגו של גבר שיודע מה הוא עושה, מה הוא רוצה. שלא ירד על ארבע בפני כל אישה, אלא יעשה את זה רק מתוך צורך עמוק לסגוד -לך-, למישהי הספציפית הזאת שהצליחה לגרום לו לשחרר את כל היצרים העמוקים שלו ופשוט לסגוד לה. כמה יופי יש בזה.
מעניינים אותי הנשלטים האלה, מסקרנים אותי. לא נתקלתי לאחרונה בהרבה כאלה - ואם יש, תאירו את עיניי. מעניין אותי לקרוא.

אחדד עוד עניין חשוב - כשכתבתי "אפסים" ציינתי שזה -לא- מעצם היותם אנשים אפסים, אלא מעצם העובדה שהם נשלטים לא מעניינים (בעיניי).
יש כאן תחושה של התייפייפות. אולי זה נוצר מחוסר הבנה, כל אחד ניסה לפרש את דבריי ועשה זאת בצורה שונה. חלקכם צדקתם, חלקכם חלקית וחלקכם לא בכיוון.
אם נתעלם מכך שכולנו אנשים רציונליים ונדבר על העניין בכלליות קרה -
נדמה את הנשלט לחומר גלם ונשים אותו על סקלה מ0-10, כשהמטרה של השולטת היא להביא אותו נמוך (כל אחת כמה שהיא חפצה). נשלטים שמגיעים כבר "0", משעממים בעיניי. אולי לסשן חד פעמי או סטוץ מתמשך, ניחא. לעיתים זה מתאים. אבל כשמדובר ביחסי שליטה שנבנים על משהו, שמושתתים על איזושהי דרך משותפת, להביא נשלט "למטה" בתהליך משותף כלשהו - יותר מדבר אליי.

כשניסיתי לתת תשובה - כתבתי שבגלל שאני נשלטת במהותי (גם לשלוט מדליק אותי, בסיטואציה הנכונה), אולי בגלל זה קשה לי יותר להתגרות מיחסי שליטה "רגילים" ואני מחפשת עוד איזה ניצוץ שידליק כאן עוד איזושהי אש שתמשוך אותי?
ואני מוסיפה עכשיו - אולי זה מפני שכשאני בסיטואציה בה אני "שולטת" אני מדמה ומשווה את הנשלט אליי (כשאני נשלטת) ומחפשת בו את אותם דפוסים?
ואולי כי פשוט ככה זה - זה מה שמושך אותי.


שוב, המטרה כאן היא לייצר שיח, להיפתח ולהיחשף לדברים שיותר מדברים אליי.
המטרה מעולם לא הייתה להיכנס לאף אחד לחיים הפרטיים. תעשו מה שאתם רוצים בחדר המיטות שלכם, בחדר הסשנים שלכם ובאתר הזה.
Dudidom
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
Dudidom • 16 בינו׳ 2019
זה שאת לא מבינה מה מחרמן מישהו זה לא אומר כלום. מה מחרמן במדיקל ? במדי אחות ? לא עושה לי את זה בכלל. יש אנשים שזה הקטע שלהם.
יש ונילים שלא יבינו מה מחרמן בכלל בכל עולם השליטה. מה זה אומר ? כלום.
אני יכול לשאול מישהו איך הוא יכות להנות מנס קפה כי אני אוהב קפה שחור. שאלה מיותרת.
Hussy
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
Hussy • 16 בינו׳ 2019
דודי, כדאי שתקרא ותנסה להבין שוב. אני לא מדברת על פטיש ספציפי ומה מחרמן בו. יש דברים יוצאי דופן שמחרמנים גם אותי ואוי ואבוי מה הם (באמת. אוי ואבוי icon_smile.gif )
אני מדברת על זה שרוב הנשלטים בהם נתקלתי באתר רוצים לסגוד לכל הנשים באתר, לא משנה המראה, התוכן והמהות, וגם עושים את זה בדרך של הצקות חוזרות והתרפסות כללית - וזה מה שמעורר אצלי סלידה.
תהיתי איפה האולד סקול של הנשלטים ואם קיימים כאלה היום שלא נתקלתי בהם.
Slick​(סדיסט)
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
Slick​(סדיסט) • 16 בינו׳ 2019
למה הנשלטים רוצים לסגוד לכל הנשים? התשובה בקיצור היא שהם לא אבל זה מה יש.

כי בעולם שבו הרוב וניליות או נשלטות, נשלטים במודע או לא במודע משנים דפוסי חשיבה. כשאני רק נכנסתי לעולם הזה חשבתי שזה יהיה עד כדי כך פשוט: ״אני רוצה להישלט ולא לשלוט בניגוד לכל שאר הגברים, אז איזה מין אישה לא תרצה את זה?״. זה אותו דפוס חשיבה שגורם לגברים לכתוב פה את מה שהם כותבים. יש נטייה לחשוב שעצם זה שאתה מציע את עצמך כנשלט יתן לך ביקוש כמו שיש לנשלטות כי אף אחת לא תתנגד לאיזה מסאג׳ ברגל או שינקו לה את הבית או וואטאבר.

אחרי זמן, כמו שגם קרה לי (נכנסתי לעולם הזה בגיל כל כך צעיר ועם כל כך מעט ניסיון שלא היו צריכים לתת לי אפילו לפתוח פה משתמש), מבינים יותר את טיב היחסים וצוברים יותר בטחון וערך עצמי, הבנה שאין קיצורי דרך וחייבים חיבור בין אישי בשביל יחסי שליטה, ושאפשר אפילו להגיד לא לשולטת אם לא מתאים לך.

ואני אגב, אישית, מוצא כאן הרבה פרופילים לא מושכים, גם נשלטים שמציגים את עצמם כאפסים מוחלטים וגם נשלטות שמתות להיות חסרות אונים וגם שולטות שכותבות רשימת מכולת של כמה הן לא מעוניינות בשום דבר שאי פעם יכול לעניין גבר. ואז אני נזכר שזה פשוט אומר שאני לא קהל היעד שלהם.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 16 בינו׳ 2019
a little different כתב/ה:

....גבר שמוכן לתת הכל, לא משנה למי, לא משנה למה, לא משנה מתי - רק מעצם העובדה שמישהי תסכים לבצע בו את הפנטזיות שלו - הוא לא נשלט "טוב" בעיניי. ועם הטייפ הזה נמנים רוב הנשלטים שנתקלתי בהם באתר (באלפי הודעות, בקריאה, ובעוד הודעות).
אולי יש שולטות שמדליק אותן עצם העובדה שמישהו מוכן להעניק באופן כללי ולכל אחת, אוקיי. אין עם זה שום בעיה. אני, באופן אישי, פחות נמשכת לזה.
אני שואלת איפה הנשלטים עם האגו. לא אגו של "Make Me", אלא אגו גברי, אגו של גבר שיודע מה הוא עושה, מה הוא רוצה. שלא ירד על ארבע בפני כל אישה, אלא יעשה את זה רק מתוך צורך עמוק לסגוד -לך-, למישהי הספציפית הזאת שהצליחה לגרום לו לשחרר את כל היצרים העמוקים שלו ופשוט לסגוד לה. כמה יופי יש בזה.
מעניינים אותי הנשלטים האלה, מסקרנים אותי. לא נתקלתי לאחרונה בהרבה כאלה - ואם יש, תאירו את עיניי. מעניין אותי לקרוא.

זה בדיוק הרושם השקרי שהנשלטים האלו יצרו.
הם לא יורדים על ארבע בפני כל אחת (לכל היותר בצורה טכנית לצורך סיפוק עצמי, ולא באמת כסגידה/התמסרות), הם יודעים טוב מאוד מה הם רוצים, ולא חושבים פעמיים לפני שמתעקשים על זה. הם לא נותנים שום דבר לאף אחת, והם גם לא מחפשים מישהי שסתם מתאימה להם בפטיש, אלא מישהי לביים בשביל שתבצע את זה בדיוק כפי שהם מפנטזים.
גבול "הנתינה" או ליתר דיוק הסבלנות שלהם נגמר בשנייה שהם מאבדים עניין או שאת לא מתנהלת לפי התסריט שקבעו.
למשהי כאן יצא לסרב לנשלטים האלו ולא רק להתעלם מהם? למישהי יצא חס וחלילה להביע את הרצונות שלה שלא כוללים בתוכם אותם? כי בשנייה הזו את הופכת מ"מלכה נערצת" שהבטיחו למלא את כל פקודותיה ל"בת זונה שמנה ומכוערת".
מישהי כאן עשתה את הטעות ונפגשה איתם? (בדר"כ צעירות או חסרות ניסיון שעוד לא נכוו, ולכן חושבות כמו שאר תושבי האתר שמדובר בהתמסרות פשוט מסוג האינסטנט) כי הם לא יאפשרו לך לעשות כלום, יפעילו מניפולציות שתבצעי בהם רק סדר פעולות מסוימות שמדליק רק אותם ויגרמו לך להרגיש חרא אם לא, ובשנייה הם גומרים הם נכבים ואפילו לא מנסים להסתיר את זה שבא להם שתעופי. ואז הם מתנדפים ולא יצרו קשר עד הפעם הבאה שיהיו חרמנים וירצו להשתמש בך לשם כך.
יש בהם יותר אגו מלשולט צעיר שקנה זה עתה שוט ב- eBay, אבל לעומת שולט חי בסרט שהיה מזמן מקבל cool down מהקהילה, אף אחד לא מנער את הנשלטים האלו בדיוק בגלל שהם שומרים על תדמית "האפס" המסכן, חסר התקנה, *שנשים מנצלות*- למרות שזה בדיוק ההפך! רוב אנשים מעדיפים להעלים עין או לרחם עליהם, ובזכות זה בדיוק הם ממשיכים בהתנהגות המניפולטיבית הזו שמתעתעת בכולם ומביאה להם סיפוק.
מילא באמת היה מדובר בגברים מוכי גורל, עם איזו לקות שכלית או נפשית שבאמת לא יודעים לתקשר עם נשים או להבדיל בין פורנו למציאות. אבל מדובר לא פעם בגברים שמחזיקים במשרה בכירה, שאין להם שום בעיה להביע את עצמם באסרטיביות או לפחות לדבר כמו בני אדם נורמלים. שאין להם שום בעיה לשלוט בעצמם בחיי היום-יום כשזה מתאים להם.
הם בוחרים בהתנהגות הזו במודע כי הקהילה מאפשרת להם בשתיקה/חוסר הבנה.
הקהילה מטיבה לפעול נגד שולטים מניפולטיביים ואגואיסטיים, לצד גינויים כלפיהם עולים פה עשרות "מדריכים" איך לשמור על עצמך מפני שולט פוגעני ולאיזה נורות אזהרה לשים לב. כשמדובר בנשלטים? כלום ושום דבר! כי לא מסתדר לאנשים בראש שמי שמציג את עצמו כ"אפס" יכול להיות פוגעני באותה מידה כמו מי שמציג את עצמו כ"מספר אחת".
אם לגנוב היה עניין מקובל חברתית, כמה אנשים היו מתאפקים ומשקיעים בעבודה קשה בכדי לרכוש משהו שהם היו פשוט יכולים להרים ולקחת? למה שנשלטים שרואים שלכפות על שולטות פנטזיות זה עניין שעובר בשתיקה, יעדיפו להתאפק איתן וישקיעו במלאכת ההיכרויות המפרכת בכדי להביע אותן?
זה למה מספר הנשלטים מהסוג הזה כל כך גבוה עד כדי שהם מטשטשים את קיומם של הנשלטים מהסוג שאת מתארת, האלו שמחפשים אישה להתמסר אליה לאחר שנוצרת היכרות משמעותית שממנה נובעת ההתמסרות כלפיה, ולא אובייקט לממש דרכו פנטזיה שאליו שניתן ללהק כל מי שנקרית בדרכם כי האישיות שלה לא באמת משנה.
וכן, זה סבבה והכל שקשרי שליטה לא יהיו בהכרח בעלי משמעות רגשית ועם התמסרות עמוקה, אבל ההבדל הוא שהם משקרים את דרכם לסשן במציאות/כופים את הפנטזיות במרחב הוירטואלי במקום לכבד את האישה שמולם כאדם ולתאם איתה ציפיות שיתאימו גם לצרכיה כי הם תופסים את שלהם כחשובים יותר.
האנשה עצמית
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
האנשה עצמית • 16 בינו׳ 2019
נסחפתם לגמרי לדעתי.
לפותחת השרשור אציע לפתוח פרופיל גברי נשלט ולנסות להתנהל כפי שהיא היתה מצפה מגבר שהוא גם נשלט כשיש לו כימיה מתאימה.

אשמח לקרוא את המסקנות שלה לאחר ההתנסות הנ"ל.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 16 בינו׳ 2019
כן, היא תתקל בתגובות ציניות.
אבל מאיפה מגיעה הציניות הזו אם לא מפגיעות עבר ואף הווה?
כשרוב האינבוקס שלך מלא בחרא, את תחשדי שגם אדם עם כוונות טובות עומד להפיל עליך חרא כמו אלו שבאו לפניו.
אם נשלטים רוצים יחס שונה משולטות הם לא צריכים לדרוש מהן לשנות יחס, שידרשו מ"עמיתיהם" לשנות יחס ואתם תראו איך שולטות ישתנו בהתאם.
האנשה עצמית
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
האנשה עצמית • 16 בינו׳ 2019
הנשלטים ואדבר לרגע "בשמם" לא קיימים כישות אחת ומתקשרת.

ישנם קשרים פה ושם,
רק שכמו שאת מתארת לעצמך...
גבר מספיק בוגר כדי לתקשר עם גבר אחר באתר מסורג שכזה.
הוא כנראה לא ה"נשלט המציף" אם ננסה לתת לו כינוי גנרי.

משוכנע שאם תשאלי אנשים שונים מה מטרת האתר עבורם - תקבלי אוסף תשובות.
לחלק זו פלטפורמת היכרויות,
לחלק זו כיכר העיר החברתית,
לאחרים זו פלטפורמת פריקה אלטרנטיבית.
.......

אנשים פה מסיבות שונות.
להכיר זה בונוס אם יש באמת כימיה בין הכינויים.

וחסר האיזון המגדרי (נשלטים/שולטות) עבור מי שבא להכיר - הוא חיה אכזרית.

אני משוכנע שתיבה מוצפת תורמת לאגו ומי שלא יודעת לנהל את האגו שלה מול מי שאיבד את שלו והפך לסמרטוט מהווים מתכון עגום לתאונת דרכים חברתית..


לכן הצעתי לפותחת השרשור לחוות קצת.