סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך גורמים לו להתחשב במיטה

מאלף פיות​(שולט)
לפני 5 שנים • 20 בפבר׳ 2019
מאלף פיות​(שולט) • 20 בפבר׳ 2019
כל היופי בקשר זה שהוא מתפתח.
לוקח זמן עד שלומדים לגעת אחד בשניה, עד שלומדים להכיר.
מצד שני, ברור שמצופה ממנו ליזום בכיוון ולו רק כדי להראות שהוא מנומס...
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 20 בפבר׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 20 בפבר׳ 2019
בשביל סטוץ לא שווה להתאמץ, פשוט אל תפגשי איתו יותר.
אם זה היה יזיז/בן זוג אפשר פשוט לדבר איתו בצורה אסרטיבית ולהגיד לו מה את מצפה שיהיה.
לא צריך שום שוט והצגות, פשוט ביטחון עצמי.
פאפי D​(נשלט)
לפני 5 שנים • 20 בפבר׳ 2019
פאפי D​(נשלט) • 20 בפבר׳ 2019
אין על שוט אבל בנינו הכל מתחיל בתקשורת לפני הכל
בכוח המוח{Aion}
לפני 5 שנים • 20 בפבר׳ 2019
בכוח המוח{Aion} • 20 בפבר׳ 2019
גם אני לא מבינה מה יש להשקיע בסטוץ, שמטבעו הוא קשר מיני די קצר, אבל אלה שני הסנט שלי:
1. אצל רוב הגברים שהכרתי, נראה שהיכולת לספק אישה בצורה מינית משליכה להם על תחושת הגבריות וההצלחה. מזה אני מסיקה שסביר יותר שהוא לא ידע מה לעשות, מאשר שלא רצה לספק אותך. יש גברים שלוקח להם זמן להסתגל לנשים, וללמוד אותם, לפעמים הם גם מתרגשים מדי, או גומרים מהר מדי מגירוי יתר בשילוב ההתרגשות. קרה לי פעם (היינו חיילים ולא מאוד מנוסים) שבפעם הראשונה הוא היה כל כך מרוגש שפשוט לא עמד לו. בפעמים האחרות הכל תפקד מצוין. זה קורה.

2. כדי לקדם אותו לספק אותך, וכדי לא להפוך את הסקס לשיעור פדגוגי, אפשר לתגמל בפידבקים חיוביים, כשהוא עושה משהו טוב או לפחות מתקרב לעשות משהו טוב. נראה לי שזה עדיף, כי תחושת בטחון עצמי מוסיפה מאוד במצבים האלה, ומאפשרת לו להשתחרר וללמוד אותך. הפידבקים הם בסגנון: ״כן, אני מאוד אוהבת שאתה עושה לי X, ובכלל, מאוד מגרה אותי שאתה.... זה יכול להגמיר אותי אם תעשה ככה עוד.״ גם גניחות ונהמות מדרבנות יכולות לקחת אותו למקום הנכון, וגם: ״איך בא לי להרגיש אותך עושה לי X, אני מתה על זה.״ וגם: ״אני אוהבת שאתה עדין/רך/סבלני/קשוח איתי.״
ואפילו הכי פשוט: ״ אני כל כך על הקצה, אני מתה שתגמיר אותי על האצבעות/לשון/זין שלך.״ בקיצור, הרעיון הוא שאת מוצאת מה טוב, ומדגישה את ההשפעה שלו עליך, ואת מוקדי הגירוי שלך, לא נראה לי שיש הרבה גברים שלא ירתמו להעצים את הגירוי שלך במצב כזה.

3. משחקים: משחקי מניעה משיגים הרבה פעמים גמירות ממש טובות. הרעיון במשחקים מהסוג הזה פשוט: את יכולה להיות מוגבלת במשהו, שמרגיש לו יותר שליטה, ואת משתדלת לא לגמור, למרות שהוא יכול לעשות בך מה שבא לו כדי לקדם גמירה. ההצעה שלי היא לא לעשות השתדלות גדולה מאוד בהתחלה שלא לגמור, אלא ההיפך. כשהוא יצליח להגמיר אותך, הוא רק ירצה עוד.

4. זה סטוץ ( או יזיזות מתפתחת), אבל בכל זאת הענקה שלך יכולה להוביל אותו לרצות להשקיע בך בחזרה: עיסוי, ירידה מושקעת, כל מה שמרים גירוי לאט אבל בטוח, וגורם להשתחרר. בכל זאת מדובר בכמעט שני זרים לא מתואמים. תשוו רמות גירוי באופן איטי.

5. תקשורת ופתיחות, יכולות לעזור כמעט תמיד: שיתוף בפנטזיות, בדברים שאת אוהבת במיטה, בתגליות של האיזורים הרגישים שלך בגוף, יכולים לקחת את זה למקום מלא מוטיבציה מבחינתו. זה גם עשוי להרגיע ולפתוח אותך, וכשאת פתוחה יותר, ומרגישה מינית יותר, את גומרת יותר.

6. צעצועים: יש כאלה שרגישים לצעצועים כי זה מאיים עליהם, אבל אפשר לדבר על זה לפני ולבדוק. בכל מקרה: טבעות רטט, מאלצי אורגזמות, חומרים מחממים, ויברטורים ועוד ועוד.

7. יאללה חפרתי.
מכה בתורה
לפני 5 שנים • 21 בפבר׳ 2019
מכה בתורה • 21 בפבר׳ 2019
דפדפי חופשי
אבל קשירה טובה שוט מדוייק והסבר בין הצלפה להצלפה יכול לעזור לו.

אם כי לך פחות
סווריןן
לפני 5 שנים • 21 בפבר׳ 2019
סווריןן • 21 בפבר׳ 2019
נראה לי שחלק מהתשובות שקיבלת הן ברמה המעט טכנית. הבעיה עמוקה יותר: את היית פעמיים עם אדם שלא הפנים את זה שסקס קשור בצורה כלשהי להדדיות. אדם מבוגר שנותר חסום כך, הוא בבחינת דגל אדום. דעתי.