סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך להתמודד עם נצלניות / גולד דיגריות/ חמדניות / לחוצות כלכל

ronni​(נשלט)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019

איך להתמודד עם נצלניות / גולד דיגריות/ חמדניות / לחוצות כלכל

ronni​(נשלט) • 3 במרץ 2019
בגדול אני לא ממליץ על מפגשים עם נצלניות לרוב הם נגמרים עוד לפני שהתחילו ולרוב ברגע שמתחילים תנאים מבחינתך הגברת נוסגת ועוברת לקורבן הבא. אני שם לב שהרבה חושבים פה מלמטה ולא מלעלה ולכן הבאתי לכם 10 נקודות שאספתי מנסיוני הדל .

לא פעם נתקלתי במפגשים מכאן עם נשים שולטות או פאסדו-שולטות שמצבן הכלכלי לא היה מזהיר.
יש לעשות פעם מחקר על האם: נשים בשוליי החברה מנסות להמציא את עצמם כשולטות בעולם הוירטואלי?
בדרך כלל נשים מעוטות יכולות מתחלקות לשני קבוצות - הראשונה אימהות חד הוריות השניה בנות 20+ (אחרי צבא , סטודנטיות) .
. שמתי לב במפגשים הללו שהמטרה לשרוד לא פעם שוברת מחיצות מוסריות .
כמה תובנות שיצא לי ממפגשים עם נצלניות.
1. ככל שהגברת לחוצה כלכלית היא יותר ממוקדת ומוכנה לעשות או לדרוש מהספונסר התורן .
2. צריך לדעת שבמפגשים הללו ברגע שהגברת תקבל את מבוקשה מראש לרוב היא תיעלם או לא תענה לפלא.
3. בדרך כלל ההבטחות מצידה לא יתקיימו או יתקיימו בצורה מאד שטחית.
4. דרך אחרת היא לתת כמו אתנן בסוף המפגש אבל זה גם סוג של גועל.
5. מה יכלול המפגש ומה יהיה התגמול מבחינתה? זה כבר תלוי בכם ..בגדול כדאי לתאם מראש מה עושים במפגש..מבחינתכם תבואו עם סכום מוגבל בארנק ושוב תיאום ציפיות:
נלך לסרט , נשב במסעדה , נקנה רק זוג אחד של נעליים ואחר כך נבוא אליך .. נלך לחדר ..
אל תלחצו ואל תישברו בשטח תראו לה שזה מה יש בארנק כרגע.. את הכרטיס אשראי תחביאו ברכב.
6. קחו בחשבון שהגברת שועלת קרבות ויכולה להכין כל מיני תעלולים כמו - התקשרו אלי כרגע אני חייבת ללכת / קרה משהו / חברה ביקשה שאבוא עכשיו ..
7.קחו בחשבון שיש סיכוי שתחזרו עם הזנב בין הרגלים .
8. אל תתנו את מה שסוכם אם הגברת לא עמדה בתנאים גם אם כביכול היה פה "כוח עליון"
9. אין דבר תמיד אפשר להיפגש שוב ..קחו אותה חזרה הבייתה (לא למקום שהיא צריכה)
10. בגדול אני לא ממליץ להכניס את הגברת אליכם הבייתה בטח לא במפגשים הראשונים ואם כן להצניע דברי ערך.

לסיכום אני מציע לא להיפגש בכלל עם גולד דיגריות/ חמדניות / לחוצות כלכלית /נצלניות מכל סוג שהוא ואם כבר נפגשים להגיע למפגש עם כמות מוגבלת של מזומן וללא כרטיס אשראי ולאחר שסיכמתם מראש איך ומה תוכל לעזור לגברת (אשלם לך חשבון מים / אביא לך פקט סיגריות / טוק מן (היה מאד נפוץ פעם)/ אעזור לך עם הדמי טיול של הצופים בשביל הילד) ואחר כך נבוא אליך / נבוא אלי / נלך לצימר

ושוב את המנחה מביאים בסוף המפגש לא לפני!
ברגע שהגברת תבין שאתם לא פרייארים או שהיא תוותר או שהיא תתמיד (בדרך כלל תוותר).
עבור אלו שיתמידו זה יכול להיות לכם סידור לא רע לתקופה מוגבלת ..

תהנו..


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך ראשון מרץ 03, 2019 10:58 am, סך-הכל נערך פעם אחת
FlowerKitty​(אחרת)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
FlowerKitty​(אחרת) • 3 במרץ 2019
אולי... לא להיפגש מראש עם מי שאתה מרגיש שאין לך חיבור אמיתי איתה ומקבל מהתקשורת איתה תחושה שהמניע שלה הוא בעצם ניצול כספי?
    התגובה האהובה בשרשור
ronni​(נשלט)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
ronni​(נשלט) • 3 במרץ 2019
בגדול את צודקת בפועל המפגשים הללו מתקיימים ואם שני הצדדים מרוצים אז למה לא?
, לא באתי לתקן את העולם רק לתת כמה טיפים איך להיות בצד הבטוח.

כל אחד יעשה כראות עיניו.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 3 במרץ 2019
בוא נבדיל;
ניצול זה כשמישהי משקרת את דרכה לכסף שלך, מפעילה עליך מניפולציות שונות כשאתה תלוי בה ומפחד לאבד אותה, סתם כי בא לה איזה מותרות מטופשות ועל הזין שלה להוציא כסף בעצמה.
מי שנמצאת במצב מצוקה ברור שבו היא מתארת מצב קיצון שבו היא צריכה כסף לחשבון חשמל או בשביל הילד שלה, זאת בחורה שלא עושה בחירה חכמה במיוחד שהיא מעלה את זה באתר כזה, אבל היא לא בעמדה שיכולה לנצל אותך כי אתה לא תלוי בה, זה אתה בעל האמצעים, מאה והדעה. להתנות את הגשמת הפנטזיות שלך בתמורה לכסף שלך, להציב לה תנאי שבו היא צריכה לבוא איתך לצימר/בית אחרי שתשלם על משהו הכרחי לקיומה או קיום ילדיה, זה פשוט לתפוס על טרמפ על מצוקה ותלות בכסף הזה וחוסר המודעות שלה שאפשר אחרת. ולא, זה לא אומר שאתה צריך לפזר עליה כסף "בלי תמורה"! אפשר פשוט לאחל לה בהצלחה בהמשך הדרך ואם תרצה להגדיל ראש- לשלוח לה לינקים לעמותות שעוזרות להשתלב בשוק העבודה כך שלא תהיה תלויה בחסדי סוטי האתר.

אני אעשה את גילוי הנאות עבורך:
אתמול הייתה כאן בחורה שתיארה מצב נורא קשה של מצוקה כספית ושקלה להציע אקט מסוים תמורת כסף, אבל לא ממקום שבו היא שלמה עם זה, היא די ביקשה שישנו את דעתה לגבי זה. הגבתי לה תגובה שאומרת שהיא לא חייבת, שיש סיכון בלעשות כזה דבר ממקום של תלות כלכלית וצירפתי לינקים לעמותות וגופים שונים שיכולים לסייע לה לשלם את החשבונות שלה ולמצוא עבודה. מכיוון והפוסט המקורי נמחק ביחד עם הפרופיל שלה העלתי אותו לבלוג שלי בתקווה שהיא ונשים (וגברים, אבל לרוב אלו נשים) יראו אותו ויבינו שאפשר אחר.
את הפוסט שלך כתבת קודם כתגובה אצלי בלוג, וזה פשוט לא הוגן להציג מצבים כאלו כדוגמא לניצול מידי איזו מפונקת כשמדובר בבירור במקרה מאוד מצער של מישהי שלא רוצה להיות במקום הזה (לא של מקבלת כסף, ולא של מספקת שירותים) ולא ידעה שקיימות עבורה אופציות אחרות בריאות יותר.

אנשים יקרים, תעשו בדס"מ ממקום שבו כל הצדדים שלמים עם מה שנעשה, באמת רוצים בו, מבלי שאף אחד מהם לחוץ כלכלית או נפשית והסכמתו לא נובעת בשל מצוקה כזו או אחרת.
ואם כסף מעורב, שזה יהיה ממקום מודע ושלם שבו הצד שמקבל תשלום מודע שיש לו אופציות ושזאת לא הברירה היחידה שיש לו בכדי לשרוד.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך ראשון מרץ 03, 2019 11:42 am, סך-הכל נערך 4 פעמים
TradeMark​(שולט)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
TradeMark​(שולט) • 3 במרץ 2019
FlowerKitty כתב/ה:
אולי... לא להיפגש מראש עם מי שאתה מרגיש שאין לך חיבור אמיתי איתה ומקבל מהתקשורת איתה תחושה שהמניע שלה הוא בעצם ניצול כספי?


אני מבין את התגובה שלך ומאיפה היא מגיעה, ועדיין לאנשים שונים יש צרכים שונים. לבני אדם אחרים יכולים להיות צרכים שלא רק שונים משלנו אלא גם הדרך לממש אותם היא אחרת-שונה-קשה יותר מהדרך שלנו לספק את היצרים וצרכים שלנו. בעולם בו האישה השולטת היא סוג של חד קרן, גברים שבאים מלמטה ממשים את היצר בדרכים שאפשריות והגיוניות להם. ושוב, כל אחד ואחת וההגיון שמנחה אותם.

אני בחלט חושב שיש מקום לדבר על זה ומעיין "מדריך למשתמש" בדיוק על הנושא הזה, בצורה כזאת, יכול להכיל ערך לאנשים אחרים. הניסיון של פותח השרשור אני משוכנע יתן נקודות למחשבה לאחרים ודומים בתקווה שזה יעזור בטח ובטח בנושא כזה שהפן הספציפי הזה שלו לא עולה לדיונים כאלה "טכניים" נקרא להם, וזה בעיקר כי זו תופעה שנתפסת בבוז מסויים ולכן דיון ומידע אמיתי (ולפעמים הכרחי) לא יעלה פה בפורומים. וחבל. כל עוד התופעה קיימת שווה לקיים עליה דיון, בוודאי אם הוא ישכיל ויעשיר ידע של חברים באתר ויעזור להם לחוות את המיניות שלהם, בדרך שלהם, אבל בצורה בטוחה עד כמה שניתן. ובא לציון גואל.

* חשוב לציין שמפגשים\יחסים שהבסיס מאחורי כל הפעולות והדרייב בהם הוא גמול כספי הם ללא ספק הדרך הפחות מספקת והפחות בטוחה ככה או אחרת.

בכל מקרה, תנהגו בזהירות ולא לשכוח חגורת בטיחות...
Lanya Colson
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
Lanya Colson • 3 במרץ 2019
ronni כתב/ה:
בגדול את צודקת בפועל המפגשים הללו מתקיימים ואם שני הצדדים מרוצים אז למה לא?
, לא באתי לתקן את העולם רק לתת כמה טיפים איך להיות בצד הבטוח.

כל אחד יעשה כראות עיניו.


אתה גם מנצל מצב כלכלי דחוק של אישה כדי לקנות ממנה שירותי מין, וגם מתקרבן על זה?
אין לתאר.
ronni​(נשלט)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
ronni​(נשלט) • 3 במרץ 2019
כמו שאמרתי גם בנות 20+ נוהגות בדרך הזו אצלם לרוב הדילמה הכלכלית היא בין לגור לבד או לחזור להורים
, אנחנו בעולם חופשי יש כאלה שיקחו עוד משמרת ערב בעבודה ויש כאלה שיחפשו מישהו בכלוב שיממן להם את הסיגריות.
אני לא שופט אף אחד ולא מנסה להיות הקוזק הנגזל ולא השוחט .
אני נתתי פה כמה נקודות למחשבה וזהו .
FlowerKitty​(אחרת)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
FlowerKitty​(אחרת) • 3 במרץ 2019
טריידמארק, אני מבינה את מה שאתה אומר ובהחלט מודעת לקושי של הרבה נשלטים למצוא קשרים עם שולטות. ועדיין, לפחות מהפרספקטיבה שלי, כניסה לקשר מהסוג שפותח השרשור מתאר ובצורה שהוא מתאר נראית לי כמו דבר בעייתי, עצוב ומסוכן שסביר שיביא לשני הצדדים המעורבים הרבה יותר עוגמת נפש משיביא סיפוק, אם בכלל.
אני לא מדברת על נשלטים עם פטיש לניצול כספי שנדלקים מהאלמנט הזה ומחפשים אותו, כי גם פותח השרשור לא דיבר על מי שמגיעים מהמקום הזה. גם התחום של ניצול כספי כפטיש הוא תחום בעייתי עם פוטנציאל סכנה גבוה, ועדיין זה לא לעניין בעיניי להוקיע אותו כלא לגיטימי כשהוא בהסכמה של שני הצדדים (כמו הרבה דברים אחרים בבדס"מ שהם בעייתיים ועם פוטנציאל סכנה גבוה). אני רק מקווה שאנשים שמחפשים לממש סוג כזה של קשר יידעו להיזהר על עצמם, משני הכיוונים (וכאן זה מתחבר גם למה שארכאנג'ל כתבה על זה שגם האישה שמחפשת קשר כזה יכולה להגיע ממצב מצוקה אמיתי). דווקא במדריך וטיפים למי ש*מחפשים* ניצול כספי (ולא רק מתפשרים עליו כי הם לא מצליחים להגיע לקשר עם שולטת בדרך אחרת) אני רואה יותר צורך.
אני קוראת כאן מדריך שמנוסח כמו הנחיות ליציאה למלחמה. איך להיזהר ממנה, איך להשיג ממנה את מה שאתה רוצה בלי שהיא תוציא ממך בעורמה דברים שאתה לא באמת רוצה לתת, אף מילה על קשר אנושי/מיני אמיתי. ושוב, אני מבינה את הייאוש של הרבה נשלטים, אבל כשאני קוראת את את ההודעה הראשית זה נראה לי כל כך עצוב, מסובך ומיותר שאפילו האופציה של ללכת למלכה בתשלום (שאסורה כאן באתר, אני יודעת, אבל יש אתרים אחרים) נראית לי עדיפה. גם שליטה בתשלום היא סוג של זנות, כמובן, אבל מכל תחומי הזנות זה כמעט התחום היחיד שאני חושבת שעשוי לעבוד בסדר לנשים מסויימות ולא בהכרח מביא איתו סיכון *עצום* לפגיעה נפשית בלתי הפיכה. לא מעודדת את זה, אבל בחיי שאם מישהו הולך לכיוון הזה בכל מקרה אז ללכת למישהי ששולטת בתשלום באופן מקצועי, כשזה שמדובר בעיסקה כלכלית נמצא מראש על השולחן והתנאים מסוכמים מראש - נראה לי עדיף על פני ללכת על קשר שהוא בעצם שליטה בתשלום במסווה ושני הצדדים בו מתנהלים במניפולטיביות כדי למקסם את הרווח (הכספי מצד אחד, הסיפוק המיני מצד שני) שהם מנסים להשיג.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 3 במרץ 2019
ronni כתב/ה:

. ..שמתי לב במפגשים הללו שהמטרה לשרוד לא פעם שוברת מחיצות מוסריות .

זה למשל משפט שממש זיעזע אותי.
איך אפשר להיפגש עם נשים שאתה מודע לכך שהן מנסות לשרוד ונמצאות שם מחוסר ברירה, ועוד לחשוב שהן אלו שמנצלות אותך? חוסר מוסר זה להציב למישהי במצב כזה תנאי שאחרי ששילמת על משהו הכרחי לקיומה היא מחוייבת לך לשירותי מין/שליטה, לחייב אותה להכניס אותך אליה הביתה, עם דגש לחדר שלה.
אפילו בלי מצוקה כלכלית אישה לא חייבת להיכנס איתך למיטה רק כי שילמת לה עליה בדייט, בטח שלא אחרי דייט אחד בלבד שבו אתם בקושי מכירים.
אז כשאתה מודע שהיא צריכה את הכסף הזה בשביל לשרוד? וואו.
לך למישהי שזה המקצוע שלה, לא למישהי ששם מחוסר ברירה. או שזה לא משתלם לך כלכלית, כי מלכה בתשלום דורשת איזה 600 ש"ח לשעה בעוד מישהי תלויה בכספך תדרוש הרבה פחות ובלי הגבלת זמן?
עכבר​(מתחלף){Yaara-g}
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} • 3 במרץ 2019
יש הרבה צורות של זנות שלא נקראות זנות. בגלל שהחברה שונאת כל כך זונות (מתנשאות ב"רחמים" עליהן או סתם חושבים שהן הורסות הכל), יש נשים שיקחו כסף אבל בדרכים עקיפות ולא ברורות, וכמובן שהן בחיים לא יקראו לעצמן זונות.
בגלל שזה ככה לא גלוי, וכן ככה מעורפל, הגברים מרגישים מנוצלים והנשים לפעמים גם.
בעיניי זה הנושא כאן.