אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך להתמודד עם נצלניות / גולד דיגריות/ חמדניות / לחוצות כלכל

ronni​(נשלט)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
ronni​(נשלט) • 3 במרץ 2019
הממונים פה יכולים להוריד את הפוסט ולהתעלם מהמציאות ,על זה כבר אני לא אחראי.
כל אחד שמבלה קצת בצ'אט רואה מה הולך פה מהבחינה הזאת,
ביום שהן לא יסתובבו בצ'אט ואראה עקיפה על הדבר אמליץ להוריד את הפוסט
עד אז שכל אחד יקרא ויחליט מה טוב לו..
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 3 במרץ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 3 במרץ 2019
האבי, אני יכולה להבין את התסכול ואני בעצמי נגד עירבוב של שליטה עם תשלום.
אבל זה לא האישיו כאן, האישיו כאן הוא שבמקום להתרחק מנשים כאלו ולשמור את הכסף שלך אצלך, כותב הפוסט מנסח מדריך ברוח לוחמנית שתכליתו היא לא תשומת לב לנורות אזהרה אלא לאיך להוציא מהן מקסימום תמורה מינית במינימום כסף, תוך כדי שהוא שם דגש על נשים שמגיעות מאוכלוסיית מצוקה ששורדת את היום-יום (ואלו המילים שהוא בחר להשתמש בהן). כלומר, הוא אפילו לא יוצא נגד מפונקות עם בקשות מוגזמות אלא נגד חד-הוריות שצריכות כסף לחוג של הילד או צעירות שצריכות כסף לקורת גג. זה למה הפוסט הזה מעורר אנטגוניזם.
על אחת כמה וכמה כשזה מגיע מנשלט שמכריז שהוא "מעריץ נשים" or whatever וזה פשוט אבסורדי עד כאב.

וגם אם נניח לרגע בצד את סוגיית המוסר- מה לעזאזל ההגיון של נשלט לעשות את זה לעצמו? למה להתעסק איתן מראש? למה לתת להן כסף ולקוות שזה מה שיקנה את התשוקה שלהן לבצע בך אקט כלשהו?
גם מהצד של הנשלט זה יוצר חווית "שליטה" אומללה ומאולצת. אתם לא חושבים שמגיעה לכם מישהי שבאמת תימשך אליכם ותשתוקק בדיוק כמוכם לבצע את מה שהיא עושה? כי זה בחיים לא יקרה אם תתעכבו על כל מי שדורשת תשלום, תנסו לתקן אותה או לתמרן אותה.
אתם רואים בקשה לכסף? תעברו הלאה באותה שנייה! גם אם זה אומר שתצטרכו לעבור הלאה עוד עשרות שולטות עד שתמצאו את הבודדה שרוצה אתכם ולא את הארנק שלכם.
גם אנחנו עוברות הלאה בין עשרות (אם לא מאות) נשלטים, על אף שיחסי האנוש של מרביתם הם דוגמא חיה למונח תסכול, בתקווה למצוא את האחד שרוצה אותנו באמת ולא את הפונקציה שהוא מלהק אותנו אליה בסרט הפורנו שהוא חי בו. אם נתעכב על כל אחד/ת שלא מתאים לנו- לא נכיר לעולם את מי שכן.
האבי
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
האבי • 4 במרץ 2019
אנג'ל , כל מה שכתבת נכון ברמה העובדתית כמו רוב מה שאת כותבת .
אבל דווקא ממך מצופה להבין שלכל אירוע יש פרשנויות שונות , אי אפשר להגיד שהפוסט הזה מזעזע בתכלית , כי ברור לכולנו שבאתרים אחרים הוא יכול להיות אהוד ביותר . ובכלל קצת כבוד לבנאדם , הוא פחות חכם חכם ממני או ממך ? פחות רגיש ? פחות זך וטהור מהמגיבים כאן ? ברור שלא , אלא שהוא רואה ומפרש את המציאות אחרת מאיך שאת מפרשת אותה . ויודעת מה במבחן המציאות הוא מנצח , הוא כתב מדריך מעשי למציאות קיימת , ואנחנו מעדיפים לא לדבר על נושאים כאלה ולדבר על דמיונות של חברה אידאילית כשבפועל כנראה רוב הנשלטים משלמים כאן לשולטות .
אותו הדבר לגבי נשלטים . הם יותר טיפשים משולטות ? יותר רעים ? ברור שלא , אם כן איך ייתכן שהם פועלים כמו נואשים והשולטות נוהגות בנינוחות ובפאסון , בשעה שאת מציגה מציאות שווה של תסכול בין נשלטים לשולטות . אלא שוב תהיי עם ענווה להבין שיש הבדל במציאות ובחוויה שלה , בינך לבין נשלט .
אני אוסיף משהו , את תמיד מטיפה להפסיק לכוון לפורנו , אבל הרבה נשלטים מחפשים מימוש של פורנו , ואל תבואי אליהם בטענות , כי אם פורנו כל כך רע , למה הוא כה נגיש ובחינם ובלי פיקוח , להבדיל מסיגריות נגיד , ותתפלאי יש גם שולטות שרוצות פורנו לא חוויה עמוקה ואוהבת , משהו מיני קליל וממצה . רוב השולטות הבוגרות שפגשתי שיחקו איתי קצת ומיד למיטה בלי שכיוונתי לשם בכלל .
מל(ק)ה​(שולטת)
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
מל(ק)ה​(שולטת) • 4 במרץ 2019
איזה ערבוב של שטויות האבי.
אני לא עונה תשובות ארוכות ומפורטות מגובות במאמרים ועובדות אבל מה הקשר של מה שרשמת לפוסט שהוא העלה???
יש שולטות שמנצלות - סבבה.
יש נשלטים שרוצים סשן פורנו - סבבה.
זה לא הפוסט הזה! בפוסט הזה הוא רושם "טיפים" איך לנצל חזרה נשים שמנצלות אותך כשאין להן ברירה.
זה שידול לזנות וזה ניצול. לא של השולטת אלא של הנשלט.
האבי
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
האבי • 4 במרץ 2019
אני מסכים איתך , ומבין אותו .
Lanya Colson
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
Lanya Colson • 4 במרץ 2019
אני גם מסכימה עם מלקה. להגיד שאני מבינה אותו? פחות כנראה.
אבל, יש הרבה נשלטים שאני מבינה.
אם אני אראה עוד שרשור עצות אחד בנוסח

״תנסח פרופיל רהוט, תקרא את כל מה שהיא כתבה מהקמת הכלוב, תפנה בנימוס, תגיד משהו אישי, לא פניה שבלונית, תתאזר שש שבע שנים בסבלות ויהיה בסדר״

אני אצרח.

(עם זאת ומסיבותיי הפאמינאציות אני מודה שאני מתנגדת לכל חליפין של שירותי מין וממון)

אין לי פתרונות. רק אמפטיה בשלב זה.
מל(ק)ה​(שולטת)
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
מל(ק)ה​(שולטת) • 4 במרץ 2019
אני גם מבינה נשלטים. באמת.
את זה ספציפית לא.
אני גם לא חושבת שזה ניסוח אומלל שלו. הוא מריר ומלא על שולטות והוא לא ממש מחבב אותן.
הפוסט הזה הוא מדבר על שכבה חלשה של שולטות, לא אלה שמנצלות כי הן יכולות אלא על אלה שמנצלות כי אין להן ברירה. אז איך נחזיר להן? ננצל אותן חזרה! איזה חכם, גאונות. אה, ונשלם להן רק אחרי שנקבל מה שאנחנו רוצים. גאוני.
בכוח המוח{Aion}
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
בכוח המוח{Aion} • 4 במרץ 2019
מצחיק, האבי, שאתה מדבר על מציאות, בלי להבין שאתם - נשלטים מסוג מסויים מאוד- מייצרים אותה לעצמכם. למה מולכם עניין הניצול הכלכלי מתבטא באופן כזה, ומול שולטים או אפילו בוניל, זו תופעה זניחה אם בכלל? שאלת פעם את עצמך, שאלתם פעם את עצמכם במה אתם תורמים לתופעה?

מצחיקות גם הטענות שלך בעניין הפורנו. בוא נתבונן בזה: אתם פונים לאישה, ומה שאתם מבקשים ממנה, זה שהיא תשתף פעולה ותמלא אחר הפנטזיות הפורנוגרפיות שלכם. ובפנטזיות האלה, האישה היא דמות המנותקת מהמציאות ומהמבנה הנשי: היא נצלנית ולגלגנית, וכל רצונה הוא סיפוק תאוותיה שממש במקרה הן ליקוק כפות רגליה ע״י כל אידיוט מצוי, או להשתין על כל טמבל שנקרה בדרכה, כי היא מאוד מתרגשת מלהשפיל אותו בדרך הזו.

ואז אתם פונים ושוטחים את משנתכם האינפנטילית (אלה פנטזיות אינפנטיליות, בואו לא נטעה, שמגלמות אל תוכן לא מעט פעמים תיעוב והלקאה עצמית), והנשים היחידות שמוכנות לשתף פעולה אינסטנט עם הטמטמת הזו, הן באמת נשים נואשות שלא מכבדות אתכם כבני אדם, (ממש כמו שאתם עושים, מיינד יו) ומבקשות להם תגמול כלכלי משיתוף הפעולה הזה. כי, בואו נודה על האמת, אתם והצרכים הפנטזיוני שלכם שמציגים אתכם באור משפיל ומבזה, לא באמת מדברים אליהן, ואת זה אני אומרת בלשון המעטה.

מנגד ,נשים שולטות עם צרכים אנושיים, צרכים משלהן, שלא נדע, לא מספקות לכם את הסחורה, כי הן משתפות פעולה עם הרצונות של עצמן, ורק אז בוחנות אם הן רוצות לשתף פעולה עם רצונות מסויימים של נשלט. גם זה כמובן, רק אחרי שהוא כאדם, מצא חן בעיניהם, ושמדובר באדם שיש בו בגרות מנטאלית, ומודעות לכך שחלק מהעולם המיני שלו אינפנטילי. אני לא מאמינה שיש הרבה נשים שמעוניינות לפתח מערכת יחסים עם גבר חסר מודעות וחסר הבנה בסיסית למהות הנשיות, ולצערי, המקבץ הכי גדול של גברים כאלה, מגדירים את עצמם כנשלטים.

במקום לשאול את עצמכם היכן טעיתם, ומה בהתנהגות שלכם מוביל לכזו התנהגות מולכם, אתם מקצינים את שנאת הנשים שלכם, זו שמסתתרת מתחת לרצון הלכאורי לסגוד ולהעריץ אישה כזו: קשה, אכזרית, קרירה אליכם ונצלנית. אני מזכירה לך שכל בנאדם ישן במיטה שהציע אותה.

יאללה תתבגרו.
האבי
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
האבי • 4 במרץ 2019
כמה בורות שנאה ומוסר כפול בתגובה אחת .
זה כמעט הקשה על המח המבריק שלי להבין מאיזה כיוון מצומצם את צודקת .
אביב נעורים
לפני 5 שנים • 4 במרץ 2019
אביב נעורים • 4 במרץ 2019
לכל המתוסכלים הביטו פנימה לפני שאתם מביטים החוצה . תכבדו את כללי האתר .