סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתי ידעתם שאתם נמשכים לBDSM?

קושר באהבה
לפני 5 שנים • 26 במרץ 2019
קושר באהבה • 26 במרץ 2019
אני בגן
הייתה לי גננת שאהבה חצאיות
ובמפגש הייתה יושבת בראש המפגש
ומקפלת את הרגליים שלה
מאחורי הרגליים הקדמיות של הכיסא.
קושרת את עצמה לרגלי הכיסא
זוכר שממש הייתי ממתין שהיא תעשה את זה
הפיסוק
ווהקיבוע
עד היום מזכיר לי שעת סיפור....
אוהב אתכם סוטים.
Yaara​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 27 במרץ 2019
Yaara​(נשלטת) • 27 במרץ 2019
באמצע שנות העשרים, בעקבות מערכת יחסים. הגילוי דווקא היה לי קשה מהבחינה הרגשית.
Sekhmet
לפני 5 שנים • 27 במרץ 2019
Sekhmet • 27 במרץ 2019
כשהייתי בת 7 אני וחברה שלי קשרנו אחת את השנייה ערומות ודגדגנו עד שכאב
וגם באותו גיל הייתי משחקת משחק דמויות פנטזיה עם עצמי, כאילו אני משרתת בארמון ויש לורד אכזר שמעביד אותי ואני נורא רוצה לרצות אותו
אבל רק בגיל 15 באמת נכנסתי לקהילה ולהתעסק בזה באופן מודע
רכושך המסור​(נשלט)
לפני 5 שנים • 27 במרץ 2019
רכושך המסור​(נשלט) • 27 במרץ 2019
בכיתה ח,

זוכר את עצמי בוהה בכפות רגליה של המורה , מביט בה כבאלילה.
מאוחר יותר ב י"ב כבר חש צורך עז להיות עבד/כנוע/נשלט/מנוצל מול המורה להיסטוריה, מביט בכפות רגליה ונעלי הסירה השחורות שלה. מדמיין את הריח, מרקם עור כף הרגל והסימבוליות שבדבר.
Sm Art{☆Sm}
לפני 5 שנים • 28 במרץ 2019

bdsm art by illuminati

Sm Art{☆Sm} • 28 במרץ 2019
אצלי הכול התערבב בילדות ,שלא באשמתי ,ובאופן כפוי ,באופן המנוגד לרצוני ,ולכל התחזיות ,האופציונליות ,שהיו ,מתועדות ,ומתוכננות עבורי ,מראש .
על הנייר ,אילולי זריקה לזירוז הריון ,שניתנה לאימא שלי ,אי שם בתחילת אוקטובר 1970 .
היום ,הייתי אמור ,להיות איזה ,רבי גדול וצדיק על ,שגוזר ,והקבה' מקיים .
אבל ,ל"גורם נסתר " ,בחסות ה "ILLUMINATI " ,הייתה ,פרוגרמה ,ומשנה סדורה ,לשבש את המהלך ,הזה ,והוא אכן ,הצליח ,וביג טיים ,לשבש את המהלך .
למעט ,תרחיש ,ואירוע מכונן ,ש הבבא סאלי זצ'וקל ,שיבש לאותו גורם ,את המהלך ,אי שם באזור השנים 1980.

הבדסמ' שלי ,התחיל ,מלהציץ לילדות שמשחקות בחבל ,מתחת לחצאיות שלהן ,הצצה בשרותי נשים ,מורים ניצולי שואה ,גדרות תיל ,ואימת מוות מחיסונים ,ביקור ביד ושם ,בבית התפוצות ,ובקיבוץ לוחמי הגטאות ,בהמשך האזנה למוזיקת אירוויזיון מהטרינזסטור ,אחכ' החוף הנפרד של הדתיים בשרתון תל אביב ,ואז ראיתי בחורות עירומות בביקיני ,
איך אומרים גיליתי עולם ,
מחד גיסא הדתיים שסוגרים אותי ,מאידך גיסא ,מחומצנות שיער עם ביקיני קטן ,וכפכפי עץ פלטפורמה בצבע ,אדום .
כבר אז התחלתי לחשוד שהדתיים ,אינם הגונים ועובדים עלי .
ואז התחילו בחברה הדתית ,עם ספרדי ואשכנזי ,ובאו כמה תימנים ושלחו לי ידיים ,וגילו לי עולם .
שוב התחלתי לחשוד שהדתיים ,עובדים עלי .
ואז התחלתי לבקר בחופשים אצל בני משפחה ,בצור שלום ,קריית אתה ,רמלה ,טירת הכרמל ,ושכונת דניה בחיפה ,וגילית שם עולם מסתתר בתוך קופסה .
על המסך השחור לבן ,גיליתי את עולם ,סטיב אוסטין ,קפטן ספוק ,קפטן קירק ,זהו זה ,אל שאקל אווסט ,סרט ערבי ,חדשות בערבית ,ומבט ,וקוז'אק ,וסטרסקי והאצ' ,ופסוליה ,וחוף דדו בחיפה ,וחוף טנטורה ,וכולם ערומות משחקות מטקות ,
גיליתי עולם ,ושוב חשבתי הדתיים מניאקים ,עבדו עלי .
ואז לקחו אותי לראות סרט קולנוע ,קינג קונג ,לראשונה בחיי .
והבנתי שאם אני אשאר דתי ,אני בחיי ,אהבל ,אבל אהבל אמתי ,עם קבלות .
ואז גיליתי את מייקל ג'קסון ,ופול ניומן ,ופרנק סינטרה ,ובהיתי בתמונה של מרילין מונרו ,שנים רבות ,
ואז מצאתי ספרים רבים בבית ,וגיליתי את אריק שרון ,ומוטה גור ,ורבין ,ורפול ,ועוזי נרקיס ,ומאיר הר ציון ,וואללה מצאו חן בעיני ,הרבה יותר מהדתיים .
אבי לקח אותי לתעשייה האווירית ,למקום סודי ,מנהרת אוירונאוטיקה ,שם ראיתי את פרויקט מטוס " הלביא " קורם עור וגידים ,ושם לראשונה גילית מה סטייק בלחמנייה ,וסוכריות מרשמלו ,מצא חן בעיני ,מאוד .
ואז עשו לי בר מצווה ,קנו לו אצל "אדון " ,ברבי עקיבא ,חליפה ועניבה ,וכובע בורסלינו ,ועשו לי בר מצווה באולם .
והיו שם סביב שולחן הבר מצווה שלי מעל 15 ראשי ישיבה ורבנים מובילים ,האצולה הרוחנית ,תורנית של בני ברק ,ישבה שם בשולחן הבר מצווה שלי .
כל חברי כיתתי היו בהלם ,אצלם היו רב אחד או שניים ,ואצלי היו מעל 15 .
היו שם גוזלן ,שניאור ,פדידה ,פחימה ,ליאון ,רייכמן ,נוביק ,אטיאס ,שיקלאר ,בוייאר ,חיים לוק ,ג'ו עמאר ,וכל הסלב החרדיים באותה תקופה .
אכלנו דברים טובים ,שתינו דברים טובים ,רקדנו קצת ,ואז הגיעה הישיבה קטנה .
הישיבה קטנה הייתה בסמוך לסמינר וולף ,התחלתי לחשוד בעצמי כבר אז ,שאני אחד הבחורים הכי יפים בבני ברק ,פשוט הסתכלתי סביבי ,ואז הבטתי במראה ,ומרגע לרגע ,גברה התחושה שאני אכן אחד הבחורים הכי יפים בעיר הזו .
טוב ,התחילו ללמד אותי גמרא כ 14 שעות ביממה ,לא הבנתי מה הם רוצים מימני ,
היו עוברות לידי כל יום כ 500 תלמידות סמינר ,בתלבושת אחידה ,ולא הייתי מביט בהן ,וגם הם לא הביטו בי ,למיטב ידיעתי ,או שלא ראיתי .
בישיבה כשלימדו גמרא ,חשבתי על סופרמן ,ועל תותחי נברון ,ועל פול ניומן ,ומרילין מונרו ,ועל חיים משה ,ועל עפרה חזה ,ועל חוף דדו ,ועל הסרטים הערביים ,ועל שאקל אווסט ,לבנון ועל השדרניות הערביות המחרמנות .
עוברות השנים ,ואני שם בישיבה ,אבל נודד בחלומות למחוזות אחרים .
בגיל 14 למדנו במשנה ברורה ,שיש לאדם ,איבר מסוים ,באמצע הגוף ,ושאם הוא מחמם את הוריד שלו ,יוצא משם נוזל לבן .
בלילה בדקתי את זה ,ויצא ,נבהלתי נורא ,וניסיתי להחזיר אותו ,הוא לא חזר ,אבל היה לי דגדוג מאוד נעים כאשר זה קרה .
למחרת חזרתי על הפעולה ,וניסיתי לבלום את יציאת הזרע כ 40 דק' ,אחרי 40 דק' ,הוא נפלט ,משום מה הרגשתי רע עם כל העניין הזה .
וככה זה המשיך ,וזה הגיע לטירוף ,למצבים של 3 פעמים ביום ,ואז נהייתי עצבני ,אבל ,עצבני מאוד ,והתחלתי להגיב חזק ,אל סביבתי .
הבנתי שעבדו עלי ,נשים יש להן בין הרגליים חור ,והם שוכבות עם גברים ,אז מה זה כל המצגת הזאת של הצניעות ,שהם לא מסתכלות ,ואנחנו לא מסתכלים ?
ואז הבנתי שזה לא שאלוהים מכניס תינוק ,לבטן של אימא ,זה ממש לא ככה ,זה אבא מכניס לאימא ,את המכחול ,בשופפרת ,ואז יולד התינוק.
וזה לא שהוא יוצא מהפופיק ,אלא הוא ,יוצא מהשפופרת שלה .
אז שוב בא הנציג של האלומניטי ,ולחש לי באוזן ,אתה רואה ,הדתיים האלו שקרנים ,כל היחידה הזאת מניאקים ,עבדו עליך .
אמר לי בוא יפיוף שלי ,בוא אכיר לך את החיים הטובים ,בוא נעשה סיבוב באלנבי ,ובכיכר המדינה ,ובדיזנגוף ,תגלה עולם .
וכך היה ,גיליתי עולם ,אבל הייתה בעיה חמורה ונוראה ,כולם וכולן ,הסתכלו עלי עקום ,כי הייתה לי כיפה על הראש .
אז הורדנו הכיפה ,אני והיועץ מאילומניטי ,ושכרתי דירת חדר בברדיצ'בסקי 9 בתא ',ואמרתי לכול בני ברק ולמשפחתי ,שלום ולא להתראות .
ואז התחילה החגיגה האמתית ,2 סרטים בבוקר בקולנוע צליל \נוגה ,ביפו .חזרה הביתה פרוסה עם גבינה צהובה ומלפפון חמוץ ,ומיד הצגה ראשונה בקולנוע הוד ,וראשונה בקולנוע תל אביב ,והצגה שניה בקולנוע לב ,והצגת חצות בקולנוע מקסים .או בבית ציוני אמריקה ,
תוך זמן קצר הפכתי לגאון ברמה של פרשן קולנוע ,הייתי רוכש 4 עיתונים כל סופש' ,גיליתי עולם ,פינק פלויד החומה ,הטנגו האחרון בפאריז ,ברוס לי ,סטאלונה ,וואן דם ,רוצחים מלידה ,לוי וגוליית ,ז'אן דה פלורט ,מאנון ,מאדאם סוזצקה ,ואת שמות כל השחקנים והשחקניות היו שגורים בפי ,
ואז הלכתי לבריכת גורדון ,ולכסית ורוול ,וקפה לונדון ,והכרתי את כל הבראנז'ה ,אבל תמיד הרגשתי שונה מהם ...ואז התחלתי לעבוד סדרן בבתי קולנוע ,ועוזר מסריט ,ועוד עבודות ,והתחלתי להתאמן ,והייתי פופאי ,התנפחתי ,ונהייתי כלי כבד בתא' ,הייתי מתאמן אצל ריצ'ארד דרייפוס ,וראיתי המון עניים בוהות בי ,גרושות גבוהות ,מחומצנות בטייץ ,הומהים ,וכל מיני מוזרים ומוזרות ,שהאף שלהם בעננים ,והתחת שלהן נפול ,וכול הסלב והסלביות ,היו שם סביבי .
והדתי מבני ברק לשעבר ,זה ליגה אחת מעליהן ,ותמיד .זה היה ככה ,ותמיד זה יהיה ככה .
"ואסתר לא מגידה את עמה ומולדתה " לא גיליתי לאף אחד שאני כולה דוס מבני ברק .
ואז הגיעו ההומוהים ,והלסביות ,והתחילו להתחנף ,וזה החמיא לי ,אבל התביישתי .הייתי סגור ,נעול ,ואפילו הייתי בתול .
ואז היה צבא ,וקיבלתי מכונית ,ואז הכול התפרץ,
סרטים ,ספורט ,כסף ,אוכל ,חול' ,להקת קווין ,להקת אירופה ,ג'ורג' מייקל ,חוליו אגלסייס ,נהייתי קליבר רציני ,השלמתי פערים אל מול העולם החילוני .
תוך כ 6 שנים כחבר מן המניין ,בעולם החילוני ,ידעתי הכרתי וחוויתי פי 5 מהם ,פלוס הידע מהעולם הדתי ,הפכתי בפועל לתלמיד חכם ,ומשכיל בעולם החילוני ,עם מידע עגול ונרחב ,מקיף ,וכך זה המשיך .
ואז הגיעו הנסיעות לפאריס ,ולמנצ'סטר ,ומהר מאוד ,קלטתי את הסצנה הבריטית ,והצרפתית ,והשוויצרית ,והבלגית ,והבנתי את הרעיון .
נכנסתי לג'ימנסטיק קלאב ברפובליק פאריס ,ומצאתי עצמי לפתע שחדר כושר שלם עוצר ומביט בי ,על איך אני מתאמן ולא מתעייף ,
ומרים את כל הברזלים במכון ,בלי להתנשף ולו פעם אחת ,הזוי ,לחלוטין ,הייתי בטוח שאני סטאלונה וואן דם ,ומייקל דודיקוף .
הייתי עושה בזמן הצבא ותקופתי כסדרן קולנוע 1000 שכיבות שמיכה ,ו 200 עליות מתח כמעט על בסיס יומי ,כי הבנתי שבשביל להיות ברוס לי ,זה המסלול .
ואז ראיתי צרפתיות ,ופולי ברז'אר ,ומוליין רוז ',ופיגאל ,וסטרסבורג סיינט דוני ,ו"לידו" ,ובלונדיניות עם מעילי פרווה ,וקרואסון אבק שוקולד במונמארט ,וטור אייפל ,ובנק ספרא בז'נבה ,ושעון סוואטצ' ומצא חן בעיני .
והבנתי ,תשמע חבוב ,אתה רוצה לזיין את כל הנשים בעולם ,אתה חייה להיות עשיר ,אין מנוס מכך .
ואז בא הנציג של האילומניטי ,ולחש לי באוזן ,פאשיון ,
שו ? מה זה ? אמר לי פאשיון , "לה ויקטים דו פאשיון " תעשה לחהם בתל אביב ,בוטיק של אופנה מפאריס ,אמרתי יאללה ,נעשה ,ועשינו .
הבאנו לתא את מיטב האופנה של פאריס ,בצפון תל אביב ,ואז הם החלו לצוץ כולן החל מהיום הראשון ,ריקי גל ,קרן מור ,מיכל אמדורסקי ,בר ,אחינועם ,הפסטיגל ,המלבישות של הטלוויזיה ,כולן הגיעו ,ואודטה ,וראיון בערוץ 2 ותצוגות אופנה ,והגיעו לי מלא מוכרות ,ומ1 נהיה 4 ,ומיפעל ,וכל יום הפקדה בנקאית במזומן 30.000 שקל ,חוץ מהאשראי שהיה נכנס לבנק .
ואז בא הנציג של אילומינטי ,ולחש לי באוזן ,זה לא מספיק ,תעשה " מיו דובה " ,בידינג סוט " סווים וואער " שאלתי אותו מה זה ?<
אמר לי קח מטוס סע לפרנקפורט ,ומשם ל" לה בא דורא " זה ליד ניס בריביירה הצרפתית ,סע לשם ,תקנה שם בגדי ים של ZEKI ,ב ,קוט דאזור "
נסעתי ,קניתי ,אכלתי שוב איזה פיש בריביירה הצרפתית ,ורוקנתי את החנות לסוכן של ZEKI ,ושלחו לי בקרטונים הכול לישראל .
כבר אז היה לי תיק צד של איש עסקים וכרטיס אשראי ,וטוסיק עגול וזקור ,ומכנס קורדרוי אופייט ,ומעיל עור של ג'וני הולידיי,שעלה איזה 6.000 פרנק ,בלרו נוטרדאם דה נזארט ברפובליק פאריס .
היה לי את המלתחה הגברית הכי יפה שהייתה לישראלי ,כשהסתובבתי בדיזנגוף סנטר ,נבחרת ישראל בכדור רגל , הייתה מסובבת את הראש ,מי זה לבוש ככה .
מוטי גינצבורג ,אלי אוחנה ,מוטלה שפיגלר ,וכול החברה ,לאף אחד מהם לא היה חולצות של "וורדן " ,וג'קט של ג'והני הולידיי ,ושעון "סנט הונרה " כמו שלי .
ואף אחד מהם ,והם כולם ביחד ,לא היו נראים כמוני .
תופעה ...!!! ואני עוד לא בן 30 .את הבגדי ים של ZEKI ,חטפו ממני עשירי ישראל עבור נשותיהן ,בנותיהן ,ופילגשיהן ,הכול נחטף בעלות של מעל 800 ליחידה ,חטפו הכול ..
סווללה של מכוניות יוקרה הייתה חונה מעבר לחנויות שלי ,מלא גברים בחוץ ובחנויות כ40 בחורות מודדות ביקיני ,ותור לקופה .
הזיה ...

טוב חייב לקצר ..אחרת זה לא יגמר .
אוקצור ,התחלתי לטייל ולהכיר מלכות סדו בזו אחר זו ,והפכתי להיות בעניינים חזק .והבאתי להן מתנות וכסף וזהב ויהלומים ,למכביר .
זה היה הבילוי המועדף עלי ,החנויות עבדו כמו שעון ,והכסף דפק בקופה כמו שעון .
הרוח' אמר לי תשמע ,אתה מרוויח יותר מאריק שרון אתה ,אתה בשנה אחת מכרת מעל 3.600.000 שח' .וכולה מעסקי הטקסטיל ,
לא הבנתי ..
התחלחתי להרחיב את הסקרנות והרצון שלי לפיגורות בדסמ'יות בינלאומיות ,ואין אחת מהנחשבות שלא קיבלה אימייל .
ואלקירי לונדון ,דסמונדנה גרמניה ,OWK ,ועוד כ 1000 שמות ,הפכתי להיות עם עיני הנץ שלי ,להיות מומחה בתחום ,ואז התחלתי לטייל בעולם ,ולקחת אותן למסעדות יוקרה ולמלונות פאר ,אני מזמין סויצ'קובה ,והם מזמינות לאם ,אני היהודי מזמין ארנבת ,והגויה ,מזמינה טלה .מוזר ...
לא הבנתי ..
הייתי בסשן היא נותנת לי לאכול " האם " ,ואני אוכל ,והיא מסתכלת לי בעיניים ,ברקע ,התמונה של ישו הצלוב על הקיר ,כשהיא הייתה נכנסת בבוקר למקלחת ולשירותים ,אני מהר הייתי מניח תפילין בלי שהיא תדע ,זה הדבר היחידי שהייתי מקפיד עליו להניח תפילין .
לא יודע למה ..אין לי שמץ של מושג .
כך היה גם בOWK ,וכך גם היה בפריבניצקה ,וכך היה גם אצל אלקטרה סקאיה ,בוונקובר ,תפילין הנחתי .
הכול עשיתי, הכול אכלתי , לא שבת ,לא כיפור ,כלום ,תפילין הנחתי .
מיציתי את הסצנה הבינלאומית ,לאחר שנים מספר .
בניתי לי ארמון סדו בתל אביב ,והתחיל הטירוף להעלות
כמה מדרגות כלפי מעלה ,מבלי להיכנס לפירוט ,כל מה שקדם לעתה ,היה פחות המדרגה ,למעתה ואילך .
הפכתי להיות בדסמ' 365 ימים בשנה כפול 24 \7 ,והכול בשושו ...
בלי מסיבות ,בלי דעווינים ,הכול בשושו ,במעגל סגור 240 מר' של PURE BDSM ,ואז הגיעו האחמי'ם ,אבל ,של הלמעלה ,של הגבוה ,ובעצם ,של ההכי גבוה ,
שוב ,שו שוש ,לא יהיו שמות ,ולא רמזים .

אצלי הסשנים היו על טהרת הידע והניסיון חיים שלי ,אווירה ,תאורה ,מוזיקה ,ציוד ,ביגוד ,וכו' ונרות דולקים כל הזמן,בשירותים באמבטיה ,בחדרי הסשנים ,בטרקלין ,בגזוזטרה ,ג'קוזי ,פנטגרם ,סלינק ,7 צלבים ,4 כלובים ,בברלין לא תמצא כזה כמה ,והכול פה מתחת לאף בתא ',בשו ,שו ,...

מרצדסים ,וולואים ,פיאט 55 ,והכול בשושו ...
לא ישנים אנחנו ,אנחנו בסדו ,נון סטופ ,
החיים הטובים ,שוב לא צריך הרבה לפרט ,אין מעבר לזה ,לא קיים .לא יכול להיות מעבר לזה ...

ואז התעוררתי בוקר אחד משינה ,ואני מרגיש מוזר ,מביט לעבר האמבטיה ,ואני רואה כ 2-3 דמויות מנומנמות מבעד לקיר \ כדור קריסטל שבאמבטיה ,והם עם מכשירי צילום על חצובה ,השייכים למימד ולעולם ,שלא מזוהה על ידינו כאן ,כאזרח מן המניין של תושב כדור הארץ .
הזוי .
לפתע הם מבחינים שנחשפו על ידי ,וארעה התרחשות ,שחוויתי שהם כועסים על החשיפה שלהם ,הפתאומית .ואז העניים שהם הפכו לשחורות רעות ומפחידות באופן קיצוני .
שחור מהסוג שאנו לא מכירים ,וגודל של עיניים שאנו לא מכירים .
התפלאתי נורא .אני כמו כל חילוני למהדרין ,ישר אומר לעצמי כוס אימ אימ אימא שלהם עארס ,מי הם בכלל ,אני לא גנבתי ,ולא רצחתי אף אחד ,אני בונבון ,אני חומד של בחור ,חיים עניים ,נשמה ,כפרה עלי ועל הטוסיק העגלגל והבולט שלי ,ועל הקוביות המהממות שלי ,יאללה חפפו מפה .
הם משדרים לי בטלפתיה ,אנחנו כאן ,ואנחנו לא הולכים .
אמרתי בלב אזמין משטרה ,מכבי אש ,פיקוח עירוני ,אמבולנס ,אקרא לאובמה ,ולצהל' ,ולפוטין ,אם הם לא מתחפפים לי מהבית ,מה זה החוצפה הזאת ?

הם משדרים לי ,יאהבל ,אנחנו רואים ואינם נראים ,אין כוח בעולם שלך שיכול לראות אותנו ,או לפגוע בנו .
אנחנו יכולים לפורר בניין ,רק בכוח הטיית אצבע ,אם רק נחפוץ ,או נקבל אור ירוק לכך .
ואני מבין שהם משדרים לי אתה זה אנחנו ,הרע הזה שאתה רואה בעניים שלנו זה אתה .
אתה בא אתנו עכשיו .
טוב ,הבנתי שזה המוות .
לפתע הרגשתי בחלל החדר בו הייתי על המיטה גורם רוחני רב עוצמה ,שנכנס אל חלל החדר ,אני הבחנתי בכוח רב עצמה ,אך מבלי יכולת לראות אותו .
ונמחק לי המוח ,והרוק בפה נגמר ,ולא יכולתי הזיז אצבע ,חיכיתי לרגע שבו ישחט לי את הגרון ,הישר מעולם החיים אל עולם האופל .
ואז חשתי תחושת צער עצומה ,שהיא יותר כואבת מהמוות עצמו ,האם עוד אפשר לתקן ?כי אם לא ,אוי לי ואבוי לי ולראשי .
אם בסטטוס שכזה ,אני נלקח לעולם האופל ,עם הרעים הללו ,שזה לטאות ענק עם עיני אש {לבה רותחת } ..

התעלפתי ככול הנראה .
התעוררתי ,עם תחושת חום נעימה ,בבטן ,תחושה כאילו ,הכניסו לי נשמה אל תוך הגוף .
קרי , מתתי לזמן מה ,והתעוררתי ,עם תחושת לידה מחדש ,שמחה ,אופטימיות ,אהבה ,גיליתי, שאני חי מחדש .
וואו ....
התיישבתי לי על המיטה ,עם מכנס לטקס שחור קצר .
ואני רואה ,שבכדור הקריסטל ,הדמויות הללו עדיין שם ,הם לא עזבו את השטח ,ונקודה בגודל של שקל ,יורדת מהשמיים במהירות אור ,בטיסה מהירה של אלפי קילומטרים לשנייה ,ונוחתת לה .הישר אל מאחורי הדמויות בברדסים שחורים שגובהם היה כ 2 מטר ויותר ...
הם זזים מפאת הדמות שנחתה ,אין להם כוח ,וכעס ,ועניין ,עם הדמות שנחתה .
התעוררה בי סקרנות גדולה ,מדוע אותי הם רוצים לקרוע לגזרים ,והדמות שנחתה ,הם נוהגים בה כבוד .
הזיה ....
אני המלך ,אני האדון ,אני התותח ,אני הנערץ ,אני המומחה ,אני היפה ,אני האהוב ,אני החכם .
אני הטוב שבטובים ,אני כולי אהבה ,וחן .כל חיי אני נותן ,ובונה ,ומשקיע ,ומיפה ,ומתעל ,והופך חול לזהב .

הדמות מנסה להתקרב לקדמת הכדור קריסטל ,והם שואלים את הדמות ,מי אתה ?למה באת לכאן ?
הדמות עונה להם ,מה אתם עושים כאן ?
אומרים לו ,למה באת לכאן בכלל ?
עונה להם הדמות ,זה הבן שלי ,כאן .
הם אומרים לו ,איך בדיוק זה בן שלך ?אתה לא טעית בכתובת ?
בוא ותיראה ,אם זה באמת הבן שלך .
הוא מתקדם לקדמת הבמה ,ומביט בי ,ועונה להם בוודאי ,זה הבן שלי ,בטח ,זה יעקב הבן הבכור שלי .
אומרים לו הדמויות ,איך בדיוק ,זה הבן שלך ,אתה דתי עם זקן וכובע שחור ,ותראה אותו ,הוא נראה כמו אדריאנוס ,כמו אפולו ,כמו הטאירה יווני ,כמו קורטיזון של איזה קיסר יווני .
מה לך ולו ?ומה לו ולך?
אומר להם הדמות ,זה הבן שלי .ומתקדם לקדמת הכדור קריסטל ..


וואיי ,וואי ,,איזה דרמה ,איך שהם כעסו ,כעס כזה עוד לא נראה ונשמע בכול תולדות חיי .איך שהם רתחו וכעסו ,טירוף ,התחילו להשתולל הדמויות בברדסים שחורים .
אני מסתכל לעבר הדמות ,ואני את רואה את אבא שלי שנפטר כ 6 שנים לפני אירוע מכונן זה .
אני אומר WTF ???אתה מת לא? אז איך אתה חי בתוך הבית שלי ,מול הפנים שלי ?איך אתה עף ?מה אתה כריסטופר ריב ?
קודם כל ,שמחתי מאוד .גם על מה שראיתי ,וחוויתי ,גם על זה שניצלתי ממות וודאי ,וגם על זה שיש לי אבא סופרמן .
הזוי ,אבא שלי סופרמן אמתי .
אני מחייך אליו ,שיהיה גאה בי ,כי אני "סיפור הצלחה מסחרר " ,הוא לא מחייך אלי בחזרה .
רגע ,מה זא' ,אתה לא מחייך אלי בחזרה ,אתה בא להציל אותי ,ואתה לא גאה בי ,תביט סביב ,תראה את הארמון של המלך ,תראה איזה יפה אני וחטוב ,ובריא ,וחזק,ועשיר ,ונערץ ,שמח וטוב לב ,מכול מה שסביבי .תראה את העוצמה .
הוא מביט בי בעיניים ,כועסות ,מודאגות מאוד ,ועם תחושת גועל .
בוםםם ,לראשונה ,שאני רואה שאבי יכול להיות מסוכן ,כועס ,ולא רחמן וותרן כלפיי .
אבי היה חמד של אדם ,אהוב ונערץ על כולם .סלחן וותרן אלי תמיד ...
לראשונה אני רואה מולי ,אבא ללא חיוך,ללא רוך ,ואבא שיכול להיות מפחיד ,ומאוד .
אבל רגע חבוב ,אתה דוס ,אני חילוני מאסטר הבדסמ' ,אתה בכלל יודע מי הם קהל המעריצים שלי שמחנפים לתשומת הלב שלי ?
מה הקטע ?מה הבעיה שלך ?מה בדיוק לא תקין ?
באת להציל אותי ,סימן שאני צודק ,סימן שאני בסדר ,סימן שיש לי "שריף " ,למעלה ,בשמיים ,אז אפשר להמשיך ,והכול דבש ,למה ככה ?

ההם מאחורה התחילו להיגנב ,להשתולל ,וואיי וואיי ,נטרף להם המוח ,
אבי מסתובב לעברם ,ואומר להם ,די ,שקט ,הוא יחזור בתשובה .

נחרב עלי עולמי !!!!
זהו זה היה שיא ההשפלה מבחינתי .
עד לכאן ,רק לא זה !!!!
בשום אופן ופנים לא יקרה ,ולא בא בחשבון ,
אבא יקר ,קח את עצמך ,ועוף בחזרה למעלה .
אני מעדיף להישאר בסטטוס הקיים ,ואולי אפילו הם עדיפים לי ,מעל פניך .

ההם צועקים ,הוא לא יחזור בתשובה !!!!
אבי אומר ,הוא כן יחזור בתשובה .
הם צועקים ,הוא לא יחזור בתשובה .
אבי צועק ,הוא כן יחזור בתשובה .

אני רואה איך אבי במצוקה ,וחוזר על משפט זה שוב ,ולפתע מפנה אלי מבט ,כאומר לי ,תשמע טמבל ,תשמע ,ותבין .
אתה אל תחשוב ,ואל תשחק באש .
אתה תגיד שתחזור בתשובה ,או שאם הם ייקחו אותך ,אתה פשוט לא מבין ,עם מי ,ועם מה אתה מתעסק ,ולהיכן הם ייקחו אותך .

הבנתי בערך ,נכנעתי .
הוא אמר להם ,הוא יחזור בתשובה ,
הם ענו לו ,נחיה ,ונראה ,ובאותו רגע קפאו על שמריהם כנציבי מלח .
קפאו על עומדם ,פלוס מינוס כמו מה שראיתם בסרטי "הארי פוטר " לשמע ההסכמה שלי בלב ,לרצונו של אבי .
הם קפאו ,ניצבים על עומדם ,כמו גוף חי ,שהפך למת ,כל העצמה והכוח שלה ,נדמה בין רגע .

5 ימים רצופים ,לאחר " המחזה " ,נותרו על כדור הקריסטל ,סממנים לדרמה שהתרחשה שם ,
וידעתי בוודאות שאם אני אגע בכדור הקריסטל ,אני אתפחם בשנייה .
כל יום מה 5 ימים הדמויות התפוגגו באופן הדרגתי ,עד שלאחר כשבוע לא נותר סממן לדרמה שהתרחשה בכדור הקריסטל .

נותרתי לבדי ,המום ,
הבנתי שחוויתי אירוע ,הסותר לחלוטין את כל תפיסת עולמי .
אירוע חריג בעוצמתו .
הבנתי שיד אלוהים בדבר .
והבנתי שיש אלוהים
יש חיים אחרי המוות
יש שחורים , ויש לבנים
יש טוב ,ויש רע .

והכי חשוב ,הבנתי שדתי אחד בשמיים ,שווה יותר מכל המרוץ חיים שלי ,וכל מה שעשיתי ,ופעלתי .
אמרתי לעצמי ,שמע היה לך חלום ילדות להיות "סופרמן "
לא בא לך להיות כמו האבא שלך ?
תראה איזה יכולת יש לו ?
זה הרבה הרבה יותר מלהיות מאסטר של סדו .
זה פנומנלי ,זה אחד שאלוהים נותן לו גיבוי מלא .

3 שנים אחרי ,ציוד בשווי 100.000 שקל נזרק לפח .
הפסד הכנסה על בסיס של עשרות אלפי שקלים לחודש ,הושלך גם כן .

ופה אני עוצר .עם הסיפור .

תודה לאלוהים
תודה לאבא היקר ,ציון
ותודה ענקית לבבא סאלי שבשנת 1980 ,הקדים תרופה למכה .


ולחברה מהאלומינטי ,גם אני חב תודה .
תשמעו חברי מועצה יקרים .

ותקשיבו טוב טוב .
אין כל צל של ספק ,שההשקעה שלכם בי ,והעולם שגיליתם לי ,והקישורים שקישרתם אלי ,וערמות של הכספים שהשקעתם בי ,היא חסרת תקדים .
אז קודם כל ,תודה ,ורבה .
ראיתי עולם בזכותכם ,אכלתי טוב ,התפרנסתי לתפארת ,טסתי בשורה הראשונה ,הייתי במלונות שביונסה וג'יזי מבקרים שם ,ישבנו במישלן עם הגרמניה שאבא שלה הרים את כלכלת גרמניה לאחר מלחמת העולם השניה ,ישבנו לארוחת ערב עם מעמד בכיר ברחוב האליזה בפאריס ,הכול נכון ,השקעתם ,נתתם ,וברוחב לב ובנדיבות .
הכול נכון ,שמתם לי יהלום של 6 מיליון יורו על האצבע ,לקחתם אותי ל "הרמס " ול " קריד " ,ובכול מקום קיבלו אותי ,ואירחו אותי לתפארת .
אתם 100 % ג'נטלמנים .
אין לי ולו תלונה אחת קטנטנה ,כנגדכם .
היה סיבוב מארץ האגדות .


יש לי הערה אחת עבורכם .
הייתם צריכים לומר לי מה המשמעות שבלהדליק נרות ,בעת פעילות מינית ,בדסמי'ת ,הומוסקסואלית ,ביזארית ,וכו'
השמטתם מידע זה הימני .
היום אני מומחה בהבנת הרעיון .
עליכם להבין שאני לא מהזן של קרדשיין ,ומרלין מונרו ,ומייקל ג'קסון ,ודיאנה ספנסר ,ואיימי ויינהאוס ,ואנה ניקול סמית ,וג'ון לנון ,ועוד כמה חברה שנגמר להם החוזה ,או טרם נגמר ..
אני מ"זן אחר " ,ה " זן " שלי , זה הימור ענק ,זה או הכול ,או כלום .
נשארתם במקרה שלי עם ,כלום .
יהודי ,זה לא צחוק ..


הדבר הנוסף ,הוא ,הייתי בכייף ממשיך אתכם את המשחק .
אילולי ,יש 3 גורמים המתנגדים ,להמשכיות המשחק .

1.זה אלוהים .
2 .זה אבא שלי
3 .זה הבבא סאלי .



אני מתחבא מאחורי 3 אילו ,תמיד .
נכון שהם לא הרמס ,ולא קריד ,ולא ביריות מגפיים מחוכים ,ולא הרים של דולרים ,וקוקאין .

אבל ,בכל זאת אני מעדיף להסתתר מאחורי גלימת הקודש של 3 אילו .ולתמיד .


שיהיה לכם ,לא בהצלחה ,במקומות אחרים .בעתיד .

צ'וס

\קובי \רוקו \דיאבלו 666\ספנקהוליק \שטינברגר\מרטיני ביאנקו \אריק 36 \וכו' עוד לפחות 40 שמות במה .

מעכשיו ,ולתמיד ,

י ע ק ב


נ.ב.

מועצת האילומנטי
צפו לתביעת נזיקין ,ועוגמת נפש בכפול 100 ,מהסך שהשקעתם בי .
ואתם תשלמו ,בין אם זה ימצא חן בעיניכם ,ובין אם לאו ,אתם תשלמו על הזמן והמשאבים שגזלתם הימני ,תבין ותקילין .
יש לי 3 פרקליטים ,שכבר הכניסו לכם גול עצמי .

.
אני ואני{מחנכת וכלב}
לפני 5 שנים • 29 במרץ 2019
שרשור מעניין. חלק מהתגובות נשמעות כמו סרטי פורנו ואכן יש לתהות מה קדם למה, הביצה או התרנגולת ?

המסקנה העיקרית שלי היא שכולם (סליחה על ההכללה אבל..., כולל אני) יש ... אישיוז מהילדות וכאן אני מתנצל, את שלי אני לא אחלוק כאן (רק 3 אנשים יודעים את זה, ומתוך השלושה - הדברים נכתבים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד - אחד מתכחש, או לפחות טוען שהוא לא זוכר ואחד שכח).

אם. הייתי עונה על השאלה המקורית, הייתי צריך לחלק את התשובה לשניים. אם לקחת בחשבון את ההערות על ההבדלים בין BDSM לקינקיות אז זה כבר יותר מסובך.

לא המצאתי את הגלגל, המוטיבים היו מגיל צעיר (ולא יודע עם האישיוז הם חלק מהעניין) ללא ההבנה והשיוך. בשלב יותר מאוחר ההרגשה הפכה למשהו שניתן לתאר במילים, למשהו שניתן להסביר, לבקש, לחפש ולרצות. ככלות הכל, ללא הגדרה, לך תסביר לצד השני מה אתה רוצה.

איזה צד יותר דומיננטי ? נשאלתי.
תלוי מתי נשאלת השאלה. עניתי.
לאן אני מתחבר יותר ? לצד הנשלט (זה לא סוד, כתוב לי בפרופיל) המשכתי. אם נוותר על ההבדלים בין BDSM לקינקיות, זה הצד שהיה שם קודם.
עם השנים למדתי להכיר גם את הצד השני, לא פחות מהנה אבל שונה.

אני ואני - תוהים אם להעלות את האישיוז
סקרנית מדי
לפני 4 שנים • 29 במרץ 2019
סקרנית מדי • 29 במרץ 2019
בגיל 23 שמעתי מחברה טובה על מישהי שהיא יוצאת איתה וסיפרה לה שהיא בעניין. שאלתי שאלות ומכיוון שהיו סקרניות נוספות כמוני בחבורה- היא החליטה להביא שולטת מנוסה להרצות ולהדגים לנו בבית של חברה.
ההרצאה החלה בהיסטוריה והגדרות וכשהגענו לסיפורים כבר התחלתי להרגיש לא בנוח. מסתבר שזה הדליק אותי מדי ולא ידעתי איך להתמודד עם זה.
כשהיא פתחה את המזוודה והחלה להוציא אביזרים- ברחתי ואמרתי שאני לא מרגישה טוב.
במשך חמש שנים הדחקתי, לאחר מכן שנתיים נכנסתי לפורומים ויצאתי אחרי דקה ולבסוף נרשמתי לכלוב כחלק ממשבר גיל השלושים. מאז אני מחכה לראות מה כבר אגלה במשבר גיל הארבעים.
מי אני באמת
לפני 4 שנים • 30 במרץ 2019
מי אני באמת • 30 במרץ 2019
אני ואני כתב/ה:
שרשור מעניין. חלק מהתגובות נשמעות כמו סרטי פורנו ואכן יש לתהות מה קדם למה, הביצה או התרנגולת ?

המסקנה העיקרית שלי היא שכולם (סליחה על ההכללה אבל..., כולל אני) יש ... אישיוז מהילדות וכאן אני מתנצל, את שלי אני לא אחלוק כאן (רק 3 אנשים יודעים את זה, ומתוך השלושה - הדברים נכתבים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד - אחד מתכחש, או לפחות טוען שהוא לא זוכר ואחד שכח).

אם. הייתי עונה על השאלה המקורית, הייתי צריך לחלק את התשובה לשניים. אם לקחת בחשבון את ההערות על ההבדלים בין BDSM לקינקיות אז זה כבר יותר מסובך.

לא המצאתי את הגלגל, המוטיבים היו מגיל צעיר (ולא יודע עם האישיוז הם חלק מהעניין) ללא ההבנה והשיוך. בשלב יותר מאוחר ההרגשה הפכה למשהו שניתן לתאר במילים, למשהו שניתן להסביר, לבקש, לחפש ולרצות. ככלות הכל, ללא הגדרה, לך תסביר לצד השני מה אתה רוצה.

איזה צד יותר דומיננטי ? נשאלתי.
תלוי מתי נשאלת השאלה. עניתי.
לאן אני מתחבר יותר ? לצד הנשלט (זה לא סוד, כתוב לי בפרופיל) המשכתי. אם נוותר על ההבדלים בין BDSM לקינקיות, זה הצד שהיה שם קודם.
עם השנים למדתי להכיר גם את הצד השני, לא פחות מהנה אבל שונה.

אני ואני - תוהים אם להעלות את האישיוז


אם זה נובע מתוך "אישיוז מהילדות" אז כל בני האדם צריכים להימשך לבדס"מ.
כנראה שלכולם יש "אישיוז" בילדות, אבל אני את שלי לא מצאתי. הלוואי על כולם ילדות כמו שלי.

ועם זאת,
כבר בבית הספר (לא זוכרת גיל מדוייק אבל אחרי ההתבגרות) הייתי מפנטזת על יחסי שליטה. על אנשים דומיננטיים (מורה/מרצה וכדומה) שקושרים אותי וממשיכים משם...
בגיל ההוא הרגשתי שהפנטזיות האלה הן מחלה נפשית והדחקתי אותן עמוק מאוד.
הן צצו חזרה רק הרבה אחרי שנפתחתי לעולם הזה...
(שזה אגב קרה ממש לא מזמן).
תחת אש
לפני 4 שנים • 30 במרץ 2019
תחת אש • 30 במרץ 2019
אני הלכתי לאכול טאקו לפני פחות מחודש ובקשתי בטעות בוקאקה כי המילים דומות ואז ישר ידעתי. ישר ידעתי.
וזהו משם מזל טוב.