סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פניות מעייפות מגברים

שמעון רביזדה​(אחר)
לפני 4 שנים • 23 במאי 2019

Re: מה הולך פה טכנית? מי כתב את זה? זה מופיע תחת שולטת?

שמעון רביזדה​(אחר) • 23 במאי 2019
[quote="godisafemale"]"גבר בוגר ובשל מאוד מנטאלית ופיזית בן 23" - כבר תקלה!

*************************************************************


Barbiegirl בעצם ציטטה הודעה שמישהו שלח לה..לכן זה מופיע תחת שולטת.
T O M​(שולט)
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
T O M​(שולט) • 26 במאי 2019
אני מקווה ש BARBIEGIRL קיבלה אישור מאותו אדם לפרסם פה בפורום את ההודעה הפרטית ששלח לה מילה במילה שכוללים גם פרטים אישיים עליו.
על אחת כמה וכמה שהיא גם מוכנה לחשוף בקלות עוד הודעות אישיות שכתב לה אם רק נרצה עוד.
בוער מתשוקה
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
בוער מתשוקה • 26 במאי 2019
אני כן מבין את ההגיון גם אצל אישה שרוצה להבין קודם כל ולפני הכל האם יש התאמה גופנית. במקרה שלי זה חוסך את *הימבה זמן* של להתכתב עם מישהי (כל אחת והזמינות המקוטעת שלה) עד שמגיעים לשלב התמונה. (א)נשים נוטים בתיאוריה לדבר גבוהה גבוהה על התאמה מנטלית ורגשות, אבל כשמגיע רגע האמת ורואים תמונה, כל התיאוריות שלהם מתנפצות. במרחב הוירטואלי זה מאוד נפוץ. וזה משאיר טעם מאוד רע בפה, מאחר ולחלק מה(א)נשים יש את ההרגל להיות כ״כ ״מנומסים״ עד שהתגובה של נטישה מכוונת ועיקשת של השיחה שהתחילה בצורה אנושית, רק בגלל שהצד השני שלח תמונה שלא מצאה חן בעיניך. חברים, גם למכוערים יש רגשות (נניח שאני מכוער לצורך הדיון). כשאתם נוטשים שיחה, האדם בצד השני לא יכול לדעת ישר שאתם לא מעוניינים בו. הוא מבין את זה אחר כך, אחרי שניסה לחדש את הקשר והבין שברחו לו. בהיבט הזה, אני כן מעדיף לשלוח למישהי תמונה, ושלא תגיב בכלל. זה חוסך זמן.

יחד עם זאת, אני לחלוטין לא מתחבר לנשים שהחליטו על כל מיני חוקים בינן לבין עצמן, ומצפות שגבר שפונה יקרא את מחשבותיהן. אם אישה כותבת בפרופיל שלה שהיא *מבקשת* לשלוח תמונה בפניה ראשונה, אני עושה זאת.

אם יש שם טון אגרסיבי של ״שולטת״ (לא פונה לשולטים) שמנסה להשפיל אדם עוד לפני שבכלל פנה עליה, אני מוותר, כי לי אישית זה פשוט לא מתאים. וזה קשור למה שכתב אביב777: לגבר שיש לו הנאה מקשר אנושי רגשי עם מי שמולו, הוא ירצה לאמן את המיומנות התקשורתיות שלו תמיד ולא לראות באישה ישר אובייקט מיני, גם אם הכוונות שלו אחרי שהתחבר אליה ברמה הבינ-אישית, להיות צעצוע מין שלה.

אבל אני כן רוצה לציין משהו אחר. זה לא ישים להשקיע יותר מדי בכל פניה ופניה מראש, שתהיה מקורית ותורכב באופן מדהים רק לנמענ/ת (גם אם כתב/ה 10 מילים בפרופיל שלו/ה). מהסיבה הפשוטה שחלק ניכר מה(א)נשים לא מגיבות כלל לפניות, גם אם לא מצוין בפרופיל שלהן שאינן מעוניינות בפניות, וכל מי שמנוסה כאן מספיק מבין שאין טעם להשקיע גם יותר מדי על ההתחלה.

היו הרבה פעמים שקראתי בלוגים, ניסיתי להיכנס לראש, להבין את ההתאמה, לכתוב מסר שמתייחס באופן מאוד אישי לנמענת ומה קיבלתי בחזרה -- התעלמות. בסופו של דבר, צריך לאזן את זה גם עם היכרות עם המציאות ולא תיאוריות באוויר.

כל אישה (אדם) *היא שונה*. אין שום גישה *שטובה לכל ה(א)נשים*. להפך, אותה גישה תהיה מעולה לאדם אחד, ותוביל לחסימה מיידית מאדם אחר/ת.
בוער מתשוקה
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
בוער מתשוקה • 26 במאי 2019
אני כן רוצה לציין שבמקרה שלך, godisfemale, את כן ציינת במפורש בפרופיל לפנות רק עם תמונה, ויש הגיון מצדך לא לרצות לבזבז את זמנך על מישהו שבכל זאת בחר לשלוח הודעה ללא תמונה.

זה לדעתי החלק שבטענה שלך שהוא דווקא חשוב. את רשאית (כי זאת מדינה חופשית) לדרוש כל דבר, גם ההזוי ביותר שאפשר בפרופיל שלך, וכן לצפות שמי שבחר לפנות אלייך יקרא אותה עד סופו, ואם יש שם משהו שלא מוצא חן בעיניו שלא יפנה כלל. אני כן חושב שיש בזה משהו מתיימר לנסות ״לחנך״ אותך. כלומר, אם מי שפונה חושב שזה לא בסדר שדרשת תמונה (ויש לו את כל הזכות בעולם לבחור את השולטת שלו!) מה הטעם בעצם לפנות?

אז את יודעת מה? הפרט הזה משנה מבחינתי הכל.
Ollie​(נשלטת)
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
Ollie​(נשלטת) • 26 במאי 2019
בוער, מסכימה עם רוב התגובה האחרונה שלך, אבל תוהה לגבי המשפט האחרון. משנה הכל, כולל מה שהיא כתבה פה בשרשור?
הדרישות שלה פה נוסחו אחרת ממה שאתה מתאר בתגובה שלך.
"אל תפנה אליי אם לא בא לך לשלוח תמונה בהודעה הראשונה", ובניסוח כללי "תכבד את הגבולות שלי כאישה, ואם הצבתי דרישה לאינטראקציה איתי - אל תנהל איתי אינטראקציה אם אתה לא עונה על הדרישה הזו", זה לגיטימי.
אבל זה שונה מדברים שהיא כתבה פה: 1. החובה של נשלט לציית להוראות של מי שכתוב לה "שולטת" ליד הכינוי, כבר מההודעה הראשונה. 2. הוראות שהיא כתבה פה (בהודעה הראשונה) לגבי איך פנייה של נשלט (כל נשלט, לכל שולטת) צריכה להיראות. היא לא כתבה פה איך צריך לפנות אליה, אלא איך צריך לפנות לשולטת.
בוער מתשוקה
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
בוער מתשוקה • 26 במאי 2019
Ollie

אני חושב שהפער הוא בנטייה לנסח דברים בצורה ״חזקה״ או ״משכנעת״ יותר כאשר הופכים אותם לסוג של ״כולם יודעים ש״ או כל סוג אחר של הכללה. אנחנו רואים את זה הרבה בתרבות הממוסחרת והממותגת שלנו, וגם תרבות הדיון בארץ היא מאוד קטגוריאלית. אני מבין שמנקודת המבט שלה, העולם צריך להיות X וחשוב לה לחזק את צדקתה בעיני עצמה. חלק ניכר מאיתנו כולל מרכיב אגוצנטרי זה באישיות, וגם אני בצעירותי ובעוונותיי הייתי כזה, עד שלימדתי את עצמי אחרת.

לצערי, אני משתכב את עצמי לא פעם מפני שגם הניסוחים שלי נגועים בהכללות גורפות מדי.

בעולם הפנימי של godisfemale הרי שזאת ההגדרה הנכונה והיחידה לשולטת, וכל מי שאינה כזאת פשוט אינה שולטת נכון. הדבר נקרא dogma. את יכולה למצוא את האמת האחת הזאת בשלל אידיאולוגיות, ותיאולוגיות שונות.

אני חושב שיש סקטור מסוים של ״נשלטים״ שמקבלים ״שולטת״ כזאת, דהיינו שבעולם הדימויים שלהם, עצם היותם זכרים עושה אותם נחותים מול נקבות ולכן עליהם לציית מיד ומראש לכל נקבה שרק מביעה את רצונה בכך. זה עוד חלק מהמשחק שאנשים עושים לעצמם בראש. אני סבור שחלק גדול מה״נשלטים״ הללו לא ילכו לציית לאישה בת 90 שרוצה צעצוע מין, רק בגלל שהם ״מאמינים שהם נחותים ביחס למין הנשי״...

אבל שימי לב שזה גם קשור לתרבות ארוכה של דיכוי מיני של נשים שהשתרש בתרבות. בכלוב אין איזון מגדרי, ולא סתם. סטטיסטית, נשים פחות מרגישות בנוח להתחבר לאתר שמדגיש את הנטיה המינית שלהן, על אף שיש איזון מגדרי לא רע בין נשים לגברים באינטרנט הכללי.

מתוקף כך, נוסף מצב שלא משנה אם אישה היא שולטת או נשלטת או אקרובטית רוסיה, היא מקבלת המון פניות מגברים. למה אני מזכיר את זה?

תחשבי ששולט יכתוב בפרופיל שלו ״אם את לא מתכוונת לצרף תמונה בפניה ראשונה, אל תעזי לפנות״. כמה פניות לדעתך הוא יקבל (ביחס לממוצע הפניות שזכר ממוצע בכלוב מקבל בשבוע, שאני מהמר שזה משהו כמו 0.01). כמה נשלטות ישתדלו לנסח לו מסר מקורי ומעניין?
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 26 במאי 2019
תמונה וטלפון בהודעה הראשונה, בעיקר אם בפרופיל אין דרישה כזאת, זה מעורר חשד.
סיכוי גבוה שמדובר בתמונה ומספר טלפון שאינם שייכים לשולח ההודעה. אולי מתוך ניסיון לנקום.
לכן, יש להיזהר ולא לפרסם פרטים.

לגבי הדיון עצמו, אמרתי בעבר שיש לקחת בערבון מוגבל טענות של נשים בעלי דעות קדומות על נשלטים/גברים. הפרשנות שלהן לגבי סיטואציות מסוימות מוטות מראש והן נוטות לייחס מניעים שליליים לגברים גם כשאין צורך. בהמשך לאותו קו חשיבה, הנטייה להכניס את כל הנשים לקטגוריה אחת, לראות בהן קבוצה הומוגנית ולנתח כל התנהגות שאינה מתיישבת עם הסטנדרטים של שמרניים קיצוניים/פימינסטיות קיצוניות כ"לא נשית" היא בעייתית. למען האמת, לא חסרות נשים, שתמונה של גבר חשוף חזה או פרצוף נאה יספיק להן בשביל להיפגש עימו או להיכנס לשיחה מינית וכל זאת בלי שהיא תראה בכך מניפולציה. עלינו לזכור כי אף על פי שקיימים מאפיינים משותפים לכל מין, לא מדובר ב-100 אחוז.
למען הסר ספק, אינני בעד תמונה וטלפון בהודעה הראשונה.
ודרך אגב, מי שמבקשת מספר טלפון בהודעה הראשונה היא במרבית המקרים מלכה בתשלום/שולטת כספית. מכיוון וכלובי מרחיק אותן מהאתר אז הן מעבירות את העסקה למחוץ לכותלי האתר.
בוער מתשוקה
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
בוער מתשוקה • 26 במאי 2019
זה גם משחק של מספרים. אסביר.

בטינדר או בכל אפליקציית היכרות מצליחה, לאף אחד אין בעיה להראות את פרצופו. אבל בשל כך, פרצופו מדופדף ימינה או שמאלה מהר מהר, ואולי אם תמונתו מספיק מעניינת ונבחרה בקפידה מתוך 500 תמונות טובות, עם מיטב הפילטרים אז אולי מישהו יטרח גם לקרוא איזה 10 פרטים על הבנאדם. זה לא קשור כלל למיניות, זאת חזית הקידמה של התרבות האנושית המערבית. זה מי שאנחנו (חלקנו, לא מכליל) כאנשים, מאחורי כל ההתייפיפות. זה מה שמוכרים לנו בכל פרסומת כבר יובלים, פרצוף יפה, גוף יפה, שיניים צחורות וכו׳. ואם הטבע לא עושה, אז הטכנולוגיה עושה, הרפואית או הממוחשבת.

בגלל שהאתר עוסק במיניות שהיא שנויה במחלוקת, ובגלל שהחברה שבה אנחנו חיים אינה פתוחה למיניות כזאת ורואה בה ״סטיה״, הרי נדחקנו חזרה למקום שבו אנחנו מדברים קודם על פנימיות, ואז בסוף רואים פרצופים, ואז חווים את הדיסוננס שבין התמונה שהייתה לנו בראש, לכך שיש בסך הכל בצד השני בן אדם ולא דוגמן צמרת שירד מהז׳ורנל (האלקטרוני).

אבל

גם אם זה היה הדבר הכי מקובל בחברה שלנו, יחסי-שליטה וסאדו-מאזו אזי הדפדוף ב״טינדר הכלוב״ היה נגמר משמעותית יותר מהר, במיוחד בחיתוכים של מרחק ריאלי, טווח גילאים וכו׳ כי פשוט אין פה באמת ״מאות אלפי איש״ כפי שניתן לחשוב, וכפי שכל אתר היכרויות (מה גם שאין זה אתר היכרויות) מפרסם -- ואז השפע המדומה הזה של ״נשלטים שאני בכלל אשקול לתת להם יחס כלשהו יעברו מסלול ייסורים שלם״ היה נראה מגוחך כפי שהוא באמת.
Ollie​(נשלטת)
לפני 4 שנים • 26 במאי 2019
Ollie​(נשלטת) • 26 במאי 2019
אני אוהבת את השלווה שלך, בוער.