סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Burn out

ControlPanel​(מתחלפת)
לפני 4 שנים • 27 במאי 2019

Burn out

ControlPanel​(מתחלפת) • 27 במאי 2019
מה עושים?
למי שלא מכיר - זה מצב שבו אין יותר אנרגיה לעשות את מה שעושים. זה יכול לקרות לצד השולט (שמתעייף מלקחת את השליטה כל הזמן ולחפש כל הזמן דרכים חדשות לשלוט ולדאוג לנשלט וכו) או לנשלט (שמתעייף להיות העבד הצייתן והכנוע כל הזמן.

באופן מפתיע (או שלא כל כך) זה קרה לי כשאני בצד השולט, הרגשה של "אפיסת כוחות" תהומית ומאוד עמוקה. הרגשתי את הסוויץ' שלי מופעל לחלוטין בניגוד למה שרציתי ושנסוגתי אל האזור המוכר והידוע של להיות נשלטת, וכל כך רציתי שמישהו אחר יקח את המצב לידיים ויגיד לי מה לעשות, שמישהו אחר יהיה ה"מבוגר האחראי".

עכשיו, בהתחשב בעובדה שמערכת היחסים מתנהלת מרחוק ואין אפשרות להיפגש בחודש - חודשיים הקרובים.... מה עושים?
איך עבד יכול לטפל במלכה שלו כשהיא מגיעה למצב כזה? מה הכלים שעומדים לרשותו במערכת יחסים מרחוק (בהנחה שיש בסיס חזק לקשר שאינו קשור לבדס"מ, ושלשני האנשים אכפת בכנות אחד מהשנייה).
זו הפעם הראשונה שהרגשתי כל כך מרוקנת, באפיסת כוחות, ומצד שני הרגשתי עדיין אחריות מאוד גדולה על הצד השני כי זה מעולם לא קרה לו והוא הרגיש נטוש, אבוד, ולא בטוח לאן כל זה הולך בכלל.
ברור שמאז דיברנו וחזרנו למה שנתפס בעיניי שנינו "שגרה" אבל אני תוהה אם יש כלים שיכולים לעמוד ברשותו כדי לטפל בי אם וכאשר זה יקרה שוב.
יש לכם עצות? תובנות? מה אתם הייתם עושים בסיטואציה כזו?

~Panel
123123Pink
לפני 4 שנים • 29 במאי 2019
123123Pink • 29 במאי 2019
לצערי אין לי עצה טובה לתת לך, אבל מאחלת לך (ולו) שתרגישי טוב ושלא תחזרי שוב למקום הזה💛
זאלופון​(שולט)
לפני 4 שנים • 30 במאי 2019
זאלופון​(שולט) • 30 במאי 2019
אני חושב שהכלים שעומדים לרשותו של עבד במצב כזה הם אותם כלים שעומדים לרשותו של כל אדם כשאדם שאכפת לו ממנו משדר סימנים של קושי ושחיקה: אמפתיה, הכלה, תקשורת פתוחה.

אני לא בטוח שיש לו כלים להוציא אותך מזה ולהחזיר לך את הרצון ליטול את המושכות, אבל הוא יכול לעזור מאד בכך שיביע קבלה והבנה, סבלנות ואי שיפוטיות. לא רק שזה יכול לסייע לך כל עוד את למטה, אלא שלפעמים עצם העובדה שהצד השני לא "מחייב" אותך להיות למעלה עוזרת למצוא מחדש את הרצון להיות שם.
    התגובה האהובה בשרשור
Hunky
לפני 4 שנים • 30 במאי 2019
Hunky • 30 במאי 2019
אדם מגיע לריקנות כזו כאשר משהו חסר בקשר כאשר הוא מתרוקן ואין משהו שממלא אותו בחזרה.
POWER EXCHANGE זה לא באמת המושג הנכון, אלא power fluent . מה שאומר שהנשלט ממלא אותך
בעצם כך שהוא נשלט שלך ונותן לך את השליטה בו והשולט ממלא את הנשלט בעצם השליטה. כאשר יש בעיה כלשהו והזרימה המעגלית הזו בין השולט לנשלט נפגמת אזי אחד נותן אך לא מתמלא בחזרה.
איני יודע מהי הדינמיקה ביניכם, אבל אם אמרת קשר של שליטה מרחוק אז אני יכול להניח שכאן נובעת הפגיעה בזרימה ביניכם
אדם יכול להיות בקשר עם אדם אחר מרחוק עד גבול מסויים.
בסופו של דבר מפגש הוא דבר בלתי נמנע וכשזה לא קורה מתחילה להיווצר בעייה.
יחד עם זאת, יש את המושגים שולט מלמטה ונשלט מלמעלה... כלומר אם במידה ושוב הגעת למצב כזה את כביכול יכולה להישלט על ידי כך שאת נותנת לו פקודה / ציווי לקחת אחריות ולשלוט וזה נקרא נשלט מלמעלה.
בהחלט מקווה כמו פינקי שלא תגיעי למצב של ריקנות שוב
בהצלחה.

נ.ב: לכל שאלה ונושא את מוזמנת לפנות