בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ומה אם בדסם זה הרגל מחורבן?

Bagel
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
Bagel • 16 ביוני 2019
כן יש לי אג׳נדה אבל אין לך שום מושג מה היא, כל מה שאת רואה דרך המשקפיים שלך זה שאני חושב שבדסמ הוא טינופת ולכן את לא מבינה מה בכלל אני עושה פה. זה קצת מזכיר לי אנשים שמתנגדים לביקורת שמאלנית ואומרים - לך לעזה אם אתה שונא את המדינה. זה בדיוק מה שאת עושה פה ונגד זה אני יוצא. אין לי בעיה עם האג׳נדה שלך שהיא קבלה עצמית והלבנה מוחלטת של הבדסמ כפרקטיקה תמימה ונקיה. העניין הוא שעם אידאולוגיה כמו שלך אין מקום לדיעות אחרות, במיוחד כאשר הן גורמות לבדסמ להראות כמשהו בעייתי. את קובעת מה פוליטיקלי קורקט ומגדירה כל חריגה מהפזמון הקבוע שלך כסטיה. את יכולה להמשיך מבחינתי לבזבז את הזמן שלך על נסיונות לקבוע איזה סדר יום או נורמה פה בפורום אבל כשזה פוגע באנשים אחרים, ואת פוגעת באופן קבוע באחרים, זה מפריע לי.
גברים כל הזמן קוראים למלכות שמנות, נשלטים לא יודעים מה באמת להיות נשלט, מי שסובל ממזוכיזם נפשי לא שייך לפה וצריך לפנות לעזרה, מי שחושב שבדסמ הוא מסוכן לנפש האדם אין לו מה לחפש פה ושיעוף.
כמו שאמרתי, את קצת ילדותית בגישה שלך וזה כנראה לא קשור לגיל אלא יותר לאופי. הכלוב אינו המקום הפרטי שלך אלא מקום פתוח וגם מקום להרהורים עצמיים וספק ופקפוק ומי שחושב שהבדסמ מזיק לו בחיים מוזמן לפתוח פה שרשורים ולהגיב ולומר את אשר על ליבו.
israelislave
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
israelislave • 16 ביוני 2019
ArchAngel​(שולטת)

דרקן ראהל​(נשלט){משוייך}


להלן תשובתי לכם, שניכם ביחד וכל אחד ואחת לחוד.

אינני "מטיף נגד" העיסוק ב BDSM, מה שאני מנסה לעשות זה לעורר מודעות בקרב ה"מתחילים" וממליץ להם לבדוק את המניעים האמיתיים שלהם.

אינני טוען שעיסוק ב BDSM הוא "מידרון תלול" לכל אחד, אם הסיבות לצורך ב BDSM אינן נכונות, קרי, הפרעה אישיותית, הוא כן מדרון תלול כי העיסוק בו לעולם לא יספק את הנפש ותמיד תהיה תקווה שמאחורי ה"מכשול" הבא ימצא סיפוק, בדיוק כמו שלדעתי, ולא רק דעתי הפרטית, טראנסים - בניגוד להומוסקסואלים, סובלים בדיוק מאותה הבעיה ומתעוררים יום אחד ומבינים שלא משנה כמה יצעדו בדרך הזו - שינויים פיזיולוגיים אינם הפתרון לבעיה נפשית.

BDSM לכשעצמו אינו מוגדר כהפרעה אישיותית, אבל בהחלט יש שורה ארוכה של הפרעות מוגדרות אחרות שבאות לידי ביטוי ב BDSM וזו הדרך הנכונה לבדוק מה קורה עם אדם.


איך אומרות הפמיניסטיות "כגבר אין לך זכות להגיד מה אמורה להרגיש אשה"? אז אני אומר לך שוב, ארצ', כאשה, אולי גם נאה, משכילה, שולטת, אין לך שום דרך להבין איך מרגיש נשלט, מבוגר, כבר לא בשיאו.

זה שאת אומרת ש"את לא כזו", זה נחמד להגיד על עצמך, היה הרבה יותר מעניין לשאול את הלשעברים שלך האומנם? ושאלת את עצמך פעם למה בעצם את נהנית להקטין\לשלוט\להכאיב\לפגוע באחרים ולשבוע מהחולשה שלהם? את סגורה על זה שזה באמת בסדר גמור? האמנם "יש כוחות" ביחסי שולטת (נדירה) ונשלט (אחד מני רבים)

ואל תגידי לי שאין באמת כל כך הרבה נשלטים "טובים" כי התשובה שלי תהיה שמרוב טובים מה שעלה זה הדרישות שלך.

בניגוד מוחלט למה שנטען נגדי בעבר, אינני הומופוב, לגמרי לא "כוס התה שלי" אבל אין לי שום בעיה עקרונית עם מין חד מיני, זוגיות חד מינית, אינני מוצא שום סיבה מדוע שהומוסקסואליות תהווה בעיה. אני כן נגד פונדקאות לזוגות חד מיניים ונגד עידוד תופעת הטרנסים בפרט, ושנסיונות לכפות על התרבות המערבית את השיח ה"מגדרי" שהוא לדעתי המצאה שמטרתה לרסק את התא המשפחתי האמיתי - לדעתי - היחיד - וליצור אנרכיה, הפרדה, הסתה ופחד.

פסיכולוגים. כמי ש"צרך" אחדים, האחד לא מצביע על הכלל, האחד הזה שעזר לי היה פסיכיאטר מהסוג הנדיר, אם בכלל יש עוד שכמותו, אבל כל האחרים שראיתי או שמעתי אודותם מאחרים, היו, איך לומר... שרלטנים.

ושוב... אינני מטיף, מי אני בכלל שאטיף? כל שאני מנסה לעשות זה לתת לאנשים להבין שלא כל מה שנוצץ זהב הוא, ולפעמים נהיה מאור לתקן טעויות שאולי, אם היו פוגשים בדרך מישהו שיתן דחיפה קלה, לא היה מגיעים בכלל למקומות שאחר כך דורשים תיקון.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019

בנוסף למה שבייגל אמר

היה נדמה לי שהשאלה שפתחה את השרשור דיברה על כך בדיוק. נשאלה שאלה אודות הפרקטיקה. והיא הופנתה לכל בעלי הדעה. גם לבעלי הדעה השלילית, גם לבעלי הדעה החיובית וגם לבעלי הדעה המורכבת. אילו אני הייתי השואלת, הייתי רוצה לשמוע את כל הצדדים, וכמה שיותר צדדים, כדי לגבש מכל התשובות מסקנה כוללת שתהווה עבורי בסיס כמה שיותר רחב, עליו עם הזמן אוכל לבסס גם מסקנה אישית.

ואם במגורשים עסקינן, הרי שלאביונות דעתי דווקא אלה שנמצאים מחוץ לקונסנזוס מוסיפים משקל בעל ערך לדיון, קודם כל כי הם הופכים את שיחת הרעים המסכימים עם עצמם לדיון אמתי ופורה, ואבל גם כי הם מאפשרים מבט נוסף, שלרוב נאטם ולא נשמע. ובהמשך לאנלוגיה של בייגל: אנשים שעומדים סביב כיכר גדושה במפגינים ואוחזים בידיהם שלטים בעלי מסרים שסותרים את נושא ההפגנה, עשויים להחשב לפרובוקטורים, כי בעצם נוכחותם הם מלהיטים את ההמון. אבל אנשים בעלי דעה שונה השוזרים את דעתם המנומקת בדיון, הם חוליה הכרחית בדיון, ולכן אם הם יוצרים קושי בעצם נוכחותם אצל מתדיינים אחרים, אז אולי כדאי שהמתדיינים האחרים ישקלו את הצטרפותם לדיונים.

ואגב. ״כדי״ ו״בכדי״ אינם היינו הך, ולא בכדי.
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019

israelislave

בלוסום​(לא בעסק) • 16 ביוני 2019
"וזו הדרך הנכונה לברר מה קורה עם אדם"

מי אמר? בינתיים רק אתה.
נמאס להסביר לך
אתה מטיף בכוח ולא פתוח לשמוע שיש פה אנשים אחרים עם חוויות אחרות. אני חווה בדסמ אחרת. אחרת ממך!
תפסיק כבר להכליל כי באמת האמירות שלך נכונות רק לעצמך - כמו שאני כותבת רק על עצמי.
אתה לא מקשיב לאף אחד שחושב ומרגיש אחרת ממך, וזו אף פעם לא עמדה שכדאי להיות בה.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
ArchAngel​(שולטת) • 16 ביוני 2019
בייגל, אתה ברצינות לא רואה את הדבשת של עצמך?
אני בשום שלב לא גרשתי מכאן אף אחד, אני לא כתבתי לאנשים שעליהם לעזוב את האתר, לא אמרתי שהם "לא בדס"מיים אמיתיים" או whatever שאמור לרמוז על כך "שאם לא טוב להם שילכו לעזה". אתה מעוות את דברי בצורה המכוערת ביותר. אתה יודע טוב מאוד שלא שללתי מאף אחד שום דבר, וכל מה שעשיתי היה להביע את הדעה שלי, באופן חופשי "בלי תקינות פוליטית" כפי שאתה טוען שזכותו של כל אחד לעשות.
אבל פתאום, כשאתה לא מסכים עם הדעה שלי, אז מגיע קץ להטפת חופש הביטוי שלך!
אתה מנסה להגביל אותי, מנסה לקבוע סדר יום לאיזה תגובות ראוי להשאיר פה ואיזה לא. ואתה עושה את זה לא תוך כדי הסבר מנומק וענייני, אלא כשאתה מתעלם מהטיעונים שלי בעיקשות, מנסה באופן נואש להשפיל אותי עם השוואת הנוכחות של בדיון כהטלת טרור על תושבי האתר, משתמש בטיעוני איש קש כאילו באמת אמרתי לך או למישהו אחר שהוא צריך "ללכת לעזה" או לעוף מהכלוב.
אני לא קבעתי לא אחד את סדר היום, אני לא טענתי שהכלוב הוא המקום הפרטי שלי, אני מעולם לא אמרתי לאנשים שנפגעו להפסיק לפתוח שרשורים על החוויות האישיות שלהם. אני בסה"כ יצאתי נגד הכללה והפסקנות הנחרצת. גם לא טענתי שבדס"מ הוא טהור ותמים אלא שהוא נטרלי ותלוי במה שאנשים בוחרים לעשות איתו.
וזה ברור לך לחלוטין. זה כתוב בטקסט בצורה הכי ברורה שיש. חזרתי על זה יותר מדי פעמים בהרחבה יתרה. פשוט נוח לך להתעלם מכך, להגזים בפראות ולהציג את הדברים כך כי ככה אתה תוציא אותי "ילדותית שלא צריך להתייחס אליה" במקום לענות לי לגופו של עניין ולסתור עניינית ולו טענה אחת שהצגתי.
שאלתי שאלה מאוד פשוטה: אם עולם הבדס"מ הוא כה חולני עבורך, מה האינטרס האישי שלך להישאר פה? אבל במקום לענות לי מההתחלה "יש לי אג'נדה" אתה התעסקת בלהתחמק ולתקוף בעזרת ניסונות הגחכה טיפשיים.
זאת שאלה מאוד מהותית לדיון שסובב סביב הרהורים עצמיים שאתה כה מעודד. כי אם אני הייתי רואה בבדס"מ משהו שמזיק לי אני הייתי מאוד מהרהרת בעצמי ומטילה ספק ענק במניעים שלי אם הייתי ממשיכה לשהות פה 6 שנים רק בכדי להמשיך להגיב שכולם פה חולניים במקום לחיות הלאה את חיי. ברצינות, בלי ציניות. ולכן גם העלתי את זה כשאלה. אבל כמובן שזה פחות מעניין אותך למה אני שואלת את מה שאני שואלת, העיקר למהר לתייג אותי כאויבת הציבור, כהפרעה שיש להשתיק למרות שאתה מתנגד וזועק כשאתה רק חושב שמשהו דומה נעשה לך.

ואל תנסה להפוך את זה עלי ולשחק את עצמך אביר הצדק! אתה מי שפוגע פה קבוע באחרים. אתה מי שמגדיר כל חריגה מהפזמון של השקפת הבדס"מ הפרטי שלו כסטיה. אתה זה שכבר 6 שנים ברציפות פוסק על גבי הפורום עבור אחרים איזה בדס"מ הוא נכון ואיזה לא, מה ראוי לכתוב כאן ומה יזכה ממך בניתוח יומרני, פולשני, משפיל ופומבי על בעיות נפשיות. זה אתה שנוהג כך וממש לא אני.
וזה לא שאתה עושה את פעם ב.., אתה כל כך עקבי עם זה! בכל פעם שאני רואה פוסט שעוסק בשאלת "נורמליות", אני יודעת שהתגובה שלך לא תאחר לבוא, ואני גם מנחשת מה יהיה התוכן שלה ואני לא מופתעת כשהוא חוזר על עצמו בנוסח דומה עם שינויים קלים במבנה התוכן, כאותה גברת בשינוי אדרת, כבר כמה שנים טובות.
וזה כבר כמה שנים טובות שאני, "הטרוריסטית המשתיקה", ממש לא מנסה "להכתיב את סדר היום" עבורך ולא מגיבה לדעות שלך ואפילו לא מנסה לסתור אותן בעדינות, אני מדלגת מעליהן בדיונים. מעולם עד לרגע זה לא הגבתי לך בדיון על "נורמליות" (אלא אם כן פנית אלי קודם, או אם השתמשתי בתגובה שלך כאמצעי לענות איתו למשתמש אחר), אם לא שמת לב.
ולא כי כתבת משהו מתוחכם שלא ניתן לערעור, אלא כי אני משתדלת לתת לך את המקום שלך, מנסה שלא לנטרל את הטיעונים הנחרצים שלך למרות שיש לי הרבה דרכים לסתור אותם. אבל זהו, נמאס לי לדלג הלאה ולשתוק לך, מותר לי אחרי כמה שנים של איפוק שנכפה אלי בגלל שידעתי שתתחיל לתקוף אותי ולנסות להגחיך אותי כמו שאתה עושה לכל מי שמתנגד לך בגבולות האתר הזה!
ושוב, אני מגיבה כך לא בגלל שיש לך דעה שונה "לא לרוחי", אלא בגלל שאתה מתעקש להביע אותה בצורה כה מתנשאת ומלאה בעצמך, וגרוע מכך- בפוסטים הכי רגישים שעולים בכלוב.

אתה מאשים אותי בפגיעה בחברי האתר? הרשה לי לשקף לך את ההתנהגות שלך:
אולי אתה לא מתכוון לכך, אבל בכל פעם שאתה מגיב לפוסטים זה מגיע עם אווירה של התנשאות, של נזיפה בכל מי שלא מחזיק בהשקפה דומה לשלך, של תחושה של "אני יודע הכל ובאתי להושיע אתכם, בדס"מיים אבודים שחיים בסרט ולא יודעים מה טוב עבורם".
ואכן יש פעמים שאתה מתבטא לעניין ותורם רבות לדיון, אתה חריף ויודע לעשות שימוש נפלא במילים, אבל ברוב המקרים אתה מתבטא בבריונות שפשוט עטופה ברטוריקה רהוטה, במילים גבוהות ומסורבלות שכיבכול מטשטשות אותה.
בכל פעם שמישהו רק מנסה לרמוז לך על כך, אתה מגיב לו בעוקצנות, תוקף אותו לגופו במקום להתייחס לגופו של עניין ("באלגנטיות" ושפה מתחכמת, כמובן), נכנס למגננה על "חופש הביטוי" (כמובן, לא לפני שתנסה לשלול ממנו את חופש הביטוי שלו) במקום להבין שאתה חטאת למטרה שלך, פגעת באדם שלא לצורך, ולקחת על זה אחריות כאדם הבוגר, "הלא ילדותי" והמודע שאתה טוען שאתה. מעולם לא שמעתי אותך מתנצל על גבי הפורום, וזה דברי שאני, אגב, מקפידה לעשות כשאני טועה.

האנשים שאתה מתעקש להתנגח בהם או בחוויה שלהם, לא פעם הייתי צריכה לעזור להם בפרטי ולהפנות אותם למוקדי סיוע שעזרו להם לעבד את החוויות השונות שהם ניסו לעלות על גבי הפורום וציפו שלא ישפטו אותם, בזמן שאתה פשוט פסקת עליהם או "רמזת" על אנשים כמותם, בנחרצות, שהם חולניים ועם שורשים פתולוגיים או שיש להם פנטזיות ילדותיות וטיפשיות ורק החמרת את תחושת המצוקה שהיו בה.
אתה זה שממהר להשתיק דיונים על הרהורים עצמיים של אנשים בכך שאתה מכריז על נושא הדיון באופן חד-משמעי כפתולוגי ולא נותן מקום להעלת עוד כיוונים שלא לרוחך, וכל מי שמזיע להגיב לא רוחך אתה תגיב לו בציניות מזלזלת ותנסה להוציא אותו טיפש לעומתך.
מרוב שזה ידוע שאתה מסתער על דיוני "הנורמליות" ומתנהל בהם כך יש אנשים שמפחדים להגיב בדיונים שאתה נמצא בהם, אתה מודע לכך?
כי אתה מפגין חוסר רגישות כמעט בכל תגובה שאתה כותב בנושאים הרגישים האלו, כל מה שחשוב לך זה לצאת צודק בעיני עצמך ולהפיץ את תזת האנטי-בדס"מ שלך שנובעת אך ורק מהנסיונות המרים האישיים שלך (או כל הסבר אחר שיש למניעים שלך ואתה לא מתכוון לחשוף, בשלב הזה כבר לא אכפת לי מהאג'נדה שלך) מבלי להבין שלאחרים יש חוויות שונות בתכלית משלך ושהדבר האחרון שהם צריכים לשמוע ממך זה את הפטרונות הזו שאתה מתעקש עליה, כי היא פשוט מנותקת לחלוטין ממה שבאמת עובר עליהם. אם רק היית טורח לשאול לפני שאתה מסתער על המקלדת גם היית יודע את זה.
וזאת בדיוק ההגדרה לאטימות שאתה בוחר בהתנשאות (כמובן, איך לא) לייחס דווקא לי.
המילים שלך לא סתם "מעליבות" ולא סתם "לא מוצאות חן" אלא יכולות להיות מאוד הרסניות. והן אכן כאלו עבור מספיק אנשים. גם אם הכוונות שלך טובות הניסוח פשוט חוטא למטרה ואתה פשוט רומס אנשים תחתיך מבלי שאתה אפילו מבחין בזה.

אני לא מצפה שתשתנה, אני גם לא קוראת לך לעזוב, אני בסה"כ מבקשת ממך לשקול את ההשלכות של התבטאויות שלך כאן. לא בשבילי, לא "כי אני קבעתי", לא בשם "הפוליטיקלי קורקט" אלא כי יש מספיק אנשים שנפגעים מהאופן שבו אתה מתנסח. תשמור על הדעות שלך כמו שהן, אל תשנה אותן מבחינתי, פשוט תנסה להתחשב קצת בניסוח, זה הכל.
מקווה שהתגובה הבאה שלך תהיה לעניין ולא עוד טיעוני כשל לוגי סטייל "הכל עובר עליך וקקה בידייך". אם לא, אתה עדיין מוזמן לכתוב אותה, אבל אני פשוט לא אקרא אותה.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019

Re: בנוסף למה שבייגל אמר

ברייה כתב/ה:
היה נדמה לי שהשאלה שפתחה את השרשור דיברה על כך בדיוק. נשאלה שאלה אודות הפרקטיקה. והיא הופנתה לכל בעלי הדעה. גם לבעלי הדעה השלילית, גם לבעלי הדעה החיובית וגם לבעלי הדעה המורכבת. אילו אני הייתי השואלת, הייתי רוצה לשמוע את כל הצדדים, וכמה שיותר צדדים, כדי לגבש מכל התשובות מסקנה כוללת שתהווה עבורי בסיס כמה שיותר רחב, עליו עם הזמן אוכל לבסס גם מסקנה אישית.

ואם במגורשים עסקינן, הרי שלאביונות דעתי דווקא אלה שנמצאים מחוץ לקונסנזוס מוסיפים משקל בעל ערך לדיון, קודם כל כי הם הופכים את שיחת הרעים המסכימים עם עצמם לדיון אמתי ופורה, ואבל גם כי הם מאפשרים מבט נוסף, שלרוב נאטם ולא נשמע. ובהמשך לאנלוגיה של בייגל: אנשים שעומדים סביב כיכר גדושה במפגינים ואוחזים בידיהם שלטים בעלי מסרים שסותרים את נושא ההפגנה, עשויים להחשב לפרובוקטורים, כי בעצם נוכחותם הם מלהיטים את ההמון. אבל אנשים בעלי דעה שונה השוזרים את דעתם המנומקת בדיון, הם חוליה הכרחית בדיון, ולכן אם הם יוצרים קושי בעצם נוכחותם אצל מתדיינים אחרים, אז אולי כדאי שהמתדיינים האחרים ישקלו את הצטרפותם לדיונים.

ואגב. ״כדי״ ו״בכדי״ אינם היינו הך, ולא בכדי.


ברייה, סך הכל אני איתך. ישנה תופעה מוכרת של אנשים שמקשיבים רק לדומה להם, מזינים אחד את השני רק בדעות שמראש הם החזיקו בהן. התוצאות הן הקצנה, כיתתיות ושאר מרעין בישין. אנחנו יודעים שככה חבורת צעירים מוסלמים הופכת לתא טרור. אנחנו שוכחים שזה נכון באותה מידה על ליברלים, שמאלנים, טבעונים וכנראה גם על כלוביסטים.
לא רק שהדעות השונות פה יוצרות פלורליזם, הן מעשירות אותי. אפילו אם אשאר בדעתי, אדע שיש אחרים, שיש חוויות אחרות. במינימום, אלמד לנסח את דעתי טוב יותר,להכין נימוקים טובים יותר.
כן מפריעות לי הכללות. כן מפריע לי שדעה אישית נהיית אמת. כן מפריע כשאנשים אומרים "מדעי" בלי מחקר, "סטטיסטיקה" בלי נתונים, ומדברים על פסיכולוגיה בלי בכלל להבין מהי. כן מפריע לי שאנשים אומרים "שתוק, מה אתה בכלל מבין? אני יותר מנוסה/יותר מבוגר/יותר למדתי ולכן אני יודע ואתה לא" (ויודע שגם אני חוטא).

סלייב, יש נוצרים שיישבעו לך, באמונה כנה, בביטחון מלא שליהודים יש קרניים (תרגום מוטעה ל"קרנו פניו" יצר את הטמטום הזה) ושהם עושים מצות מתינוקות. כן, גם בימינו. ורובם מעולם לא פגשו יהודי, לא רוצים לפגוש יהודי, ופגישה עם יהודי רק מוכיחה להם שהוא מפלצת שטנית ומסוכנת.
אז לדעתך טרנסים קמים יום אחד. אתה מכיר את הטרנסים האלה? אתה מכיר את התהליכים שעברו? כמה טרנסים אתה מכיר בכלל. אם אמרת לארכאיינג'ל שהיא לא מבינה נשלטים וכו', האם אתה מבין טרנסים? אני פגשתי כמה, שמעתי סיפורים אישיים איומים ומסמרי שיער (טרנסית שנעצרה על זנות, נלקחה לאבו כביר, שם קשרו אותה עירומה לשולחן, בזמן שרופאים משמשו אותה כדי לקבוע נווה תרצה או מעשיהו. כמובן, זה קרה לפני כשלושים שנה, לא אתמול).
אתה יודע שיש מחקרים שבדקו הישגים אקדמיים של משפחות שונות, בהם נמצא שילדים שגדלים עם שתי אמהות מצליחים יותר? כחובב מדע מושבע, אני מניח שזה אמור לפחות לעורר בך ספק קטן קטן שאולי חד מיניים יכולים להיות הורים.
יש אנשים שיש בהם חור, נכון. והם יחפשו מילוי כלשהו, וכנראה לא ימצאו. והם כנראה זקוקים לעזרה. אישית, אני בטוח שהם זקוקים לעזרה. ולא כולם יפנו לקבל. ואז חלק יעברו מעבודה לעבודה, חלק ממדינה למדינה, חלק יתגרשו ויתחתנו חמש פעמים, חלק יעשו סמים. כן, חלקם יפנו לסקס וגם (בהחלט לא רק) לבדסמ. כן, חלקם יקשרו את זה עם המגדר שלהם. ומה זה אומר על אחרים, על הכלל? נה באוזן.
ובאמת תודה לכל המשתתפים שמביאים דעות ומעשירים אץ הדיון (במיוחד הדרקן הזה, כזה אינטליגנט. ורק מהכתיבה קולטים שהוא חתיך)

נ. ב.
להפוך משפטי תנאי זו טעות לוגית. אדגים:
אם אנשים סובלים מריקנות, הם עשויים למלא אותה במין מסוכן או לחשוב שהם טרנסים (לא מסכים, אבל ניחא)
מהמשפט הזה ממש לא נובע המשפט הבא:
אם אנשים הם טרנסים או בדסמיים, סימן שהם סובלים מריקנות.
האחרון,בעיני, הוא כל מהות הדיון. כל הטיעונים שלי מתמצים לזה. גם אם המשפט הראשון נכון, הוא לא מוביל לשני
הוא​(שולט)
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
הוא​(שולט) • 16 ביוני 2019
מי משתיק אותך? מי מכליל? מי מעוות את דבריך? מי גוזל את הגוזל?
כל תגובותיך מעלים תמונה קשה של חוסר פרופרציה
או אולי הפרעה נרקיסיסטית בטווח מסוים.
אני אבקש מהגננת להחזיר לך את הטרקטור
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
ArchAngel​(שולטת) • 16 ביוני 2019
ועכשיו תגיד לי, הזלזול הזה, היומרה לאבחן אותי עם הפרעה נפשית חמורה, הערה הילדותית על הגננת והטרקטור...
מה זה? זאת התייחסות עניינית לדברי? זה דיבור של מישהו שלא מעוות את דברי? זה לא ניסיון השתקה והגחכה?
לא רק שאתה לא סותר את טענותיי, אתה מביא דוגמא מצויינת שמחזקת את מה שאני טוענת.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
אולי, בעצם, אנחנו קצת שואלים שאלות לא מוצלחות ולכן נתקעים בדיונים ללא מוצא.
אולי היינו צריכים להשאר עם השאלה המקורית - "מה אם" ולענות "אז צריך להגמל מההרגל, אם הוא מחורבן"
אולי זו תשובה טובה לאינספור הדיונים (ותודה שיש לי אדון חכם):
"אין תשובה אחת חדה וברורה. יש טיעונים לכאן ולכאן. בגדול הפסיכולוגיה ופסיכיאטריה המודרניות אינן רואות בזה בהכרח הפרעה. הדעות בכלוב נעות על ציר, איש איש ונסיונו שלו. ולכן התשובה הכי טובה היא אישית: אנחנו לא יודעים ולא יכולים לדעת אם אתה "בריא". אם הכל טוב, בדסמ עושה אותך שמח, חייך יציבים - עושה רושם שאתה בריא. בדסמ עושה לך רע, אתה סובל מתיעוב עצמי, אתה מבולבל - פנה לקבל עזרה, פנה לפסיכולוג או פסיכו-תרפיסט. למי אכפת מהבדסמ? מה שחשוב זה האושר והרווחה שלך"
dror30
לפני 4 שנים • 16 ביוני 2019
dror30 • 16 ביוני 2019
לא הייתי אומר שבדסמ זה נייטרלי, יש בזה משהו אפל שיכול לפגוע בהחלט, וזה כן קצת בלית אין בבדסמ ולא רק מה שעושים איתו, אבל זה גם כל-כך כיף ומרתק.

אז אם ישאלו האם לאכול רק חסה או שאפשר גם גלידה? לא נגיד שגלידה זה שיא הבריאות, נודה באמת שיש בגלידה דברים מזיקים ומשמינים, זה בילת אין בגלידה, אבל היא גם טעימה בטירוף, אז לא נמליץ למות משעמום מהחסה ולא לסטות לשנייה ממה שהוא שיא הבריאות. הכל עניין של מידתיות ומה זה עושה לך אישית.