בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולט ביישן. הייתכן?

הוא​(שולט)
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019
הוא​(שולט) • 6 ביולי 2019
ככל שאתה שלם עם מי שאתה
אתה בעצם עומד בציפיות של עצמך
כך שתוכל להיות ביישן עילג עני מכוער וכו
וזה המבחן האמיתי לא להיות מי שאינך
ולא לרצות או לנסות לעמוד בציפיות הנשלטת.

אם תהיה בישן ומובך מזה או מכל תכונה שאינך שלם איתה- אני מניח שזה יכבה כל פרטנרית.
opiate​(שולט)
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019
opiate​(שולט) • 6 ביולי 2019
nothing wrong with taking some time to adjust to new people

it doesn't make you weak, boring, or abusive

quick thinkers make many quick mistakes
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019
ArchAngel​(שולטת) • 6 ביולי 2019
האם יתכן שולט ביישן? ועוד איך!
למען האמת, זה אפילו יותר נפוץ מאשר מה שאנשים חושבים כשהם מתארים בעיני רוחם את דמות השולט.
עולם השליטה מלא בשולטים (ושולטות) שהם בעצם ביישנים או חסרי ביטחון, אבל הם פשוט מטשטשים את זה תחת כותרת של "שליטה".
לעולם השליטה יש הרבה הזדמנויות כאלה, שבהן לביישן ניתנת יכולת להסוות את ביישנותו ולמתג אותה מחדש כאקט של שליטה, רק בגלל שהוא בעמדת השולט, וזה מושך לבדס"מ מלא ביישנים שרואים בזה "פתרון".
למשל, אם הוא לא בטוח בגוף שלו, הוא יכול להישאר לבוש ולמתג את זה תחת סשן של CMNF.
ואם הוא לא בטוח מספיק בתפקוד שלו, הוא ידחה את המגע המיני ויקרא לזה "מניעת אורגזמה" עד הרגע שבו הוא ירגיש מספיק בטוח עם הנשלט/ת.
כמעט כל אקט בדס"מי יכול להוות תירוץ לטשטוש חוסר הביטחון שמרגיש השולט ואין לו אומץ להודות בו (בקטע אירוני, דווקא מי שמנסה להסתיר ביישנות או חוסר ביטחון מפחד "מה יחשבו עליו", הוא החסר ביטחון מכולם. להפסיק לנסות להתאים את עצמך לדעתם של אחרים דורש לא מעט דומיננטיות וביטחון).
וכמובן שיש גם מקרים יותר קיצוניים של שולטים שפשוט יורידו מערך הנשלט בשביל לעלות את שלהם- יחפיצו, יגחיכו וכו', לא בגלל שהמטרה היא סיפוק מיני, אלא כי כך הם מעלים את הביטחון העצמי שלהם על חשבון אדם אחר, שלעומת "בעולם האמיתי" שבו הם מתאפקים מלנהוג כך כי מפחדים מתגובה של הצד השני, כאן מדובר במטרה קלה ומאפשרת.

אז חד משמעית, יתכן שולט ביישן. מי שיגיד לך שלא, כנראה שלא נתקל במספיק שולטים או היה שקוע מדי בפנטזיה של עצמו מכדי לשים לב.
ועם זאת, ביישנות או חוסר ביטחון לא חייבים להיות תכונה שליליות. אלו תכונות אנושית שיש בכולנו. גם לאדם הכי בטוח בעצמו, יש רגעים וסיטואציות שבהם הביטחון שלו לא יהיה בשחקים- השאלה היא מה עושים עם זה.
הדרך הכי טובה היא פשוט להכיר ולדבר על זה. כפי שאתה אומר, כשאתה מכיר את האדם לפני שאתה מכיר את הנשלטת, זה הרבה יותר קל, מרגיש אותנטי ולא מאולץ.
לעשות כל מיני טריקים של "לא לתת לה לגמור חודשיים" בתקווה שהיא לא תשים לב לביישנותך, יעשה רק את ההפך.
כשאתה ניגש לזה כשאתם לא מכירים כשני בני אדם, והיא מכירה אותך רק בטייטל השולט, יש שיראו בביישנות משהו ש"מוריד ממך כשולט". כי מה לעשות, כשהצד הנשלט מפנטז ומתחרמן מדמות השולט בעיני רוחו, הוא מדמיין אותו כריזמטי, קשוח, מוביל וכו'. הוא די עושה לו החפצה שמוחקת מהדמיון כל הבעה של רגש ורצון ש"סותרים" את דמות "השולט" כפי שהיא מדליקה אותו, על אף שזה חלק בלתי נמנע ממנו בתור אדם אנושי.
אף נשלט לא יגיד לך שהוא מפנטז על שולט האידיאלי כביישן והססן, אבל הוא כן יטה לקבל שולט כזה אם יכיר אותו כאדם הרבה לפני שהכיר אותו כשולט.

אסביר:
כשאנחנו נכנסים לפורנו בשביל לאונן, הרי לא נתחיל לחשוב על האם "השולטת האכזרית" שמצליפה עכשיו בעבד בכלל מתביישת בגוף שלה ועברה התקף חרדה לפני שהדליקו את המצלמה, אלא נתרכז במה שמרחמן אותנו ונעיף מהתודעה את מה שלא, גם אם הוא אנושי ביותר.
אם במקרה צוות ההפקה התרשל והשאיר בסרט חלק שבו אותה שולטת יוצאת מן הדמות, מתחילה לגמגם ולהגיב בהססנות, הנשלט הצופה כבר לא יוכל להכחיש את המציאות, ירגיש באסה וידפדף הלאה.
אבל כשאנחנו מכירים את האדם הרבה לפני הפנטזיה, כשהוא קודם כל אדם בעינינו ויש בו הרבה תכונות אחרות שאנחנו מחוברים אליהם, אנחנו לא יכולים להתעלם מהתכונות האנושיות שבו, אנחנו לא יכולים באותה קלות "למחוק אותם" מהתודעה ולמהר לברוח ממנו כשאין בנמצא תירוץ שיטשטש את הדיסוננס הקוגנטיבי שזה יצר לנו.
זאת הסיבה למה לנשלטים רבים בזוגיות תהיה סבלנות לנסות "להמיר את בת הזוג הונילית" אם היא תראה שהיא בעניין, למרות שברור להם שאין לה ניסיון והיא תראה מלא סימני היסוס וביישנות, בעוד שהיו מחפשים דרך מילוט מפגישה עם שולטת מהכלוב שהם מכירים רק כ"שולטת" אם תתנהג באותו אופן הססני וביישני.

ככל שיש ביניכם יותר היכרות בטרם ההתעסקות בפנטזיה זה יוצר ביניכם עוד חיבורים באספקטים נוספים בנפש, ככה שהיא פחות תתמקד בתכונות שלך כשולט כאילו עליהם יקום ויפול דבר.
אם היא מכירה אותך ואת האופי שלך הרבה לפני שהיא מכירה אותך כשולט, היא לא תמהר לפסול אותך כשתפגין תכונות "לא הולמות לשולט" בעיניה, כמו לנהוג בביישנות, כי היא נחשפה כבר למורכבתך הרגשית כאדם וזה מונע ממנה להכניס אותך למשבצת הפנטזיה שבה היא מסירה אותם ממך.
כשנשלטת רואה שולט שהיא כבר מחוברת אליו באספקטים אחרים מתנהג בצורה "לא דומיננטית" היא מסבירה את זה לעצמה בכך שהתנהגויות מסוימות הן עניין של נסיבות, ושבנסיבות אחרות אתה בהחלט יודע לנהוג אחרת, אז הפתרון הוא פשוט שתעבדו על זה ביחד.
אתה תהיה יקר עבורה מספיק מכדי לוותר עליך בגלל שבנקודה מסוימת אתה לא בשיא הביטחון שלך.
וכן, זה מגיע עם "חסרון" שידרוש ממך איפוק, ולא תוכל להיפגש עם נשלטת מהיום לעוד שבוע וישר לנסות לשלוט בה אם תרצה שזה יעבוד. אבל הסבלנות משתלמת, ואתה עשוי לחוות חוויה משמעותית יותר מאשר מפגש בודד שעלול להתמסמס.
    התגובה האהובה בשרשור
Mind-blowing​(שולט)
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019
Mind-blowing​(שולט) • 6 ביולי 2019
כמו שאמרו מעליי, בטחון הוא דבר שנבנה עם הזמן, שים לב שהחוקים נועדו לשרת מטרה כלשהי, במקרה הזה להקל על הביישנות ולא לייצר מכשולים מיותרים.
המטרה היא להנות אחרי הכל.
מי אני באמת
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019
מי אני באמת • 6 ביולי 2019
בעיקרון אהבתי את הטיפים מעלי חוץ מהאחרון - שלושה חודשים בלי חדירה זה אכזרי מידי וקשה לי להאמין שהיא תשרוד את זה.
חוקים שיעזרו לך זה טוב אבל שים לב לא להגזים. בסופו של דבר היא יכולה להגיד - לא מתאים לי. בטח אם אתם רק מתחילים...

בהצלחה.
Chimaera
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019
Chimaera • 6 ביולי 2019
טיפ... מבישן שולט. שבדיוק מתחיל משהו.
אתה יכול לשלוט על כמה זמן תכירו עד למפגש המיני. אז תמשוך את הזמן אם חוקים.
תקבע עד פגישה רביעית את לא מקבלת כלום..
כול פגישה אתה יכול להעלות את רמת הקושי..אם חוק חדש.. כמו למשל אסור לאונן מהפגישה השלישית לרביעית...
שתגיע אם לבוש חוספני במיוחד..
בלי תחתונים...
אם פלאג בטוסיק...
לא לדבר בכלל יום לפני הפגישה ברביעית.

כול הפגישות שיהיו וניליות לחלוטין.
נשיקה אבל בלי מגע מיני.. בכלל..
רצויי כן לדבר על הנושא אחרי כמה זמן... רק לדבר.

אפשר גם לקבוע דברים יותר ארוכים..
שלושה חודשים בלי חדירה...

מקווה שזה תרם לך במשהו
davy jones​(אחר){אהבת חינם}
לפני 4 שנים • 6 ביולי 2019

שולט ביישן. הייתכן?

תמיד עשה לי את זה רציתי להיות בצד השולט
תמיד היו לי מליון רעיונות איך ומה...

אבל בתור בן אדם קצת ביישן ב-התחלה- צריך קצת זמן בהיכרות
הראשונית כדי להתחיל להניע את הדברים ... זה אף פעם לא ממש קרה , זה קרה אם הייתה היכרות מוקדמת וחיבור מסויים, ואז כבר היה לי ביטחון איתה להיכנס איתה לתוך זה .
כאילו , יש ציפיית ממי שטוען שהוא שולט? / דומיננטי שיתנהג בצורה מסויימת?

יש דבר כזה שולט ביישן? ביישן- דומיננטי.