בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיפולי המרה לסוטים

ColdSteel
לפני 4 שנים • 14 ביולי 2019
ColdSteel • 14 ביולי 2019
יש טיפולים הפוכים? אני וונילי מידי. פיסטינג זה כבר מיינסטרים, אני צריך קינק חדש וסוטה במיוחד. יש טיפולים שיעזרו לי? איזה קינק שהקינקים ביותר מבניכם יגידו "אללה יוסטור איזה סוטה" ויעברו לעיר אחרת...





בצחוק כן? זה לא נושא שצריך לצחוק עליו אבל כבר נטחנו אוקיינוסים שלמים על הנושא. המטרה היחידה של אותו שר חינוך היא שהוא יהיה בכותרות, לא שום דבר אחר. אני לא חושב שבכלל אכפת למישהו מהממשל אם יש או אין הומאים/לסביות/טרנספורמרז. טוב בעצם טרנספורמרז אולי כן. מצטער, עוד בדיחה...
מעריץ גאה​(נשלט)
לפני 4 שנים • 14 ביולי 2019
מעריץ גאה​(נשלט) • 14 ביולי 2019
https://m.ynet.co.il/Articles/3027739?&tb_cb=1

ניתוחים, מכות חשמל, דיקורים ועוד

לי נשמע כמו משהו שעושים להומואים במדינות חשוכות כמו באיראן ואז מוות.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 14 ביולי 2019
האמת שלאיראנים דווקא יש הברקה בעניין.
הומואים נתלים למוות בכיכר (ליתר דיוק, זה החוק, אין לי מושג כמה אכן נתלים).
אבל, אין דבר באיסלאם נגד טרנסים. לכן, מעודדים גייז לעשות ניתוחים לשינוי מין, וכשיהיו אישה, יוכלו לשכב עם גברים כאוות נפשם. פשוט win win.
וגם אני מרוצה - ככה גם שמאלנים וגם דתיים מאצלנו יכולים לשנוא איראנים. ואין כמו אויב חיצוני כדי ליצור שבת אחים גם יחד
מישלי
לפני 4 שנים • 14 ביולי 2019

אם מישהו במקרה שואל אותי:

מישלי • 14 ביולי 2019
Discipline כתב/ה:
טיפולי המרה זה משהו מוכח. תשאלו את הנשלטות כאן מה צריך לעשות כדי להמיר שולט לנשלט.
(רמז: לומר לו- אני לא מחפשת שולט עכשיו)


אצלך זה לא עבד... (רק אומרת)





}{
petka11​(שולט)
לפני 4 שנים • 15 ביולי 2019

Re: זה כשפסיכולוגיה מתערבבת עם אידיאולוגיה

petka11​(שולט) • 15 ביולי 2019
Discipline כתב/ה:
טיפולי המרה זה משהו מוכח. תשאלו את הנשלטות כאן מה צריך לעשות כדי להמיר שולט לנשלט.
(רמז: לומר לו- אני לא מחפשת שולט עכשיו)


פחחחחח~~~~

דרקן ראהל כתב/ה:
לביאונת כתב/ה:
מזה טיפולי המרה??


בעבר הלא כל כך רחוק, הומוסקסואליות היתה חטא דתי או פשע על רקע מוסרי. ואז באו הפסיכיאטריה והפסיכולוגיה ואמרו "רחמנא ליצלן, הם לא רעים ולא פושעים ולא חוטאים. הם חולים. תנו לנו לטפל בהם" הכוונה היתה טובה, התוצאה חרא.
הרעיון היה "לרפא" הומואים. למשל - חשמול לאשכים עם עומד לך מתמונה של גבר ערום (צריך להסביר לכלוביסטים למה זה נכשל?). פרסים אם אוננת על פלייבוי וגמרת. היפנוזה. אימונים עם נשים.
לא היה שום בסיס מדעי לרעיונות האלה. כל האמונה שזו מחלה הגיעה מהעבר הדתי. דו"ח מסוף שנות ה60 של איגוד הפסיכיאטרים האמריקאי מצא שאחוזים מאוד נמוכים מאלה שפנו מרצון הראו "מיומנות מסוימת עם המין השני", השאר כלום. אפס אחוזי הצלחה עם מטופלים שהופנו לטיפול שלא מרצונם (כן, עשו את זה לנוער, בית משפט שלח לטיפול).
כן נרשמה עלייה בנסיונות התאבדות אצל "מטופלי המרה". מעניין אם זה נחשב הצלחה, כי הם כבר לא יאוננו על גברים (כן, אם אתם מפנטזים על חשמול ביצים, ניתן לפנות לשר החינוך והוא בשמחה יעזור).
אגב, יש גם טיפולים להמרת פילים מפליצים.


למיטב ידיעתי ומשיחה עם פסיכיאטר בעבר - ההגדרה בספרים להומוסקסואליות בעייתית הייתה רק אם היא נגרמה בגלל התעללות בילד בצעירותו ועכשיו ההתבטאות שלה היא כדי להזיק לעצמו על זה. מן PTSD כזה.

כ'ץ כתב/ה:
טיפול של שר החינוך הרב פרץ שהופך הומואים לסטרייטים


אגב - מה הוא באמת אמר (ולא מה שפרסמו בעיתונים "שונאי דתיים") ?
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 15 ביולי 2019
פטקה,
הבאתי ציטוטים בתגובתי הראשונה של דברים שאמר על להט"ב מעבר לעניין ההמרה. תוכל לקרוא אותם. הם דווקא בסדר, לדעתי.
לגבי המרה, הוא אמר שהוא עשה טיפולי המרה ושזה קשור לחינוך. הוא הרחיב שהוא חיבק נער, נתן לו מקום חם, ושוחח עימו על לבטיו, ואכן נפתרה בעיית נטייתו המינית.
אז לא, הוא לא איזה הומופוב פסיכופת, לא צריך לצלוב אותו או לעשות בו לינץ'. אבל, הוא גם לא מבין דבר בפסיכולוגיה. אנשים לא מחליפים נטיות מתוך שיחה. לא ארחיב פה, מקסימום יש פרטי.
לגבי הומוסקסואליות כמחלה, לא נכון שהיא הוגדרה כך. במדריך הפסיכיאטרי הראשון, בעדכון האחרון, ישנה "הפרעת אישיות סוציופתית", שהיא אוסף אבחנות שעיקרן אי התאמה לחברה. תת קטגוריה בתוכה היא "סטייה מינית", שבעבר נקראה "אישיות פסיכופתית עם מיניות פתולוגית (חולנית)". ההתנהגויות הפתולוגיות המוזכרות הן הומוסקסואליות, טרנסוסטיזם (לבישת בגדי נשים, ספציפית לבני נשים), פדופיליה, פטישיזם וסאדיזם מיני לרבות אונס ותקיפה מינית. הסייג היחיד הוא פתולוגיה אחרת שגורמת לסטייה, כמו סכיזופרניה. לא נאמרת מילה על מקור ההתנהגות המינית.
אז כן, הומוסקסואליות היתה מחלה, פשוט מעצם היותה הומוסקסואליות.
israelislave
לפני 4 שנים • 15 ביולי 2019
israelislave • 15 ביולי 2019
אין ספק שדבריו של השר פרץ איומים ונוראים לאוזן החילונית הממוצעת, אבל חשוב לא לשכוח לרגע שבישראל 2019 יש עשרות אחוזים של אזרחים במחזיקים בזכות בחירה שחושבים כמותו.

הסכנה ברורה ומיידית. במדינה "שפויה" (לפי איזו הגדרה?) ראש הממשלה היה מראה לאיש כזה את הדלת החוצה עוד טרם יבשה הדיו בכותרות העיתונים אבל ישראל אינה מדינה "נורמאלית" (לפי שום קנה מידה) ונשלטת ע"י עדר זאבים תאבי שלטון שימכרו את כולנו בשביל עוד יום בשלטון.

באשר לתגובות.

לצערי הרב אני מכיר תנועה רחבה מאד של אנשים מלומדים ותרבותיים שמתרחקים מה"מסקנות" והעמדות שמביעים ארגוני הפסיכוליגים בעולם ובישראל נוכח הקשר הגורדי שקשרו אלו עם אידאולוגיות פוליטיות, שדומה שנכנעו לאקדמיה הנחותה ביותר, הסוציאולוגיה, וחדלו לייצג את המדע לטובת טרנדים "חברתיים"

ובכלל, מדוע ארגוני הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים, בסקסואליים) מתעקשים להכליל את הטרנסג'נדרים בעוד שהלה"ב זו העדפה מינית לעומת הטרנסים שזו הפרעת אישיות? האם החיבוק הזה אינו מזיק לכל הקבוצות?
סטיית תקן
לפני 4 שנים • 15 ביולי 2019
סטיית תקן • 15 ביולי 2019
לא יודע מה איתכם אבל אני שמעתי טיפה מרה...
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 15 ביולי 2019
אלוהים. לפחות תדייק במונחים. טרנסים זה לא הפרעת אישיות, מעולם לא היה. תפתח את הdsm, זה קטגוריה אחרת לגמרי. זה לא יכול להיות הפרעת אישיות, זה לא עונה להגדרה של הפרעת אישיות.
זה גם בכלל לא קשור לדיון. לא לרב פרץ, לא לטיפולי המרה להומואים.
אם תביט למעלה, תראה שהומוסקסואליות דווקא כן הוגדרה בתוך הפרעות אישיות. אם כך, אולי טרנסים צריכים להתרחק מכל האחרים?
לגבי השאר - למה סוציולוגיה נחותה? ומהו הקשר הגורדי בינה לבין פסיכיאטריה? רגע, גם לא רלוונטי לדיון. מחקרים מכל הכיוונים, כולל כאלה מהתקופה בה הומוסקסואליות הוגדרה כהפרעה נפשית, הראו שטיפולי המרה לא עובדים. אז למה שאדם אינטליגנטי יתעלם מהתוצאות האלה, שלא השתנו לפני ואחרי שינויים אידיאולוגיים. למעשה, המחקר הניע את השינוי האידיאולוגי, לא להיפך. מדע נשפט על פי איכות המחקר, לא על פי השקפותיו הפוליטיות של החוקר. צר לי, אני לא מבין איך אנשים מלומדים לא מודעים לזה (אין בכוונתי לזלזל, בטח לא באנשים שאני אפילו לא יודע מי הם. באמת לא מובן לי)