סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיפולי המרה לסוטים

דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
אתה כותב על אוכלוסיות שהן חולות נפש, מה שעובדתית הוא פשוט שקר.
אתה מצטט או מלנקק שיחות מלאות בעיוותים מפחידים על מדע.
אתה מספר שפמיניסטיות קשרו קשר עם להט"ב והאסלאם להפלת העולם המערבי.
אתה חוטף שרשורים רק כדי לדחוף את האג'נדה שלך לתוכם.
אפילו לנשלטים הצלחת לקרוא חולי נפש
ולגבי אישי, יריית הפתיחה היתה בהחלט שלך, כשכתבת שיש לי זין קטן בשרשור שבו לא, חס ושלום, העלבת מישהו אישית, אלא העלבת ציבור שלם (ספציפית, דיברת מגעיל על אנשים עם עודף משקל. יש לי זיכרון מעולה, זוכר כל דיון ודיון לפרטיו)
אתה מביא כל פעם את הסיפור האישי שלך כהצדקה לכל התנהגות.
וכשאומרים לך להפסיק, זה טרור. אתה בטוח שאתה מבין מה זה טרור?
פעם אחרונה שבדקתי, אתה חלק מהרוב. אתה החזק. שמנים הם המיעוט, טרנסים הם המיעוט, להט"ב הם המיעוט, פולי הם המיעוט - במדינה הזאת, ספציפית, שמאלנים הם המיעוט.
אתה משכנע את עצמך שאתה החלש, המיעוט. זה שקר. אתה הרוב, אתה החזק, אתה השולט.
אתה גבר, חצי מהציבור, בערך. והפעם נבחרו 91 חברי כנסת גברים. כמוך. ואתה החלש?
אתה הטרו-סקסואל. בבחירות האחרונות קהילת הלהטב הגיעה לייצוג שיא. נשארו רק 115 חברי כנסת הטרו, כמוך. ואתה החלש?
אתה מפחד משמאל קיצוני. בוא ניקח את העבודה, מרצ והערבים כשמאל קיצוני. נשארו לך רק 100 חברי כנסת שהם לא שמאל קיצוני. ואתה החלש?
ראש הממשלה הנוכחי, יו"ר סיעת הליכוד, בשלטון 19 שנה. הימין. ואתה החלש?
הרוב הכל כך מוחלט הוא מונוגמי. ואתה החלש?
אתה החזק, תמיד היית החזק. אלפי שנים אתה ודומיך עשיתם בעולם המערבי כל מה שהתחשק לכם. הכתבתם הכל, לכולם. את מי שלא התאים לכם (בערך בסדר כרונולוגי) הוצאתם להורג, סירסתם, כלאתם, אשפזתם (כל הכבוד על ההתפתחות בענישה)
כשהקמתם "דמוקרטיות" לא נתתם לנשים להשמיע ציוץ. וקראתם לזה שלטון העם.
ועכשיו, כשציבורים שאתה ודומיך השלטתם עליהם טרור לאורך כל ההיסטוריה, רוצים את הזכויות ששמרת כל השנים לעצמך, אתה המסכן? הקורבן??
בפעם הראשונה עומדים מולך, ואין לך מושג מה לעשות עם זה. פעם ראשונה דורשים ממך לקבל את החלש, ואתה מזדעק לשמיים.
די. פשוט די.
Discipline
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
Discipline • 19 ביולי 2019
ההצלחה האמיתית של טיפולי ההמרה הם בלהפוך גבר הומו דתי שאוהב לשכב עם גברים לגבר לגמרי סטרייט ודתי, שאוהב לשכב עם גברים.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
דיסיפלין, שכחת לציין תופעות לוואי אפשריות ל"תרופה": חרדה, דכאון, פוסט טראומה ואובדנות.
חובה לעיין בעלון היצרן לפני השימוש
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 19 ביולי 2019
עוול אחד לא מצדיק עוול אחר.
הבעיה מתחילה בעצם ההגדרה של קורבן או מקרבן כתכונה מהותית במקום להתייחס כל מקרה לגופו. בנוסף, יש משהו מאוד מתנשא בהנחה שאדם רק בגלל זהותו המגדרית/גזעית יאמץ אידיאולוגיה מסוימת. מאוד מזכיר לי את ההתנשאות כלפי בוחרי הימין המזרחיים שלא מייחסים להם שום עמדה פוליטית חוץ מהזדהות קבוצתית. לכן, אינני חושב שיש בהכרח קשר בין מספר חברי הכנסת בעלי זהות אתנית/מינית מסוימת לבין עמדותיהם בנושאים מסוימים.

לגבי יחסי כוח ימין-שמאל, בראייה קצת יותר מורכבת ופחות פופוליסטית, יש מוקדי כוח נוספים שאינם רק הכנסת והממשלה, למשל בתי המשפט, תקשורת, פקידות. מכיוון שבישראל בתי המשפט הם הרשות העליונה לאחר המהפכה השיפוטית (שעברה בפחות מ-50 קולות) - מה שהופך את ישראל ל'דמוקרטיה פגומה' - הכנסת למרות הרוב למחנה הימין חסרת כוח והשפעה אל מול המוסדות האחרים. סביר מאוד שזאת הסיבה לכך שגורמים פוליטיים מנסים להגביר את הכוח של מוסדות אנטי-דמוקרטיים (במובן שלא נבחרו על ידי העם) בשביל שיקדמו את האג'נדה שלהם ולא של הממשלה הנבחרת והעם. שנית, החברה האזרחית בישראל מאוד מפותחת, ורוב התקציבים מגיעים גופים, ממשלות ואנשי עסקים זרים, שרובם לא מאמצים את הקו הפוליטי הלאומי ולעיתים קרובות אף לא את האינטרסים הקיומיים של ישראל. לכן כשבוחנים השפעה יש להסתכל על התמונה הרחבה.

בנושא אליו התכנסו, תקראו את הטור המעולה של קלמן ליבסקינד היום ב"מעריב", שמסביר את העיוות שעשו לדבריו של הרב רפי פרץ.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
לא צריך שום טור. אמרתי פה את דעתי על פרץ ודבריו, תקרא. אני חושב שפירשוו אותו מאוד בחומרה, בהגזמה. אני חושב שהוא גם אמר כמה דברים די פרוגרסיביים. ועדיין, לא מתאים לתפקיד.
אתה צודק חלקית בעניין הזהות מול אידיאולוגיה. אתה יודע סטטיסטיקה, ובהחלט ניתן לנתח ולמצוא קשרים ברורים בין זהות ומגדר לבין אידיאולוגיה. גם לא ייחסתי אידיאולוגיה ספציפית לקבוצות השונות, רק טענתי שיש ייצוג גדול מאוד למונוגמיה, להטרוסקסואליות, לגבריות וכן הלאה בבית המחוקקים, ולכן זה לא מקובל עלי שזה שזוכה ליותר ייצוג, יתלונן שהוא חלש ומסכן.
לגבי תקציבים לא אמרתי מילה, לא מבין למה זה רלוונטי בכלל לדברים שאמרתי.
ולגבי פנייה למוסדות אנטי-דמוקרטיים. מבחינתי אתה אומר "נכון, נשים לא מיוצגות בכנסת. נכון, הן לא יצליחו להעביר בה חוקים. ולכן, עליהן להתקפל מראש. בטח ובטח שאסור להן לפנות לערוצים אחרים כדי להשיג את מטרתן".
למשל, גייז לא יכולים להשתמש בפונדקאות בגלל הכנסת החלשה שלא עומדת מול מוסדות אחרים. למשל, הממשלה המסכנה לא מצליחה למצוא פתרונות לנשות הכותל, למרות החלטות בג"ץ הגדול והרע.
אני לא רוצה לפתוח ויכוח על כל נושא ונושא, באמת שלא.
אבל לבוא ולבכות שגברים אשכנזים ימנים הטרו הם איזה ציבור מסכן, תחת טרור, מסורס ומדוכא? אתה עומד מאחורי עמדה כזאת?
אתה מנהל איתי דיון על מורכבויות, על מאזני כוח, על מה לגיטימי או לא בדמוקרטיה וזה סבבה. הדברים מורכבים
אבל קח בדיוק את מה שאמרתי - שזה הגזמה (פרועה) להגיד שהוא החלש והמסכן. מסכים או לא?
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
ArchAngel​(שולטת) • 19 ביולי 2019
אתה יודע מה מצחיק, israelislave?
רוב האנשים ברשימה שציינת, למעט היהודים שבהם ועוד צדיק וחצי בסדום, רואים בך יהודי מלוכלך שהורס את המערב לא פחות מהאסלאם וכל שאר האוכלוסיות שאתה מאשים אותם בהרס המערב.
כל קונספירציה שאתה מאמין בה לגבי הערבים, הפמיניסטיות, השמנים או whatever, הם מאמינים בה לגביך.
הביטוי "הרס המערב" שאתה מעתיק מהם וכל כך אוהב להשתמש בו לקוח מרטוריקה אנטישמית שהייתה קיימת הרבה לפני שהיו פמיניסטיות, שמנים או להט"בים כקבוצה מאורגנת בעולם.
האשמה באותה נשימה באידיולוגיות קיצוניות שבכלל סותרות אחת את השנייה כמו קומוניזם ופאשיזם, האשמת בטרור מבלי שבאמת נעשת ולו פעולת טרור אחת, האשמה בשליטה במדיה ובאקדמיה וכל שאר הדברים שבהם אתה מאשים את כי כל מי שהוא לא אתה זה בדיוק מה שהאשימו בו את היהודים הרבה לפני שהאשימו בכך כל קבוצה אחרת.
הרטוריקה הזו, האשמות האלו, השימוש במילים האלו בדיוק הוא מה שהוביל לרצח של 6 מיליון יהודים כמוך במהלך השואה, ועוד יהודים רבים אחרים במהלך פוגרומים שנעשו מאות על גבי מאות קודם לכן.
ואנחנו כיהודים יודעים שהקשר בין טענות האלו לעובדות במציאות הוא כמו הקשר בין דג לאופניים ואינם אלא שנאת הזר.
אז כיהודי שמודע לכך, איך אתה מעז להתבטא באותם מילים וביטויים שקריים ושטניים שאנשים מתועבים כמו גבלס והיטלר חירבנו מהפה שלהם כשהקהל הריע להם ב- "זיג הייל"?

האנשים שאתה מעריץ לא רואים בך "אחד משלהם" ולעולם לא יראו בך אחד כזה, אפילו אם אתה שונא את אותן אוכלוסיות כמוהם ומדקלם אחריהם את אותם הנאומים כמו תוכי.
אתה יהודי, ומבחינתם אתה נחות מהיותך כזה גם אם תעשה שמיניות באוויר ותהיה העתק מושלם של הדעות וההתנהגות שלהם.
הם לא יגידו לך ישירות שאתה יהודון מסריח, כי זה לא פוליטיקלי קורקט, אלא יעטפו את זה בשפה מליצית, במילים רהוטות ו-"מדעיות", בהסברים "רציונליים" שאינם אלא רציונליזציות לדעות חשוכות.
דעותיהם רווית השנאה כלפי קבוצות מיעוטים מכשירות קרקע פורייה גם לפשעים אנטישמיים להתחרש, הם דמויות שקבוצות אנטישמיות מעריצות ומצטטות, והם מודעים לזה ולא מתבטאים נגדם בצורה שלא משתמעת לשתי פנים כי אחרת יאבדו חלק נכבד מקהל המצביעים/עוקבים שלהם.
הפוליטיקאים שביניהם לא מונעים פשעי שנאה כלפי יהודים דרך חקיקה למרות שיש ביכולתם לעשות זאת.
במהלך כהונת טרמפ אחוז התקיפות (הפיזיות, הממשיות!) כלפי יהודים עלה דרסטית. למרות שהוא "ידיד של ישראל" ושולח חיזוקים לנתניהו.
זה שיש לאנשים כמו טרמפ יהודי מחמד אחד או שניים לצידם, או אפילו קרוב משפחה שנשוי לאחד, לא הופך אותם לאוהבי יהודים שבאמת ישטו להם יד בעת צרה.
זה שהם מגבים את ישראל, זה גם לא מאהבת יהודים ודאגה לביטחונם אלא משנאת ערבים והקלה שיש יהודים שעושים "את העבודה השחורה" שאפשר להפיל עליהם את הנטל והאחריות במקום לקחת אותם על עצמם.
שהיהודים יסכנו את חיי החיילים והאזרחים שלהם, שיבזבזו את הכסף שלהם על "לזיין ת'ערבים" ויחטפו על כך ביקורת וחרם מהעולם. העיקר שזה לא אנחנו. מאיתנו הם רק יקבלו ליטוף מסכן על הראש בצורת נאום משכנע מספיק.

אם נראה לך שאתה חלק מ"הקבוצה המנצחת" אתה טועה. הגורל שלך יהיה כמו של בן שפירו, שלמרות שהוא מחזיק בכל הדעות "הנכונות" (לדעתו) עם קבוצת הרוב הקיצוניות, עדיין קוראים לו יהודי מסריח, מאיימים על חייו ומרססים לו צלבי קרס על הבית, אותם פעילי ימין קיצוני שחושבים שהומואים וטרנסים זה איכסה לא פחות ממנו. כי יהודים, מבחינתם, הם הרבה יותר גרועים ונחותים משילוב של פמיניסטית, מוסלמית, שמנה, טרנסג'נדרית ולסבית באותו אדם.
ליתר דיוק, מבחינתם היהודים הם אלו שאשמים בכך שיש אסלאם, השמנה, פמיניזם ולהט"בים בעולם וכל זאת קונספירציה שלהם "להרס המערב".
בקטע אירוני אלו פעילי השמאל ששפירו שונא שמגנים על זכויות מיעוטים, שזה כולל גם יהודים כמוהו שהם מיעוט באמריקה. רק שגם הם מפנים לו גב אחרי שהוא יורק להם בפרצוף.

אתה פשוט תשאר לבד מתבוסס בשנאה של עצמך. תקרא לזה "האמת" (כשאובייקטיבית הרבה מהטענות שלך שגויות) או "אומץ" (כשזה לא אומץ לחשוב כמו הרוב) עד מחר, זה לא יעזור לך.
כל המרמור שלך כאן בפורום זה כמו לשתות רעל ולצפות שמישהו אחר ימות- אתה פוגע רק בעצמך. לא עדיף שתעשה משהו משמח בזמן הפנוי שלך?


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שישי יול' 19, 2019 4:07 pm, סך-הכל נערך 3 פעמים
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 19 ביולי 2019
ראשית, דרקן דיברתי באופן כללי לגבי פרץ, ולא על דבריך, וגם לא על אחרים באתר.
שנית, מסכים שצריך להפסיק להתמסכן. מאז ומתמיד התנגדתי לאימוץ זהות קורבנית. וזה נכון גם למחנה הימין, שצריך להתמקד יותר בביצוע (למשל רפורמה בבג"ץ) ופחות ברטוריקה (לדבר על כך שצריך רפורמה בבג"ץ);
שלישית, עובדה שנשים הצליחו להעביר עשרות חוקים ללא קשר למספרם בכנסת. לא אמרתי שמישהו צריך להתקפל - זו מסקנה שלך - רק הצגתי את העובדה שיש מוקדי כוח אחרים שאינם כנסת. כמו כן, מכיוון שבישראל יש פקידים ומשפטנים יש יותר כוח מאשר ח"כ ושרים אז אי אפשר להתמקד רק בכנסת ;
רביעית, הבעיה בבג"ץ אינה בהכרח בהחלטות שלו, אלא עצם העובדה שהיא לקחה על עצמה את התפקיד של המדינאי (ממליץ להקשיב לדבריו של חיים רמון בנושא שלא חשוד בימניות);
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 19 ביולי 2019
Sm Art{☆Sm} • 19 ביולי 2019
הסוטה נאחז בסטייה שלו בכול הכוח ועוצמה .
בדומה לילד שאוחז בצעצוע שלו ,כאילו כל עולמו ,גלום בצעצוע שבחזקתו .אי לכך,עוזבים את הילדים עד שיגדלו ויבינו .שהצעצוע הוא לא כל העולם .
וכנ"ל ,לאותם שוטים ,האוחזים בדברי השטות (סטיותיהם).

כפי שנאמר ;
אין ישראל חוטא ,אלא א"כ,נכנסה בו ,רוח שטות".
israelislave
לפני 4 שנים • 20 ביולי 2019
israelislave • 20 ביולי 2019
ArchAngel כתב/ה:
אתה יודע מה מצחיק, israelislave?
רוב האנשים ברשימה שציינת, למעט היהודים שבהם ועוד צדיק וחצי בסדום, רואים בך יהודי מלוכלך שהורס את המערב לא פחות מהאסלאם וכל שאר האוכלוסיות שאתה מאשים אותם בהרס המערב.
כל קונספירציה שאתה מאמין בה לגבי הערבים, הפמיניסטיות, השמנים או whatever, הם מאמינים בה לגביך.
הביטוי "הרס המערב" שאתה מעתיק מהם וכל כך אוהב להשתמש בו לקוח מרטוריקה אנטישמית שהייתה קיימת הרבה לפני שהיו פמיניסטיות, שמנים או להט"בים כקבוצה מאורגנת בעולם.
האשמה באותה נשימה באידיולוגיות קיצוניות שבכלל סותרות אחת את השנייה כמו קומוניזם ופאשיזם, האשמת בטרור מבלי שבאמת נעשת ולו פעולת טרור אחת, האשמה בשליטה במדיה ובאקדמיה וכל שאר הדברים שבהם אתה מאשים את כי כל מי שהוא לא אתה זה בדיוק מה שהאשימו בו את היהודים הרבה לפני שהאשימו בכך כל קבוצה אחרת.
הרטוריקה הזו, האשמות האלו, השימוש במילים האלו בדיוק הוא מה שהוביל לרצח של 6 מיליון יהודים כמוך במהלך השואה, ועוד יהודים רבים אחרים במהלך פוגרומים שנעשו מאות על גבי מאות קודם לכן.
ואנחנו כיהודים יודעים שהקשר בין טענות האלו לעובדות במציאות הוא כמו הקשר בין דג לאופניים ואינם אלא שנאת הזר.
אז כיהודי שמודע לכך, איך אתה מעז להתבטא באותם מילים וביטויים שקריים ושטניים שאנשים מתועבים כמו גבלס והיטלר חירבנו מהפה שלהם כשהקהל הריע להם ב- "זיג הייל"?

האנשים שאתה מעריץ לא רואים בך "אחד משלהם" ולעולם לא יראו בך אחד כזה, אפילו אם אתה שונא את אותן אוכלוסיות כמוהם ומדקלם אחריהם את אותם הנאומים כמו תוכי.
אתה יהודי, ומבחינתם אתה נחות מהיותך כזה גם אם תעשה שמיניות באוויר ותהיה העתק מושלם של הדעות וההתנהגות שלהם.
הם לא יגידו לך ישירות שאתה יהודון מסריח, כי זה לא פוליטיקלי קורקט, אלא יעטפו את זה בשפה מליצית, במילים רהוטות ו-"מדעיות", בהסברים "רציונליים" שאינם אלא רציונליזציות לדעות חשוכות.
דעותיהם רווית השנאה כלפי קבוצות מיעוטים מכשירות קרקע פורייה גם לפשעים אנטישמיים להתחרש, הם דמויות שקבוצות אנטישמיות מעריצות ומצטטות, והם מודעים לזה ולא מתבטאים נגדם בצורה שלא משתמעת לשתי פנים כי אחרת יאבדו חלק נכבד מקהל המצביעים/עוקבים שלהם.
הפוליטיקאים שביניהם לא מונעים פשעי שנאה כלפי יהודים דרך חקיקה למרות שיש ביכולתם לעשות זאת.
במהלך כהונת טרמפ אחוז התקיפות (הפיזיות, הממשיות!) כלפי יהודים עלה דרסטית. למרות שהוא "ידיד של ישראל" ושולח חיזוקים לנתניהו.
זה שיש לאנשים כמו טרמפ יהודי מחמד אחד או שניים לצידם, או אפילו קרוב משפחה שנשוי לאחד, לא הופך אותם לאוהבי יהודים שבאמת ישטו להם יד בעת צרה.
זה שהם מגבים את ישראל, זה גם לא מאהבת יהודים ודאגה לביטחונם אלא משנאת ערבים והקלה שיש יהודים שעושים "את העבודה השחורה" שאפשר להפיל עליהם את הנטל והאחריות במקום לקחת אותם על עצמם.
שהיהודים יסכנו את חיי החיילים והאזרחים שלהם, שיבזבזו את הכסף שלהם על "לזיין ת'ערבים" ויחטפו על כך ביקורת וחרם מהעולם. העיקר שזה לא אנחנו. מאיתנו הם רק יקבלו ליטוף מסכן על הראש בצורת נאום משכנע מספיק.

אם נראה לך שאתה חלק מ"הקבוצה המנצחת" אתה טועה. הגורל שלך יהיה כמו של בן שפירו, שלמרות שהוא מחזיק בכל הדעות "הנכונות" (לדעתו) עם קבוצת הרוב הקיצוניות, עדיין קוראים לו יהודי מסריח, מאיימים על חייו ומרססים לו צלבי קרס על הבית, אותם פעילי ימין קיצוני שחושבים שהומואים וטרנסים זה איכסה לא פחות ממנו. כי יהודים, מבחינתם, הם הרבה יותר גרועים ונחותים משילוב של פמיניסטית, מוסלמית, שמנה, טרנסג'נדרית ולסבית באותו אדם.
ליתר דיוק, מבחינתם היהודים הם אלו שאשמים בכך שיש אסלאם, השמנה, פמיניזם ולהט"בים בעולם וכל זאת קונספירציה שלהם "להרס המערב".
בקטע אירוני אלו פעילי השמאל ששפירו שונא שמגנים על זכויות מיעוטים, שזה כולל גם יהודים כמוהו שהם מיעוט באמריקה. רק שגם הם מפנים לו גב אחרי שהוא יורק להם בפרצוף.

אתה פשוט תשאר לבד מתבוסס בשנאה של עצמך. תקרא לזה "האמת" (כשאובייקטיבית הרבה מהטענות שלך שגויות) או "אומץ" (כשזה לא אומץ לחשוב כמו הרוב) עד מחר, זה לא יעזור לך.
כל המרמור שלך כאן בפורום זה כמו לשתות רעל ולצפות שמישהו אחר ימות- אתה פוגע רק בעצמך. לא עדיף שתעשה משהו משמח בזמן הפנוי שלך?


יופי טופי שמשהו מצחיק אותך, כי אני בכלל לא צוחק ממה שמתרחש סביבי.

מהסוף להתחלה.

בן שפירו מותקף בעיקר ע"י אנטיפה ופעילי שמאל, והוא ממש לא "בחיר הימין" אלא "אויב מספר אחת" שלהם.

כל האנשים ברשימה שכתבתי מותקפים לרוב ע"י השמאל הקיצוני, האקדמיה "החברתית" (מתי לאחרונה ראית הפגנות "חברתיות" של הפקולטה לפיזיקה?) , מי שיוצא מגדרו לנסות ולהשתיק אותם באלימות, בחרמות, באיומים על צדדים שלישיים הם "השמאל הנאור"

ברשימה יותר יהודים ממה שאת חושבת. מה גם, ולעניות דעתי, הרבה מהשנאה המודרנית היהודים בתפוצות "מרוויחים ביושר", תשאלי את כל המשקיעים של מיידוף - הנוכל הגדול בהיסטוריה המודרנית מה הם חושבים על יהודים, תשאלי את תושבי ג'נבה, שוויץ, מה דעתם על יהודים בגלל "סידורי הקבורה" בעיר, תשאלי את מי שמבין בהסטוריה של הכלכלה המודרנית מה "התרומה" של שושלת רוטשילד ל"כלכלת החוב", כמה מתוך הבעלים של בנק "הפדראלי" של ארה"ב הם יהודים (רמז - 2 מתוך 7) ועוד.

אין היום יותר אנטי יהודית ואנטי ישראלית ממפלגות השמאל בעולם, ראי מי בראש הליבור באנגליה, מי מנהל בפועל את המפלגה הדמוקרטית בארה"ב ומי ב BDS ושאר ארגונים אנטי ישראלים. חייתי מספיק שנים בעולם כדי לדעת על בשרי שרוב ה"אנטישמיות" היום אינה כלפי היהודים ואלו שמרימים ראש נגד יהודים רובם הגדול\מוחלט הוא מוסלמים מעורבים בארגוני שמאל, את האזרח האירופי\אמריקאי הממוצע לא מעניין מה דתי אלא מי ומה אני כאדם.

הומואים, טרנסים, שמנים, שחורים, לא משנה לי מי ומה, כל מה שמעניין אותי זה למה ואיך הם מנסים לשנות את פני החברה, ולאלו מביניהם שחשים שיש להם בעיות ספציפיות חובה להקשיב, לקיים דו-שיח ולראות איך מתקדמים ביחד ולאן, ולא כשברקע איומים וטרור חברתי אלה עשיה מעוגנת בהגיון פראקטי.

מה אנשים עושים במיטה? לא מענייני, מה הם רוצים\דורשים ממני כפרט בחברה? מאד ענייני, ואם טיפה שכל בקדקודם אל להם לצפות שלא אביע את דעתי, גם אם אינה נעימה לאזנם.

"הקונספירציות" שאני רואה? תסבירי לי את השתיקה הרועמת של מרבית ארגוני השמאל מול ההתנהלות של מדינות מוסלמיות. מתי לאחרונה הייתה הפגנה בעניין זכויות אדם, הומוסקסואלים מול שגרירות ערב הסעודית? איך זה שהשמאל באנגליה יוצא חוצץ נגד ביקור טראמפ באנגליה אבל שותק כאשר מגיעים ללונדון מלך ערב הסעודית, יו"ר המפלגה הקומוניסטית של סין, או פוטין נשיא רוסיה, כולם כאמור מל"ו צדיקים ומדינות רחוקות מהפרות בוטות של זכויות אדם? או אולי דעתך המנומקת על הרכב וועדת האו"מ לזכויות אזרח שמשכנה בג'נבה?

איך זה שארגוני השמאל נלחמים ב"גבריות הרעילה" של הגברים במערב מחד אבל פותחות זרועות לגלים של מחפשי עבודה מהמזרח שתרבותם מבוססת על דיכוי נשים?

1500 ילדות ונערות אנגליות נאנסו בגלל שלמשטרה "לא היה נעים" לעשות פרופיילינג על רקע דתי.

99% ממעשי הטרור בעולם מבוצעים ע"י מוסלמים.

97% מ"ילדים מבולבלים" מינית עד גיל 18 מחליטים בסוף להישאר במין עמו נולדו. לאור הנתון הזה אני -נגד - טיפולים שנוגעים בגוף של אותם צעירים, לא בסכין ולא בכימיקלים.

40% מהטרנסים מנסים להתאבד - גם אחרי סיום הליך המעבר - אני טוען שזאת בגלל שהבינו, בדרך הקשה, שזה לא הפתרון למצוקתם.

יפה לך שאת יודעת - ומצליחה - לקרא את "מחשבותיהם האמתיות" של אלו ברשימה שמניתי... מציע לך לחבור לאורי גלר.... מביך, ממש מביך.

קומוניזם ופאשיזם כלל אינן סוטרות זו את זו. במדינה דמוקרטית, כדי להביא אותה למשק ו"תרבות" קומוניסטים יש צורך להחיל קודם כל שלטון פאשיסטי במהותו כדי לגרום לאנשים לוותר\לאבד את ממונם, מעמדם החברתי ולקבל עליהם, בטוב או ברע, את הקומוניזם. אגב, בארה"ב ובאירופה יותר צעירים מאי פעם נמשכים לשקרים קומוניסטיים ומזדהים ככאלו, בטח ובטח לאור משבר שכר הלימוד בארה"ב.

האקדמיה? זו של מדעי החברה כמובן. נכבשה לחלוטין ע"י צד אחד לבד של המפה הפוליטית וכך גם נראים התוצרים שלה. כמה מרצים באקדמיה יכולים בכלל להעז ולהגיד דברים המנוגדים ל"רוח האקטיביסטית"? מה קורה למרצים שמחזיקים דעות אחרות? התמה היא שאוניברסיטת אריאל נולדה כפי שנולדה?

המספרים האבסולוטיים אינם חשובים, רוב אזרחי גרמניה הנאצית לא היו חברי מפלגה, גם בברה"מ, או באל קעידה, או במפלגת הבעת'... חשוב איפה נמצאים וכמה כוח חופנים... וכאשר נמצאים באקדמיה ה"חברתית", בבתי המשפט, בעיתונות ושאר צמתים מרכזיים ככה יכול מיעוט קטן לעשות יותר מעשרות אלפים בככרות.

לאדם אחד יש מחזור חיים אחד ואמת אחת. ולהביע את דעותי כאן, באתר הזה, בו אני (על פניו) מיעוט, לא קל.

אגב... אני מקבל בפרטי הודעות מאנשים שמודים שהם מפחדים להביע את דעותיהם בדיונים. מה זה עושה לך ולחברים שלך? לדעת שאת מפחידה אנשים? אני גאה בכך שאין מי שחושש לצאת חוצץ נגדי....................