שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסיבת סלון - פמדום

hrgiger
לפני 4 שנים • 7 באוג׳ 2019
hrgiger • 7 באוג׳ 2019
מאיפה הגעת לכל המסקנות האלה?
מי אמר שישפטו על סמך מראה חיצוני? ועוד ילגלגו על המבקשים להשתתף?
ואיפה קראת שכולן בוחרות? ושכולם חשופים בפני כולן?
מה נסגר איתכם עם ההנחות המזלזלות והמאשימות?
EmptySoul​(אחרת)
לפני 4 שנים • 7 באוג׳ 2019
EmptySoul​(אחרת) • 7 באוג׳ 2019
וואו, מדהים, זה בדיוק התכנון. האינטואיציה שלך הייתה נהדרת.

נא לשלוח 5 תמונות מכל זווית, בעירום ובתאורה טובה, צילום ת.ז, כולל ספח, אפשר לכתוב גיל. אבל נוכל גם לחשוב בעצמינו (כי לא, אנחנו לא עצלניות). כמו כן, מספר כרטיס אשראי, תוקף ושלוש ספרות. כי כולנו גם נצלניות ועושקות, ובינינו, אוטוטו הילדים חוזרים לבתי הספר ולא יזיק לי מישהו חיצוני שישלם על הציוד הלימודי, אם כבר.

בעצם, אל תציפו בפרטי. אפשר להעלות לבלוג. שכולם יוכלו לצחוק על אלו שלא עברו סלקציה. שולטות, שולטים, נשלטות, נשלטים שעברו סלקציה וכל מגוון דיירי הכלוב.
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 7 באוג׳ 2019
Sm Art{☆Sm} • 7 באוג׳ 2019
אני אולי אפרסם בקרוב "קונטרס מיוחד ",
שהכותר שלו יהיה "צרות של עבדים ".

לגברים יש חולשות .החולשות הורידו אותן למדרגת עבדים,ואז החלו הצרות לנחות עליהן בצרורות .
יש הרבה קולגות עבדים שמלכות ,לא תאמינו מה עשו להם ,אני מתבייש לספר ,
היה עבד שמלכה אחת קראה לו לבוא ולנקות לה את הבית ,ואיך שהוא נכנס לביתה ,היה קצת חשוך ,והוא מסכן שבא לנקות לה הבית ,לא תאמינו מה בעצם אירע שם .
היא פתחה הדלת בהפתעה ,והדירה היתה חשוכה ,והיא ישר הצמידה אותו לקיר ,הורידה לי המכנסיים שלו ,וגם התחתונים שלו ,ואז משום מקום היה לה זין גדול ,והיא הכניסה לו לטוסיק ,וככה היא פשוט אנסה את האומלל בעמידה ,הרבה הרבה זמן .
וכל הזמן הזה ,היה לה ריח של בושם Brut ,וזה הזכיר לו את הריח של המבוגרים של פעם .
מאז יש לו טראומה ,כל פעם שהוא מריח brut ,הוא נזכר באונס שהוא חווה בהפתעה ,ובעמידה אצל המלכה הזאתי .
כשהוא סיפר לי את הסיפור ,אנחנו בכינו לילה שלם ,זה על זרועותיו של זה .ניסיתי לנחם אותו ,לא הצלחתי ,הוא לא יודע למה היא אנסה אותו ,הוא מסכן בסהכ",רצה לנקות לה את הבית .
צרות של עבדים .
פעם אחת אחרי הרבה שנים ,מאז האונס הנוראי שחווה ,שמתי דאודורנט brut ,ובמקרה הוא בא לבקר אותי ,ולפתי הוא התחיל לירעוד ולבכות חזק חזק .
ולא הבנתי איך אחרי ככ',הרבה שנים ,הוא עדיין בטראומה מהאונס שחווה מהמלכה עם ה brut .
Lady cbt​(שולטת)
לפני 4 שנים • 7 באוג׳ 2019
Lady cbt​(שולטת) • 7 באוג׳ 2019
אף אחד לא דיבר על כך שלא נכבד גבולות, שנעשה מבחני קבלה משפילים (בקטע רע), ובגדול, עוץ ופלייפול, אם לא טוב לכם - אל תשתתפו.
באמת שאתם הופכים את הקטע הזה למסובך הרבה יותר ממה שהתכוונתי. זה אמור להיות פורום מצומצם של כמה חברות והנשלטים שמשרתים אותן. לא קשה.
בלי צילומי סחיטה ובלי חציית גבולות. שום דבר לא ייעשה בכפייה. ואתם רואים כמה נשלטים מעוניינים בקונספט בדיוק כמו שהוא. זה win-win situation.

אז אתם פחות בעניין, בסדר, הבנו. לא נזמין אתכם.
ואגב, פלייפול, לומר על שולטת שהיא אגואיסטית ולא מעריכה גברים (כן, כי כל הפרופיל שלי מלא מילות נאצה ועלבונות על המין הגברי, מלא קללות והשפלות מכלילות, בלי סמיילים ולבבות) - לומר דבר כזה, מעיד על חוסר הבנה בסיסית של בדסמ, ובעיניי פשוט נשמע... ונילי.
אנחנו בכלוב, יש אנשים שחושבים ומרגישים אחרת מכם. גם אחרת ממני. וזה בסדר. פלורליזם זה שם המשחק.
ואיפה שלא טוב לכם - פשוט אל תהיו. ככה אני גם מעדיפה לפעול בעצמי.
נסו את זה.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 7 באוג׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 7 באוג׳ 2019
כל הדברים שאמרתי ללא יוצא מן הכלל מבוססים על דברים שהיו במציאות במסיבות פלייפול. אתם פשוט חושבים שהמידע לא זולג החוצה אבל אנשים מדברים. תמונות ובקשות נשלחו לצד שלישי שביקש ("רק תבטיחי לא לגלות") או שנשלחו לצד שלישי בשביל שיעזור לקבל החלטה. ידוע לי על שני מקרים שהתהליך לווה בצחוקים ולעג. ככה שהדימוי תכנית ריאליטי בהחלט משקף את התהליך כולו.

לא ידוע לי על אף מסיבה בסגנון שהיה שם סינון של נשים.
לבסוף, ניצול כספי הוא למעשה נמוך יותר במסיבות מסוג זה.

במקום להתגונן אני מציע שתבדקו את עצמכם.
through the glasses
לפני 4 שנים • 8 באוג׳ 2019
through the glasses • 8 באוג׳ 2019
אני חושב שהמארגנת (לא יודע מי אחראית) התכוונה לעשות כמו דייט משותף של כמה זוגות אך בסטייל של בדסמ, הכוונה בפורום כנראה הייתה להציע לשולטות אחרות לבוא עם הנשלטים שהן בקשר עם ולא להגרום לנשלטים להציע את שירותם.
כמובן שאני לא יודע למה היא באמת התכוונה אלא רק מנחש.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 8 באוג׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 8 באוג׳ 2019
Lady cbt כתב/ה:

ואגב, פלייפול, לומר על שולטת שהיא אגואיסטית ולא מעריכה גברים (כן, כי כל הפרופיל שלי מלא מילות נאצה ועלבונות על המין הגברי, מלא קללות והשפלות מכלילות, בלי סמיילים ולבבות) - לומר דבר כזה, מעיד על חוסר הבנה בסיסית של בדסמ, ובעיניי פשוט נשמע... ונילי.

מסכימה איתך שהפרופיל שלך הוא רגיל לגמרי בסטנדרטים של הכלוב, ושאין שם איזה משהו ממש חריג שדורש להתפרץ לתוך השרשור ולהניח את האופי שלך מבלי להחליף איתך מילה.
אך המשפט שאיתו הגבת לפלייפול צורם לי.
אגואיזם ואי-הערכה הם לא חלק בלתי נפרד מבדס"מ, ומי שאומר כזה דבר על שולטת (במהלך קשר ביניהם ולא כלפי זרה שאין לו היכרות איתה, כפי שקרה כאן) לא מעיד על חוסר הבנה בבדס"מ, ולפעמים דווקא ההפך יתברר כנכון.
כשבאמת מבינים בבדס"מ ונכנסים לעומקו, מבינים שהוא לא יכול להיות מנותק מתחושות דאגה, הערכה והוקרה של הצד השולט את הנשלט.
דווקא ונילים הם האלו שחושבים שהעולם הבדס"מי הוא כה שטוח ומסתכם בצד אחד שמחלק פקודות כאוות נפשו ובצד שני שמבצע ללא עוררין, אבל לנו ברור שהוא טומן בחובו הרבה יותר מזה: שבין השולט והנשלט מתקיימת דינמיקה בה גם השולט מעניק מעצמו ודואג לנשלט, לפעמים בצורה שאף מתעלה על מה שהנשלט מעניק לו.
כי זאת האחריות של השולט כלפי הצד הנשלט, מה שמניע את ההתמסרות כלפיו, וזה לא יכול להתקיים אם השולט אגואיסט או לא מעריך את מי שמולו.

אינני מניחה דבר לגביך או לגבי התנהלותך בעולם הבדס"מי, שכן אני לא מכירה אותך בשביל לקבוע משהו כזה.
הביקורת שלי היא רק כלפי המשפט הנ"ל, שהוא ודומים הנכתבים באתר, גורמים לנשלטים חדשים לחשוב שהם צריכים להסכים עם כל גחמה ודרישה מצד השולטת, לבטל עצמם לחלוטין, אחרת לא יחשבו "נשלטים אמיתיים".
בעוד מותר להם לסרב, מותר להם לשים את האצבע על מקרה שבו הם מרגישים חוסר הערכה כלפיהם, לקולם מותר להישמע וזה ממש לא אומר "שאין להם הבנה בסיסית מהו בדס"מ".
אנחנו אנשים הרבה לפני שאנחנו הפנטזיות שלנו, וזה שמישהו נהנה מהשפלה במצב ספציפי לא אומר שהוא נהנה מחוסר הערכה אינהרנטי כלפיו.
זה די מובן מאליו, אני לא מחדשת דבר כי המשפט די חרוש ומוכר, אבל כשזה נוגע לנשלטים גברים ההבנה הזו הופכת למעורפלת עד כדי נעלמת.

לי באופן אישי אין שום בעיה עם המסיבה שלכן, כל אחד והסגנון שלו ומי שלא ירצה שלא יפנה, אבל אני יכולה להבין למה יש נשלטים שמגיבים לפוסט הזה בצורה הזו- הם מפרשים אותו כחוסר הערכה כלפיהם (גם אם זו לחלוטין לא כוונתך המקורית).
וכשאנשים מרגישים חוסר הערכה כלפיהם הם מתחילים להגיב בחשדנות וכעס.
פלייפול הסביר את זה בצורה תוקפנית שגרמה להתעלמות מהמילים שלו ולהתמקדות בכעס שהוא מעורר במקומן, אבל יש לו נקודה:
אם שולט היה מארגן מסיבה כזו הוא בחיים לא היה פותח במילים "אני מפנטז על ערב עם החבר'ה, פיצה וכלבות שיכרכרו סביבנו וישרתו אותנו. יש שולטים זורמים? ונשלטות?", לפחות לא מבלי שהיה זוכה לעליהום.
כי ברור לנו שזה שנשלטות מפנטזות שיתייחסו אליהן כמו כלבות בסיטואציות ספציפיות לא אומר שהן שמחות להיתקל ביחס כזה שמשדר חוסר הערכה מידי אנשים שהן טרם מכירות.
אך שזה נוגע לגברים, כפי שכבר כתבתי, זה נעשה פחות ברור.
(וכן, גם להם יש חלק במצב הזה עם התנהגויות פחות מחושבות משל נשלטות שבדר"כ לא מבטלות עצמן אינסטנט, אבל צריך שניים לטנגו הזה).

בשורה התחתונה, היו פה יוזמות של פליי פארטיז פמדומיים שהלכו מעולה, והמשותף להם הוא שהזמנותיהם נוסחו בצורה יותר מכבדת מזו, דרך טקסטים שפונים לקהל של שני בני אדם קודם כל, ולא של "שולטות וכלבים".
הפנטזיות הגיעו לאחר מכן, משולבות בטקסט שהקוראים מרגישים שמעריכים אותם בו ולא שרואים בהם רק פונקציה למלא.
רק כשאנשים מרגישים מספיק בטוחים שמעריכים אותם הם יתמסרו ויכנעו, ונעדרת תחושת הביטחון הזו מטקסט של שורה וחצי שנכתב באופן הזה.
זה למה לעוץ ולפלייפול קל לייחס כוונת של זדון- הם מרגישים את ההפך מהערכה בטקסט הזה. ורגע לפני שמאשימים אותם בקטנוניות, בואו נזכור שכשנשלטות מגיבות בצורה הזו לפוסטים בסגנון הזה אנחנו יכולים להבין למה.
snoopdog
לפני 4 שנים • 8 באוג׳ 2019
snoopdog • 8 באוג׳ 2019
כמה סאחים בפוסט אחד icon_sad.gif
hrgiger
לפני 4 שנים • 8 באוג׳ 2019
hrgiger • 8 באוג׳ 2019
אז אתה "שמעת על" ואילו אני "יודעת". אני יודעת כי הייתי אורחת בכאלה מסיבות וכי אירגנתי בעצמי. אני יודעת שמסננים (מניחה שלא בכל המסיבות, אני לא מיתממת) גם את הצד השולט ושלא מבקשים תמונות וגיל (שוב, בלי התממות) מנשלטים.

והאמת שיותר מהכל אני מרוגזת מההכללות ומהנחות שלא מתבססות על שום הכרות. כן, יש שולטות מנצלות ושיטחיות, אבל לא כולן. כן, יש מסיבות שמתנהלות ככה, אבל לא כולן.
ואגב, להשתמש בטיעון "אם שולטים היו מתנסחים כך, היו מזדעקים" זה די מיותר בפוסט בו מזדעקים כך על שולטות. נכון, היו מזדעקים, והיו מכלילים ומניחים הנחות שווא גם שם. וגם שם הייתי אומרת אותו דבר - תפסיקו לחשוב שכולם נבלות ושולטים מחפיצים, אתם לא הוגנים.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 8 באוג׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 8 באוג׳ 2019
אני יודע טוב מאוד כיצד דברים מתנהלים. ציירתי תמונה מדוייקת של התהליך בחלק גדול מהמקרים. את רוצה לקחת את זה למקום של האשמה קולקטיבית זאת בעיה שלך. בכלל לא התייחסתי לאדם ספציפי.