שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמה שאלות ממתחיל

Axhv​(נשלט)
לפני 4 שנים • 17 באוג׳ 2019
Axhv​(נשלט) • 17 באוג׳ 2019
bear3 כתב/ה:
אם מותר לי קצת לצנן את רוחות האופטימיות שנשפכות מההודעה המפורטת והאינפורמטיבית, כהרגלה, של ארצ׳י, אני אעשה זאת. לכל המבקרים הפוטנציאליים אני אדגיש ואכתוב שממש לא מדובר בתגובה שמטרתה לשחרר תסכול וקיטורים, אלא יותר להכין אותך נפשית לאכזבות, כי סביר מאוד שהן יגיעו. אגב, לאחר אכזבות רבות, כשמשהו כן מצליח מעריכים אותו הרבה יותר.

ארצ׳י כתבה שאם הבחנת בפרט המשמעותי הזה הדרך להצלחה (כמעט) מובטחת. זה לא מדויק. כן הייתי אומר שזו (כנראה) הדרך היחידה להצלחה, אבל גם היא לא מובטחת. זה פשוט מעיין תנאי סף מאוד בסיסי.
עדיין, יכול להיות שהודעות מאוד מכובדות ונורמליות שלך יוותרו ללא מענה. זה קצת כמו להגיש קורות חיים למשרות נחשקות. אתה יכול לפעמים רק בשביל משרה אחת להשקיע שעות או אפילו ימים בשיפוץ קורות החיים, כתיבת קאבר לטר, ניסיון להשתמש במילים גבוהות/שיוצרות עניין. ואז אתה תשלח את ההודעה, תחכה בציפייה לתגובה, אך זו לא תבוא.
הפיתרון יהיה להבין, כמו הקלישאה, שהכל בסדר. מי שרואה הודעה ארוכה ומכובדת, שברור שמאחוריה יש הרבה השקעה וזמן, אבל עדיין בוחרת להתעלם, היא באמת מישהי שאתה לא רוצה אינטראקציה איתה.
ההודעה הזאת לא מגיעה מתוך תסכול, מטרתה יותר להכין אותך לסיטואציות האלה ולהבין שזה לא נורא, אתה צריך להרים את הראש, לא לוותר ולהמשיך בניסיונות. בסוף, אולי, זה יצליח, ואז אתה תהיה מאושר. אבל הדרך לשם ממש לא קלה ויכולה ליצור הרבה תסכול.

אתה נכנס לעולם חדש, שבו אתה תגלה המון דברים בעצמך, וכל חוויה, מוצלחת או לא מוצלחת, תעזור לך להבין טוב יותר איך להתנהל. לא צפוי לך פיקניק, אבל אתה יכול להגיע לרמות מאוד גבוהות של אושר. בהצלחה!

תשמע,ארצי מכירה אותי יותר טוב ממה שכתוב פה, אז יכול להיות שהיא רואה מה שאתה לא או שבאמת היא מאוד אופטימית.
בכל מקרה אני לא באשליה שאני חייב לקבל מענה גם אם אכתוב מכתב אהבה ברמה של ארנסט המינגוויי.
סה"כ זה לא מיוחד רק לכלוב, אף אחת לא חייבת לי כלום. הדחייה הראשונה שחוויתי הייתה ביסודי ומאז עוד כמה דחיות אבל גם הצלחות=)
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 17 באוג׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 17 באוג׳ 2019
אני חייבת לציין שאני לא באמת אופטימית באופן חסר תקנה.
אני מכירה את האתר בתור אחת השולטת שבו, אני מודעת למה שקורה אצלנו באינבוקס וכמה הוא מפוצץ בהודעות מנשלטים מהשנייה שאנחנו נרשמות לאתר.
חלק מההודעות הן באמת מכבדות ומעניינות ועדיין לא זוכות למענה בגלל סיבות שונות שלא תמיד רלוונטיות לצורת הפניה. לפעמים יש נתונים מסוימים בו כאדם שהם סבבה לחלוטין אבל פשוט לא מתאימים למי שאליה פנה, ולפעמים זה נטו עניין של מזל באיזו הודעה השולטת הבחינה והאם היה לה מצב רוח לענות. גם זה קורה.
זה בדיוק כמו שמי ששולח קורות חיים (אהבתי את הדימוי!) עשירים לא ישר מתקבל לכל מקום עבודה, אבל מה שבטוח, שמי שניסח קורות חיים מרשימים יותר מגדיל את הסיכויים שלו דרסטית לעומת מי שכתב בשורה וחצי פרטים יבשים ושהוא מחפש עבודה.
ואכן, כבר בפוסט הזה יש נשים שהסגנון הזה (גם אם הן לא ספציפית מתעניינות בו כפרטנר) מדבר אליהן וגורם להן להתרשם לטובה, וזה כבר רומז שהוא בכיוון הנכון מבחינת נוסח פניה שמדבר לנשים, לעומת נשלטים שעדיין נמצאים בשלב שבו הם תוהים למה הודעת "המלכה אני רוצה לסגוד לכפות רגליך" מובילה זרות לחסום אותם למרות שיש להם פטיש משותף איתן.

הכוונה שלי ב"הצלחה מבוטחת" היא שבסופו של דבר, אם יצמד לנוסח מכבד, תהיה מישהי שתתעניין בו. "ההצלחה מובטחת" מגיעה בסופו של דבר, לא ישר וממש ממש לא תמיד, ובוודאי שיהיו נפילות רבות בדרך להצלחה הזו.
אני שמחה שבעזרת התגובה שלך חידדת את הנקודה הזו ששכחתי להבהיר בתגובה שלי.
אלקטריקיישן​(שולטת)
לפני 4 שנים • 20 באוג׳ 2019
אלקטריקיישן​(שולטת) • 20 באוג׳ 2019
יש הרבה מאוד קסם, לעניות דעתי, בלקחת נשלט חדש וללמד אותו מה את אוהבת, איך מתי ולמה. יש הרבה מאוד הנאה בלגלות דברים חדשים יחד, וזה גורם לחיבור עמוק יותר, מאשר סשנים בודדים.

יש המון עוצמה בידיעה שהמקום שבו נמצא הנשלט, הוא המקום אליו הבאתי אותו.

בנוסף, לא תמיד בא לי לעשות את אותו הדבר עם גברים שונים. לעיתים המשחק והגילוי אילו נקודות לחיצה גורמות לתוצאה הרצויה הוא יותר כיף, כך שאם יש או אין ניסיון כל חיבור חדש, מתחיל בחוסר ניסיון ולמידה הדדית. הדרך להגיע לתוצאה הסופית שונה, ולרוב זה כל הכיף. אני, בכל מקרה, נהנית מזה מאוד.

אני אוהבת לדבר, לצחוק, לעשות הפסקות סיגריה באמצע ולחזור להשתולל, כך שנשלט שכל הוויתו היא שורה אחת של נטייתו המינית, נפסל אצלי מראש, כיוון שאין ביכולתו לעורר אצלי עניין. וכשיש עניין... החיים הרבה יותר דבש.

תחשוב מה מתאים לך, ואיך אתה רוצה "למכור" את עצמך בפרופיל שלך. זה יבדיל אותך מכל המוץ. אגב, פרופילים שגורמים אצלי לעניין הם בדרך כלל פרופילים שבהם יש תיאור כלשהו של מחשבות ורגשות (חוץ מאשר "אני רוצה/צריך/זקוק/עורג/מתאווה"). זה מראה על עולם פנימי וחשיבה.

בעניין האחרון שהעלית, אני ממליצה לנסות להיות הכי כן עם בת הזוג הונילית. זה חוסך הרבה מאוד רגשות שליליים בעתיד. גם אם היא לא מקבלת את העניין, לפעמים עדיף לדבר על זה, אולי זה יצית בה איזשהו ניצוץ, ואולי תבין שאין מצב ותסתגל (או תפרד). בכל מקרה, תישן טוב יותר בלילה icon_wink.gif

בהצלחה
LadyRiot​(שולטת)
לפני 4 שנים • 20 באוג׳ 2019
LadyRiot​(שולטת) • 20 באוג׳ 2019
הייתה לי תקופה שהייתי בה מנטור. אספתי אליי נשלטיםות (שאותםן כמובן בחרתי על פי האדם) - הובלתי אותםן את המסע הראשון שלהםן לגילוי המיניות הבדסמית שלהםן. לפעמים זה התחיל מפנטזיה שהייתה להםן ושיתפו אותי ולפעמים זה היה מעוצב על פי רצוני הבלעדי ("עשי בי כרצונך, בבקשה!"). זו הייתה תקופה יפיפה, האינטימיות שיש עם נשלט.ת חדשיםות זו אינטימיות מסוג אחר... המון התרגשות של "פעמים ראשונות" ויש משהו יפיפה בלצפות בזה כהאחראית על העונג - מין אלה אגנוסטית.... הדינמיקה, אם האישיות מכילה, היא סופר משחררת לשני הצדדים.
זו הייתה תקופה מעניינת ומעשירה, גם לי.
הבחירה של נשלט.ת, בעיניי, תלויה באישיות של הנשלט.ת, כמו בכל מימד של שיתוף פעולה. אם האדם לא מעניין.ת אותי באופן אישי, לא מזיז לי האקט שהוא רוצה שיקרה. אני לא פנטזיה, אני אדם גם כן.

אבל, העולם מגוון וכמו שיש נשלטיםות שמחפשיםות פנטזיה יש שולטיםות שמחפשיםות להיות פנטזיה. וכל עוד הכל נעשה בכנות, שקיפות ובהדדיות - הכל מעולה.
יש א.נשים שמחפשיםות עומק ויש א.נשים שמחפשיםות את פני-הקרקע. ויש המון גם אחר.
הכל תלוי זמן, נקודת מבט ופרקטיקה. וכאן, כמו בכל מימד אחר של אינטראקציה, יש סקאלה של כולםן. תהיה מי שאתה, השולטת הנכונה בשבילך כבר תזהה את זה כנכס שהיא רוצה בין ידיה.
Zord​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 21 באוג׳ 2019

Re: כמה שאלות ממתחיל

Zord​(מתחלף) • 21 באוג׳ 2019
Axhv כתב/ה:
שלום

חדש פה ובכללי בתחום.
לאחר סיבוב בלוח הכרויות הבחנתי בזה שהמון הודעות מסתכמות במשפט אחד על סוג הפנטזיה שיש לנשלט.
בעולם הוינילי המודעות הכרות מצד הגברים(אפילו כביכול השטחיים וחסרי הדימיון) לא כתובות ככה, אלא מפרטות במידה מסוימת על אותו אדם.
אף אחד לא מסכם במשפט אחד את סוג הסקס שהוא מעוניין בו.
יש דברים בגו או שאני מדמיין? למה זה ככה?

נושא אחר, נשים שולטות רואות בחסרי ניסיון נטל או שיש ערך מוסף בלהיות חלק מחוויה ראשונית?

ושאלה אחרונה, נניח אני פוגש בחורה ונילית, איך אני משתף אותה במה שאני רוצה מבלי לגרום לה להסכים רק כדי לרצות אותי?
אלא ממקום שגם היא תהנה.


הכלוב לא שונה מכל אפליקציה של היכרויות, חוץ מזה שפה יש פחות תמונות ויותר טקסט.
תמונות טובות מגדילות פי כמה את סיכויי ההצלחה שלך.
לרשום בצורה נחמדה ומעניינת זה יפה אבל זה משהו בסיסי.

לגבי בחורות וניליות, אם הדברים שאתה אוהב הם יחסית לייט אז פשוט תספר את זה תוך כדי אחת השיחות.
Strong passion
לפני 4 שנים • 23 באוג׳ 2019
Strong passion • 23 באוג׳ 2019
היי
אני ממליץ לך פשוט להיות אתה עם התשוקות שלך והדרך שלך כולנו התחלנו מאיפשהו.
כל שולטת היא אישה לפני הכל ואחרי הכל תתייחס אליה כאישה ולא כאובייקט.
תהייה שלם עם עצמך, עם הנטיות שלך, ועם מי שאתה.
כנשלט שים את עצמך במקום הנחות ממנה( אני בתור סלייב נהנה מההנאה שלה והיא מספקת אותי לא פחות משלי) תלמד ותבין את היצרים שלה, תחזר, תהייה פתוח, פנטזיות זה מעולה זה מעשיר לנו את החיים ואנו לומדים ליישם אותם במציאות.

תהייה אתה בתוך העולם שלה מבטיח לך הצלחה.

בהצלחה!