סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה יש פה פחות צעירות וצעירים?

עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 28 באוג׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 28 באוג׳ 2019
לא היתה לי מטרה ללעוג לטענותיך ArchAngel​. אבל תקראי את התגובה שלך, האם היא לא בעצמה מרחיקת לכת באופן בו תיארת את ה"תופעה"?
ראשית, חשוב לי להבהיר, כי חס וחלילה לא התכוונתי לאירופה של שנות ה-30 (אני לא יאיר גולן או עיתון הארץ) אלא על יהודים באירופה כיום שמורידים את הכיפות כי מטרידים אותם. לדעתי הסיפור על כך שצעירים מסירים את הגיל בפרופיל בשביל להימנע מן הטרדות הוא לא רציני ולכן לדעתי ההשוואה ההומוריסטית-צינית על היהודים בהחלט הייתה במקום.

תראי את בעצמך כתבת פוסטים ארוכים על נשלטים אז מי נתן לך את הרשות לדבר בשמנו? בעצם שאני חושב על זה מי נתן לך את הזכות לדבר בשם המבוגרים? במילים אחרות, בגישה כזו אי אפשר לנהל דיון על שום דבר. בכלל השימוש בטענה הזאת, לעיתים קרובות, לא נעשית בתום לב, אלא מטרתה לעשות דה-לגיטימציה לעמדה של האחר.

באופן כללי, אני חושב שהפרשנות שלך פשוט לא נכונה או במקרה הטוב חלקית. כל ההודעות המזלזלות והמתנשאות הם לא בגלל הגיל הצעיר אלא כי זו רמת השיח באתר באופן כללי. שמישהו כותב הודעה תמימה/מפגרת/לא קשורה בפורום אף אחד לא מסתכל על הגיל שלו לפני שמתחילים בבדיחות והערות ציניות. אך מה לעשות שרוב האנשים ששולחים הודעות כאלה הם צעירים. ולפני שהופכים את האפליה נגד הצעירים לתופעה, אפשר לחשוב שחסרות דוגמאות על משתמשים מבוגרים שעשיתם להם כאן את המוות, וגם במקרה הזה אין לדעתי קשר לגיל. והשיח על "לבטל את הדברים שאנחנו מתארים", זה נקרא אי-הסכמה או ויכוח, ואין קשר לגיל הצעיר שלכם. הצעירים עושים את זה לא פחות ואולי יותר מאנשים מבוגרים באתר.

היחס המתנשא כביכול כלפי צעירים הוא לא עניין גיל אלא של תכונות אופי וניסיון חיים, שני דברים שאת ממעיטה בחשיבותם. ייתכן ולא נעים לך לקבל את העובדה שצעירים בממוצע חוצפניים וחסרי כבוד יותר ולכן היחס אליהם כפרטים (לא כקטגוריה סוציולוגית) בהתאם. חוסר הניסיון גם גורם להם לעשות יותר טעויות, כמו לפרסם הודעה דרושים בפורום או לשלוח הודעה של רק "היי" בפרטי. דרך אגב, לא יזיק לצעירים באתר לכבד אנשים בני 50-60 שיכולים להיות הורים שלהם. זה נקרא כבוד בסיסי.

וייתכן גם התחושה של הצעירים נובעת מכך שרבים מהם לא מסוגלים להתמודד עם הקשיים שכולנו כאן חווים. את יכולה להתעלם מהסברים חברתיים אך הם נמצאים שם. רק לציין שקיימת ספרות ענפה העוסקת בתרבות הקורבנות שצמחה במאה ה-21. ומצטער גם לא קונה את השטות הזו של בריחה מדעות קדומות. צעירים מתאספים יחד כי זה מה שצעירים עושים. ברור שהם צריכים מרחב לעצמם. צעירים רוצים לחיות בסביבה צעירה. הרחק ממבוגרים. אנשים מתקבצים לקבוצות הומוגניות. זה טבעו של עולם.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 29 באוג׳ 2019
אני לא מדברת בשם אף אחד מלבד עצמי.
גם כשאני "מדברת על נשלטים" בפוסטים אחרים, אני מדברת על החוויה שלי כשולטת מול נשלטים ואיך שאני חווה אותם, אני מתארת מילים וחוויות שהם בעצמם בחרו לשתף אותי בהם.
אני לא מתיימרת לקבוע למה אנשים פועלים כפי שהם פועלים, אני לא קובעת מה הם מרגישים ובעיקר אני לא מבטלת את ההסבר שלהם כשהשאלה מופנת אליהם.
אני יכולה לא להסכים עם המעשים שלהם, אני יכולה להביע דעה מנוגדת, אבל אני לא יכולה להתווכח עם רגשות של אחרים ולמחוק אותם.
ואתה לא סתם נותן את דעתך, אתה מבטל את החוויה שאני משתפת, אתה מסרב להכיר בתחושה שהרבה צעירים בכלוב חולקים ובסיבה האמיתית שהם בוחרים להפסיק לקחת חלק כאן.
אתה מעדיף לתת לזה הסבר חלופי שמתאים יותר בעיניך, אפילו שהוא לא באמת מתאר את התחושה של האוכלוסיה שאתה מדבר בשמה.

אין לי בעיה שתביע איזו דעה שבא לך, למען האמת, אני מחכה לקרוא הרבה דעות שלך בפורום בשביל ללמוד מהם משהו חדש.
יש לי בעיה עם זה שאתה קובע עובדות נחרצות ולא מבסס אותם על משהו ממשי, ומבטל את אלו שכן מבססים אותם על משהו שלא עברת.
אתה הרי אף פעם לא התחלת בתור בן 18 בכלוב, אתה לא "גדלת" באתר כצעיר שלאט-לאט צועד לתוך עולם הבדס"מי "המבוגר" בכל שנה שחולפת לה ויודע מה ההבדל בין היחס שמקבלים השניים.
אתה לא הרגשת על בשרך את היחס שזוכה לו בן 18 עד 24 כאן, אתה לא יודע מה זה להרגיש בכל שנה שהזלזול כלפיך פוחת גם אם הדעות שלך נשארו אותו דבר ולהבין שמעולם לא היית מפגר כמו שגרמו לך לחשוב, פשוט היית שייך לקבוצה הלא נכונה שאתה לאט-לאט יוצא ממנה.
אתה לא יודע מה זה לפתוח פרופיל פקטיבי או לבקש מחבר שיכתוב תגובה בשמך רק בשביל לראות שהיא זוכה לתגובות יותר ענייניות מאשר כשכתבת את זה מהפרופיל האישי הצעיר שלך.
אתה לא מדבר מנסיון כמו שאני עושה, אתה פשוט מניח הנחה לפי מה שנראה לך שנכון.

אתה חושב שאני מדברת על האנשים האלו שמתפרצים לפורום עם הודעת "היי, יש פה מלכות שוות???" מטופשת, זוכים לגיחוך, ולפי זה אני קבעתי ששופטים צעירים? ברצינות?
זה רק מוכיח שאין לך באמת מושג מה עובר על הצעירים פה ואתה רק מנחש על פי מה שראית בקצה הקרחון.
זה כי מעולם לא היית בן 18 שכותב בבלוג האישי פוסט ששופך את הלב ולא קיבלת תגובות ששולחות ספציפית אותך "להתבגר" למרות שהתוכן לא שונה מהפוסטים אתה האחרים שעולים בבלוגים כאן,
זה כי מעולם לא היית בן 19 שקיבל איומים "כי אתה מזדיין קטן שחש את עצמו שולט" ולא ניסו לאתר אותך במציאות בשביל לפגוע בך רק בגלל שהעזת לאהוב בדס"מ בגיל "הלא נכון",
זה כי מעולם לא היית בן 20 שבמשך כמה שבועות ניסה לחשוב איך לפנות לבחורה שאתה מעריך, התייעצת עם כל מי שמכיר אותה שאמרו לך מה בדיוק מה הטעם שלה בשביל להותיר עליה רושם טוב רק בשביל לראות למחרת איך היא מסתלבטת עליך בבלוג איך "העזת" בגילך לפנות אליה ואיש לא אומר שהיא מי שבאמת לא בוגרת כאן,
זה כי מעולם לא היית בן 21 שניסה להתאבד אחרי שביקשת עזרה בעקבות פגיעה שעברת בקהילה והם החליטו שאתה "צעיר שלא מבין מהחיים שלו ומה זה להיות נשלט אמיתי" וזילזלו בצורה אכזרית בנקודה הכי כואבת לך,
זה כי מעולם לא היית בן 23 שביטלו טיעון מבוסס שהשקעת שעה מזמנך לכתוב אותו, הבאת לינקים לכל המחקרים התומכים והתחילו להסתלבט עליך עם משפטים כמו "בסדר, אל תבכה, אני אגיד לגננת להחליף לך חיתול" וכולם צחקו על כמה אתה צעיר במקום להתייחס לגופו של עניין, ואם אתה חלילה תחזיר להם באותו מטבע הם ישתמשו בזה נגדך.

אתה מעולם לא הלכת סנטימטר בנעליים האלו, אתה לא עברת את החוויות האלו, אז למה אתה מבטל אותן בכזה ביטחון ומתעקש שזה לא נכון ולא קיים?
למה אתה מתעקש על הסבר שונה למרות שמישהי מהקבוצה שאתה מדבר בשמה אומרת שהוא לא משקף אותה?

כל מה שתארתי עכשיו אלו מקרים אמיתיים. שעברתי, שראיתי, או שאנשים סיפרו לי שקרו להם.
אני פה 6 שנים, ואת כל ה-6 שנים האלו העברתי תחת הכותרת של "צעירה" ואתה רק יכול לנחש כמה פעמים במהלך השנים האלו נחשפתי למקרים כאלו בעצמי או דרך צעירים אחרים.
ולמרות זאת, אני נשארת פה. אני מסרבת להאמין שהכל כאן רע.
אני לא באמת רואה את זה דרך משקפת של "צעירים נגד מבוגרים", אני לא חושבת שאנחנו במלחמה או שמישהו מאיתנו טוב מהשני.
חושבת שכל אדם בכלוב הוא נפרד עם אופי משלו בלי קשר לגיל שלו.
אני רואה את הטוב שיש כאן, את כל האנשים המקסימים שלימדו אותי הרבה ובלעדיהם הבדס"מ שלי לא היה מתפתח כמו שהוא היום. אני נאחזת בכל אותם אנשים טובים שאני מוצאת בשביל להימשיך להישאר כאן.
אני משכנעת את עצמי בכל יום מחדש בזה שלכולם יש פה מקום, שבכל היתקלות שלילית מדובר רק בכמה "תפוחים רקובים שלא מייצגים את השאר".
אבל קשה לי כאן. זה המרחב הוירטואלי היחיד שגרם לי לבכות בגללו, ולא פעם אחת. ותאמין לי שאני נמצאת בקבוצות דיון קשוחות ממש, אז סתם ויכוח איתי זה לא הקש ששבר את גב הגמל.

אני הסרתי את הגיל מזמן, הבלוג שלי בקושי פעיל, אני לא מגיבה לעיתים קרובות כמו שנהגתי פעם, וגם את המינוי שלי בטלתי לאחרונה כי אני לא מרגישה שיש כאן לי מקום.
ולא בגלל הוויכוחים שלי בפורום כמו שנוח לאחרים לחשוב, אלא בעיקר בגלל מה שקורה מחוצה להם, מאחורי הקלעים מצד אנשים שמתיימרים להיות "יותר בוגרים" ממני.
ומה שאני מרגישה עכשיו, התברר לי כמשהו שצעירים רבים בכלוב הרגישו לפני, שלהם היה פחות סבלנות ממני להישאר כאן.
אתה יודע כמה פעמים המלצתי על האתר הזה לצעירים כשלא ידעתי שיש לנו מרחבים משלנו?
אתה יודע כמה פעמים בתגובה אמרו לי "לא תודה, היינו שם והתייחסו אלינו רע" כשעשיתי את זה?
ואני לא מגלה לאנשים זרים שהכלוב קיים, אני משתפת באתר הזה שמוביל הישר לתוך הפנטזיות האישיות שלי רק מי שאני יודעת שבוגר מספיק, שקול בדעתו ולא יתחיל להספים את האתר בהודעות "המלכההההה" או להתבטא בחוצפה ודביליות.
אתה יודע כמה פעמים ראיתי חברים מוכשרים, חכמים, בוגרים בצורה הכי אובייקטיבית שיש, עוברים בריונות כאן?
ולא כי הם הביעו דעה מטומטמת, לא כי הם כתבו משהו שנוי במחלוקת ששונה ממה שבדר"כ נכתב כאן, רק בגלל גיל. רק בגלל שהעזו להיוולד בתאריך הלא נכון ולהימשך לבדס"מ בכל זאת.
אתה יודע כמה פעמים ראיתי אותם כותבים את אותה דעה בדיוק במרחב שיש בו שיווין מבחינת גילאים ולאיזה יחס שונה זכו שם?
אתה יודע כמה פעמים גליתי שפרופיל מסוים צעיר ושההסבר שלו להסתרה היה פחד משיפוטיות שכבר חווה הרבה פעמים בעבר?
אתה יודע מכמה נשלטות הייתי צריכה לשמוע מה שעוללו להם ה"שולטים המבוגרים, המגובשים והאחראיים לעומת הצעירים האלו שחשים את עצמם"? פאק, בכל פעם שמרגשים מכאן שולט צעיר שיכל להתנסות איתן ולהבין אותן, מקרבים אותם לעבריינים האלו.
אתה יודע כמה נשלטים צעירים הצלתי מניצול וסחיטה מצד אותן "מבוגרות אחראיות" שאף אחד לא חושד בהן ולא עושה להן את המוות כמו לשולטות בגיל שלי?
על כל אלו אני מבססת את ההנחה שכתבתי בסעיף ב' בתגובה הראשונה שלי.
על מה אתה מבסס את הדעה שלך?

לצעירים נמאס שהמילה שלהם לא נחשבת, נמאס שמבטלים אותם, נמאס שלא מגיבים להם לגופו של עניין ונתקעים על אד-הומינם סביב הגיל, נמאס שיורדים עליהם מבלי שמכירים אותם, נמאס שהם טובים רק להיות אוביקטיים לפנטזיות מיניות, והכי נמאס שמכחישים שמזלזלים בהם או מצדיקים את זה.
נכון, לא כולם, ולא תמיד, אבל מספיק אנשים ופעמים בשביל שזה לא ירגיש חריג בנוף המקומי.
אנחנו כבר לא מבקשים להיות חלק, אנחנו כבר לא מבקשים שיקבלו אותנו, אנחנו גם לא מקווים כבר שיבוא יום ויראו שיש לכל אחד מאיתנו אופי שונה ונפרד שלא מתאים להכללה שנעשתה.
אבל אם אתם שואלים שאלה שבה אתם רוצים לדעת למה יש פה פחות צעירים, או למה אף אחד לא ממהר להכריז שהוא כזה בגאווה, זאת הסיבה.
אנחנו מרגישים שיש פה כמות לא מבוטלת של אנשים שמתייחסים אלינו בצורה מתנשאת, חשדנית או נצלנית. באופן לא הוגן שבהרבה פעמים לא קשור להתבטאות שלנו ולא הגיע בעקבותה.
אתה לא באמת צריך לכתוב שום דבר בשביל לקבל נאום שמאיים עליך אם תעז להמשיך לגלוש כאן, אתה צריך רק פרופיל שכתוב בו גיל צעיר ומישהו שחושב שיש לו בעלות על עולם הבדס"מ.
את האיום הראשון שלי קיבלתי כשהייתי באתר בדיוק שעתיים, ואפילו לא הספקתי לעדכן בפרופיל מילה.

אנחנו מרגישים שכאן לא מבינים אותנו, שכבר גובשה דעה מסוימת עלינו, ומי שמחזיק בה לא ישתנה אותה אף פעם.
לא אכפת לנו אם זה נקרא אפליה או שזו אי-הבנה, או שסתם דורות שונים לא יסתדרו אחד עם השני באותו המרחב. אנחנו לא נכנסים למונחים, לא מחפשים אשמים או התנצלויות, ובעיקר לא דורשים מכם לקבל אותנו.
אבל אם ביקשתם לדעת, לפחות אל תבטלו את הסיבה שנותנים הצעירים שאתם מדברים עליהם, ואל תדברו בשמם.
תקבלו את החוויה הזו שצעירים משתפים אתכם בה, תבינו שהם מוותרים על הכלוב והולכים למרחבים משלהם כי רק בהם הם מרגישים שנשפטים לפי מעשים שעשו, מילים שאמרו, ולא לפי נתונים שהם שהם מעבר לשליטתם ולא מאפיינים איזה סוג אנשים הם באמת.
תעשו עם החוויה זו מה שאתם רוצים, או אל תעשו איתה כלום ותמשיכו הלאה, רק אל תבטלו אותה ואל תגחיכו ואל תוציאו אותנו "תינוקות בכיינים" כמו בכל פעם אחרת שבה הבענו דעה שלא אהבתם לקרוא.

ואני לא הייתי קוראת לזה התקרבנות, אנחנו לא יושבים פה ובוכים, רובנו לא פותחים פה פוסטים מתבכיינים על למה אין פה עוד צעירים,לא עושים שיימינג להודעות ששלחו לנו, ואפילו לא כותבים בצורה עמומה בבלוג האישי מה עובר עלינו. אנחנו נוקטים עמדה וקורעים את התחת לפתוח מרחבים משלנו ולעשות לעצמו טוב, ולהקיף את עצמו באנשים שמעריכים אותנו- מכל הגילאים.

אתה לא חייב להסכים עם מה שאנחנו מרגישים, אתה לא חייב לאהוב את זה, אבל זו אחת הסיבות המרכזיות שרובנו מעדיפים לזנוח את האתר הזה.
זה שלא חווית את זה על בשרך לא אומר שזה לא נכון, זה אומר שזה רק לא קרה לך כי הגעת לכאן בגיל "הנכון".
ההסבר האלטנרטיבי שלך לא תופס, כי רוב הדור הזה מודע לבדס"מ שלו, זה לא דורש כישורים מיוחדים ואפילו לא נובע מבגרות כלשהי. זה רק דורש חיבור לאינטרנט ואתה יודע בקליק יודע איך זה נקרא ומה זה אומר שאתה.
אין על בדס"מ טאבו באותו חוזק שהיה פעם, אנחנו נמצאים בעידן של "50 גוונים" שבו הוא הפך להיות פופולרי.
ממש עכשיו יצאה העונה השלישית של סדרת נוער פופולרית בשם "13 סיבות למה", בה מופיעה נערה שמתנסה בצד השולט עם חבר שלה.
זה עד כמה צעירים מודעים לבדס"מ שלהם, וכמה הם לא צריכים לסיים צבא בשביל לדעת את זה, או לקבל אומץ להתנסות בזה.
אנחנו מודעים לבדס"מ שלנו, הוא חלק בלתי נפרד מחיי המין שלנו, ואנחנו עושים אותו- פשוט לא כאן.

אני באמת לא רוצה להפוך את הפוסט הזה לפינג-פונג ביני ובינך.
אם אתה מצליח להבין מה אני מנסה להגיד אני אשמח להקשיב לתובנות שלך.
אם אתה מתכוון להמשיך לנסות להתווכח על מה אנשים שהם לא אתה מרגישים "ולמה זה לא נכון", אין לי מה להוסיף מעבר לטקסט הזה.
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019

Re: למה יש פה פחות צעירות וצעירים?

Adam99 כתב/ה:
נראה שהגיל הממוצע פה גבוה מהגיל הממוצע באוכלוסיה.
קצת מבאס, אבל בטינדר פחות נכיר את מה שמעניין.

אנשים מקבלים אומץ רק בשלב מאוחר יותר בחיים?

זה מקובל כך גם בעולם
אנשים מגלים את נפלאות הבדס"מ אחרי שרוכשים ניסיון בעולם הוונילי
petka11​(שולט)
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
petka11​(שולט) • 29 באוג׳ 2019
אגב, אותו הדבר קורה גם "בעולם הוונילי" וגם בלי קשר לסקס בכלל - צעירים נגיד עד גיל 25, מעדיפים להיפגש עם אנשים דומים ולא מבוגרים, גם בבילוי רגיל, כי פשוט לא מתחברים אליהם.
מוש החמוד
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
מוש החמוד • 29 באוג׳ 2019
ArchAngel כתב/ה:
אני לא מדברת בשם אף אחד מלבד עצמי.
גם כשאני "מדברת על נשלטים" בפוסטים אחרים, אני מדברת על החוויה שלי כשולטת מול נשלטים ואיך שאני חווה אותם, אני מתארת מילים וחוויות שהם בעצמם בחרו לשתף אותי בהם.
אני לא מתיימרת לקבוע למה אנשים פועלים כפי שהם פועלים, אני לא קובעת מה הם מרגישים ובעיקר אני לא מבטלת את ההסבר שלהם כשהשאלה מופנת אליהם.
אני יכולה לא להסכים עם המעשים שלהם, אני יכולה להביע דעה מנוגדת, אבל אני לא יכולה להתווכח עם רגשות של אחרים ולמחוק אותם.
ואתה לא סתם נותן את דעתך, אתה מבטל את החוויה שאני משתפת, אתה מסרב להכיר בתחושה שהרבה צעירים בכלוב חולקים ובסיבה האמיתית שהם בוחרים להפסיק לקחת חלק כאן.
אתה מעדיף לתת לזה הסבר חלופי שמתאים יותר בעיניך, אפילו שהוא לא באמת מתאר את התחושה של האוכלוסיה שאתה מדבר בשמה.

אין לי בעיה שתביע איזו דעה שבא לך, למען האמת, אני מחכה לקרוא הרבה דעות שלך בפורום בשביל ללמוד מהם משהו חדש.
יש לי בעיה עם זה שאתה קובע עובדות נחרצות ולא מבסס אותם על משהו ממשי, ומבטל את אלו שכן מבססים אותם על משהו שלא עברת.
אתה הרי אף פעם לא התחלת בתור בן 18 בכלוב, אתה לא "גדלת" באתר כצעיר שלאט-לאט צועד לתוך עולם הבדס"מי "המבוגר" בכל שנה שחולפת לה ויודע מה ההבדל בין היחס שמקבלים השניים.
אתה לא הרגשת על בשרך את היחס שזוכה לו בן 18 עד 24 כאן, אתה לא יודע מה זה להרגיש בכל שנה שהזלזול כלפיך פוחת גם אם הדעות שלך נשארו אותו דבר ולהבין שמעולם לא היית מפגר כמו שגרמו לך לחשוב, פשוט היית שייך לקבוצה הלא נכונה שאתה לאט-לאט יוצא ממנה.
אתה לא יודע מה זה לפתוח פרופיל פקטיבי או לבקש מחבר שיכתוב תגובה בשמך רק בשביל לראות שהיא זוכה לתגובות יותר ענייניות מאשר כשכתבת את זה מהפרופיל האישי הצעיר שלך.
אתה לא מדבר מנסיון כמו שאני עושה, אתה פשוט מניח הנחה לפי מה שנראה לך שנכון.

אתה חושב שאני מדברת על האנשים האלו שמתפרצים לפורום עם הודעת "היי, יש פה מלכות שוות???" מטופשת, זוכים לגיחוך, ולפי זה אני קבעתי ששופטים צעירים? ברצינות?
זה רק מוכיח שאין לך באמת מושג מה עובר על הצעירים פה ואתה רק מנחש על פי מה שראית בקצה הקרחון.
זה כי מעולם לא היית בן 18 שכותב בבלוג האישי פוסט ששופך את הלב ולא קיבלת תגובות ששולחות ספציפית אותך "להתבגר" למרות שהתוכן לא שונה מהפוסטים אתה האחרים שעולים בבלוגים כאן,
זה כי מעולם לא היית בן 19 שקיבל איומים "כי אתה מזדיין קטן שחש את עצמו שולט" ולא ניסו לאתר אותך במציאות בשביל לפגוע בך רק בגלל שהעזת לאהוב בדס"מ בגיל "הלא נכון",
זה כי מעולם לא היית בן 20 שבמשך כמה שבועות ניסה לחשוב איך לפנות לבחורה שאתה מעריך, התייעצת עם כל מי שמכיר אותה שאמרו לך מה בדיוק מה הטעם שלה בשביל להותיר עליה רושם טוב רק בשביל לראות למחרת איך היא מסתלבטת עליך בבלוג איך "העזת" בגילך לפנות אליה ואיש לא אומר שהיא מי שבאמת לא בוגרת כאן,
זה כי מעולם לא היית בן 21 שניסה להתאבד אחרי שביקשת עזרה בעקבות פגיעה שעברת בקהילה והם החליטו שאתה "צעיר שלא מבין מהחיים שלו ומה זה להיות נשלט אמיתי" וזילזלו בצורה אכזרית בנקודה הכי כואבת לך,
זה כי מעולם לא היית בן 23 שביטלו טיעון מבוסס שהשקעת שעה מזמנך לכתוב אותו, הבאת לינקים לכל המחקרים התומכים והתחילו להסתלבט עליך עם משפטים כמו "בסדר, אל תבכה, אני אגיד לגננת להחליף לך חיתול" וכולם צחקו על כמה אתה צעיר במקום להתייחס לגופו של עניין, ואם אתה חלילה תחזיר להם באותו מטבע הם ישתמשו בזה נגדך.

אתה מעולם לא הלכת סנטימטר בנעליים האלו, אתה לא עברת את החוויות האלו, אז למה אתה מבטל אותן בכזה ביטחון ומתעקש שזה לא נכון ולא קיים?
למה אתה מתעקש על הסבר שונה למרות שמישהי מהקבוצה שאתה מדבר בשמה אומרת שהוא לא משקף אותה?

כל מה שתארתי עכשיו אלו מקרים אמיתיים. שעברתי, שראיתי, או שאנשים סיפרו לי שקרו להם.
אני פה 6 שנים, ואת כל ה-6 שנים האלו העברתי תחת הכותרת של "צעירה" ואתה רק יכול לנחש כמה פעמים במהלך השנים האלו נחשפתי למקרים כאלו בעצמי או דרך צעירים אחרים.
ולמרות זאת, אני נשארת פה. אני מסרבת להאמין שהכל כאן רע.
אני לא באמת רואה את זה דרך משקפת של "צעירים נגד מבוגרים", אני לא חושבת שאנחנו במלחמה או שמישהו מאיתנו טוב מהשני.
חושבת שכל אדם בכלוב הוא נפרד עם אופי משלו בלי קשר לגיל שלו.
אני רואה את הטוב שיש כאן, את כל האנשים המקסימים שלימדו אותי הרבה ובלעדיהם הבדס"מ שלי לא היה מתפתח כמו שהוא היום. אני נאחזת בכל אותם אנשים טובים שאני מוצאת בשביל להימשיך להישאר כאן.
אני משכנעת את עצמי בכל יום מחדש בזה שלכולם יש פה מקום, שבכל היתקלות שלילית מדובר רק בכמה "תפוחים רקובים שלא מייצגים את השאר".
אבל קשה לי כאן. זה המרחב הוירטואלי היחיד שגרם לי לבכות בגללו, ולא פעם אחת. ותאמין לי שאני נמצאת בקבוצות דיון קשוחות ממש, אז סתם ויכוח איתי זה לא הקש ששבר את גב הגמל.

אני הסרתי את הגיל מזמן, הבלוג שלי בקושי פעיל, אני לא מגיבה לעיתים קרובות כמו שנהגתי פעם, וגם את המינוי שלי בטלתי לאחרונה כי אני לא מרגישה שיש כאן לי מקום.
ולא בגלל הוויכוחים שלי בפורום כמו שנוח לאחרים לחשוב, אלא בעיקר בגלל מה שקורה מחוצה להם, מאחורי הקלעים מצד אנשים שמתיימרים להיות "יותר בוגרים" ממני.
ומה שאני מרגישה עכשיו, התברר לי כמשהו שצעירים רבים בכלוב הרגישו לפני, שלהם היה פחות סבלנות ממני להישאר כאן.
אתה יודע כמה פעמים המלצתי על האתר הזה לצעירים כשלא ידעתי שיש לנו מרחבים משלנו?
אתה יודע כמה פעמים בתגובה אמרו לי "לא תודה, היינו שם והתייחסו אלינו רע" כשעשיתי את זה?
ואני לא מגלה לאנשים זרים שהכלוב קיים, אני משתפת באתר הזה שמוביל הישר לתוך הפנטזיות האישיות שלי רק מי שאני יודעת שבוגר מספיק, שקול בדעתו ולא יתחיל להספים את האתר בהודעות "המלכההההה" או להתבטא בחוצפה ודביליות.
אתה יודע כמה פעמים ראיתי חברים מוכשרים, חכמים, בוגרים בצורה הכי אובייקטיבית שיש, עוברים בריונות כאן?
ולא כי הם הביעו דעה מטומטמת, לא כי הם כתבו משהו שנוי במחלוקת ששונה ממה שבדר"כ נכתב כאן, רק בגלל גיל. רק בגלל שהעזו להיוולד בתאריך הלא נכון ולהימשך לבדס"מ בכל זאת.
אתה יודע כמה פעמים ראיתי אותם כותבים את אותה דעה בדיוק במרחב שיש בו שיווין מבחינת גילאים ולאיזה יחס שונה זכו שם?
אתה יודע כמה פעמים גליתי שפרופיל מסוים צעיר ושההסבר שלו להסתרה היה פחד משיפוטיות שכבר חווה הרבה פעמים בעבר?
אתה יודע מכמה נשלטות הייתי צריכה לשמוע מה שעוללו להם ה"שולטים המבוגרים, המגובשים והאחראיים לעומת הצעירים האלו שחשים את עצמם"? פאק, בכל פעם שמרגשים מכאן שולט צעיר שיכל להתנסות איתן ולהבין אותן, מקרבים אותם לעבריינים האלו.
אתה יודע כמה נשלטים צעירים הצלתי מניצול וסחיטה מצד אותן "מבוגרות אחראיות" שאף אחד לא חושד בהן ולא עושה להן את המוות כמו לשולטות בגיל שלי?
על כל אלו אני מבססת את ההנחה שכתבתי בסעיף ב' בתגובה הראשונה שלי.
על מה אתה מבסס את הדעה שלך?

לצעירים נמאס שהמילה שלהם לא נחשבת, נמאס שמבטלים אותם, נמאס שלא מגיבים להם לגופו של עניין ונתקעים על אד-הומינם סביב הגיל, נמאס שיורדים עליהם מבלי שמכירים אותם, נמאס שהם טובים רק להיות אוביקטיים לפנטזיות מיניות, והכי נמאס שמכחישים שמזלזלים בהם או מצדיקים את זה.
נכון, לא כולם, ולא תמיד, אבל מספיק אנשים ופעמים בשביל שזה לא ירגיש חריג בנוף המקומי.
אנחנו כבר לא מבקשים להיות חלק, אנחנו כבר לא מבקשים שיקבלו אותנו, אנחנו גם לא מקווים כבר שיבוא יום ויראו שיש לכל אחד מאיתנו אופי שונה ונפרד שלא מתאים להכללה שנעשתה.
אבל אם אתם שואלים שאלה שבה אתם רוצים לדעת למה יש פה פחות צעירים, או למה אף אחד לא ממהר להכריז שהוא כזה בגאווה, זאת הסיבה.
אנחנו מרגישים שיש פה כמות לא מבוטלת של אנשים שמתייחסים אלינו בצורה מתנשאת, חשדנית או נצלנית. באופן לא הוגן שבהרבה פעמים לא קשור להתבטאות שלנו ולא הגיע בעקבותה.
אתה לא באמת צריך לכתוב שום דבר בשביל לקבל נאום שמאיים עליך אם תעז להמשיך לגלוש כאן, אתה צריך רק פרופיל שכתוב בו גיל צעיר ומישהו שחושב שיש לו בעלות על עולם הבדס"מ.
את האיום הראשון שלי קיבלתי כשהייתי באתר בדיוק שעתיים, ואפילו לא הספקתי לעדכן בפרופיל מילה.

אנחנו מרגישים שכאן לא מבינים אותנו, שכבר גובשה דעה מסוימת עלינו, ומי שמחזיק בה לא ישתנה אותה אף פעם.
לא אכפת לנו אם זה נקרא אפליה או שזו אי-הבנה, או שסתם דורות שונים לא יסתדרו אחד עם השני באותו המרחב. אנחנו לא נכנסים למונחים, לא מחפשים אשמים או התנצלויות, ובעיקר לא דורשים מכם לקבל אותנו.
אבל אם ביקשתם לדעת, לפחות אל תבטלו את הסיבה שנותנים הצעירים שאתם מדברים עליהם, ואל תדברו בשמם.
תקבלו את החוויה הזו שצעירים משתפים אתכם בה, תבינו שהם מוותרים על הכלוב והולכים למרחבים משלהם כי רק בהם הם מרגישים שנשפטים לפי מעשים שעשו, מילים שאמרו, ולא לפי נתונים שהם שהם מעבר לשליטתם ולא מאפיינים איזה סוג אנשים הם באמת.
תעשו עם החוויה זו מה שאתם רוצים, או אל תעשו איתה כלום ותמשיכו הלאה, רק אל תבטלו אותה ואל תגחיכו ואל תוציאו אותנו "תינוקות בכיינים" כמו בכל פעם אחרת שבה הבענו דעה שלא אהבתם לקרוא.

ואני לא הייתי קוראת לזה התקרבנות, אנחנו לא יושבים פה ובוכים, רובנו לא פותחים פה פוסטים מתבכיינים על למה אין פה עוד צעירים,לא עושים שיימינג להודעות ששלחו לנו, ואפילו לא כותבים בצורה עמומה בבלוג האישי מה עובר עלינו. אנחנו נוקטים עמדה וקורעים את התחת לפתוח מרחבים משלנו ולעשות לעצמו טוב, ולהקיף את עצמו באנשים שמעריכים אותנו- מכל הגילאים.

אתה לא חייב להסכים עם מה שאנחנו מרגישים, אתה לא חייב לאהוב את זה, אבל זו אחת הסיבות המרכזיות שרובנו מעדיפים לזנוח את האתר הזה.
זה שלא חווית את זה על בשרך לא אומר שזה לא נכון, זה אומר שזה רק לא קרה לך כי הגעת לכאן בגיל "הנכון".
ההסבר האלטנרטיבי שלך לא תופס, כי רוב הדור הזה מודע לבדס"מ שלו, זה לא דורש כישורים מיוחדים ואפילו לא נובע מבגרות כלשהי. זה רק דורש חיבור לאינטרנט ואתה יודע בקליק יודע איך זה נקרא ומה זה אומר שאתה.
אין על בדס"מ טאבו באותו חוזק שהיה פעם, אנחנו נמצאים בעידן של "50 גוונים" שבו הוא הפך להיות פופולרי.
ממש עכשיו יצאה העונה השלישית של סדרת נוער פופולרית בשם "13 סיבות למה", בה מופיעה נערה שמתנסה בצד השולט עם חבר שלה.
זה עד כמה צעירים מודעים לבדס"מ שלהם, וכמה הם לא צריכים לסיים צבא בשביל לדעת את זה, או לקבל אומץ להתנסות בזה.
אנחנו מודעים לבדס"מ שלנו, הוא חלק בלתי נפרד מחיי המין שלנו, ואנחנו עושים אותו- פשוט לא כאן.

אני באמת לא רוצה להפוך את הפוסט הזה לפינג-פונג ביני ובינך.
אם אתה מצליח להבין מה אני מנסה להגיד אני אשמח להקשיב לתובנות שלך.
אם אתה מתכוון להמשיך לנסות להתווכח על מה אנשים שהם לא אתה מרגישים "ולמה זה לא נכון", אין לי מה להוסיף מעבר לטקסט הזה.

תודה לך,
תודה ענקית.
דיברת גם במקומי.
אלופה שאת.
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
Sm Art{☆Sm} • 29 באוג׳ 2019
לצעירים ,יש המון המון צרות בחיים .
כל אשמתם היא ,שהם צעירים .
מי האשם ?
הם אשמים ,שהם צעירים ,ולא יודעים איך לעשות שימוש נכון בצעירותם .
הם מבזבזים זמנם .בתוהו .כי הם מושפעים רבות ,מחוסר מיוחדות ,או מיצר תחרותיות הולך וגובר.
אם היו מציעים ,לי בוא תהיה צעיר /ה ,נעשה אותך מיקי מנאג',הישראלית ,הייתי מסרב/ת ,בנימוס להצעה הנדיבה.
למה לי צרות בחיים ,שכולם יראו בי "אובייקט סקסואלי",וישלחו לי הודעות כמו ,"אוננתי עלייך".
נורא קשה להיות צעיר ,כאשר ,אתה מוקף בצעירים וצעירות ,ואתה מרגיש זקן כלוא ,בגוף של צעיר .
ביפן יש יער אאוקיגהרה ,יער שמעל מאה צעירים מתאבדים בו בשנה .
והנשמות שלו (היורי),נותרות במקום ההתאבדות שלהם .
עיקר התאבדויות ,צרות של צעירים,שלא הצליחו לממש אהבתם .
רשע מתפשט באטמוספירה .
אי לכך היער גובה מחיר כל שנה שמאה נוספים מתאבדים .
השפעה של הנשמות של אילו שהיתאבדו לפניהם .
צרות של צעירים .
צעירים רבים ,לא יודעים להסביר,מדוע אינם מרגישים כראוי ,ע"פ,הרוב ,הדירות בהם הן מתגוררים ,יש בהן נשמות שדרות עמן .
נשמות של מי שקדם לארועים שהתרחשו באותן הדירות המושכרות .זו עיקר הסיבה הסודית ,שהחלטתי לחשוף כאן בפניכם .
בדירות של הצעירים ,יש רוחות ,יש נשמות ,יש שדים,ויש מזיקים,ויש מלאכי חבלה .
צרות של צעירים .
לאותם הצעירים,אין שום כלי לטפל ,להבין,להאמין,להתמודד עם תופעות שכאילו .
אין מי שיוכל לעזור להם .
למעט אנוכי .אבל,גם אנוכי ,עלול לשלם עכ",מחיר יקר וכבד.והסיכון הוא רב ,מאוד .
מבחינת כל אותם הגורמים,אותם הצעירים ,פלשו אל ביתם .והם מענישים את אותם הצעירים ,ספרטואלית .
הם מרגישים שמשהו אינו כשורה ...
יש איזורים רבים שקרו בהם דברים רעים.
אפשר להרגיש בזה .קשה להוכיח את זה .
עלינו להבין שגוף האדם,הוא אחד הכלים המדעיים המושלמים.
יש בגוף ככ",הרבה חיישנים .אדם יכול לראות,להריח,לשמוע,לטעום,להרגיש.
כל המידע שמגיע מהסביבה,גורם לו להרגיש,כמו שהוא מרגיש בכל רגע נתון.
אם הגוף שלך לא מרגיש כראוי .
ובמוח שלך נאמר לך שמשהו כאן לא בסדר.
יכול להיות שזה מקום מרושע .
ההסבר מעבר לעל טבעי ,הוא גם גיאולוגי.זה החידוש .

הרבה צעירים נעלמים
הרבה צעירים מסובכים
עם צרות של צעירים.
נגעתי כאן בנושא סודי ,מסתורי ,אך הוא עובדה .
לעייפויות קיצוניות .ליקיצות פתאומיות ,לחלומות מסוייטים.להרגלי מין ביזאריים.וליתר הטרדות רבות שיש לאוכלוסיות צעירות רבות ,בדגש ובעיקר על צעירי הבדס"מ.
רובם כאשר חולמים חלום .אומרים נו שויין נוך חלום נו שויין .
הם לא מבינים שהחלום זה הרוחות שבבתיהם שמסתובבות עליהם בזמן השינה .
צעירים שנעלמים ,זה קריסה נפשית כלל מערכתית .
עם אי יכולת להבין מקור הארוע

אני חושף לכם מידע סודי זה .
אתם כל אחד ואחת ,בקרוב ,ירגיש ויבין היטב ,על כל התופעות אותם חווה ,ולא ידע להסביר ,או עם מי לשוחח עכ".
אני ברמה הרעיונית ,רואה אותם כמעט על בסיס יומי מזה כארבע שנים .והם גם בשעות היום נצפים על ידי.לא רק בלילה .
הם קיימים בכול מקום
הם יודעים הכול על בני האדם .
והם בכול בית כמעט .
בעיקר בבתיהם של הצעירים.
והם רואים הכול הכול הכול.

היהדות אוסרת על גבר רווק לישון לבד .
היא ממליצה לישון בקרבת גבר נוסף בדירה .
נאמר על רווק הישן לבד בדירה .אחזתהו לילית .
היא באה בלילה ובחלומות שלו מספרת לו סיפורי מין ליטול הימנו קרי ,זרע ,שעם זה היא הולכת שטה לה משם שמייצרת שדים חדשים .
גם נעמה בת מחלת עוסקת בכך .
וגם מחלת .
ויש עוד אחת שכחתי כרגע את שמה .
כל השדים הללו שהם בניהם של אותם צעירים .
שבים אל זירת הארוע מתגוררים עמם.
ומרגע לרגע המצב מסתבך .

ההסבר לצרות של צעירים היא גם "דמונולוגית ".
עיינו נא בלינק .
לעוד מידע על היקף התופעה צעירים נעלמים.



https://he.m.wikipedia.org/wiki/לילית_(מיתולוגיה)
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
Sm Art{☆Sm} • 29 באוג׳ 2019
בכדי להמנע מהאשמה חזיתית כלפי .
אני יכול לגבות את המידע שחלקתי עמכם עם מעל
מאה מיליון מילים .
אבל ,הפעם נעשה את זה בשיטה קצרצרה וממוקדת .
שוייליאם שאטנר ,יעשה את זה בעבורי .
אני בדיוק מטגן חצילים לשבת .ואין לי יום שלם להסביר את מה שאני יודע בנושא .
והאמינו ,או לא.אני יודע בלי סוף בנושא .
קפטן קירק מ"מנהרת הזמן ",הוא,הפעם ידבר אתכם .
לא אני .
אני הזמן שלי ממש יקר ,ויש לי חצילים על האש .
תכנסו לטלויזיה שלכם .תדליקו בהוט הסטוריה .
את הסדרה "בלתי מוסבר",יש שם בנתיים שלושה פרקים .שיצליב לכם מעט מן המעט אינפורמציה שכל תפקידה ומטרתה .
היא לקדם אתכם רעיונית ,להבין אט אט ,לחלקכם,ומעט מהר יותר ,לחלקים האחרים הנכבדים ,שבכם.

הוצאנו את קפטן קירק,מהאוב.במיוחד בעבורכם .בכדי שהוא יעורר לכם ,תאים במוח,שיסבירו לכם שמה שקורה ביפן ,מתרחש אצלכם בבתיכם .גכ",אם חשתם שהעצימות רדומה ,אבל תוכלו לפחות לדעת שאתם חלק מהמעגל הגלובלי ,של התופעה.
לכו לרבניות ורבנים .
לכו למתקשרות
לכו לפסיכולוגים
לכו לכל העולמות ,
ותטחנו מים ברחיים.

רק מה שאני אומר לכם .זו האמת של כולכם.
מהראשון ועד האחרון.
אל תנסו לבדוק אמיתות המידע שלי .
אתם תדעו אותו .בוודאות .

אז תתחילו עם קפטן קירק בסדרה בהוט הסטוריה .
בלתי מוסבר .
ואט אט נראה לאן נגיע .

באשר ללינק יש כמה שצחקו בוודאי .איזה אהבל SmArt.
הוא בא ללחוץ על לינק של לילית .והוא העלה את המלכב אליזבת .
תצחקו .
אני יודע את מה שהנסיכה דיאנה ,ידעה בטרם מותה .והעזיבה שלה את ארמון בקינגהאם .
והגירושין שלה מפרינס צ'ארלס .

אני כתבתי עז",טונות של מידע בעבר .
להזכירכם .
אנשי לטאה
אלומניטי
הנסיך אנדרו
המלכה אליזבט
ג'פרי אפשטיין
פדופיליה
לוציפר -לילית .
יו הווו ,הלו פלאנט ארט ,כדור הארץ ,מוייח יש ?
מישהו זוכר ?
או היתחרבש כל המידע עם מוחות שניסתמו ...

בייסיקלי .
בשורה אחת .
כול החברה שפה כרגע .
זה דור המדבר שחזרו בגלגול .
כולכם ,הומתתם במדבר ,בטרם כניסתם לארץ ישראל .
כולכם הושבתם עכשיו בדור הנוכחי .
אחד העונשים של כולכם .
הוא שהנשים בדור הזה ,ישלטו עליכם .
כעונש ,עכ",שלא היקשבתם להם ,עת רציתם לחטוא בחטא העגל ,במדבר סיני .
דין מידה כנגד מידה ,מושת על הדור הנוכחי .
שהנשים ישלטו בכם .כי לא היקשבתם להן אז .

זה ברמה של הבייסיקלי ,שהחלטתי לתת לכם את המידע הזה .כדי שישב לכם באיזה שהוא תא רדום במוח .

לאט לאט .כולכם תהפכו לגאוני על .
ותתחילו להבין ולראות דברים שעד עתה ,ידעתם וראיתם ב"תת מודע ",לאחר שתעקבו אחרי העדכונים שלי ,ה "תת מודע ",יפתח בפני חלקכם ,באופן הדרגתי ,ומבוקר .

רק אל תשויצו ,כאשר זה יתרחש .
תהיו צנועים .ותעשו במידע שימוש מושכל ונבון.


מעבר לכתוב ,כל הסדרות
שלוש עשרה סיבות
אופוריה
יהודי זאב עם ציון ברוך וכו'
וכו 'וכו".הכול לחדד לכם מסרים עדכניים בכלי ערך רוחני .
בכדי להאיר עיניכם .
שתכניסו טוב טוב לראש
שדבריו של sm art .
הם חובקים את העולמות הארציים,והיקומים המקבילים
הצופים ומאזינים לכל רחש לב שלכם .או לכל הרהור במוח שלכם .
כל הרהור מוחי שלכל נשמע בעולמות העליונים .בהד ענק ועצום .

הסדרות הם בעלי מסרים ותכנים עמוקים בעבור מי שכבר ברמתו ,הפנים שאתם תלמדו להאמין גם במה שאינכם רואים או זוכרים .

אין פה משחקים .
יש פה עובדות בשטח.

אתם בוודאי אמרתם מה האהבל הזה מדבק אתנו על מטריקס .מאיזה גנזך הוא מוציא לנו את מטריקס.
אתם יודעים מה ?

על הדיבור הזה שלכם .
אתם בקרוב תחטפו את המטריקס מס' 4 .
אם אחד
ושתיים
ושלוש
ולא הבנתם
בקרוב תקבלו את המטריקס מספר ארבע .
כולכם תבינו בבת אחת את השלוש הקודמים .

ואז תגידו הההה מעניין ...
וואו ...
ה Sm הזה ...


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך חמישי אוג' 29, 2019 12:54 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
SlaveBoi​(נשלט)
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
SlaveBoi​(נשלט) • 29 באוג׳ 2019
ArchAngel כתב/ה:
שתי סיבות עקריות:

א. רוב הצעירים לא מכירים את האתר. הוא לא בנוי בפורמט של הרשתות החברתיות שלהם, הוא לא ממהר להתפרסם במרחבים הוירטואלים שבהם רובם מסתובבים, ככה שהרבה פשוט מפספסים אותו ולא מודעים לקיומו למרות שהם מודעים היטב למשיכה הבדס"מית שלהם.

ב. בגלל שצעירים הם מיעוט יחסי באתר, במקרים רבים, היחס כלפיהם בכלוב נע בין חשדני למתנשא אם הם בצד השולט, ובין מתנשא לנצלני אם הם בצד הנשלט.
הרבה צעירים עוזבים את הכלוב מהסיבה הזו ומעדיפים להישאר במרחבים שבהם יש רוב של בני גילם, שם הם מקבלים יחס שיוויני.
יש ביניהם כאלו שבכל זאת מעדיפים להישאר באתר כי הוא נוח להכרויות ונותן במה אנונימית לביטוי הפטישים שלהם שקשה למצוא במרחבים אחרים, והם פשוט מורידים את סעיף הגיל מהפרופיל ולא מחצינים שהם צעירים, ככה שרק מי שיתחברו אליהם ידעו מה גילם האמיתי. כלפי חוץ הם עוברים כ"מבוגרים", ורק מי שבאמת מכיר אותם יודע שהם לא. וככה הם נמנעים מדעות קדומות לגביהם.


רוב הציערים שלא מסתירים את זה פשוט לא פעילים פה כי דרך רשתות חברתיות אחרות גם אפשר למצוא, יש קבוצות בפייס, וגם בטינדר אפשרי..
Axhv​(נשלט)
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
Axhv​(נשלט) • 29 באוג׳ 2019
מבחינת הכרויות - בגלל שהאתר אנונימי הכרות מתבססת לרוב רק על מלל וזה לא מתאים בעיקר לצעירים שחיצוניות מושכת היא תנאי מקדים להכרות.
כגבר צעיר אתה נשלל רק בגלל הגיל, גם מנשים בגילך. כמו כן קיים היצע מוגדל של גברים שבעולם האמיתי יש איך לגבור על זה.
הפלטפורמה פה לא מעודדת הכרויות. בין היתר בגלל האנונימיות אנשים מרשים לעצמם להיות חצופים. הודעות רציניות (בין אם בפרטי או בפורום הכרויות) הולכות לאיבוד בין כל הפנטזיות.
המון צעירים ללא ניסיון במין, במערכות יחסים , או בתקשורת בכלל לא יתחילו לגשש באפלת הבדסמ שנחשב כ"השלב הבא".
לצעירים קל יותר לתקשר ולהכיר את בני גילם.
מבחינת תוכן - רוב התוכן האיכותי מגיע מנשים שולטות\נשלטות שכותבות על הצד שלהן. אצל גברים שולטים\נשלטים זה מסתכם בהרבה פורנו ומעט מכל השאר. ככה שאין פה מענה למי שמחפש תוכן\חוויות\תובנות.
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
Sm Art{☆Sm} • 29 באוג׳ 2019
כל עניין הגיל ,הוא נקמה מעגלית ,באותם אילו שעלבו בזולתם בנושא מוצא ,גובה ,גיל ,מראה ,מעמד חברתי ,וכו'.

כל המתנהלים באותה העת,בה הם מרצים את עונשם ,תחת נושאים אילו שציינתי .
הם תחת הליך הביצוע ,בו עונשם פעיל .
אי לכך ,הם יאלצו להתמודד עם כך .אל מול כל אותם שיש תיק פתוח בינם .

עלבת בגוון עור -תשלם.
עלבת במראה האדם-תשלם
עלבת בגיל האדם-תשלם
עלבת במוצאו של האדם-תשלם
עלבת באדם בדרך זו או אחרת -תשלם.

פתאום האדם לא מעליה אחרים -כי הוא כבר שילם לכולם.

הם ללא חובות
הוא מתוקן
הוא בן אדם שלמד על בשרו ,את מה שהיתה הדרך היחידה בה ילמד הדברים.

עכשיו ,באשר לשאלתכם ,מדוע אין כאן צעירים .
הם עסוקים בלשלם זה אל מול זה .
את אשר עוללו זה לזה ,במקומות אחרים ,ובמצבי זמן אחרים.

עוד לא למדתם שהכול זה "מידה כנגד מידה ".
זה כל המהות של קיומם של האנשים פה ע"פ ,כדור הארץ .

טרם הבינותם שכדור הארץ ,הוא מוסך שיפוצים ,בסוגיות חברתיות של בין כל דרי הכדור .

האדם הנוסע לשוויץ ,צריך לתקן שם משהו אל זולתו .
וכנל",הכול מול כולם ,וכלפי כולם .

אותה מבוגרת שצדה את אותו הצעיר .
היא חושבת שדפקה את המערכת .
או כן או בדיוק להיפך .
יכול להיות שהגעתו של הצעיר אליה ,כל מטרתו היא ,להזכיר לי על בסיס יומי ,מהו פער הגילאים בינם .

מי שהכניס לה את השיגעון לראש .לחבב צעירים .
ליכשיתוקן ביניהם הנושא .
יכניס לה שיגעון אחר לראש .
שיתוקן נושא אחר ,מול איש שונה לגמרי ,ובמידת הצורך ,בזירה שונה לחלוטין.


זה עונשו של עבד,שמרד ברצון קונו.
וזהו עונשה של שפחה שמרדה בקונתה.

העונש הוא ,מקרים זהים ,בהליכים של אותם אנשים ,בדיוק,במצבי גיל ,מהופכים,המדוייקים על קוץ קיצו של יוד.
כפי שנאמר .
עם עיקש תתעקש.
עם נבל תיתנבל .
ועם תמים תיתמם .
ועם צדיק תיצטדק.
ועם רשע תתרשע.

אמרתי לכם כבר.
"מוסך שיפוצים".
הכול זמני .