סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פריקה על פטיש לריחות מסריחים

פטיש מוזר​(נשלט)
לפני 4 שנים • 5 בספט׳ 2019

פריקה על פטיש לריחות מסריחים

פטיש מוזר​(נשלט) • 5 בספט׳ 2019
היי, אני חדש כאן והייתי רוצה לפרוק משהו שאני שומר בסוד ואפילו הקרובים אלי ביותר לא יודעים על זה.
פרסמתי מודעה לפני שבוע בעבדים מלכות שאני אוהב להריח מטליות וסמרטוטים משומשים, נכון זה נשמע דוחה ומגעיל ומלא בחיידקים אך הריח הזה גורם לי להנאה, איני יודע למה אך הבנתי שיש עוד פטישים מוזרים שדומים לשלי וסביר להניח שאני לא לבד בסיטואציה הזאת.
אני גם אוהב להריח בגדים משומשים של נשים כמו גרביים, נעליים ותחתונים.
התחלתי לאהוב את הריחות אלו בגיל ההתבגרות וככל שהזמן עובר ככה אני יותר רוצה לחוות יותר את הריחות המסריחים.
בעצם החלום שאני מפנטז עליו זה להיות עבד למישהי שתראה אותי כמו רצפה והיא תנקה אותי עם מטליות וסמרטוטים מטונפים, אני יודע שזה נשמע מאוד מגעיל והסיכוי שזה יקרה שואף לאפס.
סורי אם הגעלתי אותכם, הייתי צריך לפרוק את זה.
Michaelbd
לפני 4 שנים • 5 בספט׳ 2019
Michaelbd • 5 בספט׳ 2019
אתה לא צריך להתנצל. בעיניי אנשים אחרים גם הפטישים היותר מוכרים יכולים להיראות זוועתיים. יפה על האומץ ואם אתה יודע שזה חלק ממך אל תתבייש בזה. בהצלחה icon_smile.gif
A-paradox
לפני 4 שנים • 5 בספט׳ 2019
A-paradox • 5 בספט׳ 2019
ברכה והצלחה והרבה בריאות ואושר וזוגיות טובה .
פטיש מוזר​(נשלט)
לפני 4 שנים • 5 בספט׳ 2019
פטיש מוזר​(נשלט) • 5 בספט׳ 2019
לפי דעתי זה ישאר אצלי כסוד כמו שעד עכשיו היה כי זו סטייה שלא רואים אותה טוב בעין ועדיף לשמור אותה בפנים
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 5 בספט׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 5 בספט׳ 2019
הכל עניין של איך אתה מציג את זה.
אם אתה מציג את זה בצורה פטישיסטית כמו שאצלך בפרופיל/מודעה, זה מרתיע. וזה מרתיע אפילו יותר כשאתה עצמך חסר ביטחון ומשדר תחושה של גועל לגבי זה... הרי אם אתה לא משווק את זה בצורה אטרקטיבית, למה שמישהי תחשוב אחרת ממך?
אם אתה תציג את זה בצורה יותר חביבה, בהדרגה, זה יתקבל ביותר הבנה.

תתאר שני מצבים: הראשון שבו אתה פונה למישהי זרה ומגמגם "אני רוצה שתתדחפי לי מגבון מלוכלך לפה, אני יודע שבטח זה מגעיל אותך והכל אבל..." ומצב שני שבו יש בחורה שאתה ממש מוצא חן בעיניה, שיצרת איתה כימיה מצויינת, וכשאתם מבלים ביחד פתאום אתה לוקח את מגבון שהיא ניקתה איתו את הידיים ומניח אותו על השפה העליונה, בצמוד לאף, בצורה משעשעת כמו שפם וזה מצחיק אותה.
או בזמן הסקס ביניכם כשהיא מגורה, אתה מציע לה שתהיה למעלה עם הגב אליך. ואז, כשאתם כבר בתנוחה הזו והיא נהנת, על הדרך, אתה מתחיל להריח לה את הגרביים על הרגליים שהניחה ליד ראשך.
מה נראה לך שיתקבל יותר בהבנה? באיזה סיטואציה נראה לך שיגעלו ממך ובאיזה נראה לך שיש סיכוי יותר טוב שיזרמו איתך?

הנקודה שלי היא שאתה צריך לשים דגש על להשיג את בחורה עצמה ולהתעניין במי שהיא, על לפתח איתה כימיה וליצור עמה סיטואציות מעוררות נוחות, כי הם שיובילו להגשמת הפטישים שלך, מאשר אם תשים את הדגש על להשיג את הפטיש עצמו ולמקד בו את כל העניין שלך.
זאת טעות נפוצה של נשלטים שגורמת לכך שאפילו שולטות עם פטיש זהה נרתעות מהם, כי זה גורם להן להרגיש שרואים בהן אובייקט למילוי פונקציה בפטיש מאשר שנמשכים אליהן כמו הנשים שהן.
ואף אישה לא רוצה להרגיש שהיא "עוד אחת" שיכולה למלא את המשבצת, אלא שיש בה משהו מיוחד שגרם לך להתמסר דווקא אליה כך.
נשים צריכות להרגיש חיבור לגבר שמולם בשביל לרצות להגשים איתו כל פנטזיה שהיא, גם אם זו הפנטזיה הכי רטובה שלהן.
אז לצמצם את עצמך ל"הזה שאוהב סמרטוטים מסריחים" לא מעורר משיכה אליך. תשקיע בלהיות גבר שנשים מרגישות משיכה אליו. תהיה מעניין, מסקרן, מאתגר ובעיקר בטוח בעצמך ורק כשאתה בטוח במשיכה של האישה כלפיך, אז תעלה את הפטיש בצורה הדרגתית, קלילה, ולא מאיימת. רק כך אתה מעלה את הסיכויים שהפטישים שלך יתקבלו בהבנה גדולה יותר.
    התגובה האהובה בשרשור
סווריןן
לפני 4 שנים • 6 בספט׳ 2019
סווריןן • 6 בספט׳ 2019
מצטרף ל-Archangel, וגם מזמין אותך לחשוב על טווחים של מוזרויות שמאפיינות נשים (כהכללה), כמו הפרעות אכילה. נניח שתהיה בזוגיות עם אישה בעלת מיניות נורמטיבית שמגיעה לתת משקל מסכן חיים בגלל הפרעת האכילה שלה. המוזרות שלה גלויה, שלך סמויה. המוזרות שלה מסכנת חיים, שלך סתם משונה. יחד עם זאת, אני מניח שתנסה להבין אותה ולאהוב אותה, גם במקום בו היא אוכלת בסתר או נגעלת מטיפת שמן באוכל. לו היית צריך להציג זאת לחיזר, הוא לבטח היה חושב שהמוזרות שלה בעייתית הרבה יותר.
הרעיון של היות פח אשפה לאישה נראה לי כמו המשך טבעי לפנטזית השפלה. אם היא תסכים לראות בך באהבה הדום לרגליה, הפיתוח הזה לא ירשים אותה במיוחד.
מגשים רצונותייך​(נשלט)
לפני 4 שנים • 6 בספט׳ 2019
לדעתי "תתבל" את זה עם עוד פטיש יותר נורמטיבי לכאורה, למשל - אני נהנה לעשות פוט מסאז', לרדת וכד', ואז בבוא העת תוסיף גם את העניין הזה.
לדעתי את הפטישים היותר "מוזרים" צריך להשאיר לסוף icon_smile.gif
Axhv​(נשלט)
לפני 4 שנים • 6 בספט׳ 2019
Axhv​(נשלט) • 6 בספט׳ 2019
נשמע שאתה מרגיש מאוד אשם שזה מה שאתה אוהב. תרגע.
כל אחד אוהב משהו אחר, אין לך מה להרגיש רע עם זה.
סה"כ סמרטוטים לא הדבר הכי מלוכלך או מסוכן או פוגע. זה לא מזיק.
זה אפילו פחות קשור לבת זוג אז גם ונילית לחלוטין ללא פטישים יכולה לזרום איתך.
תתמקד בלבנות ולשפר את האישיות שלך כאדם וכגבר ומישהי שתכיר ויהיו לה רגשות כלפיך
תזרום עם זה בידיעה שזה מספק אותך.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 7 בספט׳ 2019
יקירי, הפטיש שלך לא יותר מוזר מלרצות ללקק רגליים. הוא אפילו לא יותר מוזר מסקס ונילי. הוא רק נדיר יותר. בעצם, לך תדע. אולי הוא דווקא נפוץ, ואנשים רק מתביישים לדבר על זה?
אם, סלח לי על השפה, אנשים שנהנים מזה שמחרבנים עליהם מצליחים למצוא עם מי להגשים את הפטיש, אין סיבה שאתה לא תמצא. אם אנשים מוצאים מי ישתין להם בכוס, כדי שהם יוכלו לשתות ממנה בארוחת הערב, גם אתה תמצא.
נכון, זה ייקח זמן. נכון, יש אנשים שיגיבו בצורה שלילית, וחבל. וזה נכון גם להרבה פטישים אחרים.
תוותר על האשמה, מה אתה צריך את זה? כי אחרים עיקמו את האף? כי מישהו אמר שסמרטוט זה פויה? בסדר. אני סך הכל שוכב עם גברים - חסר מי שיגיד שזה דוחה ומביא מחלות? שיקפצו.
הצעה שלי? שים את הפטיש בצד. תתמקד במי אתה, תתמקד במי אתה רוצה שהיא תהיה. תחפש אותה, לא את הפטיש התואם. צור קשר אינטימי, מכיל, ואז זה רלוונטי.
DomiNA O Hera{Sincerelyo}
לפני 3 שנים • 8 בספט׳ 2020
DomiNA O Hera{Sincerelyo} • 8 בספט׳ 2020
דווקא נשמע סשן לא רע בכלל ,
הייתי שמחה להורות לנשלט שלי לטנף את גופך באותם הסמרטוטים בעודי צופה בהנאה (חיוך צידי דק מרוח עכשיו על שפתיי)יכולה בהחלט לדמיין את זה ..


נ.ב הכל תחת חוקי הSSC כמובן