שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

העדפה לסוג האופי של השולט

האיש ההוא
לפני 4 שנים • 17 באוק׳ 2019
האיש ההוא • 17 באוק׳ 2019
נושאים כאלו תמיד מעוררים בי תמיהה על הצורך בשיחה כזאת כי, ואני בטוח שלמגדר יש השפעה כאן, זאת שיחה למטרת שיחה ולא שיחה שתוביל לתובנות כל שהן.
אני רוצה לגעת בנושא ממקום אחר שאני חושב שכן יכול לתרום מעבר להעדפה אישית. אשתמש במילה נכות לא ממקום רע אלא ממקום שמתאר חוסר.
שני הקצוות שהכותבת הראשונה מתארת מציגות דמויות מאוד שטוחות וחד מימדיות כי זה הדבר היחידי שהיא מתייחסת אליו וזה משהו שאני לא מתחבר אליו כי כולנו בני/בנות אנוש וההעדפה או חיבור אל קצה אחד או אחר היא תולדה של מה כול אחד מביא מהבית.

לדעתי "קשה להשגה" הוא תוצר של או נכות רגשית שלא תתיר לתת את הביטחון שהוא חיבור רגשי ומחוייבות או לחלופין פשוט חוסר עניין כי כשגבר רוצה יודעים את זה (כן, השתמשתי במילה גבר ולא במילה שולט). משיכה לדמות כזאת לא שייכת רק לכלוב אלא קיימת בכול מקום. מה שקורה בכלוב זה שיש כאן פקטור שמעצים את המשיכה לדמויות כאלו וזה הרצון בטוטאליות.

מה שלדעתי נושא הרבה יותר מעניין זה שיחה על האבולוציה של טוטאליות ככול שחיים את הצורך. התחושה שלי היא שבתחילת הדרך טוטאליות היא הדבר המושך ביותר ולכן גבר קשה להשגה יהיה פקטור משמעותי וככל ש"מתבגרים" בהליך האבולוציוני לומדים שהחיים הרבה יותר עגולים והגדרת הצורך משתנה.
TradeMark​(שולט)
לפני 4 שנים • 17 באוק׳ 2019
TradeMark​(שולט) • 17 באוק׳ 2019
Sweet melody כתב/ה:
ומה לגבי הוט, שם כן נקבל? (כמה מרמור איף)


נו באמת, כמה משעמם. בסה"כ ציינתי את הברור מאליו: שהסטנדאפ שרץ פה כבר רץ במיליון פוסטים אחרים ואולי שווה לחפש תקליט אחר. לא הצלחת להתבגר מעבר לחוש ההומור הלעוס למוות הזה של "גבר יזיין כמעט כל דבר ושולט ממש כל דבר"? וזה שאחרים מעלים גרה וממחזרים את השיממון הזה לא אומר שזה הופך למצחיק, אני בספק גדול אם אחת ההודעות הלעוסות למוות האלה העלת למישהו חיוך בזווית הפה. אם זה לא היה בהומור כמו ש natti טוענת אז מי הממורמר פה בעצם? ומה הטעם בהומור שאפילו חיוך בזווית הפה זה גדול עליו? אם יש בך מרמור אל תשקפי את זה על אחרים, סתם עצה קטנה לחיים ללא אולקוס.
בכוח המוח{Aion}
לפני 4 שנים • 17 באוק׳ 2019
בכוח המוח{Aion} • 17 באוק׳ 2019
אני מסכימה עם טרייד- מארק. רוב האנשים אינם פועלים באסטרטגיות בענייני משיכה בין המינים, ובוודאי שלא מדובר בתכונת אופי, אלא באינטראקציה ספציפית. כך, אדם יכול להתנהג באדישות או אדישות יחסית באינטראקציה עם אדם אחד, מהסיבה שאין משיכה גדולה בניהם או התאמה גדולה, ועד למצב שיהיה אובססיבי או מעוניין מאוד, משם שהוא מאוד נמשך ורוצה בקשר עם אותו אדם. אני יודעת את זה מידיעה אישית, וכמובן שגם לגברים זה קורה, שהם לא מעוניינים בכל אישה, או שרמת העניין שלהם משתנה בין אישה לאישה.

הנסיון להציג כל גבר כחסר סטנדרטים וכעבד לזין שלו, נעשה בידי גברים שמאמינים שכולם מתנהלים כמותם בתחום המיני, וכן נעשה בידי נשים שרוב התקשורת המינית היתה מול גברים מהסוג הזה. גרוע מזה, אותן נשים פשוט אינן מאמינות שאכן יש גברים שיכולים לא לרצות אינטראקציה מינית איתן כשהן רומזות לכך, ובהנתן תגובה פושרת או אפילו מסרבת של גבר, הן פשוט מספרות לעצמן שזוהי דרכו של הגבר הספציפי הזה, לשגע אותן ולגרום להן לרצות בו יותר. שזו טקטיקה.

מהנסיון שלי, כשגבר רוצה אישה, הוא דואג טוב מאוד להראות לה שזה הרצון שלו, וכשהוא לא מעוניין, קל מאוד לקלוט את זה, צריך פשוט להקשיב רגע, ולא רק לעצמנו. כשיש רצון הדדי, צומח ריקוד כזה, פתיחות הדדית, רצון הדדי. זה לא נמצא שם, הרצונות לא מאוזנים.
מה כן נכון, בנוגע ל״קשה להשגה״? במסגרת מערכת שליטה, אפשר לשחק בתכנים האלה, בעיקר אם הם מפעילים כפתורים בתוכנו, ויש לנו עניין רגשי לא פתור בנושא הזה. יחד עם זאת צריך לזכור שמדובר בהתעסקות בתכנים, ולא בכך שאכן יש מישהו שהרצון שלו או העניין שלו באינטראקציה מינית/זוגית/ בדסמית היא מוגבלת או שאינה מאוזנת עם הרצון של הצד השני, אחרת מדובר בתוכן ברור לכאבי לב.
בכלל, למה ״קשה להשגה״ או ״אובססיבי״? מה רע בגבר שפשוט מציג את הרצון שלו בצורה כנה מאוזנת ובריאה?
מטפורה
לפני 4 שנים • 17 באוק׳ 2019
מטפורה • 17 באוק׳ 2019
ממש מסכימה איתך, בכוח המוח, במשפט המסכם. אני מאמינה שרוב הנשים יעדיפו גבר שמציג את עצמו בצורה כנה, מאוזנת ובריאה.

לגבי השאר, היה נראה לי שבמידה רבה את מגיבה לכל מיני מושגים שאני השתמשתי בהם, וקלירלי הסברתי באופן שאפשר בלבול, אשמח להסביר ולתקן.

בשום פנים ואופן אני לא אומרת שכולם רוצים קשר עם כולן. אובייסלי.

אני עצמי, מבחירות אישיות, כמעט ולא ניהלתי קשרים מכאן שאינם מעין חברות ארוכה שהפכה למערכת יחסים ולכן אני לא כל כך יכולה להעיד על בררנות בחיפוש מערכת זוגית אצל הרציניים - יכול מאד להיות שיש כאן גוף רציני של חבר'ה שבורר בצורה אמתית ועניינית, על סמך משיכה, כימיה, תחומי עניין משותפים וכו'. (ואני, באופן אישי, כן חושבת ששיקולים כאלה מאד משחקים תפקיד, ושזה לא נכון להגיד שאי אפשר בכלל להתחקות אחר הסיבות לבחירה במישהו, הגם שחלק מסוים מהן אולי לא לגמרי רציונליות. אבל לא בזה העניין העיקרי שלשמו אני כותבת את התגובה הזו).

אני רוצה גם להבהיר, שלי לא ממש יצא להציע את עצמי כאן (כי אני במערכת יחסים מאפשרת, אומנם, אבל יציבה וארוכה. וונילית. ואני לא מחפשת באופן אקטיבי להתפזר יותר מדי, רק אם משהו מתאים בול) ו*לכן*, מאחר שזו לא אופציה אמתית מבחינתי, אף פעם גם לא יצא לי שידחו אותי. אז יכול להיות שיש נשים ש"לא יודעות לקבל לא", אבל היה לי חשוב לציין שלא כתבתי את מה שכתבתי מהמקום הזה.

אבל, וזו נקודה שחשובה לי מאד- אני כן עומדת מאחורי דבריי ביחס לסצנת הפיק אפ שכאן, שלא מאופיינת ביותר מדי בררנות. ולא צריך להיות חלק ממנה כדי להיות חלק ממנה, כי מקבלות אדומות וסגולות והודעות בצ'ט ויוצא לדבר עם גברים שמעוניינים בהיכרות שטחית שכוללת סשן או סטוץ או ווטאבר. אני כן נאלצת, לצערי, להתעקש ולהזהיר שרבים מהאנשים האלה לא בוררים כמעט בכלל, וזו נורת אזהרה בפני עצמה, במיוחד אם כבר הבהרת שאת לא מעוניינת וממשיכים לפנות. באמת שכמעט כולם רוצים את כמעט כולן, ואני לא חושבת שזו יהירות כי אני לא רואה בזה מחמאה.

מבין הסוג הזה של המשתמשים, ההבדלים שכן אפשר למצוא ביניהם היא באסטרטגיית הפנייה: חלק יעשו קופי פייסט או יתנפלו עליך ברשימת המשאלות שלהם, חלק יתייחסו לחצי מילה שכתובה בפרופיל, אחרים יחמיאו (על פי רוב באופן גס) על תמונה כלשהי שפרסמת, יש שיתחנפו, ויש גם לא מעט גם שינסו מן אסטרטגיה סטייל המכון לאומנויות פיתוי, שבה הם עולבים בך, משחקים בחם-קר, מפגינים אדישות מכוונת כדי למשוך תשומת לב ועוד כל מיני דברים מלבבים כאלה. שמעתי על כל מיני נשים שזה קרה להן, ובתחילת הדרך שלי בכלוב נתתי לכאלה הרבה יותר מדי דריסת רגל (רק וירטואלית, ועדיין חבל). אז זה נגיד, פחות מומלץ.

האנשים האלה ינסו בשיטת המצליח, ואם הן ימצאו מישהי טיפה פחות חזקה, יותר נאיבית, לא ביקורתית, הם עלולים לנצל אותה, לעשות לה מניפולציות ולגרום לא להרגיש מאד לא טוב, להיות תלויות בתשומת הלב שלהם ואז לשלול אותה מהן במתכוון. אז כאילו, כן, אדישות כאסטרטגיית היכרות זה דבר אמיתי.

וכמובן, מיותר לציין - שונה בתכלית ממשחק כזה שמתקיים בתוך קשר שליטה שמאפיין הסכמה, משא ומתן וגבולות.
בכוח המוח{Aion}
לפני 4 שנים • 17 באוק׳ 2019
בכוח המוח{Aion} • 17 באוק׳ 2019
בגדול, מטפורה, אני לגמרי מסכימה איתך. יש כאן המון גברים שפשוט מחפשים אינטראקציה מינית או בדסמית, והם לא ממש בררנים.
אני פשוט הבהרתי שהבעת רצון של שולט/ גבר, זו לא תכונת אופי, שזה פועל יוצא של האינטראקציה עצמה, והוא יכול לנוע על סקאלה רחבה שבין ״לא מעוניין״ ל״להוט בטירוף״.
בקשר לנשים שמאמינות שגברים לא יכולים לסרב, כשהן משתמשות בקסמן המיני/פתייני, ואם הם מסרבים זה רק כדי להפוך לקשים להשגה ולהטריף אותן בדרך הזו, התבססתי על מקרים במציאות. הרבה נשים פשוט רגילות שכשהן מציעות אינטראקציה מינית גברים הופכים להוטים, ולא יכולים לסרב. זה לא תמיד ככה, כי גם לגברים יש דרגות עניין ודרגות משיכה. לכן לא מדובר בתכונת אופי, ובוודאי שבהתבסס על זאת, לא ניתן לבחור שולט, או פרטנר.
Mr Sins​(שולט)
לפני 4 שנים • 26 באוק׳ 2019
Mr Sins​(שולט) • 26 באוק׳ 2019
Cafe כתב/ה:
בתור אחד שהגיע לשרשור הזה במסגרת מעקב לילי אובססיבי ונואש אחרי מישהי שהגיבה פה,
אני יכול לקבוע כבעל נסיון:

1. גברים בדרך ככל נמשכים לנשים ש:
א. יש להן דופק.
ב. מסכימות.

2. כל הזכרים אובססיביים למין (גם של הומו סאפיינס וגם של כל המינים האחרים), יש פשוט כאלה שאבחנו שזה מרתיע נשים, והם מצליחים לכבוש את יצרם ולהסתיר את האובססיה שלהם.
הסוג הראשון הם גברים חלשים שאינם כובשים את יצרם.
הסוג השני הוא נורת אזהרה! אם את עד כדי כך פתיה, שאת מאמינה שהמחזר שלך באמת קשה להשגה, הכלוב (והעולם) הוא פשוט מקום מסוכן מדי בשבילך.

3. הדיון בנושא זה, עשוי לקדם עבודות גמר שזהו הנושא שלהן, אך על פי רוב איננו מקדם עבודות גמר בנושאים אחרים.


תלמד אף פעם לא להכליל, זו גורם מספר אחד לגזענות ובמקרה שלך גם לאימבסיליות.

אין ספק שכל בני האדם מכל המינים זקוקים למין, זה בטבע שלנו, אבל הטענה שכל גבר ירצה כל אישה עם דופק ממש שגויה.. אבל כנראה שבמצבך זה באמת נכון אז אתה מעיד על עצמך (והציטוטים הספק מומצאים ספק עלובים בפרופיל שלך יעידו).

וגם לsweet melody, נשמע שאת קצת ממורמרת כי אולי פגועה מגברים פה, תדעי לך שמי שמאושרת באמת בחלקה לא צריכה לכתוב דברים כאלה. תנסי אולי לבדוק איפה את טועה בבחירת הגברים בחייך. אולי את פשוט מועדה ליפול לכל אותם שחקני "אומנות הפיתוי" שבכלוב הופכת לעוד יותר פאתטית, כי פה הם אפילו לא צריכים להסתכל בעיניים של האישה או להזדהות בשמם האמיתי. יש מקלדת, מסך, אפילו לא צריך להגיב מהר, אפשר למחוק ולכתוב מחדש את התגובה.

בזוגיות וגם בחיים צריך לשפוט בן אדם לפי מי שהוא באמת ולא מה שהוא מנסה להשיג. בן אדם שנוסע במרצדס הוא לא בהכרח אחד שיש לו כסף, אבל זה בוודאות מה שהוא מנסה לשדר. בן אדם שכותב על עצמו שהוא שולט פה באתר לא יהיה בהכרח כזה אבל כנראה שזה מה שהוא רוצה להראות. אני בחיי למדתי על גברים (ולא במובן של זוגיות אבל כן במובן של חברויות או קשרים עסקיים) שדווקא אלה שבטוחים בעצמם הם אלה שלא יתאמצו לשדר את זה, לא יצעקו על כולם, לא יעשו הרבה רעש, לא ינסו להוכיח כל דבר.
Lanya Colson
לפני 4 שנים • 26 באוק׳ 2019
Lanya Colson • 26 באוק׳ 2019
ממורמרת משהו, הנסיך ג'ו?
מטפורה
לפני 4 שנים • 26 באוק׳ 2019
מטפורה • 26 באוק׳ 2019
[quote="Prince Joe"]
Cafe כתב/ה:

תלמד אף פעם לא להכליל, זו גורם מספר אחד לגזענות ובמקרה שלך גם לאימבסיליות.

אין ספק שכל בני האדם מכל המינים זקוקים למין, זה בטבע שלנו, אבל הטענה שכל גבר ירצה כל אישה עם דופק ממש שגויה.. אבל כנראה שבמצבך זה באמת נכון אז אתה מעיד על עצמך (והציטוטים הספק מומצאים ספק עלובים בפרופיל שלך יעידו).

אני בחיי למדתי על גברים (ולא במובן של זוגיות אבל כן במובן של חברויות או קשרים עסקיים) שדווקא אלה שבטוחים בעצמם הם אלה שלא יתאמצו לשדר את זה, לא יצעקו על כולם, לא יעשו הרבה רעש, לא ינסו להוכיח כל דבר.


הנה כי כן - התלהמות ותוקפנות אכן לא משדרים ביטחון עצמי גבוה...
Mr Sins​(שולט)
לפני 4 שנים • 26 באוק׳ 2019
Mr Sins​(שולט) • 26 באוק׳ 2019
משדרים מיאוס