סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חניקות בזמן סקס

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 4 שנים • 25 בנוב׳ 2019
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 25 בנוב׳ 2019
את המאמר המתורגמן של ג'יי וייסמן אפשר למצוא כאן
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/507/57783457/%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99_%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%94_BDSM

ציטוט קצר לאמ;לקים (אך מומלץ לקרוא את המאמר המלא שמופיע בקישור בשני חלקים):

חובבי חניקות טוענים שהמשחק הוא מאוד בטיחותי מכיוון שהם לא חונקים עד לאיבוד הכרה, אני מוצא הצהרה זאת מדאיגה משתי סיבות:
1) לעולם אינך יכול לדעת מתי השותף יאבד את הכרתו.
2) איבוד הכרה הוא סימפטום לא תוצאה, הרבה דברים יכולים להיגרם החל מאיבוד הכרה ועד לדום לב ואין לדעת מראש איזו סיבה תגרום לאיבוד ההכרה.

התייעצתי עם רופאים נודעים שפעילים בתחום הבדסמ וכולם חלקו עמי את דאגתי. ניסינו למצוא דרך בה יתאפשר לשלוט בנשימה בלי סיכון חיים אך פשוט לא מצאנו כזאת. חיפשנו דרך להוריד את הסיכון אך לא מצאנו. ניסינו למצוא דרך לדעת מראש שהתקף לב מתקרב ובא אך לא מצאנו.
James Bondage​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 25 בנוב׳ 2019
James Bondage​(מתחלף) • 25 בנוב׳ 2019
אפנה אתכם לדיון באותו נושא מלפני 9 שנים, שנמצא כאן: https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=327993#327993

אני מעתיק את התגובה שלי משם, כי אני עצלן מכדי לכתוב תגובה חדשה - אבל עדיין ממליץ בחום לכל מי שקורא את הדיון הזה לקרוא גם את הקטדן (לפחות את כמה העמודים האחרונים) מכיוון שהדיון הזה חוזר על עצמו פעם אחרי פעם. אין חדש תחת השמש.

--- ועכשיו מצטט את עצמי מלפני 9 שנים ---

ובמסגרת המודעות לסיכונים -- ישנם למעשה שני סוגים של חניקה:

חניקת אויר, שנגרמת מהעדר כניסת אויר; את הרגשת החנק דווקא מקבלים מעודף CO2 (חמצן-דו-פחמני), ולא מחוסר חמצן. חניקה כזאת בדרך כלל גורמת לתחושת חוסר אונים והשתוללות בלתי נשלטת של הנחנק (מה שקצת בעייתי אם הוא קשור, בדרך כלל אפשר לשים לב, אבל לא תמיד. לא כדאי לסמוך על זה שתשימו לב). מבוגר בריא וספורטיבי יכול להחזיק כמה עשרות שניות בלי נשימה, וצוללנים או בדרנים שמתאמנים על זה מגיעים לרבע שעה ומעלה (ע"ע http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1736834,00.html ), אם כי שימו לב שאחת הדרישות למשך זמן כזה היא דופק נמוך, מה שקצת קשה לרוב האנשים שאני מכיר בזמן סשן אינטנסיבי.

הסוג השני של חניקה היא חניקת דם, שמתבצעת כאשר יש לחץ על העורקים שבצידי הצוואר; התחושה המלווה היא של מעט לחץ בראש, ראיית מנהרה (או איך שלא מתרגמים Tunnel Vision לעברית), לפעמים הראייה נצבעת מעט אדום, ולאחר מכן עילפון (ומשם לנזק מוחי ומוות אם לא מפסיקים). משך הזמן שלוקח בין תחילת לחץ אפקטיבי לבין עילפון הוא שניות בודדות (יכול להיות פחות מ- 5 שניות ואפילו פחות מ- 3), ואצל ג'ודואיסטים מאומנים זה יכול להגיע ל- 10 שניות או קצת יותר, אבל לא הרבה יותר.

חניקת דם שלא מלווה בחניקת אוויר עשויה אפילו שלא להרתיע מי שלא מורגל בה. יש קצת לחץ בראש, אבל ההרגשה היא שאפשר לעמוד בו לאורך זמן; אחרי שתיים שלוש שניות מתחיל ה- Tunnel Vision ושניה אחר כך כבר מגיע חוסר הכרה.

חניקה מקדימה (בעזרת יד אחת או שתיים) היא בדרך כלל בעיקר חניקת דם, עם הפרעה לזרם האוויר, אבל כדי לחסום את זרם האוויר בחניקה צריך בדרך כלל לגרום נזק בלתי הפיך לצינור האויר -- העילפון והנזק מגיעים מחניקת דם מוקדם יותר (למרות שגם נזק מקריסה של קנה הנשימה אפשרי). יותר קשה לחסום את שני העורקים עם יד אחת, אבל זה כן אפשרי.

מאחור יחסית קל לבצע חניקת דם מבלי להפריע את זרימת האויר בכלל -- בקשו ממתאמן ג'ודו להדגים לכם אם אתם לא מאמינים.

ההמלצה שלי: אלא אם כן שניכם מאומנים בחניקות על מזרון ג'ודו, ו"מאומנים" בהקשר זה אומר "מתאמנים באופן מסודר כמה שנים טובות, חנקנו ונחקנו מאות פעמים עם מדריך", עדיף להתרחק. (וגם אם אתם מאומנים, עדיף להתרחק).

שוב, למקרה שזה לא היה ברור עד עכשיו: אם אתם נחנקים חניקת דם, ההרגשה אינה של מחנק אויר אלא מסוג אחר, שמן הסתם אתם לא מכירים ו/או ממעיטים בחשיבותה -- יש אנשים שטוענים שההרגשה דומה לתחושת שכרות (ושניה אחר כן מתעלפים). בכל מקרה, האינסטינקטים שיש לנו לגבי חניקת אויר לא קיימים לגביה.

אלה היו שישים שניות על חניקות, ולמה כדאי להתרחק מהן.
Zord​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 26 בנוב׳ 2019
Zord​(מתחלף) • 26 בנוב׳ 2019
https://en.wikipedia.org/wiki/Choke-out#cite_note-source6-8

"There is debate over the dangers of choke-outs. After 4 to 6 minutes of sustained cerebral anoxia, permanent brain damage will begin to occur, but the long-term effects of a controlled choke-out for less than 4 minutes (as most are applied for mere seconds and released when unconsciousness is are disputed."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10935832

"In fact, while professional boxers may show brain functional impairment in comparison to normal subjects, judoka do not. The lack of correlation between CBF values in boxers and the number of official matches points to the difficulty of taking into account variables, such as the number and the severity of matches during training."

https://judoinfo.com/chokes6/

The “choke holds” known as shime-waza used in the sport of judo have been taught and used by law enforcement officers to subdue violent suspects. Recently, however, there have been reports of deaths allegedly caused by the use of choke holds, which have led to class action suits against its use from local to state to the U.S. Supreme Court. Apparently, the use of choke holds was thought to be a safe and harmless way of controlling and subduing violent suspect s without the use of weapons. The use of choke holds or shime-waza in judo is similar or identical to the techniques used by the law enforcement officers.

Investigations have shown that no deaths had occurred by these techniques since the sport of judo was founded by Professor Jigoro Kano in 1882 in Tokyo, Japan. A survey made by this author in 1979, based on a questionnaire to all International Judo Federation (IJF) country members, revealed that although there were 19 judo fatalities, none was due to shime-waza.

The statistics in the use of shime-waza have been kept by the International Judo Federation on World Class Judo Championships, Olympics (Munich-1972, Montreal-1976, Moscow-1980, and Los Angeles-1984), World Judo Championships (Mexico City-1969, Ludwigshafen-1971, Lausanne-1973, Vienna-1975, Paris-1979, and Maastricht- 1981), and the Junior World Judo Championships in Rio de Janiero-1974. Of the 2198 techniques used to score, 97 were shime-waza (4.41%). No fatalities were recorded.
Zord​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 26 בנוב׳ 2019
Zord​(מתחלף) • 26 בנוב׳ 2019
דן מדבר על בעיטות לביצים ^
Tomk69
לפני 4 שנים • 26 בנוב׳ 2019
Tomk69 • 26 בנוב׳ 2019
אני אומר זאת כמקור מוסמך, חשוב שתבינו שבחניקה לרוב לא מדובר על חסימת נתיב אוויר, אלא על חסימת זרימת הדם למוח. בשביל לחסום נתיב אוויר צריך חניקה מאוד מאוד חזקה. לסתימת העורקים הקרוטידיים מספיקה לפיתה קלה הרבה יותר. זה מסוכן מאוד במיוחד כי אתם לא מבינים את הפיזיולוגיה של זה.