בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה ותשובה - האם אפשרי לצאת מלהיות נשלט?

↑ ↓
ברייה​(שולטת){לא! מחפשת}
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 02:49
ברייה​(שולטת){לא! מחפשת} • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 02:49
השתגעת, דרור? אתה רוצה עוד מניפסט אודות קונספירציות ששולטות בעולם ואשתו (הפמיניסטית), הפעם בנושא של פתיחת פוסטים?
pet cat​(נשלטת)
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 06:27

כשרון טבעי - כנוע ועלוב??

pet cat​(נשלטת) • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 06:27
ניוז פלאש - התמסרות וכניעה הן אקטים חזקים ועוצמתיים, ההיפך הגמור מעליבות.
אתה יורק לבאר ממנה אתה שותה מים.
דרקן ראהל​(נשלט){משוייך}
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 07:29
דרקן ראהל​(נשלט){משוייך} • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 07:29
יורק? מה, גם הוא בראט? הוא כתב שולט כי הוא כבר לא בהכחשה?

אופס, טעות במניפסט. סליחה
מטפורה
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 08:40
מטפורה • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 08:40
אמל"ק- נראה לי שהבנתי את הנחות המוצא (ואת המניע האידיאולוגי) כבר בשרשור הקודם. אתייחס אליהן.
אני מוצאת את התופעה הזו, של הזדהות עם בדסמ ממקום שמרני דווקא, כסופר מעניינת. ותמוהה.
לא ניתן לנתק את הזיקה בין תנועות של מיניות אלטרנטיבית (כמו בדסמ. או להטב. או פולי) להתפתחות הפמיניזם.
בדסמ הוא וולנטרי, ומעוגן בחופש ובבחירה ובהסכמה ובמודעות של שני הצדדים.
בנוסף, צריך להכיר בעובדה שלפחות חלק מהדינמיקה היא הבנייתית (ולכן גם משחקית- זה לא אומר שהרגשות והחשקים שלנו לא אמתיים, אבל חשוב לזכור את זה כשאנחנו זורקים לאוויר כל מיני אמיתות אבסולוטיות).
מאחר שכךךך, התהדרות באיזשהו סיפור מקור 'אותנטי' אליו מגיעים דרך מיילדום בדסמי, או מן נרטיב של תיקון 'עיוות תרבותי' באמצעות בדסמ הוא הוא! מלאכותיות אנכרוניסטית, ולא 'הפמיניזם'.
במילים אחרות, אם אתה חושב שצריך לחזור לפורנו כדי להבין משהו יסודי לגבי הטבע האנושי שלנו ולגבי ה'טבעיות' של מיילדום אז אתה לא מבין מה זה פורנו, מה זה טבע אנושי ומה זה מיילדום.



אה, לגבי 'הארץ' אני נאלצת להסכים. ביב שפכים. אין המון אלטרנטיבות אבל זה לא סיבה להמשיך לקרוא את השיט הזה.
כשרון טבעי
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 15:55
כשרון טבעי • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 15:55
מטאפורה, את בהסכמה מלאה איתי. אני אעזור לך לראות שכתבת בדיוק את מה שהסברתי. הנטיה הטבעית של המין האנושי היא של דומיננטיות גברית ומשיכה נשית לדומיננטיות הזאת. זה לא תרבותי, זה מולד, ואין צורך לשקוע לדיון על אינספור המחקרים המראים זאת. הביטי בחתול שלך, ובכל היונקים. את עצמך נוצרת מאותו מקור ממנו הם הגיעו ועם אותם הדחפים. המוח הזוחלי שלך, שהוא קבוצת גרעיני דחף במרכז המוח, משותף לך ולכל היונקים. החברה הפמיניסטית - ופמיניזם כיום איננו תנועה, אלא ציוויליזציה, כל הציוויליזציה המערבית - אוסרת על מימוש הדחפים המיניים הגבריים והנשיים המולדים, ובמקום, מנסה להסליל את שני המינים להתנהגויות הפוכות לדחפים. במצב הזה, נוצרת רציפות בין העולם המיינסטרימי לעולם הקינק. הרציפות החדשה הזאת, לא נובעת, כפי שנהוג להסביר זאת, מ"חלחול הקינק אל המיינסטרים", אלא בדיוק להיפך, מכך שהעולם המיינסטרימי הוא שמחלחל אל העולם הקינקי, בגלל הזהות שיצר הפמיניזם בין המיינסטרים לקינק - היפוך דומיננטיות. הקינק הופך לבמה עבור מימוש תרבות הפמיניזם (עלינו לזכור שפמיניזם כיום לא עוסק בשיוויון אלא בדומיננטיות נשית, כלומר שוביניזם הפוך, של נשים נגד גברים. לא נתעכב על ביסוס העובדה הזאת. די במעט יושר כדי להגיע להסכמה על הנקודה הזאת).

היסטורית, מה שהופיע בקינק, היה מה שהחברה הסתירה. היום, חלק גדל והולך ממה שמופיע בקינק, הוא לא ההסתרות של החברה, אלא מה שהחברה עצמה מראה ומעודדת. לא כי "הקינק פרץ החוצה", אלא כי הפמיניזם נפגש עם הקינק סביב אותה התנהגות - היפוך לנטיה השכיחה והמולדת של דומיננטיות גברית. וזה יוצר כמה תופעות בתוך עולם הקינק, שכולם מכירים ושכולם מופתעים מהן ועוסקים בהן, לפחות עם עצמם. חלק מהן הן פשוט תופעות מיניות שאין משהו מיוחד לומר עליהן בהיבט אתי, אבל חלק מהן, הן ביטויים שונים של דיכוי, גם של גברים וגם של נשים - דיכוי שיוצר הפמיניזם בעולם המיינסטרימי. שלוש התופעות שהן מופעים שונים של דיכוי מיני פמיניסטי במיינסטרים, הן: 1. בראטיות, 2. גברים שלא רוצים להיות כנועים ומרגישים נגררים לעמדה הזאת ומבקשים מוצא ממנה, ו-3. נשים שמנצלות את הכוח והלגיטימציה שהעניקה להן החברה הפמיניסטית כדי להפגין שוביניזם נשי נגד גברים בכסות של קינק.

גל חדש, וגדול, של נשים "בראטיות", נכנס לקינק. זאת לא הייתה תופעה שכיחה בעבר, והיום היא שכיחה הרבה יותר מטיפוס השפחה. זה תוצר דיכוי. אלה נשים שמפגינות מיניות קונפליקטואלית. ייתכן שתצטרכי להזדהות לרגע עם נקודת המבט של הגבר השולט על בראטיות, כדי להבין כמה הקונפליקטואליות בוטה, כמה ברור שזאת אישה שלא מסוגלת למצוא את סוג הדבר המספק אותה, ובאיזו עמדה מבולבלת היא נמצאת. הקונפליקט פשוט מאוד וברור. יש לבראטיות כמיהה לכניעות ולשליטה גברית, כי זהו הדחף הנשי, אבל, הן נולדו לחברה שגורמת להן לרגשי אשם על הנטיה הזאת. הן לא יכולות להרגיש שלמות עם הדחף, וגם לא יודעות לבטא אותו, ההתנהגויות של הכנעה-עצמית והפגנת התמסרות, הושכחו מהן. הן נזקקות להכנעה חיצונית, פיסית. אבל גם אותה הן לא יכולות לקבל ברצון, בגלל הדימוי העלוב של הגבריות שהפמיניזם הנחיל להן. אני לא אתפלא לגלות שרובן, מפתחות בשלב כלשהו פנטזיה (אפילו אם רק רגע ממש לפני הגמירה), שאישה היא זאת שמכריחה אותן להיכנע, כי הן גדלו בחברה שבה רק אישה נתפסת אצלן כבאמת חזקה, כבאמת בעלת יכולת וחירות להכניע אותן. הן למעשה במצב לא בר סיפוק, וזה מצב מתסכל עבורן. זה נובע מחברה דכאנית שלא איפשרה להן להרגיש שלמות עם הדחפים.

גברים מובלים אל עמדה כנועה במיינסטרים. יש אינספור דיווחים בתקשורת מסקסולוגיות המטפלות בנשים, על תלונות הנשים על גברים עדינים מדי, מתחשבים מדי, שואלים מדי, מהוססים מדי. הצד השני והלא מדובר של תלונות כל הנשים האלה, הוא גברים מבוטלים, מפוחדים, שאיבדו, כמו הבראטיות, שפה שלמה של התנהגות מינית טבעית, במקרה שלהם, הפגנת דומיננטיות. כשהם רוצים לעורר אישה, כמו השועל במשל השועל והחסידה, הם עושים מה שהם היו רוצים שאישה תעשה להם, ומפגינים כניעות. לפעמים זה מעורר אישה מעט, והתגובה הנשית גורמת לכך שהם מתמכרים לזה מתוך תחושת אשם וגועל עצמי. נשים דומיננטיות כאן בעולם הקינק, ממתינות ליבולים של גברים מוכנעים כאלה שהחברה המיינסטרימית הפמיניסטית מפיקה עבורן ושולחת אליהן לכאן, להגברת דרגת הכפיפות. ובחוץ ממתינה לשולטות חברה פמיניסטית עם אותן תפיסות כמו כאן, הן יכולות להשתמש בה כדי להרחיב את השליטה לכל המרחב, כמו אותה בחורה שהציע כאן בפורום חוף ציבורי לקינק, אבל, כמובן, לא לכולם, רק לשולטות ולנשלטים. האפליה הזאת ברורה אם לוקחים בחשבון שהקינק שלה הוא כיום לא יותר מביטוי המיינסטרים, מבחינתה היא רק נעזרת במיינסטרים למימוש הקינק שלה. היא לא פועלת תחתיו, אלא בתוכו.

ויש כמובן את כל התופעות של שוביניזם נשי מעולם המיינסטרים הפמיניסטי, שמתבטאות בקינק כי זאת זירה יותר פתוחה. יש את הנצלנות, שנידונה לעיתים קרובות, יש את הבוטות של שולטות כלפי נשלטים, שלא קיימת בין שולטים לנשלטות בפורום (בדיונים פתוחים, לא לכל השולטות יש כבוד אנושי כלפי נשלטים, וכולנו יודעים זאת. לא קיימת תופעה דומה בכיוון ההפוך. זהו שוביניזם נשי נגד גברים שהלגיטימציה עבורו מגיעה מהמיינסטרים, וכאן רק חוסר החוקים והמגבלות מתירים ביטוי שלו).

כמו שציינתי, יש גם תופעות דיכוי של עולם המיינסטרים הפמיניסטי שמתבטאות בעולם הקינק, שאין להן היבט אתי פרסונלי (אם כי, כל דיכוי הוא לא אתי) - למשל, התופעה של שטף נשים חדשות בקינק, שכותבות בצורה הברורה ביותר שהן לא מעוניינות בכאב או בהשפלה, אלא רק בגבר דומיננטי. בעבר, הגבר הזה, אליו מופנה הדחף הנשי המולד, היה הגבר הרגיל שהן היו פוגשות בחיים הרגילים שלהן. אלא שהפמיניזם אסר על הגבר הזה להתקיים, ובחיפוש אחר מימוש הדחף הן מגיעות לפורום קינק, בתקווה למצוא בו גבר דומיננטי, מוכחד, כך שגם הן תופעת עולם-קינק שהיא תוצר דיכוי הדחפים המולדים במיינסטרים הפמיניסטי (לאכזבתן, הן לא מוצאות אותו גם כאן, כי אפילו כאן הגברים מפחדים להיות דומיננטיים. למעשה אני הגבר הדומיננטי היחיד שנתקלתי בו כאן. כל השאר מתנצלים על דומיננטיות, מקפידים להראות כפיפות לפמיניסטיות, מתארים את עצמם בפרופילים כאילו שהם מתחננים לנשלטת שתקבל אותם, ונבהלים מיד מהמניפולציה האידיוטית בעלת הסתירה הפנימית "גבר אמיתי לא נבהל מדיכוי נשי (aka פמיניזם), הרי זה בסך הכל כוסיות, איזה גבר נבהל מכוסיות". אני לא מתנצל. לא כאן ולא בחוץ. אני דומיננטי כי זה מי שאני, ומכאן שמי. אני רק נזהר לא לפגוע באף אחד, וזה כל מה שנדרש ממני, וויסות פנימי, לא חיצוני).

אז לא הקינק הוא הדבר לתיקון, הקינק חי בשלום, אלא, דיכוי דחפים אמיתיים במיינסטרים הוא הדבר לתיקון, אם הוא מאמלל נשים וגברים. לדיכוי הזה יש מופעים דרך הקינק. כשתופעה בתוך עולם הקינק, היא רק מוצא לדיכוי במיינסטרים, שלא הייתה נוצרת אלמלא היה שם דיכוי, והיא גורמת למישהו תחושה לא טובה, יש כל הצדקה: א. לעזור לו או לה, ב. להפסיק את הדיכוי שגרם לו או לה להרגיש כך. הדיון התחיל באדם שביקש מוצא וכתב שלא טוב לו במצבו.

כיום יש שני רבדים בעולם הקינק, ונדמה לי שאין אדם כאן שלא יודע את זה. יש את הקינק, ויש את שכבות המיינסטרים בתוך הקינק. רק הסברתי כאן מאין הגיעו שכבות המיינסטרים, ולמה. אני לא שיפוטי כלפי אף אדם עם קינק (להסביר, ולשפוט, הם שני דברים נפרדים). אם תשימי לב, כשיש לי ביקורת, היא חברתית, ולא אישית כלפי איש.
מטפורה
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 16:57
מטפורה • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 16:57
אני דווקא חושבת שהנחות המוצא שלנו שונות מאד. מותר האדם מהבהמה הוא היכולת לחשוב, לנתח, ליצור, לשנות. זה דורש רפלקציה וביקורתיות וכנות שיאפשרו לנו לראות איך האינטרסים האידיאולוגיים שלנו משפיעים על השיפוט שלנו ואני מאד מקווה שמה שאני אומרת יכול באמת להדהד אצלך. התאכזבתי בעבר אבל אנסה בכל זאת: אין 'טבע', יש הבנה שלך את הטבע ותיווך שלך את המושג הזה. באופן שבו אתה מנתח אותו, האלמנטים שאתה בוחר להבליט, אלה שאתה בוחר להצניע- זה הכל חלק מהשיטה הפוליטית שלך (פוליטיקה במובן הרחב, לא שמאל ימין). מספיק להסתכל כיום על אנשים שמגיעים מקבוצות שונות בתוך החברה בישראל ומה שהם מחשיבים כ'טבעי', 'אנושי', 'לא אנושי'. לכן מהטקסטים שלך אפשר ללמוד הרבה יותר על השקפת העולם שלך מאשר על 'הטבע' של האדם.
פמיניזם היא תופעה אנושית, גם אם היא נראית לך קיצונית. אין בה משהו 'לא טבעי' מאחר שהיא תוצר של התפתחות החשיבה החברתית. תמיד תמיד תמיד! כשמנסים לדבר במונחים כמו 'החזרת עטרה ליושנה', 'ירידת הדורות', 'הטבע האנושי', כדאי להסתכל איזה אינטרסים ואילו הנחות מוצא עומדות בבסיס, זו פריזמה יותר מועילה (מאשר תפיסת האמיתות המוחלטות) כדי להבין מציאות חברתית. גם ובמיוחד את זו שאתה חי בה- אתה צריך להיות הכי הכי ביקורתי וזהיר לגבי מה שיוצא מהמקלדת שלך.
לצערי אתה לא היחיד כאן שחושש מהבנת ההיקף העצום של השליטה והבחירה שיש לנשלטות עצמן בתוך מערכת יחסים בדסמית. בשבועות האחרונים נתקלתי בעוד כמה תגובות כאלה, קושי עם המושג הזה מזוויות שונות. בכל פעם ופעם הצטערתי מאד.
כך או כך, אני ואף אחת מהנשלטות האחרות שאני מכירה מכאן (בפרט אלה שדומות לי בהשקפות העולם ובתפיסת הבדסמ, לגבי האחרות אני לא ממש יכולה להעיד) לא אומללות ולא 'מפסידות' כלום כשהן מתרחקות ממיזוגניות או מאנשים ששואפים לצמצם אותן. גם הגברים שאני איתם במערכת יחסים כזו הם לא אוממלים, ואף אחד מהם לא דומה לך, או מדבר כמוך. קשב, רגישות, פתיחות, וגם פמיניזם, לא גורעים מהדומיננטיות. אם אתה רוצה, אני יכולה לבקש מאחד מהם לעשות איתך תחרות השתנה או הורדת ידיים כדי להכריע בסוגיית הגבריות. icon_smile.gif

בנימה אישית, כי אני חושבת שזה כן עניין אישי, אני מזהה הרבה פחד ופגיעה כאן בין השורות. אני מנחשת שחווית איזשהי דחייה, אולי ממישהי שמגדירה את עצמה כבראטית (או שאתה בוחר להגדיר אותה כך). צר לי על כך, אבל זה לא מאד מפתיע בהתחשב בציפיות שלך. מערכת יחסים, כל מערכת יחסים, היא דבר הדדי ואתה לא יכול לצפות שלצד השני לא יהיו רצונות או שיהיו רצונות שיתיישרו לגמרי עם שלך.
כשרון טבעי
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 19:50
כשרון טבעי • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 19:50
לא מטאפורה, הציפיות שלי לא שונות מאלה של שולטות. נכנסת פעם לפרופילים של שולטות? חזרי אליי אחרי שתמצאי שם את הסטנדרטים שקבעת לי. ואם להן יש איזו פריבילגיה להיות עם ציפיות שכלל לא מתיישבות עם הקריטריונים שהצבת (וגם לממש אותן), תצטרכי לתת לכך הסבר. אני נתתי את ההסבר: הן משתמשות בכוח שנתנה להן חברה פמיניסטית של שוביניזם נשי. אלא, שתמיד התקיים ותמיד יתקיים, עולם קינק, ולכן, גם אם החברה מגדילה את המספר של שולטות שהן חופשיות מהאילוצים שהחלת עליי, ומייצרת עבורן שפע גברים לסיפוקן, הקיום של שפחות ושולטים שגם הם חופשיים מאותם אילוצים לא ישתנה. אני לא מעריך את הניסיון שלך לגרום לשפחות שמפנטזות על שולטים חופשיים מאילוצים, לבושה או לאשם. בחברה של שוביניזם נשי הן גם כך מרגישות אשם ובושה ברצונות האמיתיים שלהן.
דרקן ראהל​(נשלט){משוייך}
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 20:05
דרקן ראהל​(נשלט){משוייך} • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 20:05
וזה ממשיך.
אני תמיד אוהב שמדברים על "טבעי". גברים דומיננטיים מטבעם. אין סקאלה. אין ספקטרום. וגבר לא דומיננטי? זה גבר פגום.
כנ"ל נשים. כנועות. ואישה דומיננטית? פגומה.
אבל אתה צודק, אנחנו יונקים וחייבים לחיות לפי הטבע שלנו שקובע, כמו אצל צבועים, פיל אפריקני ושימפנזה ננסי, שנקבות הן דומיננטיות. אוי, סליחה, התכוונתי בטבע כמו אצל אריות, גורילות ושימפנזה מצוי, זכר דומיננטי. או אולי אנחנו כמו בטבע, זאבים - זוגות שוויוניים?
שיט, הטבע מכיל המון אפשרויות טבעיות.
אני תמיד אוהב את ההשוואות לטבע, כי הן עובדות ככה:
"הומואים זה לא טבעי. אין את זה אצל חיות"
"דווקא יש מעל 400 מינים שמראים הומוסקסואליות, אז זה כן טבעי"
"וככה קובעים טבעי? לפי חיות?"
deepThinker
לפני חודש • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 20:32
deepThinker • שישי, 6 בדצמבר 2019, בשעה 20:32
.
כשרון טבעי
לפני חודש • שבת, 7 בדצמבר 2019, בשעה 01:40
כשרון טבעי • שבת, 7 בדצמבר 2019, בשעה 01:40
ArchAngel כתב/ה:
אולי תפסיק לנסות לכפות על גולשי האתר את הדעות האישיות שלך ולהכריז עליהן כעובדות אבסולוטיות למרות שאין להן ביסוס?
לחתום את הפוסטים האלו במשפט שמתסכם ב- "שליטה אמיתית היא רק ההשקפה שאני מאמין בה. וזה משהו שכולנו יודעים, כי אני אמרתי ולא כי באמת אני מכיר אתכם ובדקתי מה אתם חושבים, ולכן אני צודק" זה סתם ילדותי ולא מוכיח כלום. זה לא באמת מעורר דיון, זאת סתם הטחה של מניפסט שבו אתה נוזף בכל מי שהוא לא אתה.
להציף את הפורום עם נאומים נוזפים וארוכים בכל פעם שניסחת את הדעה האישיות שלך באיזו תגובה באיזה שרשור שלא זכתה למספיק יחס מבחינתך, זה סתם נרקיסיטי.
אם כזה דחוף לך להביע את ההשקפות האישיות שלך, הבלוג האישי שלך הוא הבמה לזה. הפורומים נועדו לדיונים שבהם כל דעה מתקבלת, לא לנסיונות לחנך בכוח אנשים לחשוב כמוך ולהתגנח בהם בכל פעם שהם מציגים את הדעה שלהם שסותרת את התזה שגיבשת, על אף שהיא סובייקטיבית בדיוק כמו החוויה שלהם.
במיוחד אחרי שרובם התעלמו מהטקסט שכתבת בשרשור המקורי, מה שאמור לרמז לך שלא באמת מעוניינים להיכנס איתך לפינה הזו אז אין צורך לפתוח על זה פוסט בפני עצמו.

ולגופו של עניין:

א. הטענה שלך ש"אין לי ספק שאם נשווה את הפורום לקהילות שהתקיימו לפני 25 או 30 שנה, נראה שבעבר שהדומיננטיות הגברית היתה חלק מהותי מהם, ושכיום כמעט כל השדה הזה הוא שליטה נשית" פשוט לא נכונה.
קודם כל, גם לפני 30 שנים הייתה התעסקות בשליטה נשית בצורה לא פחותה מהשליטה הגברית, ונשלטים בני 60 שהיו פעילים בקהילות אלו מצעירותם גם יגידו לך את זה.
ודבר שני, שליטה נשית לא הפכה לשדה המרכזי כי סטטיסטית עדיין יש יותר שולטים משולטות (בעוד נשלטים ונשלטות די זהים בכמותם, כהנאה מתפקיד בדס"מי, לא ככפייה משלילת זכויות במציאות), וגם התרבות הונילית סביבנו (שממנה "מהגרים" ונילים לקהילה שלנו) מקבלת בהבנה ואפילו הערצה דברים כמו "50 גוונים", שבהם הגבר שולט, ושום סרט/ספר לא הופך לפופולרי כשהוא סביב אישה שולטת. נשים שולטות מוצגות במדיה הונילית כגימיק גרוטסקי לגחך עליו, לא כמישהי לפנטז עליה. אז וואלה, כשולט גבר אתה ממש לא נדחק לשום שוליים- לא בחברה הבדס"מית וגם לא בונילית.

ולמה להסתפק רק בהווה ובדוגמא מהנעשה לפני שלושים שנים? בוא נלך יותר אחורה בהיסטוריה בשביל להוכיח את הנקודה:
עוד הרבה לפני הפמיניזם היו בעולם גברים נמשכו לשליטה נשית, בשנים שבהן לנשים לא הייתה שום השפעה והן היו הכי כנועות לגבר שיש.
אפשר לראות תרבויות שבהן לנשים לא היו זכויות, אבל עדיין היה בהן טקסטים ופולחני סגידה לאלילות, ליופן, כוחן, אכזריותן וכו', שנוסחו לא אחרת מידי גברים (כי על נשים באותה תקופה נאסר לרכוש השכלה, בין היתר את היכולת ללמוד קרוא וכתוב, וכמובן נשללה מהן היכולת להיות בתפקידי מפתח כמו כהונות דת) שביטאו ככה רובד מסוים של התשוקות שלהם.
ההנחה שהמשיכה לשליטה נשית החלה כשנשים החלו להילחם על זכויותיהן ומעמדן פשוט לא נכונה.
והבחור שעל שמו בכלל נקרא המאזוכיזם, לאופולד פון זאכר-מאזוך, כתב בשנת 1870 את הנובלה הידועה ביותר שלו "ונוס בפרווה" שהטיבה לתאר את השתוקקות של הגבר עצמו לשליטה נשית לצורך גירוי מיני, עד כדי כך שבעקבות פרסום הספר הזה, שמו של מאזוך הפף להגדרה "מאזוכיזם" כתיאור של הנאה מתפקיד הנשלט.
אתה מבין שבעקבות סיפור על שליטה נשית, בכלל נוצרה הגדרה למהו "נשלט/ת"? הנשלט המקורי (כלומר מי שיש תיעוד היסטורי לכך השתוקק לזה, ולא שזה סתם נכפה עליו בגלל חוקים ששללו ממנו זכויות), בכלל היה גבר, לא אישה. כך שלהתייחס ל"נשלטת" כמצב הטבעי של האישה בעולם השליטה, ו"נשלט" כמצב לא טבעי של הגבר בגלל איזו התערבות פמיניזם, שבכלל לא היה קיים בזמנים האלו, זה מטופש.

ב. עולם השליטה הנשית מאוד סובב סביב פנטזיות גבריות, שמגיעות מתוך הגברים עצמם.

אם תכנס שנייה לפורנו פמדומי מיינסטרימי וממוצע, תראה שהוא סובב סביב הצרכים של הנשלט, והשחקנית שם שמגלמת שולטת היא על תקן איזו מגשימת פנטזיות עבורו.
קודם כל, הפוקוס בסשן הוא על הגוף שלה, בדיוק כמו שבסשן של שליטה גברית הפוקוס הוא על הגוף של הנשלטת.
השולטת הזו לבושה בלבוש הכי סקסי שנועד לגרות את הנשלט הצופה. לבוש, שבתכלס, נשלטת ממוצעת יכולה ללבוש בשביל להדליק את אדונה. לבוש שבהחלט הולם יותר נשלטות כי הוא מגביל את התנועה של האישה מרוב שהוא צמוד, לוחץ, על עקבים ארוכים ודקיקים.
זאת בעוד הנשלט לבוש בבגדים רגילים, או ערום. התנועה שלו לא מוגבלת אלא אם הוא מפנטז על כך והשולטת עושה את זה עבורו בצורה מחרמנת.
הוא, בפני עצמו, לא מנסה לגרות את השולטת במהלך הסשן, הוא פשוט נוכח שם בשביל שיבצעו בו את מה שהוא חושק בו, כי הפורנו הזה לא מיועד בשביל לגרות את השולטות או שהן יצפו בו בכלל, ולכן לא פעם תראה שלהקו לתפקיד הזה גברים שהם לא רק לא חתיכים אלא ממש לא אסתטטים, בניגוד לנשים חייבות להיראות כמו דוגמניות שכיף לקהל היעד הגברי שנועד לצפות בסרט הזה (וזה לא ניחוש, זאת עובדה. סטטיסטית גברים הם הרוב שמשלם בשביל שהסרטים האלו יופקו מלכתחילה) להביט בהן.
לכן, המצלמה ממוקדת בעיקר בהן, ומהנשלט רואים רק את האיברים שסביבם מתבצע הסשן. ההתנהלות הזו מאוד מזכירה את הפורנו של השליטה הגברית, שגם שם, "למרבה הפלא", תמצא את שולט לבוש או בבגדים רגילים או ערום ולא מנסה להתגנדר עבור הנשלטת, ורק הזין שלו או הידיים שלו נכנסים לפריים כי העיקר זה כמה הנשלטת היא אובייקט להתגרות ממנו.
בשני המקרים השולטת או הנשלטת חייבות להתאים לאידיאל היופי של הצופה, בעוד המראה החיצוני של השולט/נשלט לא רלוונטי, המצלמה לא תתמקד בו, כי לגברים הצופים שאליהם מכוונת התעשייה הזו (ששוב, הם הצרכנים העיקריים שמשלמים על זה) לא אכפת מגברים אחרים, הם שם בשביל נשים, והפורנו המרכזי ביותר שמתבטא ציפיות של הצופה הממוצע (אחרת לא היה תופס כזו פופולריות), לא מיועד עבור נשים לכן לא משנה מי ואיך נראה הגבר.

כל שולטת במציאות שתציג מולה סרט פמדומי מיינסטרימי ממוצע, תרגיש שהיא עוד שנייה מתפחלצת מרוב שדמות השולטת בו פשוט נועדה לשרת את הנשלט.
התסריט תמיד זהה: דמות השולטת קולטת את הפטיש של הגבר, של איזה נשלט זר שהיא פעם ראשונה רואה בכלל, שמנסה לכפות אותו עליה באיזשהי צורה (הצצה וחדירה לפרטיותה, נגיעות בה, שיתוף כפוי בפנטזיות שלו) והיא מבלי לחשוב פעמיים ישר זורמת להגשים לו את זה- בדיוק לפני התסריט שהוא רוצה. הצרכים שלה לא רלוונטיים. אם זה לא מדליק את הנשלט, זה לא יופיע בסרט.
וכתוצאה מהפרונו הזה, כי זה הדבר הראשון שעולה בגוגל שמחפשים "שליטה נשית", מתגבשת אצל הרבה נשלטים תפיסה מאוד אגואיסטית לגבי הקינקים שלהם, כאילו הם זכאים שאישה תזרום עם כל פנטזיה שלהם, וזה מבטא בהמשך בנסיונות כפייה לשתף פעולות עם הפטישים שלהם, ואת זה כל שולטת (וגם סתם אישה, אפילו נשלטת) מכירה מאלפי הודעות שמגיעות אליה בפרטי.

ההתנהלות הזו של הנשלט הממוצע היא ההפך מהשפעה כלשהי של הפמיניזם. לו זה באמת היה ככה, היית רואה נשלטים שבאמת אכפת להם מנשים כנשים ולא רק כדמויות בפנטזיית שליטה. שבאמת נאבקים על זכויותיהן, שלכל הפחות מסוגלים לקבל סירוב בבגרות ולא להמשיך להטריד, להציק ואפילו לעשות סטוקינג שגולש אפילו למציאות.
אף שולטת פה לא באמת צריכה "להטיף לשליטה נשית" בשביל להפוך גברים למשהו שהם לא, להפך- יש יותר מדי גברים שמשתוקקים שנשים יבצעו בהם אקטים של שליטה, גם כשאותן נשים בכלל לא מעוניינות בזה או בהם.

בנוסף, בעולם השליטה הנשית יש תעשייה שלמה ומשגשגת של שירותי שליטה בתשלום, שנועדו עבור גברים ובשביל לספק להם פנטזיות לפי דרישתם.
אפילו בעולם השליטה הגברית אין תעשייה של נשלטות בתשלום. יש אולי כל מיני זונות שאם תשלם להם אקסטרא יזרמו עם הקינקים שלך, אבל לא כתעשייה בפני עצמה. מה שאומר, שיש ביקוש אמיתי שנובע מהגברים עצמם שנשים ישלטו בהם. הגברים שצורכים שירותים כאלו הם הכל חוץ מפמיניסטים, הם רואים במלכה בתשלום פונקציה שרכשו, שצריכה לעשות רק את שמדליק אותם, ואחרי שהם גמרו היא לא מעניינת אותם.
הסיבה שהם בכלל מוצאים את עצמם פוקדים מלכות בתשלום, היא כי כל שולטת שנמצאת שם מרצונה ולא כי היא תלויה בכסף ישר חוסמת אותם על הציפייה שלהם לסיפוק פנטזיות באופן חד-צדדי ששם את הצרכים להישלט שלהם במרכז יותר מרצונותיה של האישה שמולם. הם לא מעוניינים לעבוד על טיפה איפוק, להשיג את הפטיש זה העיקר עבורם והם מחפשים קיצורי דרך שיכניסו אותם לנעלי הנשלט במהירות שיא, מבלי שיטרחו בכלל להרשים את האישה מולם.

והנקודה של הפסקה הזו היא שמשיכה לאקטים בשליטה נשית לא אוטומטית הופכות גבר לפמיניסט, ושפמיניזם הוא לא זה שגורם לגברים לרצות לחוות שליטה.
כי אם זה היה ככה, עולם השליטה הנשית פשוט היה נראה אחרת- הפורנו בעניין היה מכוון גם לקהל היעד הנשי ולא מנסה לספק רק גברים, לא הייתה קיימת תעשיית מלכות בתשלום או לכל הפחות מתנהלת סביב הרצונות של השולטת ולא רק לשם סיפוק הנשלט, רוב הנשלטים לא היו מטרידים שולטות "רגילות" וחושבים שהן חייבות להם משהו רק כי יש להן קינקים משותפים וכו'.
תשוקה מינית להישלט היא פשוט תשוקה מינית להישלט, היא לא מעידה שום דבר על האדם שמחזיק בה. האידיולוגיות שלו, האמונות שלו, האישיות שלו לא תלויה במה שמעמיד לו את הזין. הוא יכול להיות פמיניסט, הוא יכול להיות שוביניסט, הוא יכול גם להיות נטרלי ולא להביט על העולם מהזווית האלו בכלל.
כשתשאל את הנשלט הממוצע אם הוא יכול להגיד לך שם של הוגה פמיניסטית אחת או לספר על הכתבה האחרונה שקרא ב"הארץ", הוא לא ידע לענות לך. אין קשר בין "הפתרונות" שאתה מתיימר לחלק בביטחון רב לבין המציאות.

ובתכלס? ככל שאני יותר נמצאת בקהילה הבדס"מית ככה אני רואה יותר שולטים פמיניסטיים מאשר נשלטים. ולא, ממש לא מדובר בשולטים האלו שאוהבים בראטיות. גם שולטים טוטאליים מתייחסים לנשלטת ביותר כבוד ומנסים להוכיח לה שהיא בידיים טובות ויכולה לסמוך עליהם, יותר מאשר הנשלט הממוצע שמרוכז בצרכים שלו, שכל הדיקלומים שלו על "נשים הן המין העליון" מתחילים ונגמרים במתי שזה מעמיד לו את הזין.
יש הרבה שולטות שוביניסטיות שרואות את עצמן תלויות בגברים בתפקידים מסורתיים שכל מטרתם הייתה להאדיר את כוחו הכלכלי של הגבר על האישה, כמו תשלומים ונסיעות, גם שרואות בנשיות השפלה ולכן מייחסות אותה לגבר איתן. ויש הרבה נשלטות פמיניסטיות שאמנם מתמסרות לגבר אבל מתוך מקום של חוזק ומודעות. עולם הבדס"מ הוא לא כזה דיכוטומי כמו שאתה עושה ממנו.
----

ולסיכום (כי הטקסט יצא ארוך לאללה):

*התשוקה להישלט, ברוב המוחלט של הפעמים, נובעת מהגבר עצמו. בגלל כל מיני נסיבות פנימיות שלו, שיכולות להיות בריאות או שלא (וזה כבר חומר לפוסט בפני עצמו). אבל לא כי באמת יש איזו תנועה נשית או חברתית שמשכנעת גברים להפוך להיות משהו שהם לא. נשים לא באמת משתלטות על העולם והוא לא מתנהל כמו הגרסא הנשית של "הפרוקטולים של זקני ציון".

*אין קשר בין אידיולוגיות לנטיות מיניות, אתה יכול לחשוב ולהתנהג ההפך ממה שמדליק אותה במיטה וזה הגיוני לגמרי.

*התשוקה לפמדום הייתה קיימת הרבה לפני הפמיניזם, התשוקה לפמדום הייתה קיימת בצורה ניכרת גם כשלנשים לא היו זכויות בכלל בעולם הכללי. והתשוקה הזו נבעה ברובה מגברים שהטיבו לתאר אותה באלפי טקסטים היסטוריים, ספרותיים ואפילו דתיים. לנשים כקבוצה לא ממש היה חלק בתפיסת התאוצה של הפמדום.

*גם כיום עולם הפמדום רחוק מלהיות פמיניסטי. הפמדום המיינסטרימי סובב סביב פנטזיות של נשלטים (וברור ששולטות גם יביעו את עצמן ותשוקותיהן, אבל על כל פוסט אחד שבו שולטת מזמינה לאיזה פליי פארטי בחוף, יש עשרה נשלטים שמספימים את האתר עם פנטזיות בוטות שהם מציגים בצורה של דרישות).
פמדום פמיניסטי הוא אשכרה ז'אנר משני שממש לא מאפיין את הלך הרוח של עולם הפמדום הכללי. ואגב, הז'אנר הזה ממש לא מתמקד בדיכוי הגבר, אלא בלשים זין על חוקי המגדר חסרי ההגיון ושכל אחד יעשה מה שנוח לו. מה שבא הרבה פעמים לטובת הגבר, כי הוא לא יהיה חייב לשמוע עלבונות לגבריות שלו אם הוא נהנה מאקטים ספציפיים. הז'אנר הזה אולי בין הבודדים שלא מתמקדים בסירוס הגבריות כי לרדת על גבר שהוא "נקבה" או להשתמש בנשיות כעלבון זה בין דברים הכי לא פמיניסטיים שאפשר לעשות.
כמו כן, זה בין הז'אנרים היחידים שבהם גבר יכול להנות מבדס"מ מבלי שהוא שומע כל הזמן שדורש נהג או כספומט או כל דבר אחר שמבוסס על ימים שבהן נשים לא הורשו להיות עצמאיות, נהוג או להרוויח כסף ולכן הגבר היה זה שהסיע ושילם.


נתתי לך לייק בגלל התגובה הארוכה, אני אוהב תגובות ארוכות. אבל כמעט כל התגובה מגיבה לטענות שלא טענתי. זה בסדר, זה נובע מכך שיש לך תיאוריה על העולם ובמהלך ניסוח תשובה את נסוגה לפרישה שלה (אני חושב שחלקה לא תקף כיום, וחלקה לא היה תקף גם בעבר, אבל אני אוהב את היכולת של אדם להסביר לעצמו את המציאות, זה חינני בעיניי). מה שרציתי לציין הוא, שאני מכיר נתונים מכמה מקורות על התפלגות הנטיות בין המינים, ואכן נהוג לחשוב שיש יותר סאביות מסאבים, אבל, אני כבר לא בטוח שאפשר להסתמך על הנתונים האלו, כי אני לא חושב שבראטיות הן סאביות, וכיום הן לדעתי רוב הנשים שמגדירות את עצמן נשלטות. אם הן, כפי שאני טוען, שולטות (ראי שרשור נפרד, וראי בראטית אחת שמתארת שם איך התכוונה להתווכח עם הרעיון ולבסוף מחקה וכתבה במקום - "צודק, אני לא נשלטת"), כל ההערכה צריכה להשתנות. לגבי הרעיונות החברתיים שהעלית, ראי תשובתי למטאפורה מוקדם יותר בשרשור. כנראה שאין שם מענה ספציפי על הנקודות שאת מעלה, אבל, אני חושב שתמצאי שם הצגת השקפת עולם אלטרנטיבית שמסבירה את אותן תופעות, לדעתי בצורה קונסיסטנטית יותר (יותר מהתופעות מוסברות יחד, לא נותרות סתירות).