צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האים יש נשים שולטות בהריון שמניקות גברים

אני מכור לזין{זין בתחת ש}
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
ברייה כתב/ה:
לדעתי הוראות ההפעלה הופנו אלינו המגיבים, ולא אל האישה הפוטנציאלית. כאמור, ההודעה נוסחה באופן הזוי. אבל לפעמים גם זה מה יש. מכאן ועד התנפלות כזאת ועוד לאור כל התגובות הנוספות שלו בהן הוא ממש התחנן שיבינו אותו ושהוא בסך הכל שאל, מרגיש לי מאוד מרתיע. לפחות אנשים כמוני שאחרי שרשורים כאלה בטוח לא יפתחו שרשור עם שאלה.


זה ממש לא ירתיע אותי


היה לי כאן כרטיס וותיק
משנת 2004

הבלוג שלי יצר אנטגוניזם

היו מי שעשו לי שיימינג

בבלוג שלהם
.בהזכרת השם שלי


הקינאה אכלה אותן /אותם

מי שמכירות ומכירים אותי
.מזהים את סיגנון הכתיבה

והפטישים שלי


היה מי שבכוונה הגיב לי

ועשה לי אאוטינג

הוא לא ידע אין " לאכול " אותי

בגלל הכינוי

את הכרטיס הוותיק נאלצתי
.להוציא לפנסייה


אני ימשיך לשאול שאלות

בפורומים
אני מכור לזין{זין בתחת ש}
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
ArchAngel כתב/ה:
זה נראה כאילו את מתעלמת מכל מה שכתבתי ומגיבה למשהו אחר בכלל, אז אני אחזור על עצמי פעם נוספת: לאף אחד אין בעיה עם השפה שלו או עם מה שהוא מפנטז עליו, מה שהוביל אנשים להסתלבט עליו זאת הציפייה שעולה מהכתוב שמישהי זרה תרצה להגשים לו את הפטיש רק כי הוא כתב שבא לו לחוות אותו.
גם אם הוא לא התכוון לזה, מאוד קל לפרש התנסחות כזו כמזלזלת וזה למה אנשים זילזלו בחזרה.
ואנשים היו מגיבים ככה גם אם הוא היה מתאר פנטזיה ונילית לחלוטין וכותב: "האם יש פה אישה שרוצה למצוץ לי את הזין?" או אפילו כותב פנטזיה ונילית בשילוב שפה ספרותית וכותב: "האם יש פה עלמת חן שחושקת נפשה בלהעניק לי מין אוראלי?".
אם קוראים את ההסתלבטויות שעלו פה רואים שאף אחד לא ירד לא על הפטיש שלו, וגם לא על השפה שלו אלא רק על הציפייה שאישה כלשהי תרצה לקחת על עצמה להגשים לו משהו מבלי שבאמת טרח לבסס ביניהם היכרות כלשהי.


ואים אישה שולטת

תכתוב בפורום מלכות ועבדים
.שהיא מחפש פתוח

שהיא רוצה לזיין גבר בתחת

שהיא מחפשת חור דפיקה ?

שהיא רוצה

ש.... לה
פוט
בוט
ביזאר

והייתה מחפיצה גברים

זה כן בסדר ?
rosewood
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
rosewood • 16 בדצמ׳ 2019
השרשור הזה די עצוב. באו להתייעץ לגבי פטיש/פנטזיה, וקיבלו שטיפה של עליהום טוטאלי. טענות החל מכפייה והשפלה ועד כיבוש הפורום וכו'.

ניתן היה לכעוס באותה מידה על כל שולטת שמחפשת נהג או מנקה. הטיעונים יכולים להיות כמעט זהים לגמרי.

מתברר אפוא, שגם רבים מאלו שמתפארים בליברליות שלהם, הם בסך הכל שמרנים עם הגדרות מעט שונות.

(התגובה לא מתייחסת לברייה שגם הפעם מתנהלת בצורה מכבדת ועניינית).
סָטירה​(אחרת)
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
סָטירה​(אחרת) • 16 בדצמ׳ 2019
לא זיהיתי פה:
א. דיון, או התחלה של דיון- פותח השרשור באופן ברור מכוון את הטקסט שלו למאמי דומז פוטנציאליות. טקסט כזה מתאים יותר ללוח המודעות. אין כאן ניסיון לדון בתופעה, בשורשיה או במופעיה.
ב. ביקורת שלא לגופו של עניין. זה פורום הבנות על הבנים, איפה אם לא כאן זה לגיטימי ששולטות, ונשים באופן כללי, יעלו ביקורות ובעיות הנוגעות לצורת הפנייה אליהן או השיח בפאמדום.
ג. קינק שיימינג. אז הביקורות על המבקרים והמבקרות לא במקומה.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 16 בדצמ׳ 2019
לכל דבר יש מקום.
שולטות בדר"כ לא מתפרצות לפורום עם הדרישות שלהן למנקה או נהג, הן כותבות את זה או בבלוג האישי או בלוח מודעות שזה בדיוק המקום שבו בקשות כאלו נועדו להיכתב.
בפעמים הבודדות שמישהי כתבה משהו כזה הגיבו לה באותה צורה כמו כאן ככה שהטענה על "אפליה" כי מדובר בנשלט לא רלוונטית.
מה גם, שנשלטים שהעלו פוסטים על פטישים פי עשר יותר שנויים במחלוקת קיבלו תשובות ענייניות כשהתנסחו בהתאם (וממש לא בשפה מתוחכמת יותר, פשוט הייתה פואנטה לפוסט שלהם מעבר ללמצוא מישהי שתממש את רצונם).
ויותר מזה, על שולטות מסתלבטים (אם לא יותר גרוע, עם כל מיני איחולים ודברים שממש לא עלו כאן) שהן רוצות מנקה גם כשהן מפרסמות את זה במקומות שמיועדים לכך וזה לא קופץ לאף אחד בדף הבית.

הפורום נועדו לדיונים והתעייצויות, איזה דיון או התייעצות היו פה?
סתם מישהו שרוצה לדעת האם מישהי בהריון מוכנה להגשים לו את הפנטזיה (ואם אני טועה, אז בשיא הרצינות ובלי שמץ של ציניות תסביר לי בדיוק איזה דיון היה אמור להתעורר פה). גם מבלי להיכנס לתוכן של מה שכתב, זה משהו שהוא יכל לשמור ללוחות.
כשמפרסמים פוסט חדש בפורום כתוב במפורש שהודעות היכרות מקומן בלוחות, כי אפילו כלובי יודע שזה משתלט על הפורום ודוחק למטה שרשורים של אנשים שבאמת נמצאים בקונפליקט או באמת רוצים לשמוע דעה. אז וואלה, זה אפילו לא עניין של דעה אישית אלו פשוט חוקי הפורום.
וכשפוסטים מהסוג הזה עולים פה בתדירות כל כך גבוהה לאנשים פשוט נמאס, אז הם מטרילים. וכשדורשים מהם להגיב ברצינות ולהסביר "למה" ברור שבמקום להמשיך להגיב ברוח שטות הם יגידו בדיוק מה מפריע להם בצורה נוקבת שלא יהיה נעים לשמוע.
לא כל ביקורת שאדם מקבל זאת שמרנות. ובתור מי שחושב שהוא ליברל יותר גדול אתה אמור לדעת שחלק מליברליות זה חופש הביטוי, שהוא דו-כיווני ואם לכותב הפוסט מותר לכתוב מה שבא לו אז לנו מותר להביע דעה על מה שכתב והיא לא חייבת להיות רק מפרגנת. ומה לעשות, יש פה נשים שזה נגע להן בנקודות רגישות.
וכן, אם שולטת הייתה כותבת פה שהיא "רוצה חור דפיקה" כפי שכתב כותב הפוסט תגובה מעליך, ובזה הייתה מסתכמת כל ההודעה שלה, הייתי מגיבה בדיוק את אותו הדבר. אין פה שום סטנדרט כפול.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
כותרת: האם יש נשים שולטות בהריון שמניקות גברים?
תוכן: האם יש אפשרות להכיר אישה בהריון שהפטיש שלה זה להניק גבר, לתת לו לינוק מהחלב שלה למשך זמן ארוך לערסל אותו על החזה שלה ... להניק אותו להנאתה בלבד?

תוכן 2: למה שלא תיתלו אותי בכיכר העיר כי העזתי לשאול שאלה בנושא מסויים לגבי פטיש מסויים וכולם רוצים שאני אתנצל ואבקש סליחה.

תוכן 3: פיספתם בקילומטרים, לא דרשתי, לא כפיתי את עצמי. שאלתי אם יש כזה פטיש כדי לקבל יותר מידע ולדעת איך להיתנהל. אני לא מיתכוון לגזול מרך נולד חלה ולא מיתכוון להיות סטוקר אחרי נשים מניקות. תודה על הטיפים נתתן לי כיוון בנושא.


אופציה ב׳:
ברייה כתב/ה:
האם קיימים גברים נשלטים שאוהבים ללקק נעלי עקב אדומות?
האם קיימת אפשרות להכיר גבר שהפטיש שלו ללקק נעלי נשים ובמיוחד את העקב ואת הסוליה לאורך זמן. ושיעשה את זה להנאתו הבלעדית.


מה הבעיה, לא הבנתי. או שאולי גם הודעה כזאת שלי תזכה בתגובות כגון: ״רק אם הוא מאונן בלילה על ביג פוט״ או ״ברור שכן אבל בתנאי שהוא מגה ג'ירוטי - האיש שנולד עם הנעל ביד״. שלא לדבר על ״לא לגיטימי! זה לא לגיטימי להתפרץ לפורום שלנו עם שאלות כאלה!״ באמת? אז איפה עוד אני אמורה לברר אם גברים כאלה קיימים? אצל ה״בריטים השמרנים למען טוהר המידות והנצרות״? כי אם כן, אז נדמה לי שאני כבר רשומה לפורום שלהם. 😂😂😂
rosewood
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
rosewood • 16 בדצמ׳ 2019
קראתי שוב ואני פשוט לא רואה את מה שמייחסים לפנייה.

זו לא היתה "התפרצות" אלא פשוט כתיבת הודעה.

זו גם לא היתה "דרישה", אלא שאלה לגיטימית לגמרי: "האם יש אפשרות..". דרישה, כמובן, לעולם אינה נפתחת בביטוי "האם אפשר".

גם הטענה המוזרה כאילו הפנייה אינה "פתיחת דיון" לא עושה שכל. זו היתה שאלה לגיטימית לגמרי לדיון. האם ניתן למצוא כאן את "הסטייה" שהפנייה כוללת התייחסות אליה. פשוט מאוד.

בכל מקרה, לולינות מילולית תמיד אפשר לעשות. הצדקות לאלימות ולבריונות שהיתה כאן - אין.

ערב טוב.
של א​(נשלטת){BaLDr}
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019

דווקא

של א​(נשלטת){BaLDr} • 16 בדצמ׳ 2019
אני מכירה נשים שמניקות את ילדיהם עד גיל 3 ו4.
אני חושבת על עצמי, אם הייתי עושה כזה דבר במידה והילד שלי לא תלוי בחלב כדי להתקיים, אולי כן הייתי מוכנה.
Audhild{Agnar}
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019

Re: האים יש נשים שולטות בהריון שמניקות גברים

Audhild{Agnar} • 16 בדצמ׳ 2019
רק תגובות רציוניות

בלי התחכמויות

בלי לכתוב מגילות

בלי לחטוף לי את השרשור

בחי לסטות מהנושא


[/quote]

רק אני רואה את החלק הזה? לי הוא נראה לא מכבד. זו דעתי. פנו אלי המון במהלך ההיריון עם פנטזיה דומה. אף פעם לא זלזלתי או התרגזתי למרות שאין לי שום דבר בפנטזיה הזו. לרגע אני לא טוענת שזו הפנטזיה לא לגיטימית. הטענה שלי היא נגד ה"זרות". נגד ה-"תהי דמות אם עבורי לכמה שעות ותשתקי."
אני לא מכירה את הנפש הכותבת. אולי הוא הכי מכבד ומקסים ומתחשב בעולם. זה לא עולה מהשורות האחרונות בנושא השיחה שנפתח.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 16 בדצמ׳ 2019
אז זהו שהחלק הזה אומר בדיוק את מה שקרה כאן. הוא ביקש שלא ירביצו לו בגלל השאלה שלו. וכנראה מניסיון. ומסתבר שגם הצפי שלו לא איכזב. אז במקום לעשות רגע חושבים למה אדם יוסיף בסוף השאלה שלו הוראות הפעלה כאלה, כולם פה רק הוכיחו שהוא צדק. הסיפא שלו אומר עלינו לא עליו.

בכל מקרה, גם אם לא, זה לא מצדיק את התגובות הלא פרופורציונליות האלה. מקסימום זה מעורר גיחוך (מודה שגיחכתי). ובמקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לכתוב: הניסוח שלך מעורר אנטגוניזם, או ״הסיפא שלך לא לגיטימי״. אבל לבטל את כל השאלה? למה? מה הוא כבר שאל? על פטיש בדסמי באתר בדסמי? באמת שיתבייש לו.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שני דצמ' 16, 2019 7:59 pm, סך-הכל נערך פעם אחת