סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיכום השנה בכלוב 2019

עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 31 בדצמ׳ 2019

סיכום השנה בכלוב 2019

עוץ הגדול​(נשלט) • 31 בדצמ׳ 2019
סיכום השנה בכלוב 2019

בראטיות זורקות כיסאות מפלסטיק
המלצה למועדון בברלין/ורשה/ניו יורק/ האיים הפולינזים
נשלטים שואלים "איפה השולטות?"
בחירות
"מעריב לנוער" שלום
נשלטות מתמוגגות מהבלוג של עצמן (לעיתים בצדק)
מאמרים אקדמיים
בדס"מ ודת
מדריכים לזיהוי שולטות/נשלטים
בחירות

עכשיו לפרסים:

הזוכה בתואר "הדיון החשוב של השנה" הוא Return The Burn עם הפוסט "פסיכולוג שלא מאמין בבדס"מ". הדיון עוסק בשאלה שרבים נתקלים בה כשהם באים לפסיכולוג לשוחח על נושאים שלא נמצאים במיינסטרים או שנוגדים את תפישת העולם של המטפל. האם מטפל שלא מכיר את הקהילה זה חיסרון או אולי יתרון? האם כדאי להחליף פסיכולוג או לא? זאת סוגיה שאינה קשורה רק לתחום הבדס"מ בלבד אלא לתחום הטיפול כולו והוא רלוונטי לרבים מאיתנו.
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=40908

הזוכה בתואר "פרויקט השנה באתר הכלוב" הם..... thhIyghst ו-SM Art על " פינת האסטרולוגיה של SM Art". בעזרת הניתוח המבריק של SM Art למדנו דברים שלא ידענו על עצמנו, שיתרמו לנו להמשך החיים ויהפכו את כולנו לאנשים טובים יותר.
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=40641

הזוכה בתואר "פרויקט השנה מחוץ לאתר הכלוב" הן... מסיבות הבדס"מ של דורה. בפעם הראשונה מזה זמן רב נערכות מסיבות המיועדות לאוכ' שעד לאותו רגע לא מצאו פלטפורמה חוויתית שמתאימה להם. הקונספט החדש שיצרה דורה הוא אוונגרדי, סקסי, מיוחד תוך הקפדה על שמירה על בריאותם הנפשית והגופנית של המשתתפים במסיבה.

הזוכה בתואר היוקרתי של "פוסט השנה" הוא....... גמד עם הפוסט "כמה מילים טובות". מעטים הפוסטים שמביעים אופטימיות, אהבת אדם, פיוס וצניעות. הפוסט הזה הצליח להתרומם מעל כל הריבים הקטנונים, וההבדלים הפרסונליים בינינו, והזכיר לכולנו שהדבר שמאחד אותנו כקהילה היא אהבתנו לבדס"מ.
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=41406

הזוכה בתואר "מדריך השנה" היא הוא היא... ArchAngel ושלל מדריכי הסטראפ-און שלה. המחמאה הכי גדולה שאוכל לתת לה היא שהמדריכים שלה שווים לתחת. ארצ'אנג'ל גידלה דורות שלמים של נחדרים ונחדרות, חודרים וחודרות שהתחנכו על חשיבות הבטיחות וההנאה של שני הצדדים ולמדו כיצד למקסם את האורגזמה, והכל בשילוב אהבה ודאגה לפרטנר. מגיע לה גם כמה מילים טובות על המאבק למען הפחתת הדעות הקדומות נגד גברים שאוהבים להיחדר.

הזוכה בתואר "בדרן או בדרנית השנה", תופים..... ConTrolley. במידה והיא לא החליפה כינוי בשלב הזה, ConTrolley הפציע לחיינו רק במרץ השנה, כמו הרבה בדרנים גדולים היא יודעת להמציא את עצמה כל פעם מחדש. היא מייצגת הומור שחור, יצירתי, מתוחכם וציני, שגם מי שלא מתחבר אליו, לא יכול שלא להעריך את ייחודיותה בעולם הבידור הבדס"מי.

תעלומת השנה לשנת 2019 היא..... "?WTF IS BurningLust"

פרס מפעל החיים מוענק לאחד מוותיקי האתר Dan_Kap. דן הוא אנציקלופדיה מהלכת לבדס"מ. תרומתו לאתר הכלוב" ולבדס"מ בישראל בפרט לא יסולא בפז. עצותיו המקצועיות והפסיכולוגיות עזרו לעשרות אנשים להתאקלם ולהבין טוב יותר את עולם הבדס"מ. דן קאפ הוא מסוג האנשים שכל קהילה צריכה.

עכשיו הגענו לפרס "איש השנה בכלוב" והזוכה הוא.... וושי. וושי הוא אחד מהאנשים המוערכים והאהובים ביותר באתר הכלוב ומחוצה לו. הוא נחשב אייקון תרבותי שמספר מעריציו רק הולך וגדל עם השנים. את פרסומו בקרב כלל אנשי "הכלוב" קיבל בעיקר בזכותו היותו ברווז. וושי נכנס להיכל התהילה של הברווזים ביחד עם דפאי דאק, דונלד דאק, שאלתיאל קוואק היהודי (זוכה פרס נובל) ורבים אחרים. מעל הכל, הידיעה כי אי שם יש ברווז מספקת לנו נחמה ברגענו הקשים ביותר ומספקת לנו רגעים של אושר.

הפרס האחרון להערב הוא "אשת השנה בכלוב" והזוכה היא.............. טלי35. מה עוד ניתן לומר על טלי35 על אנשים כמוה נאמר "נשים רוצות להיות כמוה וגברים איתה". אין להפריז בחשיבותה למרקם החברתי באתר הכלוב, הטיולים בחיק הטבע שהיא מארגנת הפכו להיות שם דבר, הבלוג שלה הפך להיות אתר עלייה לרגל למעריצים ומעריצות והפוסטים בפורום תמיד מלאי רגש, מקוריים ואופטימים. רזית.

אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות בשביל להחמיא לזוכים ולתת כמה מילות סיכום על השנה שעברה עלינו באתר "הכלוב".
    התגובה האהובה בשרשור
וושי
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
וושי • 1 בינו׳ 2020
אווו. כבוד גדול . גם נתניהו התחיל ככה בתור איש השנה והוא יצא לו לשכב עם שלוש נשים ! אבל לא ביחד 😪
Adasha
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
Adasha • 1 בינו׳ 2020
ווש, זו רק התחלת השנה..
יש לך מספיק זמן לשבור את השיא שלו
אבא אדום
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
אבא אדום • 1 בינו׳ 2020
פרס מפעל חיים ל"מסמן מטרות"
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
פרלין​(נשלטת){ש} • 1 בינו׳ 2020
לא בטוחה אם מפעל חיים, אבל אחרי התמונה של אתמול, הוא חייב לקבל פרס *כלשהו*!
גמדי
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
גמדי • 1 בינו׳ 2020
תודה רבה על ההכרה ועל המחמאות, חיממת את ליבי.
פוסט מושקע ויפה, מסכים עם כל מילה שנכתבה בקשר לחברי הכלוב.
תענוג להיות חלק מכם.
שתהיה לכולם שנה טובה ומוצלחת.
Snitch
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
Snitch • 1 בינו׳ 2020
חח גדול! מחכים לסיכום העשור
סימטאות
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
סימטאות • 1 בינו׳ 2020
אני כל כך רגיל לחרא בסגנון ריאלטי שתהיתי איפה היו המוקדמות

לפחות לא שמענו אף אחד שר
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 1 בינו׳ 2020
עוץ הגדול​(נשלט) • 1 בינו׳ 2020
Snitch כתב/ה:
חח גדול! מחכים לסיכום העשור


אין לי את הידע והותק בשביל לבחור את אנשי העשור בכלוב.
מישהו יצטרך לקחת יוזמה.