סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אישה קיימה עם בעלה יחסי סאדו-מאזו והתלוננה במשטרה שהוא היכה

israelislave
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
israelislave • 7 בינו׳ 2020
קראתי.

Having spent time with Hirschfeld and his Berlin institute, Benjamin supported the same principles, that those who feel their sex to be discordant from their gender deserve treatment in the form of hormonal therapy and reassignment surgeries and not psychotherapy for a “cure.” In covering such a highly stigmatized health care issue at the time of its publication, The Transsexual Phenomenon laid the foundation for modern transgender healthcare.

אז בנג'מין פשוט החליט - מנסיונו - ללכת -רק- על טיפול פיזי תרופתי וכירורגי

Over a decade later, a 1979 study out of Johns Hopkins called sex reassignment surgeries into question by suggesting that psychosocial outcomes in transgender patients who underwent reassignment surgery were not better than those who went without surgery. Despite criticism and a nod to flaws in its methodology, the study led to the closure of the Johns Hopkins Gender Identity Clinic and an end to the sex reassignment surgeries offered there.

בג'ון הופקינס חקרו ומצאו שלמרות השינויים הפיזיים הבעיה לא נפתרת נוכח הבעיות הנפשיות המתמשכות

In an attempt to standardize care in response to this study’s accusations, the Henry Benjamin International Gender Dysphoria Association, now better known as the World Professional Association for Transgender Health (WPATH), created the first version of Standards of Care for the Health of Transsexual, Transgender, and Gender Nonconforming People. Now in its seventh iteration, the WPATH Standards of Care provide guidance on everything from hormone therapy to surgical interventions and everything in between.

זה שיצרו "סטנדרד טיפולי" עדין לא אומר כלום על התפתחות מדעית כלשהי

Despite all of the apparent advancements in transgender health care noted above, the 1980 addition of “gender identity disorder” to the American Psychiatric Association’s (APA) third Diagnostic and Statistical Manual (DSM-3) seemed like a giant leap backwards, but this controversial move actually helped transgender individuals gain access to an often impenetrable healthcare system. Slowly, but surely, strides were made towards removing the notion of “disorder” in the context of gender identity, and with the release of the DSM-5 in 2013, gender identity disorder was replaced with the diagnosis “gender dysphoria.”

למרות "כל ההתפתחויות" שהן בעצם יצירת "סטנדרד טיפולי" לעשיה חד צדדית שג'ון הפקינס קבעו שלא עוזר בכלום, אך ללא שום הוכחה מדעית אמפירית לטענות של WAPTH התופעה נכנסה ל DSM כהפרעה

Slowly, but surely, strides were made towards removing the notion of “disorder” in the context of gender identity, and with the release of the DSM-5 in 2013, gender identity disorder was replaced with the diagnosis “gender dysphoria.”

ומהם אותם "צעדים" שננקטו כדי לשנות את ההגדרה? איזה מחקר פורץ דרך? אילו הוכחות אמפיריות? מה "השתנה"?

כלום, מלבד לחץ פוליטי ותרבות הפוליטיקאלי קורקט, וכמובן המטרה העליונה, לזעזע את המערב בכל דרך שאפשר, גם פגיעה בכל הגדרה בסיסית של האנושות, כפיית תפישות עולם ומילון חדשים ועוד צעד לקראת תוהו ובוהו.

אני מתקשה להבין איך יכל הירשפלד להשתמש במושג מגדר בתחילת המאה הקודמת בעוד שהמושג עצמו נכנס לתודעה המדעית רק בשנות השבעים.

Magnus Hirschfeld, a German physician who could easily be considered the father of transgender health care, coined the term “transvestite” in 1918 at his Institute for Sexual Science in Berlin. Defining transvestism as the desire to express one’s gender in opposition to their defined sex, Hirschfeld and his colleagues used this now antiquated label as a gateway to the provision of sex changing therapies and as a means to protect his patients. Going against the grain, Hirschfeld was one of the first to offer his patients the means to achieve sex change, either through hormone therapy, sex change operations, or both.

gender (n.)

c. 1300, "kind, sort, class, a class or kind of persons or things sharing certain traits," from Old French gendre, genre "kind, species; character; gender" (12c., Modern French genre), from stem of Latin genus (genitive generis) "race, stock, family; kind, rank, order; species," also "(male or female) sex," from PIE root *gene- "give birth, beget," with derivatives referring to procreation and familial and tribal groups.

Also used in Latin to translate Aristotle's Greek grammatical term genos. The grammatical sense is attested in English from late 14c. The unetymological -d- is a phonetic accretion in Old French (compare sound (n.1)).

The "male-or-female sex" sense is attested in English from early 15c. As sex (n.) took on erotic qualities in 20c., gender came to be the usual English word for "sex of a human being," in which use it was at first regarded as colloquial or humorous. Later often in feminist writing with reference to social attributes as much as biological qualities; this sense first attested 1963. Gender-bender is from 1977, popularized from 1980, with reference to pop star David Bowie.

והנה הוא מופיעה לראשונה בשנות ה60.

ומאידך

https://genderreport.ca/bias-not-evidence-dominate-transgender-standard-of-care/

ואולי כדאי שתקרא את המאמר הבא, תבין מי הגופים ומה הפוליטיקה, ואיך משתמשים בילדים קטנים כדי לשהשליט את הפוליטיקה ולהשתלט על השיח.

https://thefederalist.com/2017/02/27/threatening-violence-trans-activists-expel-un-pc-research-medical-conference/
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
רגע, רגע.
עד המחקר של ג'ונס הופקינס לא היה כלום. החליטו שזה דורש טיפול הורמונלי וכירורגי. אף אחד לא טען שזה מחלת נפש, אף מחקר לא תרם לטיעון שזה מחלת נפש.
ואז בא המחקר בג'ונס הופקינס. ומה המחקר אומר?
Over a decade later, a 1979 study out of Johns Hopkins called sex reassignment surgeries into question by suggesting that psychosocial outcomes in transgender patients who underwent reassignment surgery were not better than those who went without surgery.
המחקר אומר שאין הבדל בין מי שעבר טיפול ומי שלא. שתי הקבוצות ממשיכות לסבול מבעיות פסיכו-חברתיות, רק שלא כתוב מה הן או אם זה אותן בעיות. מסקנה - ניתוח אינו הטיפול הנכון. זהו. *הניתוח לא יעיל* היא המסקנה היחידה, ויש המון ביקורת על המחקר הזה.
המחקר *לא* טען שזה בגלל איזושהי בעיה נפשית אחרת - זה אתה הוספת. המחקר בכלל לא עסק בשאלה הזו. אתה אומר משהו כמו "כאב הראש של אנשים שקיבלו אקמול נשאר זהה לאלה שלא קיבלו" ומסיק שכאב ראש הוא מחלה נפשית.
האם צריך לבצע עוד מחקרים? ודאי שכן. האם בטוח שהטיפולים שיש כיום הם היעילים ביותר? הם היעילים ביותר שמצאנו עד כה. אין לנו שום סיבה לחשוב שלהכריח אדם להשאר עם הגוף המקורי שלו, לפחות אחרי גיל ההתבגרות, איכשהו יעזור לאותו אדם. יום אחד אולי יימצא טיפול אחר.
אבל, איך הספק ביעילות הטיפול אומר משהו על מה הסיבות? למה יעילות הניתוח הופכת את זה למחלת נפש?
בכל מקרה, זה נכנס לdsm4 בשביל להשיג טיפול. וזה טיפול הורמונלי וכירורגי, בין היתר. אלה שרצו את זה בdsm חשבו שניתוחים הם *כן* פיתרון. הסיבה להכניס לא השתנתה - היא עדיין לא מדעית, אלא פוליטית. ואם זה נכנס בגלל פוליטיקה, ומתוך רצון להשיג טיפול לאוכלוסייה מסוימת, זה יכול לצאת בגלל פוליטיקה, היות ואותה אוכלוסיה יכולה להמשיך לקבל את אותו טיפול בלי התווית של "הפרעה".
אז איך, אם המחקר היחיד הוא על יעילות הניתוח, ומעולם לא נעשה מחקר כלשהו לפני 1980 שקבע שזה מחלה, ולא היה כזה אחרי 1980, אז איזה מדע?? לא היה מהתחלה, ואין מאז.
אז תפסיק להיתלות במדע כאילו הוא מסכים איתך. לפחות על הומואים באמת חשבו שזה מחלה, על טרנסג'נדרים לא. זה פשוט הדעות שלך. תחזיק בהן, זכותך. אבל המדע לא איתך. סורי
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
יודע מה, קבל תיקון.
מאייר, שביצע את המחקר בג'ונס, אכן טען שמדובר בבעיה נפשית.
*אבל* מסתבר שזה היה המחקר *השני*. הראשון דווקא מצא את זה:
Meyer’s study came after a study conducted by Money, which concluded that all but one out of 24 patients were sure that they had made the right decision, 12 had improved their occupational status and 10 had married for the first time. Beyer believes that officials at Hopkins just wanted an excuse to end the program, so they cited Meyer’s study.
כלומר, שני הצדדים הביאו בעד ונגד. אחד היה בעד התוכנית, שני נגדה, כך שאם נטען לאינטרס לשניהם היה. מאיזושהי סיבה, הפסיכיאטר הראשי בחר במחקר השני והלך עם מסקנותיו. מה בדיוק הסיבה? למה הוא לא עשה מחקר שלישי, ע"י גורם אובייקטיבי יותר, גם לא ברור.
היו מחלוקות על המאמר שהתקבל:
A 1979 New York Times article also states that not everyone was convinced by Meyer’s study and that other doctors claimed that it was “seriously flawed in its methods and statistics and draws unwarranted conclusions.”
הנה המאמר המלא, ישר מהניוז לטר של ג'ונס הופקינס:
https://www.jhunewsletter.com/article/2014/05/hopkins-hospital-a-history-of-sex-reassignment-76004/
israelislave
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
israelislave • 7 בינו׳ 2020
לילית חדשה כתב/ה:
נשים בשריון,
* כמה נשים באמת רוצות, עובדתית, להתגייס ולשרת באותה יחידה? האם יש בידי העותרות מספר ברור וידוע? מה בעניין הוכחה לכך שבקרב אוכלוסיית הצעירות בעתיד יקום ויהיה מספר קבוע של צעירות מלש"ביות שתרצנה למלא את נעליהן של אלא שסיימו?

אני לא בקיאה בתוכן העתירה ולכן לא יכולה לומר לך מה הנתונים המוצגים בה.
עם זאת עד כמה שזכור לי בכלליות, יש עלייה דיי מתמדת ברצונן של נערות לשרת בקרבי; מספר הלוחמות גדל משנה לשנה ויש צורך לפתוח עוד כיתות ומחלקות של לוחמות.
אגב, אני לא חושבת שזה רלוונטי באמת. הרי באותה המידה אני יכולה לומר שאין סיבה לתת לגבר את האפשרות של חופשת לידה או מחלת ילד כי ממילא לא הרבה מנצלים את האפשרות.

* האם הן כולן בלי יוצאות מהכלל מבינות שמדובר לא רק בשרות חובה רגיל?

אלא אם זה השתנה- כן. מובהר להן חד וחלק שבתפקיד לחימה דין אישה כדין גבר. בכל התחומים- אורך השירות יהיה זהה לשל גברים, שתהיה להן את חובת המילואים כמו לגברים בתפקידי לחימה, ילדות/ים לא תמיד פוטרות ממילואים (תקופת ההיריון כן, עד כמה שזכור לי) וכן הלאה.

* האם מובהר למלש"ביות שבמקרה של חטיפה ע"י האויב תגובת המדינה תהיה בדיוק כמו התגובה לחטיפת חייל?

לא יודעת . אני גם לא בטוחה שמשהו על זה נאמר למלש"ב.

* האם המדינה צריכה להיכנס להרפתקה הזו אם סטטיסטית המספרים מוכיחה שבאופן חד משמעי אחוז הנכות - קרי הוצאות לצבא - לאוצר המדינה גדול יותר מאשר בקרב גברים באותו התפקיד?

היות ועל פי ההערכות והמסקנות של הגורמים המקצועיים שינוי והתאמת תהליך ההכשרה יפחית בצורה משמעותית את הפציעות והנזקים הפיזיים- מה שאומר שהוצאות הצבא על כך יפחתו- כן.

*פה באמת הצחקת אותי. מה הקשר של דוגמת הצבע על הפנים לעמידה בסטנדרט מסוים?

הדוגמא עוסקת בתהליך. למה נשים צריכות לעבור תהליך הכשרה שמותאם לגברים?
עדיין לא מדובר פה בשאלת התוצאה אלא בדרך אליה.

* אם זאת אני טוען שהרבה פעמים "מבחן הבעיה" נמדד עפ "מבחן התוצאה" בעיקר התוצאה ע"פ פרשנות ורצון האשה.



ובינתיים, בתוך הטנק

https://www.20il.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%98-%D7%94%D7%98%D7%A0%D7%A7%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%A2%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%92%D7%96-%D7%91/?fbclid=IwAR1PsUbF3NBOJyjFqCMOjUNsYwr35Qig3LagfojbIz8M0mssfii6sd7Wfw4
israelislave
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
israelislave • 7 בינו׳ 2020
דרקן ראהל כתב/ה:
יודע מה, קבל תיקון.
מאייר, שביצע את המחקר בג'ונס, אכן טען שמדובר בבעיה נפשית.
*אבל* מסתבר שזה היה המחקר *השני*. הראשון דווקא מצא את זה:
Meyer’s study came after a study conducted by Money, which concluded that all but one out of 24 patients were sure that they had made the right decision, 12 had improved their occupational status and 10 had married for the first time. Beyer believes that officials at Hopkins just wanted an excuse to end the program, so they cited Meyer’s study.
כלומר, שני הצדדים הביאו בעד ונגד. אחד היה בעד התוכנית, שני נגדה, כך שאם נטען לאינטרס לשניהם היה. מאיזושהי סיבה, הפסיכיאטר הראשי בחר במחקר השני והלך עם מסקנותיו. מה בדיוק הסיבה? למה הוא לא עשה מחקר שלישי, ע"י גורם אובייקטיבי יותר, גם לא ברור.
היו מחלוקות על המאמר שהתקבל:
A 1979 New York Times article also states that not everyone was convinced by Meyer’s study and that other doctors claimed that it was “seriously flawed in its methods and statistics and draws unwarranted conclusions.”
הנה המאמר המלא, ישר מהניוז לטר של ג'ונס הופקינס:
https://www.jhunewsletter.com/article/2014/05/hopkins-hospital-a-history-of-sex-reassignment-76004/


אף אחד לא יודע לומר דברים טוב יותר ממנו.

https://www.youtube.com/watch?v=tAsz6Yuvw3Y
israelislave
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020

ואת זה כותבת אריאנה מלמד ועוד בעתון הארץ

israelislave • 7 בינו׳ 2020
אז מי באמת השונאים "בתרבות" הפמיניסטית בעידן ה "גם אני"

https://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/1.7368876?fbclid=IwAR0eYKdVSOycMRLVJUVXFjPOE4NJ2-KmlwI4zfvsR_Va9Y00xrjwm93ZfUQ
israelislave
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
israelislave • 7 בינו׳ 2020
פרלין כתב/ה:
סלייב, אני לא יודעת באיזה סרט אתה חי, אבל הוא רע רע רע. באמת, אתה בטוח שאתה רואה את המציאות ולא שם לב שהפריזמה שאתה מסתכל דרכה היא כל כך צרה ואתה שופך כל כך הרבה שטויות. אני מנסה לקרוא אותך ולא מצליחה, זה כזה גיבוב וזה גיבוב מרושע.

כמה שנאה יש לך ובך, אלוהים שישמור את כולנו. אתה מודע לזה שאתה בעצם שונא נשים פשוט? אני מבינה שאתה חושב שאתה נושא איזה לפיד מהפכני, אבל חבר, אתה חשוך.

ואתם, אנשים טובים, לא מבינה מאיפה יש לכם את הסבלנות לזה. באמת, זה לא שווה דיון.
יתדיינו להם כל שונאי הנשים יחדיו וזהו. הרי לא הייתם נותנים יד לדיון גזעני או הומופובי? לא הייתם מדברים עם סלייב אם הוא היה חושב שיש איזה ארגון גג של שחורים שמאיים על האנשים הלבנים, נכון? לא הייתם מדברים עם הקו קלאקס קלאן? אז למה זה בסדר ללכת אפילו מטר בדיון הפתלתל הזה איתו? הוא מיזוגן. וזה נורא כמו כל סוג אחר של שנאה.


Jordan Peterson Explains the Gender Paradox - Joe Rogan


https://www.youtube.com/watch?v=UVvOv1UwJLA
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
[quote="israelislave"]
דרקן ראהל כתב/ה:

אף אחד לא יודע לומר דברים טוב יותר ממנו.

https://www.youtube.com/watch?v=tAsz6Yuvw3Y


אוקיי, בן שפירו הוא איש אחד. הוא לא מדען, לא רופא, לא פסיכולוג ולא פסיכיאטר. למה דעתו חשובה בכלל? אתה רצית מדע - זה מדע? להגיד "זה טפשי" עשרים פעם? או להציע שרופאים מטפלים בזכר שעבר ניתוח כאילו יש לו איברים פנימיים של נקבה. זה איש קש מוחלט.

סלייב, תהיה הוגן פה. הנה מה היה:
1. הבאת מאמר שמוכיח שזו *לא* הפרעת אישיות, אפילו אם הן נפוצות יותר בקרב טרנסג'נדרים *שפונים לטיפול*. מטרת המחקר היא בכלל לסנן מועמדים לניתוח, כי אנשים עם הפרעת אישיות הם בעלי סיכויי הצלחה נמוכים. כלומר, אלה אנשים שכנראה *לא* יעברו ניתוח, בניגוד לטרנסים בלי הפרעה.
2. הבאת כתבה שמראה שאיגוד הבריאות העולמי *לא* חושב שזו מחלה, ושחשבו כך בעבר בגלל בורות ודעות קדומות.
3. דרשת מדע שמוכיח שזה לא מחלה. הראיתי לך שלא היה מדע מאחורי ההחלטה עם הdsm. בניגוד למחקר *השני* מג'ונס הופקינס, כותבי הdsm *כן* האמינו בניתוחים, וכתבו את ההגדרה כדי שטרנסים יקבלו אותם.
4. התייחסת למחקר אחד מג'ונס הופקינס. אבל היו שניים. הפסיכיאטר הראשי הקתולי שחשב עוד לפני זה שטרנס זה מחלת נפש, החליט לקבל את המחקר השני. רוב הקהילה המדעית קיבלה את הראשון.

אז אחרי שאין מדע, אין מחקר אחד, אין dsm, אין ארגון בריאות עולמי, האם תודה שאולי יש טעות בידיך? או לפחות תודה שדעתך אינה מדעית, ועדיין לא תשנה אותה?
להביא את בן שפירו פתאום, זה פשוט להחליף זירה ממדע ליכולת לנהל דיון טוב. עכשיו, אתה מביא פוליטיקה. אתה מביא איש ימין שמרן שידבר נגד, כי אין מדענים.
אבל, זה בדיוק מה שאמרת שאחרים עושים - נכנעים לפוליטיקה. עזוב שאין משמעות לאמירה פוליטית מבחינה טיפולית. אם אתה בוחר בפוליטיקה, אתה בעצם מודה שהדיון, מבחינתך, הוא פוליטי. אני רק הבאתי מדע, ומבחינתי הדיון היה ועודנו מדעי. אם אתה מחליף לזירה הפוליטית או הפילוסופית או הדתית, זה בחירה שלך.
Sm Art{☆Sm}
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
Sm Art{☆Sm} • 7 בינו׳ 2020
גבר ואשה זה שני עולמות שונים .
זה כמו לקחת אש ומים ולחבר ביחד.
שניהם מדברים ומבינים ,בשפה שונה זה מזו .

נשים מתנהגות נורא מוזר .
לובשות פיג'מה מיקי מאוס .מצחצחות שיניים עם תותים .
מורחות על הפנים קפה שחור וזוכר, מעורב עם כף שמן זית .מסרקות את הגבות ,מדביקות ריסים, מוכחות צבע על ציפורניים. ולובשות תחתונים נורא מוזרים.
דוחפות ספוגים לחזיה.
נורא נורא מורכב להיות אשה .
וגברים כל מה שמעניין אותם זה רק לזיין ,ולעשות פרסומת לזה שהם זיינו קוז (כוס)..

הן עושות הכול בכדי לקבל תשומת לב .
תל אביב דירדרה דורות שלמים של נקבות וזכרים .
נדפק להן השכל הן חיות באילוז" כאילו תל אביב זה סטודיו54 של אנדי וורהול ,ופארה פוסט ,ורוי כהן ,...

כל תל אביבית ממוצעת הראש שלה בהדבקת ריסים,הדבקת ציפורניים,לאכול פריכיות קאקללקקק ..

ואז היא באה הביתה ואוכלת 2 חבילות של ערגליות,,
תל אביב עושה סחטנות ריגשית לכל מי שבא להתגורר בצל קורתה .
ראשלץ צועדת בעקבות תל אביב ..
וזה התוצאה.

כולם רוצים להיות יפות ,ואף אחת לא יפה באמת .
עולים רוצים להיות יפות, ואף אחד לא באמת יפה .

היופי הוא דבר פנימי .
ולא יעזור לאף אחד ואף אחת כלום .
כולן בסופו של יום מכוערות .

וכולן בסופו של יום .יש בהן מס דמויות .
יש את הבחורה של היום ויש את הבחורה של הלילה.
בבחורה אחת .

כאשר אתה מכיר בחורה צפה להפתעה. זו של היום ,וזו של הלילה זה דבר והיפוכו .

הטרנסקסואלים הם הדמויות המשפיעות על כל תל אביב.
הם מכתיבים קצב הרסני בעיר .
הם מחליפים דמויות .
הם יכולים להראות כגברים
כנשים .
ומשהו לא מוגדר .

הם אילו שיצרו את הסטודיו 54.
הם המנוע של עולם הזנות ובשמים.
הם הטורבו של כל עולם האסתטיקה וטיפוח .
והם הפקטורי לכלות לאנשים ונשים את הממון הזמן והחיים .

על אשליית היופי .

אני שב ומרגיש .כולכם מכוערות ומוכערים.
זו האמת .

היופי הוא פנימי .כאשר הפנים יפה .זה מקרין חן כלפי חוץ .

וכל מה שאתם חושבים שיפה הוא רקב עצמות פנימי .וטיפוח ושפכטל מבחוץ .

הטרנסקסואלים מנהלים את תל אביב .
הם המשפיעים על דור שלם שיצרוך סמים .
ויזדיינו בתחת .
והם מגיעים אל כל אחד ואחת .יש להם יומן הרישומים.

הל גם אילו ששולטים בתעשיית החדרי כושר .

תרבות יוון ורומא.

זה לא ישרוד .
המערכות הטרנסקסואליות יקרוס, בקרוב מאוד .
ע"ע IRAN USA conflicts...

והוא הזה מראשלץ שהוא הרביץ לה וקליל אותה זה לא בדסמ .
בדסמ גם נשלט עי המערכת הטרנסקואלית חובקת העולם .
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 7 בינו׳ 2020
והנה עוד כתבה, שמרכזת ממצאים ביולוגיים (בעיקר נוירולוגיים) על טרנסג'נדרים. תקרא בעצמך, ואז תגיד לבן שפירו לצעוק "זה לא ביולוגיה".