צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מציאות מדומיינת ומציאות

Bagel
לפני 4 שנים • 14 בינו׳ 2020
Bagel • 14 בינו׳ 2020
ArchAngel כתב/ה:
הסיבה שנשלטים נקראים "מזוייפים" היא לא כי באמת שולטות ציפו שהם יהיו על ארבע 24/7 אלא כי אותם נשלטים עצמם יוצאים בהצהרות גרנדיזיות שהם משרתי נשים 24/7, שהם נחותים מהן ויעשו הכל בשבילן, בעוד שבפועל הם לא מסוגלים או רוצים לעשות בשבילן אפילו דברים בסיסיים כמו מינימום להניח לנפשן כשהן מסרבות.
זה לא שהם לא סוגדים להן, הם פשוט לא מכבדים אותם.


בקיצור הסיבה להבדל בין היחס שמקבלת אישה עם פנטזית אונס לנשלט עם פנטזית כניעה, היא שנשים נוטות להתנהג בצורה שהיא יותר אותנטית ומיושבת עם המציאות מאשר נשלטים, ולכן הן לא נתפסות כמזויפות.
הכוונות שלהן גלויות על השולחן, הן לא מתחילות מהשנייה הראשונה לגלם דמות שהיא לא באמת הן, הן לא מתיימרות למשהו שהן לא באמת מאמינות או רוצות בו. אם הן לא רוצות להיאנס על אמת, הן יציינו את זה על הרגע הראשון במקום לנסות לשכנע גברים שמותר להם לעשות ככל העולה על רוחם


תודה על התגובה ארכ

אני נוטה לתת קרדיט מעורב על כל מה שקורה בין גברים לנשים, זאת אומרת שאין אף צד שהוא טהור כנה ואמיתי והצד השני הוא שקרן מניפולטור ונצלן, שני הצדדים אחראים למה שקורה. זאת אומרת שמבחינתי אלו הם לא הגברים שמוכרים אשליות אלה שהמערכת הקיימת מצפה מהם לעשות את זה, זאת אומרת שאם הם לא יצהירו על אוריינטציה שירותית הם לא יעברו את הסף הראשוני ולעולם לא יגיעו לממש את הפנטזיה שלהם. אני גם לא חושב שקיים קשר בין פנטזית סגידה לבין כבוד, אלו הם שני דברים שונים בתכלית.

נשים אולי יכולות להתנהג בצורה יותר אותנטית כי הן שייכות לקבוצה שהיא ״הגביע הקדוש״, זאת אומרת שבחברה שלנו הגברים הם אלו שצריכים להתאמץ בכדי להשיג פרטנר ולא הפוך. אני יודע שגם אצל גברים שולטים המצב זהה, זאת אומרת שאין חפיפה בין התפקידים השונים לבין המציאות. במציאות הנשים אחראיות על הברז. היעדר האותנטיות אצל הגברים אם כך קשור איכשהו גם לקודים החברתיים שמכתיבים התאמצות יתר בכדי להשיג כל פרטנרית, קל וחומר פרטנרית דומיננטית, פאם-פטאל, עוד יותר בלתי מושגת. הסטנדרט הפך לכזה שהוא אולי מכתיב הגזמה מצד הגברים.

ואולי גם הפנטזיה יש לה נטיה להיות קולוסאלית, חובקת כל, כאשר האדם מגורה. זאת אומרת שנדמה לאדם שהוא רוצה לחיות את חייו כמשרת והוא אולי אפילו חולם על להפוך לדמות מסיפור של חנוך לווין - מישהו חולה, שפוף, בלי עמוד שדרה שכל רצונו הוא לשרת גבירה אצילה. כמובן שמיד אחרי האורגזמה הכל מתפוגג לאדים ומכל הפנטזיות על משרתים וגבירות האדם נשאר רק עם שנאה עצמית על מה שהוא עולל לעצמו בפנטזיה.

אני פחות מתעניין במשחקים בין נשים וגברים, זה עניין פוליטי מעיקרו. יותר מעניין אותי הצד הפסיכולוגי, גם אצל זאת שמפנטזת על אונס או ההוא שמפנטז על להיות שטיח.
איה74
לפני 4 שנים • 14 בינו׳ 2020
איה74 • 14 בינו׳ 2020
אם נניח לרגע שהמטרה היא לא (שוב) להרגיש קורבן חסר אונים של המציאות (כפי שהיא נתפסת בעיניו) אלא באמת להבדיל ממה נובעים ההבדלים, אני אשמח להוסיף עוד כמה דברים משלי.
כמי שמגדירה את עצמה כנשלטת עם העדפה לשולטים גברים, אוחי אני שמה לב לדברים שנשלטים שמעדיפים שולטות פחות רואים. או פחות שמים עליהם את הדגש.
1. גם על פנטזית אונס מועברת ביקורת. לי היו כמה פוסטים כאלו וקיבלתי תגובות מזועזעות. היו גם ביקורות על אנשים שבחרו לממש (לא אכנס לכל הדוגמאות שקראתי פה בכלוב לאורך השנים). אז אולי, למרות השכיחות, זה לא מתקבל כלכך בהבנה כמו שנדמה בהתחלה.
2. הקלישאה שגברים חושבים מהזין לא היתה הופכת לקלישאה אם לא היתה נכונה. כמובן שלא כל הגברים, לא בכל רגע נתון וזה לא אומר שאין נשים שלא מונעות ממניעים אגואיסטיים כאלו ואחרים. ומה שארקאינג'ל כותבת באריכות בחודשים האחרונים זה שזה שהפנטזיה היא פנטזיה פמדומית לא הופכת את זה לפחות "גבר חושב עם הזין". הביקורת היא על "גבר חושב עם הזין" לא על התוכן הפנטזיה הספציפית. כל סוג חשיבה כזה מקבל ביקורת מנשים.
3. ושולטים מסויימים, אלו שמחפיצים נשים, בודדים לא פחות מנשלטים. תעשו חיפוש בבלוגים וחפשו כל מיניי דינוזאורים בודדים שאף אחת היא לא נשלטת מספיק אמיתית עבורם. אז אולי זה לא הצד של השוט אלא הפער בין צורת חשיבה של גברים ונשים.
4. מה שמביא אותי לנקודה הזו, שגם עלתה בו בשירשור ובעבר, לגבי מה נשים רוצות. וגם אני מצטרפת לתחושה שנשים מכילות במערכת יחסים יותר מרק אינטרקציה מינית. לכן "ניצול" של הסעות, ניקוי בית (זה בכלל קורה?) או מרק חם הם יחס אמיתי, כזה שיוביל למשהו מיני. אבל גברים שלא רוצים לתת יחס כזה או לא מבינים (ושוב יש כמה ממש קיצוניים שלא מבדילים אפילו בין סשן בתשלום למערכת יחסים) רואים בזה ניצול. במערכת יחסים תקינה לא תמיד יש שווין אבל יש הדדיות. ויש "גמול" למעשים. גם כנשלטת אני אעדיף פרטנר שיעזור לי על פני אחד שלא. תקראו לעשיה הזו איך שתרצו.
5. ודרך אגב, זה קצת נחבא אל הכלים (משחק מילים מכוון) ואני הייתי בהלם כשגיליתי שזה קיים, בהחלט יש שולטים שמנצלים נשלטות לטובות הנאה כדוגמת תחזוקת הבית. זה לא מופיע בפרופיל שלהם, זה מגיע עם הזמן, בשיטת הבישול האיטי של הצפרדע כשמצד אחד נשלטת ששמחה לפנק ולעזור ומצד שני גבר שוביניסט ומפונק שחושב שזה סדר טיבעי שיכבסו לו את התחתונים. אז בניגוד לביקורת של נשלטים שרק שולטות חיות בסרט, יש גם שולטים כאלו. (חפשו בבלוגים סיפורים).

אמור להיות פה סיכום, אין לי אחד כזה. אבל אני יכולה להציע חבילת טישו.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 14 בינו׳ 2020
ArchAngel​(שולטת) • 14 בינו׳ 2020
אני לא חושבת שיש צד אחד שהוא טהור באיזו צורה אבסולוטית בעוד השני הוא נצלן. ברור לי שיש שולטות נצלניות ונשלטים כנים.
פשוט בסיטואציה הספציפית הזו, של "למה בעלות פנטזית אונס זוכות ליחס שונה מבעלי פנטזיית כניעה", אני מתייחסת לרושם שנוצר לי משנים של התבוננות מהצד בשני הצדדים הללו, לאיזה הבדלים ברורים ראיתי בהתנהלתם שיכולים להביא הסבר ליחס השונה שהם זוכים לו (יחס שונה כסוג של קונצנזוס, ברמה הפרטית ברור שיהיו כאלו שיבקרו פנטזיות לא לרוחם לא משנה מה המין של המפנטז. ובכל זאת, לא נראה שאת בעלות פנטזית האונס מאשימים בזיוף אלא יותר באשמות ב"חולי נפשי", בעוד הדיון הוא למה צד אחד נתפס מזויף והשני לא).
מלבד מבסיטואציה הספציפית הזו, אני מסכימה עם כך שהגורם להרבה התנהגויות לא סימטריות בעולם הבדס"מ הוא תוצאה של דינמיקה מסוימת בין הצדדים. למשל זה ששולטות לעומת שולטים (שעושים את זה בסמוי, כפי שאיה תיארה) מאפשרות לעצמן לבקש בגלוי ביצוע מטלות שאין להן שמץ של קשר לבדס"מ, נובעת מכך שבצד השני תמיד יהיו נשלטים שיסכימו לכך אבל לא כי זו משאלת ליבם אלא כי הם משוכנעים שזו הדרך היחידה שלהם לחוות שליטה. כאן שני הצדדים אחראים למצב הזה שנוצר, הם מאפשרים את המשך קיומו בהתנהגותם האישית, למרות שנוח להם להאשים זה את זה בכך.
אבל בסיטואציה הזו, זה לא שבאמת שולטות דורשות את ההתנהגות הזו שנשלטים זרים בוחרים להפגין כלפיהן, זה משהו שלהם לגמרי.

בכל הנוגע ל"נשלט נדרש להצהיר על אורינטצייה שירותית אחרת לא יעבור את הסף הראשוני לעולם"- נשלטים לא באמת נדרשים לזה.
זה נכתב ע"י שולטות בכל פעם מחדש בכל פוסט בנושא, זה עולה במודעות שבהן הן מחפשות קשר ולא ביצוע מטלה ספציפית, זה מתואר בפרופילים ובבלוגים שלהן.
כפי שכבר כתבתי, רוב השולטות מחפשות נשלט שקודם כל יהיה גבר מספיק אסרטיבי, שיהיה מספיק מעניין, שיהיה מסוגל לנהל אינטרקציה מאתגר מנטאלית ולא רק לדקלם כמה הוא סוגד להן, שיהיו לו חיים מעבר לבדס"מ בשביל שיהיה מסוגל להתנהג ככה. הן רוצות גבר שהן קודם כל יתחברו אליו ורק לאחר מכן ליצוק בדס"מ לתוך הקשר שנרקם ביניהם.
אז להפך, אם נשלט רוצה לוודא שלעולם לא יעבור את הסף הראשוני, שאף אחת לא תענה לו אי פעם, אז הוא צריך להכריז מהשנייה הראשונה שהוא "ישרת את גברתו לנצח נצחים".
ואם זה לא היה נכון, אז כל אותם פרופילים שבהם נכתבות ההצהרות האלו לא היו גם אלו שפותחים בפורום את השרשורים האלו של "למה אף אחת לא עונה לי" כי מישהי כבר הייתה "חוטפת" אותם מזמן.

אז למה הם עושים את זה אם אין בזה תועלת? התשובה היא פשוט סיפוק עצמי. זה מחרמן אותם לדבר ככה, והאנונימיות של הכלוב מאפשרת להם את זה, אז שום דבר לא באמת עוצר בעדם.
ומה שהכי ממחיש את זה שהם עושים את זה בשם הסיפוק עצמי ותו לא, זה שאת ההודעות האלו הם שולחים לכל אישה. גם אם בפרופיל שלה כתוב שהיא לא מעוניינת בפניות, גם אם בסוגריים מצויין שהיא בכלל נשלטת, גם אם בשורת הקילור היא בחרה לכתוב את המילים המפורשות "לא מחפשת".
בהתנהגות כזו הם מוכיחים שאישה מבחינתם אינה אלא אוביקט בפנטזיה שלהם, ושהקשר בין הערצה שהם מתיימרים אליה לבין ההתנהגות שלהם בפועל היא מקרית בהחלט.
כל פעם שקיבלתי "הודעת הערצה" כזו היא מעולם לא דיברה אפילו למשהו אחד שציינתי בפרופיל, וההודעות מהסוג הזה מעולם לא הפסיקו להגיע גם כשכתבתי בפרופיל באותיות אדומות בולטות שאני לא מחפשת.
ומילא זה היה מגיע מסתם חרמן תורן שאומר את האמת לגבי מה שהוא מחפש, שהוא סתם רוצה מישהי להתחרמן ממנה וזהו, אבל כשזה מגיע ממישהו שמתיימר "להעריץ אותי ולעשות הכל בשבילי" אבל אפילו לא מסוגל להניח לי לנפשי, זה מבחינתי הזיוף ולא הגילוי "המרעיש" שבתור אדם הוא לא באמת יכול להיות לשירותי 24/7.
היומרה שלו לכך, למרות שאין בה בכלל צורך כי היא עושה את הרושם ההפוך על שולטות, בזמן שהתנהגות שמפגין כלפי מתייחסת אלי כאוביקט, זה ביטוי של חוסר כנות שלו קודם כל עם עצמו.
עלתה פה טענה שזה ככה כי "לפני שהוא גומר הוא מתייחס אליך כמו מלכה ואחרי שהוא גומר הוא חוזר בו כי הוא נגעל מעצמו", אבל היחס הזה של דקלום מילות הערצה תוך כדי התייחסות לאישה כאוביקט קורה כבר במהלך אותה התחרמנות, כאילו זה ממש איזה תנאי שיתגרה מכל הסיטואציה בכלל.

אגב, שמת לב שדווקא שולטים הם אלו שנוטים להתעצבן על כך שנשלטות הן "לא אמיתיות", "בראטיות"... וכו' כשהם מגלים שנשלטות לא ממשיכות להיות כנועות מחוץ לחדר המיטות? ממש לאחרונה עלה פה איזה שרשורפלצת של שולט שהטיח את זה בנשלטות.
אני רואה שלמספיק שולטים לא ממש אכפת אם הנשלטת תהיה אסרטיבית או לא, זה לא תנאי סף אצל רובם כמו שזה תנאי אצל הרבה שולטות. בנקודה הזו נשלטות באמת לא צריכות להתאמץ יותר מדי בשביל למצוא שולט (אבל הן בכל זאת יתאמצו, בשביל ליפול על מישהו שהן באמת יכולות לסמוך עליו ולא יבחרו סתם בראשון שיציע את עצמו), לעומת נשלט שכן צריך להתאים את עצמו לסעיפים מסוימים בשביל למצוא שולטת.
אבל זה לא שהן באמת חסינות מביקורת לגבי התנהלותן, פשוט מרוב שזה עניין נפוץ מצידן להביע את הפנזטיות שלהם בצורה שאותנטית למה שהן באמת רוצות בו, אז זה עובר הרבה יותר טוב מאשר כשגבר אותנטי עם הרצונות שלו, ולכן מוצא את עצמו "עוטף אותן" בכל מיני טיעונים שאמורים לשכנע.
אבל זה לא שיש להן איזו פריוולגית יתר, האותנטיות הזו די נובעת מכורח המציאות, שהן מרגישות שהן חיייבות לפעול לפי גם אם יהיו גברים שיעשו להן פרצופים, למען ביטחונן האישי.

מה שבעיקר מניע נשלטות להיות אותנטיות עם הציפיות שלהן היא שזו דרך לסנן מעצמם כל מיני גברים פוגעניים.
לנשים, שבדר"כ חלשות פיזית מהגבר הממוצע, אין ממש את היכולת לעצור פיזית סשן שלא לרוחן. הן יכולות להסתמך רק על סינון מקדים של הגבר שהן נפגשות איתו. ואם כל מה שיעשו איתו יהיה לדקלם לו כל מיני פנטזיות גרנדיזיות על כניעתן המוחלטת, בלי טיפה מציאותיות וכנות לגבי מה שהן באמת מסוגלות אליו או רוצות בו, בלי להציג את הגבולות שלהן, הן יפספסו את היכולת לבחון את התגובות שלו לגבולות שלהן, להבין עד כמה הוא יהיה מסוגל לכבד אותן ברגע האמת.
אף אישה לא תקח את הסיכון מול גבר זר שהיא בקושי מכירה, ובמקום להכיר מעט את התגובות שלו, תעדיף לזרום עם החרמנות שלה ולנפח פנטזיה למימדים חסרי פרופורציה שבה היא איזה כלי לשימושו בלי שום סייגים מציאותיים, וממש תתעקש לשכנע אותו שהיא איזה כלי לשימושו, כי אם היא תיפול על חרמן אחד שלא שולט בעצמו ולא יודע להפריד בין פנזטיה למציאות, היא אולי לא תחזור מהמפגש בחתיכה אחת כמו נשלט שגילה באמצע שהסשן לא לרוחו ומסוגל לקודם וללכת מבלי שיש לשולטת ההמוצעת את הכוח הפיזי לעצור בעדו.
אליפסה​(שולטת)
לפני 4 שנים • 14 בינו׳ 2020
אליפסה​(שולטת) • 14 בינו׳ 2020
אני מסכימה שככלל, גברים מחזרים ואילו נשים מחוזרת. גברים מנסים להרשים ואילו נשים בוררות ומבקרות. תהיה הסיבה לכך אשר תהיה, זה נכון לא רק בבדס"מ אלא גם באינטראקציות וניליות.

ואני גם רוצה לחדד עניין מסויים. אני לא ביקורית באמת כלפי חרמנות גברית או חשיבה מהזין. לפעמים זה מאוד מתסכל, אבל לפעמים זה גם בדיוק מה שאני אוהבת מאוד בגברים. יש להם תאבון לעוד ולפעמים הם דוחפים קדימה למקומות שלבדי לא הייתי מעזה או מעלה על הדעת. אין לי באמת ביקורת על "קיצוניות" או "חוסר מציאותיות". הרבה מהדברים שאני אוהבת היום בעבר נחשבו על ידי כקיצוניים ובלתי מציאותיים. לא הייתי מגיעה למקום שאני נמצאת בו היום אלמלא כמה גברים חרמנים. הבעיה שאני מוצאת בקרב הרבה נשלטים היא הדיסוננס שהם מביאים. לא הפנטזיה הקיצונית כשהיא לעצמה, אלא הדיסוננס שהיא מיצרת ביחס לרצונות והיכולות של הנשלט בפועל (הנסיגה והרתיעה שהוא מפגין כשאומרים לו "כן"). ואני נוטה להאמין שהדיסוננס הזה הרבה יותר בוטה, ובעייתי בקרב גברים בדס"מים מאשר בקרב גברים ונילים.