בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתיחת מצלמה - מלכות ועבדים

ממתקינקי
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ממתקינקי • 29 ביולי 2020
כלבלבון מושפלון כתב/ה:
נכון, אבל הסיכוי שאראלה ממפעל הפיס תתקשר ותגיד שזכיתי ב54 מיליון ושבר רפאלי גם לידה ורוצה להציע לי שלישיה עם גל גדות.... גדול מהסיכוי שציינת


כלבלבון, נסה להסתכל על האופן שבו אתה חושב מהצד. אתה מתעקש שהסיכוי שלך למצוא שולטת הוא כל כך נמוך, עד שעליך לשתף פעולה עם כל מיני דמויות אינטרנטיות שאתה החלטת שהסיכוי שהם ״שולטות״ הוא גבוה משמעותית מ-0, ולכן כדאי לך לקחת סיכונים. אתה מכיר עוד אנשים בסיטואציות אחרות שמתעקשים להיאחז בקש?

השאלה היא האם באמת ניסית לעשות דברים אחרת? כפי שציינה ArchAngel (ושים לב! אלו שולטות שכותבות לך!) העובדה שהיא שולטת ואתה נשלט היא כמו אצל ונילים שהיא סטיירטית ואתה סטרייט.

בפרופיל שלך באתר ונילי, אתה לא תדגיש עד כמה אתה סטרייט, ועד כמה אתה טוב בלהיות סטרייט. עד כמה אתה נמשך לנשים, ועד כמה אתה לא נמשך לגברים. עד כמה סקס עם נשים ממש מדליק אותך, ועד כמה סקס עם גברים מרתיע אותך. עד כמה אתה אוהב ציצים וכוס, ועד כמה אתה לא אוהב שיער על החזה ובולבול.

אתה לא תתחיל עם מישהי שיחה בקטע של ״שלום! העובדה שאת אישה ממש מושכת אותי. אני גבר שנמשך לנשים, ומאוד הייתי רוצה שתתני לי צ׳אנס להראות לך עד כמה אני נמשך לנשים. אני מבטיח לך שלא תתחרטי. אני ממש טוב בלהימשך לנשים.״

אתה מסוגל להבין מה הבעיה עם גישה של ״רק שיהיה לך נורא נורא ברור שאני נשלט, אני מסוגל להוכיח את זה מהמילה הראשונה ועד הסטרפאון שאקבל בשמחה״?
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ממתקינקי • 29 ביולי 2020
ועוד משהו. אתה מעמיק את הנזק שאתה כבר נמצא בו.

אתה מתחיל לגבש לעצמך דיעה מוקדמת על ״שולטות״ כאשר אתה בעצם מגבש דיעה שמבוססת על א.נשים *שמתחזים* לשולטות. אתה מרחיק ממך את השולטות האמיתיות כי הן קולטות מהדיבור שלך שאת כבר ״נגוע״. זה לא מעניין אותן שהגעת למצבך מסיבות מוצדקות ולא התכוונת, הן לא ״לשכת הסעד״ ורק נרתעות מכל מי שמצפה מהן להיכנס לקשרים מתוך רחמים או חמלה (!). הן מבינות שאתה לא ילד יתום שאין לו אוכל, אלא פשוט גבר שעשה כל מיני טעויות וצריך ללמוד עוד על החיים, אבל לא על חשבון הזמן שלהן.

תאר לעצמך שהייתה מגיעה אליך מישהי והדבר הראשון שאתה קולט ממנה זה שהיא ממורמרת על גברים. היא חושבת שגברים הם ממש לא הוגנים, הם אלימים ושוביניסטים, הם מתייחסים בזלזול לנשים, הם מלוכלכים וטיפשים. ותוך כדי שיחה איתה אתה מתחיל לשמוע סיפורים הזויים על גברים שעשו ממנה צחוק אחד גדול, ניצלו אותה, הותירו אותה שבורה ומרוסקת, ככה פעם אחרי פעם. ככל שאתה שומע עוד ועוד סיפורים ממנה, אתה קולט שהיא ממש תמימה ודי נואשת ומטומטמת.

האם היית בוחר בה על פני מישהי שפשוט באה בלי מטענים?
הכלבונת של reina​(נשלט)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
נכון, היא שינתה אצלי מעט את החשיבה, אולי אנחנו הנשלטים בהתנהגות שלנו, הפכנו את הנשים להבין שיש אפשר לכסף קל או לדרישות מוגזמות כי נזרום עם כל גחמה
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ממתקינקי • 29 ביולי 2020
כלבלבון מושפלון כתב/ה:
אבל העולם הזה הוא כמעט נטו חוסר אימון של נשים בגברים ולא להיפך


זה העולם שאתה רואה מתוך המנסרה שלך, כי אתה מתנהג בצורה שאינה מעוררת אמון. עזוב בשקט את העניין של חוסר איזון מגדרי. אתה לא באמת מחפש כאן צדק ושיוויון. אתה לא רוצה להיות אישה בעולם הזה כמו שנדמה לך. להיות אישה מגיע גם עם הרבה חסרונות. הסיכוי להיאנס, הסיכוי להיכנס להריון, הסיכוי לפגיעה פיזית, הסיכוי הגבוה הרבה יותר להסתבך עם מטרידים שלא יניחו ועוד ועוד.

חלק ניכר מהגברים באתר הזה מתנהגים בצורה שאכן לא מייצרת אמון אצל נשים. וככל שהן נתקלות בכמויות גדולות יותר של פניות מגברים שפשוט ״לא מבינים את זה״ הסבלנות שלהן יורדת. וצריך להתאמץ עוד יותר כדי לרכוש את אמונן. והן כבר יותר סקפטיות, והן כבר יותר למודות סבל ממקרים שנתנו אמון ונכוו.

זאת הטריטוריה שאתה פועל בה. רוצה להצליח בה? אתה צריך להבין אותה לעומק. לשאול שאלות מתוך רצון אמיתי להבין את התשובות. עד שתוכל לראות את העולם מנקודת מבטה של אישה באתר. ומשם להבין איך גבר צריך להתנהג כדי שהיא תתן בו אמון.

וזה בהנחה שאתה בכלל מחפש משהו ריאלי. אם בפנטזיה שלך היום אתה מתכתב עם מישהי, ומחר אתה כבר על 4 בשלשלאות במרתף שלה, אתה צריך עוד לשאול ועוד להבין איך היכרויות כאלה מתחרשות בפועל, מה הקצב. זה יהיה רחוק ממה שאתה רואה בסרטוני פורנו או מריץ לעצמך בראש כשאתה מאונן. זה יהיה הרבה יותר ונילי, לפני שזה יהיה בדסמ״י.

עד כמה? איך? מתי? איפה? מה כן? מה לא? זה העבודה שלך להבין את כל זה. וזה ייקח לך זמן. אין דרך קיצור (יש, מלכה בתשלום).


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך רביעי יול' 29, 2020 5:56 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ArchAngel​(שולטת) • 29 ביולי 2020
א. שולטת רצינית תהיה מספיק בוגרת להבין שאדם שהיא לא מכירה ולא פגשה אפילו לדקה וחצי במציאות לא חייב לה כלום וממש לא "ממרה פיה" כשהוא בוחר לשמור על עצמו.
אפילו אם אין סכנה גדולה וסתם לא בא לך לציית על השנייה הראשונה שדיברת עם זרה זה סופר הגיוני והיא צריכה לכבד את זה במקום לרקוע ברגליים כמו בת 4.
הסוג הזה של השולטות שמחפשות נשלט אינסטנט, שישר מבטל את עצמו מבלי שהן עשו שום דבר שביסס אמון ביניהם שיצדיק את ההתמסרות שלו, הן סתם נרקסיסיטיות שבחרו להסוות את חוסר דחיית הסיפוקים שלהן מאחורי המילה "שולטת".
עולם הבדס"מ זה המקום היחיד שבו התנהגות ילדותית-אלימה רגשית כזו ניתנת לטשטוש מאחורי טיעונים כיבכול "סקסיים", בכל מקום אחר זאת נורה אדומה לקשר עם אדם בעייתי.
אז ממש אבל ממש אל תכריח את עצמך לציית למישהי שאתה לא מכיר, שגורמת לך לתחושת בטן לא טובה כי היא מתנהלת באופן חסר איפוק במקום באופן שמוכיח שאפשר לסמוך עליה.
אתה לא תאבד אף אחד, רק תסנן מעצמך פוגעות פונטציאליות.
אם היא לא מסוגלת להתאפק כבר בהתחלה היא לא תרסן את עצמה גם בהמשך. סיכוי קלוש שמאחורי מישהי שמפגינה התנהגות כה חסרת איפוק ואמפתיה מסתתרת אישה שלא תסכן אותך.

ב. ראיתי שבעצתי ביצעת שיפוץ בפרופיל שלך.
קודם כל, כל הכבוד על זה שבחרת לבחון את המסר שהונח בפניך במקום למהר להתגונן מפניו. זה לא מובן מאליו ואני מעריכה שבחרת לעשות עם זה משהו במקום להגיב מהאגו.
השיפוץ הקל שעשית בהחלט הופך את הפרופיל שלך לפחות מרתיע ולקצת יותר אנושי, אבל העניין הוא שהוא לא מעורר עניין מיוחד לפנות אליך.
לא הייתי מסתפקת בלהוסיף שורה בודדת על מקום העבודה ומחליפה את תמונות הפורנו בתמונות אוכל.
תשים שם משהו שיכול לעורר שיחה, שיבליט אותך מ 99% הפרופילים האחרים שכאן.
יש לך תפיסות עולם מעניינות? משהו בעבודה שלך שמאפיין את האישיות שלך? יש לך משהו שנון לכתוב? תמונה שמעניין להביט בה או לבטא דרכה משהו שאתה מאמין בו? זאת ההזדמנות.
אם אתה רוצה שיפנו אליך נשים שירצו באמת להכיר אותך ואולי אף ינסו להרשים אותך במקום לירות עליך ציוויים בזלזול כמו שהן עושות לשאר נשלטי האתר שמצמצמים את עצמם לאוביקט נואש לכל טיפת יחס, תהיה שונה מרוב נשלטי האתר וכך תמשוך אל עצמך שולטות שונות מאלו שהכרת.
בשביל להשיג משהו שטרם היה לך אתה חייב לסגל התנהגות שטרם פעלת לפיה, במקום לחזור על אותו דפוס ולצפות שאולי הפעם יהיו לכך תוצאות אחרות.
אל תספוג יחס שלא נעים לך, אל תפחד להציב גבולות באסרטיביות ואל תחשוש "לאבד" אף אחת.
שתדר שאתה אדם עם חיים מעניינים מעבר ללהיות נשלט ותפנה למישהי רק אם היא באמת מעניינת אותך ולא רק כי יש לה "שולטת" ליד הניק ואתה נואש לסשן. זה מעלה את ההסתברות שתיפול על מישהי נורמלית שבאמת תרצה בך ולא בניצול שלך.
Madame T​(שולטת)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
Madame T​(שולטת) • 29 ביולי 2020
כלבלבון מושפלון כתב/ה:
לגבי היותי נשוי, בטח קראת גם ששלוש שנים היא בקשר עם אחר ולא איתי, אבל לעצם העניין, כמה פונים אלייך ביום? אני מעריך שכמויות, לכמה את נותנת הזדמנות?? הנואשות מתבקשת ולכן זה יוצר את המצב ... אולי הנשלטים אשמים שהם עד כדי כך מוכנים לתת הכול בכדי לזכות בשליטה ומוכנים לפתוח מצלמה ולתת פרטים


כמות הפניות אלי או אל שולטות אחרות אינה רלבנטית וכאמור אני לא נכנסת לקשר הזוגי שלך, זה בינך לבין זוגתך.

לעצם הענין - בעיני שום נואשות, כפי שאתה מגדיר זאת, לא מצדיקה להשליך את השכל הישר לפח. בהנחה שאתה לא בן 12 אני רוצה לקוות לפחות, שאתה יודע גם להשתמש
בשכל הישר שלך ולא להסחף למקומות, שעלולים להזיק לך. מה 'תרוויח' מצעד נואש של פתיחת מצלמה מול מתחזה כזה או אחר (ממין זכר או ממין נקבה)?
האם תשיג את השליטה המיוחלת? תבנה קשר עם שולטת, שיחזיק לאורך זמן? קשה לי להאמין...
הכלבונת של reina​(נשלט)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
את כותבת מדהים ואני צריך לחשוב לעומק איך ליצור זאת. אני כבר יודע איזה סוג של שולטת אני מחפש בזכותך. נדיר שיש שולטת עם כל כך הרבה אמפתיה, סבלנות והכלת השונה. את פשוט מדהימה, אשקיע הרבה מחשבה.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ממתקינקי • 29 ביולי 2020
ArchAngel פשוט תענוג לקרוא אותך

זה אכן יכול להיות אדם ממין נקבה שאפילו ציין פרטים יבשים נכונים שלו באתר ועדיין שומר נפשו יירחק. אנשים עם הפרעות נפשיות מהקטנות לגדולות חיים בקרבנו. ואנשים כאלה עלולים לייצר נזק אמיתי ומוחשי עבור כל מי שמכניס אותם לחייו בדרך זו או אחרת. דרך האינטרנט, אינך יכול אפיל ולהפעיל את החושים הרגילים שלך ולנסות להימנע מאנשים שברור לך שמשהו אצלם לא בסדר.

יש בעולם לא מעט אנשים שלא כדאי להכניס לחיים. אנשים ילדותיים, בעלי יצר הרס עצמי, בעלי יצר נקמנות חסר רסן, חסרי טאקט באופן קיצוני, שקרנים פתולוגיים, אנשים חסרי אמפתיה, בריונים ועוד. הם אפילו לא צריכים לבוא עם תווית יותר מדי מובהקת של בעיה.

אכן יש להכיר בדס״מ לא כעולם אפלולי שבו יש אורחות חיים עם עלילות פתלתלות הלקוחות מאיזה ספר פנטזיה, אלא כעוד העדפה מינית לא כזאת מיוחדת של אנשים.

אסור לנו לתת לבדס״מ להיות צידוק לחוסר הפעלה של שכל ישר. לטעות ששכל ישר זה טוב ויפה לכל מיני תחומים בחיים, אבל מרגע שפסענו לתוך בדס״מ אזי שורר שם שכל עקום.

אנשים ששכלם עקום, עלולים למצוא בדס״מ כהסוואה לעקימות שלהם, כדרך להתנהג בצורה עקומה ויחד עם זאת להגיע להישגים שחסומים בפניהם ללא הסוואה זאת.
הכלבונת של reina​(נשלט)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
מאדאם טי את צודקת , אבל ברגע ההוא ששולטת מציעה לך, אתה נהיה בן 12 בלי לרצות. אעשה עבודה עצמית.

אני מעריך כל כל את כל אלו שכתבו ונתנו לי זווית שונה לשאוף אליה