לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתיחת מצלמה - מלכות ועבדים

הכלבונת של reina​(נשלט)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
לא מחפש, יש פה כן קונפליקט כלשהו, אם כנשלט מול השולטת אתה אמור להשאיר לה את השכל ולהישאר ברמת הביצוע אבל מצד שני כן להפעיל אותו. צריך להיות חכם ולאזן בין הדברים
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ArchAngel​(שולטת) • 29 ביולי 2020
אתה צריך לעבוד עם עצמך על להפסיק להיאחז בתפיסה קורבנית/תבוסתנית ולהניח שאין לך ברירה.
ברגע שתפנים שלאף אחת אין השפעה עליך מעבר למה שאתה בוחר לייחס לה, ברגע שתלמד את עצמך לא להתרגש מכל טמבלית שפנתה אליך, להתאפק, ולא למהר לרצות אותה לפני ששאלת את עצמך האם היא בכלל שווה את זה, אז תפסיק להתעכב על כאלו שלא מכבדות אותך ולבסוף תגיע למישהי שרוצה בך ולא בניצול שלך.
תתחיל מלכבד את עצמך לפני שאתה מצפה שאחרות יכבדו אותך. אם אתה "מזמין" אחרות לזלזל בך בכך שאתה מתעקש להציג את עצמך כנואש חסר אונים שלא יציב גבול לשום דבר, מה הפלא שזה סוג הנשים שאתה תמשוך?
הנשים שאתה רוצה למשוך, המכבדות, צריכות מישהו שמכבד את עצמו קודם מספיק בשביל להציג את עצמו כאדם עם חיים בעלי ערך שאין לזלזל בהם ושהוא לא יכופף בשביל כל דורשת שלא הוכיחה שהיא מעריכה אותו.
זה אדם שאישה רוצה לצידה, זה אדם שיסקרן אישה שולטת בריאה, ולא זה שמציג את עצמו באור בעייתי של קורבן סדרתי שבעצמו מצמצם שולטות לאוביקטים (הרי מתי לאחרונה פנית לשולטת כי משהו בה כ*אישה* עשה לך את זה? מניחה שלרוב פנית לכל אחת העיקר שהיא יכולה למלא את משבצת ה"שולטת" כי זה מה שמופיע לה בסוגריים ליד הניק) בפנטזיה שהוא רוצה למלא ומתפלא שהחזירו לו באותה מטבע.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ממתקינקי • 29 ביולי 2020
״לא מחפש, יש פה כן קונפליקט כלשהו, אם כנשלט מול השולטת אתה אמור להשאיר לה את השכל ולהישאר ברמת הביצוע אבל מצד שני כן להפעיל אותו. צריך להיות חכם ולאזן בין הדברים״

חוסר ההבנה שלך נעוץ בתזמון.

כאשר אתה מתחיל להתכתב עם מישהי היא אינה השולטת *שלך*. נניח לצורך הדיון שהיא בכלל שולטת ושהיא זה בכלל לא הוא. היא לא תהיה השולטת שלך, עד שיתקיימו תנאים שאתה מכיר מהעולם *הנורמטיבי* הגורמים לאנשים להיות פרטנרים מיניים זה של זה. כאשר אתה מתחיל להתכתב עם מישהי אתה אינך הנשלט *שלה*.

נשלטים שפונים לאישה זרה באינטרנט ומכנים אותה ״מלכתי״ טוענים מילולית השולטת שלהם. האם היא בחרה להיות שולטת שלהם? ומה זה שלהם? האם היא יודע במי היא בחרה? מה המשמעות בכלל לכך שמישהי אקראית היא ״שלך״? אתה מתחיל להבין שזה יוצר רמת הגיון של ילדים בני 3?

״אם כנשלט מול השולטת״ -- מתי זה נכון? -- בסשן. מה זה סשן? משהו שקורה בתוך קשר. איפה הקשר?
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 29 ביולי 2020
ממתקינקי • 29 ביולי 2020
נ.ב.

בגלל שאתה נשוי אני אדגים לך את זה בהשאלה.

אשתך היא אישה, ומילולית היא האישה שלך. כל מישהי שתכיר עלולה להיות אשתך הבאה. יש כל מיני דברים שאתה אמור לעשות עבור אשתך.

תבוא עכשיו אישה זרה. האם אתה אמור לעשות עבורה דברים שאתה עושה עבור אשתך? למה, כי היא אוהבת להיות נשואה לגברים? כי אתה אוהב להיות נשוי לנשים?

אתה מתחיל לראות את חוסר הקשר בין שני דברים שקורים בהקשרים אחרים לחלוטין?

ויש לא מעט טיפוסים באינטרנט שינצלו לרעה את חוסר ההבנה הזאת. תאר לך שהייתי מספיק תמים כך שהיית ניגשת אליי אישה זרה ואומרת לי שמעכשיו היא אשתי ולכן עליי לאסוף את הילד שלה מהגן ולשמור עליו היום. ואני הייתי אומר, אוקיי נו טוב, אחרי הכל הבקשה שלה הגיונית כי היא אשתי.