בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האים אוננות אובססבית גורמת לאימפוטנציה

erezsy​(שולט)
לפני 3 שנים • 3 באוג׳ 2020

איסורים וייסורים בסקס

erezsy​(שולט) • 3 באוג׳ 2020
חרמנות היא דבר טבעי. או... נתחיל ממשהו אחר לגמרי, קצת משעמם. משמעות החיים - כל אחד יכול להמציא את המשמעות, אך אין לכך כל משמעות. בני האדם כולם הם גזע אחד ואנו שייכים לכלל היצורים איתם אנו חולקים את כדור הארץ. אנחנו לא יותר טובים או פחות טובים מכל חיה אחרת. יש לנו נטייה לראות עצמינו כיצור על, אבל כל זה רק מנקודת המבט שלנו. ישנם בני אדם שבכלל מיטיבים ברמיה עצמית וחושבים שאנחנו לא חיות.
אז, אנחנו חיות כלל החיות. ולכל החיות יש מטרה אחת עיקרית בחיים: לדאוג שיהיה דור המשך.
חיות המתרבות בצורה מינית חייבות, למרבה הצער, לבצע פעולות לא מעניינות ומעייפות לצורך התרבות. ברור שבדרך זו אין מצב שיהיה דור המשך. גם האבולוציה הבינה זאת הייטב וזו דאגה שיהיה לנו רצון חייתי פראי ובלתי נשלט להזדיין. במיוחד בגיל ההתבגרות ובשנים הפוריות מאוד שלאחריו, יש עיסוק כמעט אובססיבי בסקס. מחשבה, אוננות וזיונים.
ככל שחושבים יותר רוצים יותר. וככל שמאוננים יותר - רוצים עוד ועוד. מסיבה זו אין מצב שאוננות לגרום לאין-אונות.
אין-אונות (אימפוטנציה) היא תפקוד מיני לקוי המאופיין בחוסר יכולת להגיע או לשמור על זקפת איבר המין הזכרי, ולקיים מגע מיני מספק.
מתוך מידע המצוי בויקיפדיה עולה כי לאין - אונות גורמים פיזיים: בזמן גירוי מיני, המוח משגר אותות לעצבים בפין ואלו פועלים להגביר את זרימת הדם לפין, דבר שגורם להתרחבותו ולהתקשותו. בעיות במערכת העצבים או בזרימת הדם עלולות לפגום בתהליך זה ובכך לגרום לאין אונות. וגורמים נפשיים: מצבים כמו דיכאון או חרדה עלולים לפגוע בחשק המיני.
גורמים הורמונליים: הפרעה בזקפה יכולה להיגרם מרמה נמוכה מדי של ההורמון הגברי, טסטוסטרון, בגוף. את החסר אפשר למלא בעזרת טבליות, זריקות טסטוסטרון נבידו או משחות, שכולן מעלות את רמת ההורמון לנורמה ומסייעות לשיפור הזקפה. לעיתים ניתן לשלב טיפול בחוסר בטסטוסטרון יחד עם תרופות לזקפה, אם התרופות לבדן לא מועילות ביצירת זקפה.

הגיע הזמן להפסיק להתייסר מכל מיני איסורים דימיוניים שקשורים לסקס - יצר מיני = בריאות
סקס זו לא בעיה
אוננות זו לא התמכרות
הריון זו לא מחלה

וילדים הם ?
התוצאה.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 5 באוג׳ 2020
Dude, מי אמר שיש בעיה עם אוננות? ברור שזו לא התמכרות, שום דבר הוא לא התמכרות כשלעצמו ולכל דבר אפשר להתמכר, גם לדברים נפלאים כמו כושר, שוקולד, בונדג', אוננות, סקס, וסרטונים מצחיקים של חתולים מקפצים. הכל טוב.

אוננות כפייתית לא מהווה, בגדול, גורם פיזיולוגי לאין-אונות, אבל היא עשויה להוות גורם נפשי ועשויה גם לפגוע בהנאה ממין בדרכים אחרות שלא קשורות ישירות לקושי להגיע לזקפה או לשמור עליה.

הריון זו לא מחלה, זה גידול icon_razz.gif
נידפקת חזק בתחת
לפני 3 שנים • 5 באוג׳ 2020
נידפקת חזק בתחת • 5 באוג׳ 2020
לי לא עומד כבר מספר ימים

הסיבה היא שאני מיוחם לקבל..


הוא ממש קטן

ואפשר לקפל ולהעלים
אותו ואת האשכים

מבחינתי זה סירוס מנטאלי

אני פסיבי מהעדפה
עבודת אלילות
לפני 3 שנים • 5 באוג׳ 2020
עבודת אלילות • 5 באוג׳ 2020
ירידה בתדירות או אם לא עומד מדי פעם זו לא בעיה.
גברים יצרו תרבות שלפיה גבר נורמלי גומר מהר וכל הזמן עומד לו חזק. זה יוצר לחץ מיותר כלפי מי שלא נמצא שם שזה המון אנשים. לא חייב לעמוד, לא תמיד חייבים לגמור.
באשר לקשר לאין אונות זו המצאה של מי שרצה למנוע שפיכת זרע לבטלה (כמו ההמצאה הידועה שתקבלי סרטן אם את שוכבת כשאת בנידה). אוננות זה מלמד מאוד, זה פינוק עם או בלי פרטנר.ית. אם יש חשד להתמכרות אפשר לבדוק זאת פסיכולוגית כדי לוודא שאין פה בריחה ממשהו אחר.
ואם בא לך לקפל תקפל.י. העיקר להינות.
WhoreDaddy
לפני 3 שנים • 5 באוג׳ 2020
WhoreDaddy • 5 באוג׳ 2020
כחובב פורנו ואוננות ותיק, וחסיד של חקר מיני עצמי, אני מכיר בהשלכות הפחות רצויות שהן הצורך בגירוי מוגבר וארוך כפי שציין ניקנוז. ההשלכות היותר רצויות הן שאתה לומד על המיניות שלך, או את את שלך, וכך על חלקים אובייקטיביים של מיניות בכלל. מניסיון, יותר מועיל לקבל באהבה את עצמך עם התכונות השליליות מאשר לפחד ולשנוא. לאחרונה מצאתי טכניקה מדיטטיבית די קלה למנוע מעצמי גירוי כשאני לבד ורוצה להגיע למפגש עם "מטען כבד", ואני מדמיין מרכז אנרגטי שאני מתרכז בוא שעולה מאיזור האיבר ונעצר בתוך הראש - כך אני מפסיק את תחושת הגירוי שקוראת לי בוא תאונן, תיגע קצת, תדמיין קצת... ובמקום זה אני נכנס לתוך הראש שלי ומסוגל לישון 1-3 לילות בלי לאונן. ואז שיש סקס, וואו, לא צריך שום סטייה בראש או דימיון. העניין הוא שבאוננות קבועה יומית, אנחנו מתרגלים לא לווסת או לא לשלוט במחשבות שלנו (אצלי זה מאוד פשוט, ברגע שהתחלתי לפנטז, הביצים מתחילות להתמלא ולדגדג וזה די בלתי אפשרי לבטל את התהליך), ובמקום זאת נהנים מההשפעה של הורמונים כמו סומטוסטטין שמפסיקים את הגירוי לאחר שפיכה ונשארים במערכת ל-12-24 שעות. בנוסף, יש את האספקט הפיזי שאוננות יכולה בקלות להיות יותר אינטנסיבית ממין וגינלי, ועוד עם קונדום בכלל. זה איפה שצעצועים מאוננים כמו פלשלייט ושות' יכולים לעזור לחזור לרגישות נורמלית.
ofirblack​(אחר)
לפני 3 שנים • 8 באוג׳ 2020
ofirblack​(אחר) • 8 באוג׳ 2020
כמה שיותר, יותר טוב.
משביעו מרעיבו
Malebi
לפני 3 שנים • 24 בספט׳ 2020
Malebi • 24 בספט׳ 2020
אני מודה שאני מאונן יחסית הרבה מאוד ולא ניתקלתי באיזו בעיה כזאת או אחרת עדיין
naorzur
לפני 3 שנים • 5 באוק׳ 2020
naorzur • 5 באוק׳ 2020
ודאי,
אוננות מוגברת גורמת לכך שהגבר יתרגל לגמור בצורה מסוימת ולטווח הארוך ככל שיתרגל ככה יתקשה לתפקד באופנים שונים.